EMR Group

EMR Group

• BadgeTwoYears

EMR Group erbjuder premiumprodukter för entreprenad, åkeri, lantbruk och industri. Direkt från tillverkare utan dyra mellanhänder samarbetar vi med dom bästa tillverkarna i Europa. Under de senaste 20 åren har EMR Group utvecklat olika produkter, Flat Fix punkteringsvätska för att förebygga och laga punkteringar, Viking Additiver,...

431 omdömen om EMR Group

Mikael S
Skrev om EMR Group

Super snabb leverans ! Hoppas väl produkten är lika bra med

Thomas B
Skrev om EMR Group

Snabbt och enkelt att beställa. Produkterna funkade fint!

Karl E
Skrev om EMR Group

Bra service o snabb leverans, fina produkter

Rikard J
Skrev om EMR Group

Jag köpte eolysvätska. Snabb leverans. Bra produkt.

Svar från EMR Group

Hej Rikard, tack - roligt att höra att du är nöjd med både produkten och med vår service, och tack för ditt omdöme.

Carlos S
Skrev om EMR Group

seriös och punktlig. Förpackningen var lite skadad men det är omöjlig att undersöka när skadan skede. Jag är nöjd!!

Svar från EMR Group

Hej Carlos, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme.

Christer S
Skrev om EMR Group

Enkelt att beställa och snabb leverans

Svar från EMR Group

Hej Christer, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Mats S
Skrev om EMR Group

Det fullständiga receptionen får ni när jag konstaterat att bioclean gjort sitt jobb

Svar från EMR Group

Hej Mats, tack för ditt omdöme!

Petter N
Skrev om EMR Group

Köpte navringar och dom va som jag förväntade mig! Snabb leverans!

Svar från EMR Group

Hej Petter, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

First-Name L
Skrev om EMR Group

Snabbt, smidigt, bra pris, bra produkt

Svar från EMR Group

Hej, Tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service!

Mikael J
Skrev om EMR Group

Bra produkter som var svåra att hitta hos andra leverantörer, snabb leverans.

Svar från EMR Group

Hej Mikael, Tack, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Annkatrin S

Snabb leverans Billigt och bra Lätt att beställa ifrån er

Svar från EMR Group

Hej Annkatrin, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du uppskattar både våra produkter, hemsidan och vår service!

Mats P
Skrev om EMR Group

Snabbt och enkelt perfekt det blir mer beställningar därifrån

Svar från EMR Group

Hej Mats, Tack! Roligt att höra att du är nöjd med både vår service och med våra produkter, och tack för ditt omdöme!

Mikael M

Snabb leverans , bra pris , bra resultat

Svar från EMR Group

Hej Mikael, Tack för ditt omdöme - roligt att höra att du uppskattar vår service!

Fredrik D
Skrev om EMR Group

Perfekt, snabba leveranser, bra produkter.

Svar från EMR Group

Hej Fredrik, Roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Hans W
Skrev om EMR Group

Snabb leverans. Vet ännu inte om det funkar med bioclean

Svar från EMR Group

Hej Hans, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du uppskattar vår service! Tror säkert du blir nöjd även med Viking Bioclean.

Tommy P

Hej ! Snabb leverans .Kvalitetsprodukter. Stort plus att man får lite godis

Svar från EMR Group

Hej Tommy, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du gillar både godis, våra produkter och vår service! :-)

Christer C
Skrev om EMR Group

Enkelt att beställa snabb leverans bra pris ! Ventiler och monteringspasta

Svar från EMR Group

Hej Christer, Tack, roligt att höra att du är nöjd med både vår ebutik, vårt utbud och vår service. Tack för ditt omdöme.

Eva I
Skrev om EMR Group

Snabb service och tydliga besked om leverans

Svar från EMR Group

Hej Eva, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service!

KJELL L
Skrev om EMR Group

Snabb leverans Trodde att min båtmotor skulle kosta mig mycket pengar. Och chansade på deras utomordentliga produkt som löser bakterier i en motor som stått still 7 år. Efter en timme så började den gå mycket bättre.. Nu följer jag beskrivningen och medlet får jobba i brnslesystemet i 2 dygn.. Bioclean är ett jätte bra medel. Motorn gick sakta på 1 cylinder och med hjälp av startmotorn. Sen sakta på två cylindrar fortfarande sakta efter en halvtimme började den sakta att börja öka farten. Nästan fulla varv efter en timme...

