EMR Group AB

EMR Group AB

• BadgeTwoYears
4.5

EMR Group erbjuder premiumprodukter för entreprenad, åkeri, lantbruk och industri. Direkt från tillverkare utan dyra mellanhänder samarbetar vi med dom bästa tillverkarna i Europa. Under de senaste 20 åren har EMR Group utvecklat olika produkter, Flat Fix punkteringsvätska för att förebygga och laga punkteringar, Viking Additiver,...

341 omdömen om EMR Group AB

Lars-Ove L
Skrev om EMR Group AB

Bra produkter.snabb leverans. Ärligt bemötande !

Erland P
Skrev om EMR Group AB

Hej jag tycker efter första kontakt är det bra

Tomas S
Skrev om EMR Group AB

Snabb och smidig affär, bra kvalitet på grejerna

Tore B

bara fördelar snabba beställningar

Svar från EMR Group AB

Hej Tore, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Jan P
Skrev om EMR Group AB

Snabbt och smidigt! Trygg leverans och en bra produkt.

Svar från EMR Group AB

Hej Jan, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med både det du köpt och med vår service! 👍

Mattias L
Skrev om EMR Group AB

Allt bra förutom att jag får jaga kvittot / fakturan som snart finns hos klarna , jag vill självklart få den utan att söka den.

Svar från EMR Group AB

Hej Mattias, Tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service! 👍Vad gäller Klarna så skickas kvitto/faktura till din epostadress. Kontakta oss på hej@emr.nu så kan vi skicka dig en kopia.

Thony L
Skrev om EMR Group AB

Enkel beställning och snabb leverans!

Svar från EMR Group AB

Hej Thony, roligt att höra att du tycker ebutiken är användarvänlig och att du uppskattar vår service! Tack för ditt omdöme!

Lars H
Skrev om EMR Group AB

Snabb och smidig leverans av beställda produkter

Svar från EMR Group AB

Hej Lars, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service, och tack för ditt omdöme!

Jonas O
Skrev om EMR Group AB

Snabb leverans nöjd med produkten

Svar från EMR Group AB

Hej Jonas, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med både produkten och med vår service!

Jörgen B
Skrev om EMR Group AB

Obd läsaren jag beställde fungerade bara delvis på mitt fordon så köpet känns lite som bortkastade pengar, borde läst på bättre vilka motorer som har stöd för Maxiecu då den svenska Berlingo euro6 diesel motorn inte har stöd. BHY motorn. (trots att den är 10 år.)

Svar från EMR Group AB

Hej Jörgen, Den har du inte köpt av oss, för vi säljer inga OBD-läsare.

Sara Ö
Skrev om EMR Group AB

Snabb återkoppling och snabb leverans

Svar från EMR Group AB

Hej Sara, tack - roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Ulf M
Skrev om EMR Group AB

snabb och enkel affär. återkommer säkerligen

Svar från EMR Group AB

Hej Ulf, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service - välkommen åter!

Kent B
Skrev om EMR Group AB

Mycket snabb service förstakund men kommer säkert att handla igen

Svar från EMR Group AB

Hej Kent, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service, välkommen åter - och tack för ditt omdöme!

Niklas S
Skrev om EMR Group AB

Köpte på nätet, ingen kontakt med någon person Snabb leverans Algmedel

Svar från EMR Group AB

Hej Niklas, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service.

Kent K
Skrev om EMR Group AB

Snabbt och enkelt att beställa

Svar från EMR Group AB

Hej Kent, tack, roligt att höra att du uppskattar vår service och tack för ditt omdöme!

Glenn A
Skrev om EMR Group AB

snabb leverans. hoppas att deras produkter är bra nu.

Svar från EMR Group AB

Hej Glenn, tack för ditt omdöme!

Karl-Johan A
Skrev om EMR Group AB

Fungerade bra. Sakerna kom fort.

