Emelie hudterapeut

www.emeliehudterapeut.se
  • BadgeSevenYears
Llama 08-122 256 64 Compartir

About company

En gemytlig salong på Kungsholmen. SHR-auktoriserad hudterapeut Cidesco-examen Har tidigare arbetat på både hudvårdsklinik och SPA. Att som egen få kombinera dessa två sätt att jobba är fantastiskt! Så hos mig väntar både avkoppling och resultat. Jag har valt att jobba med exklusiva hudvårdsprodukter som kombinerar naturliga...

131 omdömen om Emelie hudterapeut

Sedan starten hos Reco 2017

Anne R
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Otroligt skön behandling! Jag är så nöjd att ha hittat Emilie . Hon är väldigt duktig och proffsig och man känner sig väl omhändertagen. Visst kostar det lite men detta är verkligen välinvesterade pengar. Jag kommer tillbaka!

Karin B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Blir alltid bra bemött. Är nöjd med mina behandlingar

Carina R
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Väldigt duktig behaglig jättenöjd med behandlingen !

Helene B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Bästa hudterapeuten jag gått till! Min hud har blivit så mycket bättre sen jag började gå regelbundet his Emelie.

Sara K
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Karolin A
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie var så gullig och hjälpsam! Jag kom till henne uppgiven och hon tog så väl om hand om mig, pedagogiskt förklarade och man märker hur påläst och kunnig hon är vilket kändes jättetryggt. Rekommenderar varmt!

Alma M
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Otroligt trevligt bemötande! Behandlingen var väldigt lugnande och lärde mig dessutom mycket nytt om hudvård utifrån min huds specifika behov trots att jag redan innan varit mycket intresserad av hudvård. Rekommenderar starkt Emelies behandlingar!

Nina S
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Väldigt trevligt bemötande och bra information om både behandlingen och produkterna. Behandlingen var riktigt bra och jag kände mig så omhändertagen. Jag kommer definitivt gå tillbaka!

Fredrik O
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Blev otroligt välbemött. Emelie kändes väldigt kunnig och kompetent. Jag hade inte kunnat vara mer nöj med min behandlig.

Jakob N
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Professionellt och trevligt bemötande!

Ulla G
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Min upplevelse var mycket positiv. Emily gav ett proffesionellt och kunnigt intryck. Behandlingen En klassisk ansiktsbehandling var mer än njutbar och jag kommer gärna tillbaka

Elisabeth G
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Varje gång ett mycket professionellt, kunnigt och vänligt bemötande, och en behandling som är väl avpassad efter mina behov. Härlig vardagslyx som jag absolut rekommenderar!

Michaela S
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Ett så oerhört fint bemötande. Känner mig alltid så välkommen. Alla mina förväntningar infrias. Behandlingen utförs på ett mycket proffesionellt sätt. Min hud har fått ett riktigt lyft. Är alltid så oerhört glad och nöjd när behandlingen är genomförd. Produkterna är bra för min hud och oerhört sköna att använda. Min hud har blivit så mycket fräschare och fått en fin lyster. ❤️

Pamela L
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie är en hudterapeut som kan sitt yrke! Hon är omtänksam, noggrann och alltid trivsam att bli behandlad av. Min hy är så fin tack vare Emelie! Jag kan varmt rekommendera henne och hennes behandlingar!

Nike E
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Proffsig behandling och bra bemötande/tips

Gertrud K
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Ger Emelie högsta betyg! Köpte klassisk ansiktsbehandling och blev väldigt nöjd. Vänligt bemötande och proffsig behandling. Jättefräscht och fint alltsammans. Blev en bättre upplevelse än jag hade väntat.

Sten K
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Min första ansiktsbehandling någonsin. Överraskande skönt i fin miljö. Vederkvickande!. Emelie är mycket behaglig och professionell. Har skapat en mycket fin miljö i sina fina lokaler. Tack Emelie! Sten Koritz

Monica S
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Trevligt bemötande, trevlig lokal -och toppennivå på behandlingen! Kommer tillbaka!!

Carl-gunnar E
Escribió sobre Emelie hudterapeut

En jätteskön klassisk ansiktsbehandling. Gjorde underverk.

Kaveh H
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Proffs! Jag valde behandling djuprengöring av ansiktet och är supernöjd!

Stephanie B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie var superproffsig och kände mig väl omhändertagen när jag var hos henne. Rekommenderar starkt!

Manijeh V
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Fick fördjupad ansiktsbehandling Professionell behandling Trevligt bemötande Används skonsamma produkter Varmt rekommenderas

Carina B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Mycket bra ansiktsbehandling, bra produkter

Nanette B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Fint, proffsigt och kompetent bemötande. Kan verkligen rekommendera.

Rebecca I
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Bästa investeringen jag gjort för min hy!

