EMR Group

Snittbetyg
4.6
Ring 0481-19 12 31 Dela

Om företaget

EMR Group erbjuder premiumprodukter för entreprenad, åkeri, lantbruk och industri. Direkt från tillverkare utan dyra mellanhänder samarbetar vi med dom bästa tillverkarna i Europa. Under de senaste 20 åren har EMR Group utvecklat olika produkter, Flat Fix punkteringsvätska för att förebygga och laga punkteringar, Viking Additiver,...

402 omdömen om EMR Group

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 402 omdömen med 4.6 i snittbetyg
First-Name L
Skrev om EMR Group

Köpte spray mot råttor i bilen. Bra sida att handla från ocj snabb leverans. Kan rekommenderas++++++

Kenneth K
Skrev om EMR Group

Toppen bra produkter och säkert packade varor.

Lina P
Skrev om EMR Group

Bra produkter , väldigt smidigt att kunna betala med faktura

Jan Ö
Skrev om EMR Group

hej jag fick en bra kontakt med emr och svar på varför det blev väntetid. trots att jag fanns utanför avlastningsconen och saknade täckning (kom inte bilen för men skulle ringa först) vilket men ej meddelat, men eva ordnade med detta jag tackar! men nu kommer det felaktiga!! fortfarande har jag ej fått en "svensk bruksanvisning " vilket skulle medföra att varan skulle gå att använda!! ETT FRÅGETECKEN KOMMER NI OCH HÄMTA VARAN , ELLER SKALL JAG BESTÄLLA EN ANVISNING PÅ ER BEKOSTNAD. vänligen jan österberg

Svar från EMR Group

Hej Jan, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vad gäller bruksanvisningen så har vi skickat den till din epostadress vid två tillfällen. Första gången tillsammans med spårningslänken. Andra gången när du kontaktade oss ett par veckor senare, och då fick du svar direkt på ditt mail, med bruksanvisningen som bifogad fil igen. Vi skickar en till dig med posten imorgon.

Anders G
Skrev om EMR Group

Bra kvalite,snabba leveranser,rätt produkter,lätt att beställa

Sven W
Skrev om EMR Group

Mycket bra kommunikation via telefon o mail

Audrius R
Skrev om EMR Group

Pat vätska.Snab leverans.. Skulle kunna vara billigare

Svar från EMR Group

Hej Audrius Tackar för ditt omdöme👍Vår målsättning är lägsta möjliga pris, på premiumprodukter. Hoppas du blir nöjd med DPF Refill Eolysvätska.

Abbas M

Snabbt leverns och bra produkter , STARKT REKOMMENDERAR

Svar från EMR Group

Hej Abbas Tackar för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med Viking DPF Spray.

Ingvar F
Skrev om EMR Group

Bra,även om datan krånglade för dom vid beställning. Snabb leverans, enkelt o betala.

Svar från EMR Group

Hej Ingvar, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Måns T
Skrev om EMR Group

Snabb leverans, rätt prylar och bra kundtjänst.

Svar från EMR Group

Hej Måns, Tack, roligt att höra att du är nöjd både med våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Kenneth A
Skrev om EMR Group

Det va enkelt att hitta produkter på hemsidan och det gick fort med frakten👍

Svar från EMR Group

Hej Kenneth, roligt att höra att du tycker ebutiken är lätt att använda och tack för ditt omdöme!

Vincent F
Skrev om EMR Group

Bra produkt och snabb service

Svar från EMR Group

Hej Vincent, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och med vår service!

Jan H
Skrev om EMR Group

Snabb lev. Har ej provat rost killer än

Svar från EMR Group

Hej Jan, tack för ditt omdöme!

Sven J
Skrev om EMR Group AB

Mycket bra beställningen skickades snabbt Bioclean rengöring diesel tank alger fungerar bra

Svar från EMR Group AB

Hej Sven, roligt att höra att du nöjd med både Bioclean och vår service! Tack för ditt omdöme!

Kenth S
Skrev om EMR Group AB

Verkar funka kanon dom produkter jag köpte

Svar från EMR Group AB

Hej Kenth, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och vår service!

Magnus B

Snabb leverans, bra produkter 👍

Svar från EMR Group AB

Hej Magnus, roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och vår service - tack för ditt omdöme!