Svar från EMR Group AB

Hej Karl-Johan, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Kent L
Skrev om EMR Group AB

snabb och bra leverans jag är mer än nöjd

Hej Kent Tackar för ditt omdöme och roligt att höra att du är nöjd 👍

Ulf G
Skrev om EMR Group AB

Riktigt nöjd med produkten och snabb leverans.

Svar från EMR Group AB

Hej Ulf, tack, roligt att höra att du är nöjd med både det du köpt och vår service - tack för ditt omdöme!

Hans L
Skrev om EMR Group AB

Beställde på nätet snabb leverans. Däck monteringsklämma.

Svar från EMR Group AB

Hej Hans, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Göran P
Skrev om EMR Group AB

Allt funkade bra jag är nöjd och inte rädd för att köpa genom dem++++

Svar från EMR Group AB

Hej Göran, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service! 👍Och tack för ditt omdöme!

Göran H
Skrev om EMR Group AB

Kan väl inte skriva nåt när jag inte fått varorna då de har lovat i annonsen på snabb leverans

Svar från EMR Group AB

Hej Göran, kontakta oss på hej@emr.nu så hjälper vi dig att spåra din order och se vad som hänt. Därefter kan vi åtgärda det som gått fel, så att din leverans kommer fram.

Robert P
Skrev om EMR Group AB

Snabb o bra service kommer handla fler gånger

Svar från EMR Group AB

Hej Robert, Tack, roligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service - tack för ditt omdöme!

Bert A

Snabbt och bra…………………………………………..

Svar från EMR Group AB

Hej Bert, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Jörgen O
Skrev om EMR Group AB

Enkelt att handla och snabb leverans ända till dörren.

Svar från EMR Group AB

Hej Jörgen, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du upplever butiken användarvänlig och att du uppskattar vår service!

Marie H
Skrev om EMR Group AB

Bra priser o snabb leverans 😄

Svar från EMR Group AB

Hej Marie, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service - tack för ditt omdöme! 👍

Lennart M
Skrev om EMR Group AB

Fick sakerna snabbt hoppas dom e så bra som beskrivningen säger har ejhaft muntlig kontakt Kan ej säga nått om dom förutom det

Svar från EMR Group AB

Hej Lennart, tack, för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Stig J
Skrev om EMR Group AB

Det var bra och förväntat bra saker att köpa 👍

Svar från EMR Group AB

Hej Stig, tack, roligt att du uppskattar både vårt sortiment och vår service! Tack för ditt omdöme!

Sverker A
Skrev om EMR Group AB

Mycket bra och snabb leverans (helnöjd)

Svar från EMR Group AB

Hej Sverker, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du uppskattar vår service!

Johanna L
Skrev om EMR Group AB

Ingen direkt kontakt med företaget men snabb och felfri leverans. Väl packat.

Svar från EMR Group AB

Hej Johanna, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service - tack för ditt omdöme!

Hans E

Bra leveranstid ! 11111111111111111111111111

Svar från EMR Group AB

Hej Hans, tack för ditt omdöme - roligt att hör att du uppskattar vår service!

Jonas L
Skrev om EMR Group AB

Lätt hemsida att hitta på. Supersnabb leverans!

Svar från EMR Group AB

Hej Jonas, Tack, roligt att höra att du tycker ebutiken är användarvänlig och att du uppskattar vår service! Tack för ditt omdöme.

Torbjörn L
Skrev om EMR Group AB

Jag vet inte, varorna har inte kommit ännu

Svar från EMR Group AB

Hej Torbjörn, Kontakta oss på hej@emr.nu så hjälper vi dig att spåra din sändning, för att se vad som har hänt/vad som gått fel. I de allra flesta fall levereras alla paket inom 1-3 vardagar, men så klart kan någonting inträffas om gör att förseningar ibland uppstår.

Sven E
Skrev om EMR Group AB

Mkt snabb leverans, har ej provat profilerna ännu

Svar från EMR Group AB

Hej Sven, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Marcus B
Skrev om EMR Group AB

Mycket snabb leverans och bra service.

