Henrik Tygelmark

Henrik Tygelmark

88 omdömen om Henrik Tygelmark

Alexander M

Bra första intryck av Henrik, vilket fortsatt genom hela fönsterbytet. Bara positiva erfarenheter.

Thomas A

Mycket trevlig och kunnig entrepenör.

Göran H

Trevlig kunnig och servicemindid

Gert L

Mycket trevlig och förekommande. Jag har bara positivt att säga om Henrik. Tillmötesgående och lyhörd och serviceinriktad. Gert L

Ulf H

Bra bemött , företaget levde upp till alla förväntningar, inhandlade en ytterdörr.

Julia R

Mkt bra erfarenhet av Henrik. Snabb, tydlig, hjälpsam i kommunikation och kändes tryggt att ha Henrik som projektledare. Svarade alltid på frågor, ringde själv med avstämningar då vi inte kunde vara på plats vid montering av fönster. Allt sköttes mycket smidigt och bra resultat.

Rebecca H

Lätt att nå och trevligt bemötande. Fick bra hjälp i samband med fönsterbyte.

Rolf N

Professionell, lyssnande kom med förslag. såg möjligheter. Vi kände oss väldigt trygga med honom som säljare. Vi hade även andra säljare på besök men Henrik var den som vi kände var mest kunnig och den som vi fick mest förtroende för.

Inger A

Trevligt bemötande, ingav förtroende och kompetens, lösnings inriktad, lätt att kontakta, snabb återkoppling.

Christine D

Mycket proffsigt bemötande redan vid första kontakten. Återkom som utlovat med olika tänkbara åtgärder. Uppföljning av beställning på börjat arbete och utfört. Supernöjda vilket vi också berättat för vänner och grannar.