Svar från EMR Group

Hej Kjell Tackar för ditt omdöme! Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med BioClean och att du kunde undvika en kostsam motorrenovering.

Niclas O
Skrev om EMR Group

Mycket smidigt och snabb leverans

Svar från EMR Group

Hej Niclas Tackar för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service.

Willy P
Skrev om EMR Group

Beställde på nätet. Bra och snabb leverans, och direkt i postlådan på morgonen. Super!!

Svar från EMR Group

Hej Willy Tackar för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service.

Bengt A
Skrev om EMR Group

Kanon bra hoppas att de pulver jag köpte gör nytta i mitt Reningsverk

Svar från EMR Group

Hej Bengt Tackar för ditt omdöme och hoppas du blir nöjd med Septic Clean.

Johan S
Skrev om EMR Group

Leverans av grejer 8 arbetsdagar pga av Schenker. Bara en förklaring att dom kan inte göra ngt åt saken utan att det är som det är. Så information på hemsidan borde uppdateras. Förskottsbetalning och man får vänta så länge. Företagspaket dessutom. Antingen anlitar man företag som kan leverera vad företaget lovar eller så är man TYDLIG att man kan få vänta länge på sina varor

Svar från EMR Group

Hej Johan, Vi talades vid på telefon angående din leverans. Vi skickar gods med DHL, inte Schenker. Dina varor skickades dagen efter du beställt, eftersom vi först bara fått en box-adress av dig. Varorna kom till DHLterminalen i ditt område två dagar senare. När jag kontaktade DHL om varför varorna låg kvar där, fick jag veta att dom bara trafikerar er ort en dag i veckan. Det kan vi tyvärr inte påverka. Angående förskottsbetalning via Klarna, så är inget som vi bestämmer, utan det avgörs av Klarna. Jag beklagar och förstår att det är tråkigt när leveransen blir försenad. /Eva

Håkan A
Skrev om EMR Group

Mycket nöjd med leveransen. Bra paketerat. Jag köpte DPF flushing. Inte provat änu men har hört gott om produkten.

Svar från EMR Group

Hej Håkan, Tack - roligt att höra att du är nöjd med vår service. Jag tror säkert att du blir nöjd även med DPF Flushing! Tack för ditt omdöme.

Kerstin L
Skrev om EMR Group

Lätt att hitta produkter, jämföra, och bruksanvisning.

Svar från EMR Group

Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med vår ebutik och vår service!

Peter K
Skrev om EMR Group

Bra service och snabb leverans 👍🏻

Svar från EMR Group

Hej Peter, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Krister T
Skrev om EMR Group

Enkelt att beställa. Mycket snabb leverans!

Svar från EMR Group

Hej Krister, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du uppskattar både vår ebutik och vår service!

Jonas E
Skrev om EMR Group

Mycket bra produkter, nu är min bil från från skit i partikelfiltret

Svar från EMR Group

Hej Jonas, roligt att höra att du är nöjd med produkterna! Och tack för ditt omdöme!

Peter W
Skrev om EMR Group

Lätt att beställa.Kort leveranstid bra helt enkelt

Svar från EMR Group

Hej, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

First-Name L
Skrev om EMR Group

Köpte spray mot råttor i bilen. Bra sida att handla från ocj snabb leverans. Kan rekommenderas++++++

Svar från EMR Group

Hej, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med både Viking No Rats och med vår service!

Kenneth K
Skrev om EMR Group

Toppen bra produkter och säkert packade varor.

Svar från EMR Group

Hej Kenneth. Roligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service. Tack för ditt omdöme!

Lina P
Skrev om EMR Group

Bra produkter , väldigt smidigt att kunna betala med faktura

Svar från EMR Group

Hej Lina, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår ebutik!

Jan Ö
Skrev om EMR Group

hej jag fick en bra kontakt med emr och svar på varför det blev väntetid. trots att jag fanns utanför avlastningsconen och saknade täckning (kom inte bilen för men skulle ringa först) vilket men ej meddelat, men eva ordnade med detta jag tackar! men nu kommer det felaktiga!! fortfarande har jag ej fått en "svensk bruksanvisning " vilket skulle medföra att varan skulle gå att använda!! ETT FRÅGETECKEN KOMMER NI OCH HÄMTA VARAN , ELLER SKALL JAG BESTÄLLA EN ANVISNING PÅ ER BEKOSTNAD. vänligen jan österberg

Svar från EMR Group

Hej Jan, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vad gäller bruksanvisningen så har vi skickat den till din epostadress vid två tillfällen. Första gången tillsammans med spårningslänken. Andra gången när du kontaktade oss ett par veckor senare, och då fick du svar direkt på ditt mail, med bruksanvisningen som bifogad fil igen. Vi skickar en till dig med posten imorgon.