Svar från EMR Group AB

Hej Marcus, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du uppskattar vår service! 👍

Lena S
Skrev om EMR Group AB

Beställningen gick bra, men frakten var riktigt dålig. Den skulle komma fram förra veckan på tisdag. Men en vecka senare sitter jag här och väntar. Varan dök inte upp på tisdag, onsdag eller torsdag. Sen blev det helg. Har jag tur kanske den kommer imorgon...

Svar från EMR Group AB

Hej Lena, Kontakta oss på hej@emr.nu så hjälper vi dig att spåra din sändning, för att se vad som har hänt/vad som gått fel. I de allra flesta fall levereras alla paket inom 1-3 vardagar, men så klart kan någonting inträffas om gör att förseningar ibland uppstår. Tack för ditt omdöme!

Magnus K
Skrev om EMR Group AB

Köpte gummiventil TR412 ,TR413 och bensintillsats! Finns väl inte så mycket att skriva om det! Snabb leverans iallafall 👍👍

Svar från EMR Group AB

Hej Magnus, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Per M
Skrev om EMR Group AB

Snabb och bra leverans fungerar bra hoppas det blir bra

Svar från EMR Group AB

Hej Per, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Anders W
Skrev om EMR Group AB

Smidiga att ha att göra med. Bra priser och snabba leveranser.

Svar från EMR Group AB

Hej Anders, tack, roligt att höra att du uppskattar vår service och tack för ditt omdöme!

Ann J
Skrev om EMR Group AB

Jag är nöjd med både produkt o leverans mvh Ann Johansson

Svar från EMR Group AB

Hej Ann, tack, för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med både NoHammer och med vår service!

Felix N
Skrev om EMR Group AB

Product was good and shipping was extra fast. Really happy

Svar från EMR Group AB

Hello Felix Thank you for your review and glad to hear that you are satisfied with our products and services.

Mats B
Skrev om EMR Group AB

dyrare än snittet för denna typ av artikel

Svar från EMR Group AB

Hej Mats Tackar för ditt omdöme. Hos oss kan man köpa navringar styckvis, och vad jag kan se så ligger vi bra till prismässigt på navringarna. Men mejla oss gärna var du hittat bättre pris.

Markku V
Skrev om EMR Group AB

Mycket snabb order behandling varan motsvarade beskrivningen snabb kommunikation

Svar från EMR Group AB

Hej Markku Tackar för ditt omdöme och att DPF Spray och DPF Super Clean var det du förväntade dig.

Magnus F
Skrev om EMR Group AB

Supersnabb leverans. Enkelt att beställa.

Svar från EMR Group AB

Hej Magnus Tackar för ditt omdöme och att du är nöjd med e-butiken.

Gustav Ö
Skrev om EMR Group AB

Extremt snabb leverans! Hoppas det är bra grejjer.

Svar från EMR Group AB

Hej Gustav, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

Björn W
Skrev om EMR Group AB

Super snabb leverans, bra svar på chatten och bra produkter.

Svar från EMR Group AB

Hej Björn, tack, roligt att hör att du uppskattar vår service och våra produkter - tack för ditt omdöme!

Peter S
Skrev om EMR Group AB

Snabb leverans av min weborder, produkterna motsvarar mina förväntningar.

Svar från EMR Group AB

Hej Peter, tack, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Erik R
Skrev om EMR Group AB

Bra pris och enkel hemsida att handla ifrån.

Svar från EMR Group AB

Hej Erik, tack, roligt att höra att du är nöjd med köpupplevelsen och tack för ditt omdöme!

Kent W
Skrev om EMR Group AB

Lätt att beställa produkten DPF vätska till bilen.

Svar från EMR Group AB

Hej Kent, tack för ditt omdöme!

Niklas J
Skrev om EMR Group AB

Snabba leveranser och bra service, BetoonSeal funkade som förväntat. BioClean fick jag överdosera, hade lite mycket sörja i tanken, av dålig diesel :)

Svar från EMR Group AB

Hej Niklas, tack, roligt att höra att du är nöjd med både BetoonSeal, BioClean och vår service! Tack för ditt omdöme!