Eminent Service Stockholm AB

eminentel.se

9 omdömen om Eminent Service Stockholm AB

Martin L
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Kunnig och hjälpsam elektriker. Kan varmt rekommendera.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Har använt mig av Elkontakten flertal gånger för eljobb och kan varmt rekommendera dem! Allt från kontakten med Marcus till elektrikerna ute

Jimmy M
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Bra service och bra rådgivning inför installationen. Resultatet blev utmärkt. Rekommenderas starkt!! 🔥🔥🔥

Serkan G
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Upplevelsen var riktigt professionellt. Allt gick bra och smidigt. Rekommenderas till 100%

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 190 omdömen 4.8 av 190 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Jimmy S
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Har använt Tolga på Eminent Service till flertal projekt genom tiderna som levererat 110%!, kan starkt rekommendera, se bara till att hinna greppa en tid innan det blir fullbokat.

Svar från Eminent Service Stockholm AB

Tack för de fina orden, återseende :)

Petra Å
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Proffsigt rakt igenom. Kom på utsatt tid och både fixade min elcentral och förklarade hur det fungerade på ett pedagogiskt sätt. Rekommenderar varmt!

Svar från Eminent Service Stockholm AB

Tack så mycket Petra, de värmer :)

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Felicia Ninni I
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Anlitat eminent service vid ett flertal gånger och alltid blivit super nöjd efter deras jobb! Otroligt kunnig och helt fantastisk personal, serviceinriktade på en helt annan nivå. Super schyssta dessutom!✨ Rekommenderar starkt, ni kommer inte bli missnöjda!

Nicolai Q
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Jag ville ha hjälp med felsökning av belysningen i mina badrum. Då jag har fått hjälp av Tolga förut så vet jag att han är mycket trevlig och kompetent. Även denna gång så löste han mitt problem fort och gav även min son som ska bli elektriker en fantastisk lektion. Jag kan verkligen rekommendera Tolga för alla elektriska problem.//Nico

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Devan S
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Varit i kontakt med eminent två gånger. Ena gången fick jag strömavbrott och fick vägledning via FaceTime. Andra gånger var det konsultation gällande elinstallationer. Väldigt nöjd samt smidigt.

Cafer E
Wrote about Eminent Service Stockholm AB

Helt underbar service av Eminent Service Stockholm AB. Dem vet vad dem håller på med.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.