Anders G
Skrev om EMR Group

Bra kvalite,snabba leveranser,rätt produkter,lätt att beställa

Svar från EMR Group

Hej Anders. Tack, roligt att höra att du är nöjd med både produkter, hemsidan och kundservicen. Tack för ditt omdöme.

Sven W
Skrev om EMR Group

Mycket bra kommunikation via telefon o mail

Svar från EMR Group

Hej Sven, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du uppskattar vår service!

Audrius R
Skrev om EMR Group

Pat vätska.Snab leverans.. Skulle kunna vara billigare

Svar från EMR Group

Hej Audrius Tackar för ditt omdöme👍Vår målsättning är lägsta möjliga pris, på premiumprodukter. Hoppas du blir nöjd med DPF Refill Eolysvätska.

Abbas M

Snabbt leverns och bra produkter , STARKT REKOMMENDERAR

Svar från EMR Group

Hej Abbas Tackar för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med Viking DPF Spray.

Ingvar F
Skrev om EMR Group

Bra,även om datan krånglade för dom vid beställning. Snabb leverans, enkelt o betala.

Svar från EMR Group

Hej Ingvar, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Måns T
Skrev om EMR Group

Snabb leverans, rätt prylar och bra kundtjänst.

Svar från EMR Group

Hej Måns, Tack, roligt att höra att du är nöjd både med våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Kenneth A
Skrev om EMR Group

Det va enkelt att hitta produkter på hemsidan och det gick fort med frakten👍

Svar från EMR Group

Hej Kenneth, roligt att höra att du tycker ebutiken är lätt att använda och tack för ditt omdöme!

Vincent F
Skrev om EMR Group

Bra produkt och snabb service

Svar från EMR Group

Hej Vincent, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och med vår service!

Jan H
Skrev om EMR Group

Snabb lev. Har ej provat rost killer än

Svar från EMR Group

Hej Jan, tack för ditt omdöme!

Sven J
Skrev om EMR Group AB

Mycket bra beställningen skickades snabbt Bioclean rengöring diesel tank alger fungerar bra

Svar från EMR Group AB

Hej Sven, roligt att höra att du nöjd med både Bioclean och vår service! Tack för ditt omdöme!

Kenth S
Skrev om EMR Group AB

Verkar funka kanon dom produkter jag köpte

Svar från EMR Group AB

Hej Kenth, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och vår service!

Magnus B

Snabb leverans, bra produkter 👍

Svar från EMR Group AB

Hej Magnus, roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och vår service - tack för ditt omdöme!

Tomas G
Skrev om EMR Group AB

Snabb leverans och bra kvalite på delarna.

Svar från EMR Group AB

Hej Tomas, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service!

Anders D
Skrev om EMR Group AB

Jag är jättenöjd med kontakten med EMR och med varorna. Frakten tog ganska lång tid, men accepterar det då paketet var skrymmande, och det dessutom var fri frakt.

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, roligt att höra att du är nöjd med både vår service och med varorna! Frakttiderna som vi anger är den tid det oftast tar för att nå kunden, och det är alltid räknat i vardagar. Men ibland kan det tyvärr bli något längre. Tack för ditt omdöme!

Johan F
Skrev om EMR Group AB

Vad jag tycker kan jag INTE bedöma förrän varan är prövad, det inte före det blir dags för vinterdäck !!!

Svar från EMR Group AB

Hej Johan, återkom gärna när du har provat produkten. :-)

Kjell E
Skrev om EMR Group AB

Bra kvalitet, snabb leverans och bra hemsida.

Svar från EMR Group AB

Hej Kjell, roligt att höra att du gillar både vår hemsida/ebutik, våra produkter och vår service. Tack för ditt omdöme!

Anders B
Skrev om EMR Group AB

Mycket snabb leverans 👍 och bra produkter

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, roligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme!