Eltel Networks Infranet AB

1.0

4 omdömen om Eltel Networks Infranet AB

Diana Ancelina H
Skrev om Eltel Networks Infranet AB

Bytte elmätare hos mig men funktionstestade inte så jag fick ringa vattenfall i flera månader innan vattenfall skickade faktura på 14.000 för den periode som elmätaren inte hade fungerat. Ni kommer att få ta ansvar i de här soppan.

Farzad S
Skrev om Eltel Networks Infranet AB

Bytte ut elmätare på uppdrag av vattenfall och delar av våra eluttag slogs ut i samband med det. De lovade att återkomma och åtgärda det, men har inte fått återkoppling eller förlag på åtgärd. Dåligt!

PETER E
Skrev om Eltel Networks Infranet AB

Klåpare. De rev av slarv ner min fiberkabel och vägrar sedan skicka ut någon för att reparera kabeln. De jobbar bara med "planerade arbeten" och då ingår tydligen inte att åtgärda de fel de själva orsakat.

CLAES-GÖRAN H
Skrev om Eltel Networks Infranet AB

Har varit utan TV och internet i 1,5 månader, hade fått bokat en tekniker från Eltel där jag angett att de måste ringa i god tid innan de kommer. De ringer när de står utanför ytterdörren och eftersom jag inte kan svara just då (är på WC) så avbokar dom hela ärendet och jag måste börja om med kö till Telias support (92 min kö, igen...) och nu får jag vänta 4 dagar till ...((( Riktigt usel service!!