Tomas G
Skrev om EMR Group AB

Snabb leverans och bra kvalite på delarna.

Svar från EMR Group AB

Hej Tomas, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service!

Anders D
Skrev om EMR Group AB

Jag är jättenöjd med kontakten med EMR och med varorna. Frakten tog ganska lång tid, men accepterar det då paketet var skrymmande, och det dessutom var fri frakt.

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, roligt att höra att du är nöjd med både vår service och med varorna! Frakttiderna som vi anger är den tid det oftast tar för att nå kunden, och det är alltid räknat i vardagar. Men ibland kan det tyvärr bli något längre. Tack för ditt omdöme!

Johan F
Skrev om EMR Group AB

Vad jag tycker kan jag INTE bedöma förrän varan är prövad, det inte före det blir dags för vinterdäck !!!

Svar från EMR Group AB

Hej Johan, återkom gärna när du har provat produkten. :-)

Kjell E
Skrev om EMR Group AB

Bra kvalitet, snabb leverans och bra hemsida.

Svar från EMR Group AB

Hej Kjell, roligt att höra att du gillar både vår hemsida/ebutik, våra produkter och vår service. Tack för ditt omdöme!

Anders B
Skrev om EMR Group AB

Mycket snabb leverans 👍 och bra produkter

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, roligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme!

Lars T
Skrev om EMR Group AB

Snabba leveranser till bra priser

Svar från EMR Group AB

Hej Lars, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service.

Jan J
Skrev om EMR Group AB

Köpte llistervikter , dom greppa kanonbra ! Kommer beställa mera grejer ifrån EMR

Svar från EMR Group AB

Hej Jan, tack, roligt att höra att du är nöjd med klistervikterna - välkommen åter, och tack för ditt omdöme!

Fredrik G

Snabb och smidig service 👍👍👍

Svar från EMR Group AB

Hej Fredrik, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Anders M
Skrev om EMR Group AB

Snabbt och enkelt att beställa. Bra leveranstid.

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Mats G
Skrev om EMR Group AB

Bra bemötande, tog kontakt via mil och förklarade att leveransen blev försenad och fick nytt levdatum.

Svar från EMR Group AB

Hej Mats, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service. Ibland blir det tyvärr förseningar, men inte så ofta, tack o lov. Men de gånger det inträffar, så försöker vi alltid uppdatera direkt.

Yamen A
Skrev om EMR Group AB

Jätte snappa leverans och bra kvalitet.

Svar från EMR Group AB

Hej Yamen, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme!

Lars S
Skrev om EMR Group AB

Aldrig handlat där förut men det kommer att bli fler gånger

Svar från EMR Group AB

Hej Lars, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd, välkommen åter!

Jonsons A
Skrev om EMR Group AB

Så långt är vi nöjda. Svårt att få personlig kontakt med bolaget. Har bara testat 1 av 3 maskiner vi köpt. Men de ser bra ut. Levtiden var något längre än vad som utlovades men ok - bra embalerade.

Svar från EMR Group AB

Hej, tack för er återkoppling! Vi ger personlig service/support med snabba svar via epost och chat. Vi har däremot valt att inte ha telefonsupport, vilket också framgår på vår hemsida. Leveranstiden för verkstadsmaskiner är uppskattad till ca 3-7 vardagar, och vad jag kan se så levererades era maskiner inom den tiden. För våra övriga produkter har vi leveranstid på ca 1-3 vardagar.

Fredrik S
Skrev om EMR Group AB

Lättnavigerad hemsida. Bra och lagom återkoppling. Snabb leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Fredrik, tack, roligt att höra att du uppfattar vår hemsida som användarvänlig och att du uppskattar vår service! Tack för ditt omdöme.

Leif S
Skrev om EMR Group AB

Har inte hunnit prova varan ännu, men otroligt snabb leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Leif, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Leif E
Skrev om EMR Group AB

Otrolig snabbt och smidigt bara +++++++++++++++++++++++++++++++

Svar från EMR Group AB

Hej Leif, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Anders M
Skrev om EMR Group AB

Snabb återkoppling på frågor och snabbt laverat!

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service! Och tack för ditt omdöme!

