EMR GROUP

EMR Group erbjuder premiumprodukter för entreprenad, åkeri, lantbruk och industri.
Direkt från tillverkare utan dyra mellanhänder. Under de senaste 20 åren har EMR Group utvecklat olika produkter, Flat Fix punkteringsvätska för att förebygga och laga punkteringar, Viking Additiver, bränsletillsatser som smörjer, rengör och optimerar hela ditt bränslesystem och motor. Viking DPF Rengöring, för partikelfilter och katalysatorer, med en unik kemisk substans som aktiveras av värme.Septic Clean Avloppsrening med bakterier, renar trekammarbrunnar, septiktankar, pumpbrunnar, fettavskiljare, minireningsverk, infiltrationer m.m.

Läs vad 3 kunder tycker om EMR GROUP 2

• 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Snabba leveranser, och jag är nöjd med produkterna jag köpt..
    Hej Bill,
    Roligt att höra att du är nöjd med Viking Bensin Power E10. Tack för feedback.
  • 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Snabb leverans och bra återkoppling
    Hej Anders,
    tack så mycket! Roligt att höra att du är nöjde med vår service.
  • 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med snabb leverans och bra produkter. Hade problem med något missljud från motorn, på tomgång, köpte Viking Oil Power och efter en vecka märkte jag att det var helt tyst, hade haft oljudet i ett halvår. Kanon produkt!
    Hej Niklas, vad roligt att du är nöjd med produkten! Tack för återkoppling! EMR GROUP