Alla kategorier Parfymaffär Skåne Malmö Emh i Malmö, The Body Shop

Södra Förstadsgatan 19, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Emh i Malmö, The Body Shop

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Emh i Malmö, The Body Shop
    Som kille så får jag hjälp här. Personalen trevlig. Bra produkter. Jag blir lika nöjd varje gång. Det känns som hela företaget är fullt av nöjda anställda. Priserna är bra och deras fotkräm är fantastisk!
    Hit går jag om och om igen!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Emh i Malmö, The Body Shop
    Denna butik är alltid trevlig att besöka. Finns en mängd av trevliga tvåler, krämer och smink etc. Jag tycker denna butiken är superb att köpa presenter i, då det finns färdiga ihop valda present korgar. Vissa priser kan vara höga, men i helhet är det ingen fara. Ger The Body Shop "3/5 recos".
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Emh i Malmö, The Body Shop
    Detta är ytterligare en affär som har ett bra läge längs gågatan i Malmö. De har presentförpackningar vid juletid som uppskattas och för övrigt produkter till ett litet högre pris i snitt jämfört med H&M eller Kicks. En Anledning är att deras produkter ej testas på djur. Personligen använder jag bl a deras Body Butter för det är en kräm som går in på djupet och efterlämnar en god doft på huden. Servicen är alltid ett trevligt bemötande. Butiken får 4/5 recos.
  • Anya L
    Anya L skrev om Emh i Malmö, The Body Shop
    The Body Shop är verkligen ett ställa jag kan rekommendera. Bra produkter som inte är djurtestade till bra priser. Personalen är alltid trevlig och hjälper en när man behöver hjälp. Storsäljaren Body Butter är en klassiker som bör finnas i varenda kvinnas (och mans!) necessär. En variation av lukter och ändamål gör det lite svårt att välja - men å andra sidan är det aldrig fel med många valmöjligheter. Body Butter håller väldigt länge (ca 1 år för mig) så även om den tycks dyr jämfört med andra är den i längden det inte.
    Kan även passa på att rekommendera deras ansiktsproduker (speciellt aloe vera-serien för de med torr hud!) och deras shower-gels.

Södra Förstadsgatan 19, 211 43 Malmö