Elitfönster På Plats Umeå

Välkommen till Elitfönster På Plats Umeå!

Är du boende i Bjurholm, Nordmaling, Robertsfors, Umeå, Vindeln, Vännäs, Åsele eller Örnsköldsvik med omnejd? Med oss på Elitfönster På Plats Umeå får du fast pris på ett komplett fönsterbyte. Din ansvarige på plats är David Schäfer.

Läs vad 9 kunder tycker om Elitfönster På Plats Umeå 2

2022-11-01 Verifierad kund
    Bemötandet bra och effektivt.
    Våra förväntningar på nya fönster uppfylldes av företaget och leveranstid och montering var imponerande snabbt utfört.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt, David informerade oss på ett bra sätt. En mycket trevlig kille.
    Vi köpte 3 st fönster, och är mycket nöjda med företaget och försäljare David samt montörer.
    2022-10-06 Verifierad kund
    På plats hos oss tog han inte bara emot en beställning utan han kom med bra och kreativa idéer. Vi har nu monterat in alla fönster och dörrar och är mycket nöjda både med resultat, leverans och David.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig att samarbeta med.
    David hör snabbt av sig om man har frågor och funderingar under, och efter arbetet med fönsterbytet, vilket uppskattas mycket av oss.
    Trevlig och kompetent säljare som kommer att rekommenderas ofta av oss på Spiralvägen 3 i Umeå.

Tommy och Maria Scherdin
    2022-05-02 Verifierad kund
    1/David är en glad och positiv säljare som har kunden i
    förarsätet. Lätt att få kontakt med som person.
    2/Problem, det var Elit som inte kunde leverera i tid enligt avtal

3/Var besviken på Elit som fönster leverantör, då man inte kunde hålla avtalad lev.tid,
    samt utvändigt plåtarbeten (som montören fick göra om)
    Det var inte Davids fel.
    Övrigt är jag nu mycket nöjd med fönster och ytterdörr bytet
    2022-05-01 Verifierad kund
    trevlig, lätt att ha med att göra, intresserad av resutatet av fönsterbytet. Det gick smidigare än förväntat nöjd med resutatet.
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Inget att anmärka på. Smidigt och snabbt.
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    Toppen bra både från säljare och montörer
    👍😁😁😁😁
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Säljaren var trevlig och lätt att ha att göra med. Snickarna var dessvärre lite trötta och gjorde ett halvdant jobb.
    Hej Tobias.

Stort tack för ditt omdöme! Tråkigt att montörerna inte kändes pigga och att det gick ut över upplevelsen. Har du anmärkningar på montaget får du jättegärna ta kontakt med din säljare för att se vad vi kan göra. Vi hoppas att du trots allt är nöjd med dina nya fönster!