Henrik Noponen

Henrik Noponen

14 omdömen om Henrik Noponen

Monica N

Bara positivt med allt från första besöket hemma till montering. Svarade snabbt på mina mail om funderingar och frågor som dök upp.

Jan H
Skrev om Henrik Noponen en del av Elitfönster På Plats Borlänge

Henrik kom på utsatt tid och påbörjade jobbet omedelbart, på 2 dagar var jobbet gjort. Inget onödigt säljsnack men ett trevligt bemötande. Nya fönster på plats och vi är nöjda. Kan varmt rekommendera Henrik !

Åke H

Vi kontaktade Henrik Noponen som är kontaktperson i vårt område och fick ett kunnigt och trevligt bemötande från offert till utmärkt monteringsarbete. Vi valde Elitfönster till dem tre fönster som behövde bytas eftersom vi är nöjda med de som vi har i resten av huset.

Jörgen L

Snabbt svar på offertförfrågan. Noggrann mätning vid första besöket. Smidigt och snabbt montage där vi hade en bra dialog om turordningen. Alla fönster passade perfekt trots en del vinklade fönster.

My F
Skrev om Henrik Noponen en del av Elitfönster På Plats Borlänge

Henrik har varit klockren i sin service från start! Jag skickade in en förfrågan om fönsterbyte och blev uppringd inom en timme. Jag tror han var ute redan dagen efter för att räkna på det och jag hade offerten ett par timmar efter det. Snabb leverans, snabbt och proffsigt byte av fönstren. Framför allt var det raka rör och fakta, inte en massa "sälj" som från andra firmor vi hade ute. Jag fick svar på exakt det jag ville utan att Henrik lindade in det. Helt enkelt supernöjd, och Henrik kommer vara den jag ringer även nästa gång! =)

Stefan B

bra bra bra bra bra b ra bra bra ba ra braba ba bbbb

Karin Och Per A

Henrik var proffsig från början till slut. Inget onödigt säljsnack vid första besöket uppskattades mycket. Han och kollegan kom på överenskommen tid för installation. Och det gick fort efter leverans av fönstren och blev bra när de installerade våra fönster. Bara bra att säga om Henrik och kollega.

Arvid A

Montören skadade mina fönster vid installation, utan att meddela mig som kund. Upptäckte dom själv. Både montör och kundtjänst vägrar någon form av kompensation. Dyra fönster. Dom kom och lagade dom en månad senare. Vilket blev OK. Riktigt usel kund kontakt och fick maila ringa och smsa flertalet gånger innan någon kontakt. Rekomenderar inte denna upplevelse för någon. Köp Mockfjärds fönster istället. Noll känsla för service

Renee A

Snabbt och välgjort ocj mycket trevligt brmötande

Sara H

Snabba svar Leverans på utsatt tid Fint resultat