Atsu M
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Really nice and professional, felt great after the treatment.

Emelie B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Kunnig, förklarar enkelt, bra tips. 👍🏼

Matilda J
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Mer än nöjd!! Rekommenderar att alla som vill ta hand om sin hud besöker Emelie!

Maria T
Escribió sobre Emelie hudterapeut

En hud-analys. Tyckte det va väldigt bra, lärde mig mycket. Jag blev bemött bra, Emelie var väldigt trevlig.

Frida D
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Gick till Emelie för hudanalys. Blev mycket väl bemött, lugn stämning och kunnig person. Jag tycker definitivt att mötet levde upp till de förväntningar jag hade, fick många bra tips på hur jag bäst ska ta hand om min hy. Det enda som kan ha varit negativt var mycket promotion av ett specifikt märke, det hade även varit hjälpsamt att få lite rekommendationer om vilka ingredienser som man ska leta efter istället för specifikt märke. Men annars rekommenderas detta verkligen!

Anna-karin B
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie är mycket kunnig och trevlig! Är alltid nöjd med både behandlingar, goda råd och den lugna och sköna miljön. Fick senast den klassiska ansiktsbehandlingen som jag varmt kan rekommendera.

Jenny H
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Hos Emelie kan man vara säker på att få en proffsigt utförd behandling och man känner sig så väl omhändertagen 🥰

Johan R
Escribió sobre Emelie hudterapeut

De senaste 4 åren har jag fått ansiktsbehandlingar hos Emelie och är otroligt nöjd! Under mitt första år så frågade min chef en dag, ”Johan, du har alltid så fin hud. Vad är din hemlighet?”. Då kunde jag gladeligen tipsa om Emelie hudterapeut :) Avslutningsvis, tack Emelie för fantastiska råd, service och avkopplande behandlingar 🙏

Majken T
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Gjorde en ansiktsbehandling relax. Emelie är otroligt proffsig, varm och kunnig - gick därifrån supersnygg i huden och väldigt avslappnad. Rekommenderar varmt!

MAKDA MIRIYAM T
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Bästa Emelie! Alltid lika nöjd. Så himla trevligt bemötande dessutom :)

Lotta S
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Fick exemplarisk service och en underbar behandling av Emelie! Det märks verkligen hur mycket hon brinner för hudvård. Väldigt kunnig. Jag kommer gärna tillbaka!

Malin E
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie var supertrevlig och väldigt kunnig! Jag tog en klassisk ansiktsbehandling, vilket kändes både härligt avslappnande och som att den gjorde nytta för min hy. Jag har redan bokat in mitt nästa besök!

Malin L
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Fantastiskt trevlig och kunnig! Kommer garanterat tillbaka!

Susanna I
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Unnade mig en klassisk ansiktsbehandling hos Emelie, som jag varmt kan rekommendera! Trevligt bemötande och behaglig behandling! Mycket duktig och engagerad hudterapeut.

Elsa R
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Väldigt trevligt ställe och personal! Väldigt nöjd och kommer verkligen tillbaka!!

Birgitta C
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Avslappning och fin i huden på samma gång. Win-win!

Karin H
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Jättenöjd med mitt besök hos Emelie! Hon är supertrevlig och otroligt kunnig. Jag rekommenderar alla att besöka henne - och jag kommer själv att komma tillbaka.😊

Sofia G
Escribió sobre Emelie hudterapeut

hela upplevelsen var väldigt lugnande och meditativ. hon fick mig känna mig bekväm och omhändertagen. min hud förbättrade genast efter djuprengöringen och jag ska tillbaka om två månader på vanlig ansiktsbehandling. rekommenderar!!

Emma R
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Emelie är den duktigaste hudterapeuten jag varit hos. Hon är professionell och väldigt duktig på det hon gör.

Jan K
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Vänligt bemötande. Trevlig , duktig och omtänksam.

Marie-Madeleine W
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Jag bokade en djuprengörande ansiktsbehandling. Professionell hudvård och trevligt bemötande.

Nikola A
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Super bra bemötande. Jag hade kommit försent men det löste Emelie ändå och jag fick min fulla behandling. Väldigt nöjd med resultatet och ett väldigt proffsigt bemötande.

kristina s
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Hade bokat en probiotic ageless-behandling med Esseprodukter och den var alldeles underbar! Emelie är oerhört duktig och lyhörd så det kändes tryggt att lämna över ansvaret för ansiktet till henne! ☺️ Bokade på plats in mitt nästa besök i juli inför semestern! She’s a keeper! ☺️☺️☺️

Liselott S
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Alltigenom utmärkt. Mycket behaglig upplevelse helt enligt förväntningarna. Bästa ansiktsbehandlingen nånsin’.

Rosalin K
Escribió sobre Emelie hudterapeut

Proffsig och noggrann! Super nöjd kommer besöka fler gånger