Niclas Rylander

Sedan starten hos Reco 2020
Mats N

Lugn, noggrann, kunnig, social

Berit Maria Ingeborg G

Professionell, trevlig, trovärdig och seriös!

Ingela S

Ett otroligt trevligt bemötande av Niclas. Han var kunnig och hjälpsam med val av fönster, typ fasta, aluminium, vrid eller träfönster. Det vart lite problem vid monteringen av fönstren, men det löste Niclas snabbt och smidigt. Helheten med fönster montaget, så är jag över förväntan super nöjd.

Biskopsängens k

mycket kompetent och serviceinriktad

Magnus H

Vi har bytt 13st fönster och en altandörr, Niclas och hela teamet utförde det här helt perfekt från första mötet till slutbesiktningen som dessutom var helt utan anmärkning. Som med alla gamla hus så dyker det upp saker som behöver lösas på plats och det var aldrig något snack om det gick eller inte montörerna löste det bara. Respekten att de var i vårt hem var tydlig så det var ordning och reda och inget som låg och skräpade. Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Niclas om ni vill ha ett team som uppfyller förväntningarna. Bästa hälsningar Magnus & Annica

Annika B

Gott kunnande Pålitlig i påstående Förtroende ingivande Artig och lugn

Beatrice S

Bra bemötande av företaget som helhet, framförallt de 2 personer som monterade de nya fönstren. Niclas själv var ibland lite för "på" och allt var lite väl "perfekt" hela tiden. De förväntningar vi hade infriades, tider hölls och leverans kom i god tid mot utlovat. Vi bytte fönster i hela huset och montörerna skötte sig klanderfritt och var noga med att ta av skor, städa samt skydda våra inventarier.

Jimmy N

Trevligt bemötande! Snabba svar på både mail och telefon. Bra service och genuint intresse av en bra leverans.

Anna E

Jag har jobbat inom service och detaljhandel i hela mitt yrkesverksamma liv. Ni vet känslan man får när någon överträffar din förväntan? Du vet lyckoruset och kanske till och med förvåningen man fylls av . Jag fick den känslan av Niclas . jag hade olika offerter från andra leverantören som också var bra , men Niclas fick mig att känna att jag fick de bästa , och så var de verkligen . Jag bytte fönster i hela mitt hus . Jag ångrade mig med ett stort fönster i vardagsrummet . Hade lite ångest över de hela då jag kom på...

Lena G

Mycket trevligt och lättsamt bemötande, proffsig och erfaren, snickarna var också mycket bra och lätta att ha att göra med, jag fick mitt gamla dragiga köksfönster bytt till ett rejält modernt dito, nu drar det inte längre! Tacksam att det gick att utföra före jul, förstod att det var mycket jobb på gång. Är väldigt nöjd.