Johan A
Skrev om EMR Group AB

Enkelt att beställa även om beskrivningen kunde innehållit mer information om vilka fordon som vätskan passar Tyvärr hade förpackningen gått sönder men DHL packade om allt och inget saknades

Svar från EMR Group AB

Hej Johan, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du överlag är nöjd! Vad gäller produktinformation så vet jag inte vilken produkt du köpt. Men våra DPF-vätskor passar till alla fordon som har DPF-filter. Vår DPF-refill passar till alla fordon som har behållare/påse för eolysvätska, vilket framgår i ebutiken. Kontakta oss gärna på hej@emr.nu om du har fler frågor om våra produkter. Trist att förpackningen hade blivit skadad under transporten, men bra att det löste sig och att varorna var hela!

Per M
Skrev om EMR Group AB

Snabba svar och snabba leveranser

Svar från EMR Group AB

Hej Per, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Håkan R
Skrev om EMR Group AB

Snabb enkelt inköp av rostätarmedel. Snabb smidig leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Håkan, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Kavosh R
Skrev om EMR Group AB

Supersnabb leverans! Gjorde ordern på måndag förmiddag, fick leverans dagen efter....till Gotland!

Svar från EMR Group AB

Hej Kavosh, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Anders D

Okomplicerat snabb leverans toppen

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, tack, roligt att höra att du uppskattar vår service. Och tack för ditt omdöme!

Anders n
Skrev om EMR Group AB

snabb och rätt leverans till rätt ställe

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, tack för ditt omdöme, och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

Sören O
Skrev om EMR Group AB

Snabbt och enkelt 👍 bra service

Svar från EMR Group AB

Hej Sören, Tack för ditt omdöme, roligt att höra att du uppskattar vår service!

Lena M
Skrev om EMR Group AB

Lätt att beställa,snabb leverans av bra å prisvärda varor.

Svar från EMR Group AB

Hej Lena, Tack, roligt att höra att du upplever ebutiken användarvänlig och att du uppskattar både vår service och våra produkter!

Berndt L
Skrev om EMR Group AB

Mycket bra kommunikation och en snabb leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Berndt, tack! Roligt att höra att du är nöjd med vår service, och tack för omdömet!

Lennart S
Skrev om EMR Group AB

Inga konstigheter, beställning och leverans som förväntat.

Svar från EMR Group AB

Hej Lennart, tack, roligt att höra att du uppskattar vår service - tack för ditt omdöme!

Christoffer B
Skrev om EMR Group AB

Snabb leverans Bra paketerat och en överraskning (godisbilar gott)

Svar från EMR Group AB

Hej Christoffer, tack för ditt omdöme! Roligt att du uppskattade godiset och att du är nöjd med vår service.

André A
Skrev om EMR Group AB

Smidig beställning och snabb leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej André, Roligt att höra att du upplever ebutiken som smidig och att du uppskattar vår service! Tack för ditt omdöme.

Pär L
Skrev om EMR Group AB

Snabb och precis hanteringar mitt köp

Svar från EMR Group AB

Hej Pär, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Jozef K
Skrev om EMR Group AB

Bra priser, snabb leverans. Bra tydlig hemsida.

Svar från EMR Group AB

Hej Jozef, Tack, roligt att höra att du uppskattar vår ebutik och vår service! Och tack för ditt omdöme!

Ulf O
Skrev om EMR Group AB

Bra produkter till rimligt pris. Något långsam leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Ulf, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Trist att fraktbolaget var lite långsam till din ort.

Tony K
Skrev om EMR Group AB

Ja har inte fått mina saker ännu . Men hoppas dom kommer snart

Svar från EMR Group AB

Hej Tony, Ser att det inte är daglig utkörning till din ort, så de blir utkörda enligt fraktbolagets körning på orten. Varorna finns nu på DHLs terminal i Eskilstuna. Kontakta oss på hej@emr.nu om du har fler frågor om din sändning. Tack för ditt omdöme!

Tony N
Skrev om EMR Group AB

KAn inte svar på det än efter som produkten har ej anlänt ännu

Svar från EMR Group AB

Hej Tony, vad jag kan se så ligger dina varor hos DHL i Gävle. DHL kommer att avisera dig om leveransdag. Kontakta oss på hej@emr.nu om du ha fler frågor om din sändning. Tack för ditt omdöme.

Filtrera omdömen