Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nynäshamn EMT Entreprenad

EMT Entreprenad

Svedviksvägen 113, 149 43 Nynäshamn — Visa karta

Vi är specialiserade på kök och badrumsrenoveringar. Vi startade 2008 och har sedan dess många nöjda kunder.

Läs vad 2 kunder tycker om EMT Entreprenad

• daniel b
    daniel b skrev om EMT Entreprenad
    Killarna var väldigt tillmötesgående och lyhörda för mina önskemål. Rent och snyggt runt arbetsplatsen, sopat och undanplockat efter var arbetsdag. Hantverkarna kom med kreativa ideer om hur problem med konstruktionen skulle lösas, vilket ledde till ett bättre resultat än det jag först hade bett dem utföra. Alla regler om våtrumsbygge följdes utan minsta anmärkning.

Tack Thomas och Teddy för ett utmärkt arbete! Läs mer
  • Tassos K
    Tassos K skrev om EMT Entreprenad
    Anlitade EMT Entreprenad för att måla tak och väggar i mitt hus (ca. 182 kvm boyta). Tomas och gänget var professionella i sitt agerande och jobbet blev väl utfört. Helspacklade väggar, hade tapeter sen tidigare, vilket innebär att vi med lätthet kan måla om igen om vi skulle tröttna på färgvalet. Det jag behöver lyfta fram ytterligare är att de var flexibla i sitt agerande och att de faktiskt utförde arbetet på utsatt tid!! VI tog in en rad offerter innan vi anlitade EMT och de låg bra till i jämförelse me de andra företagen och slutresultatet är vi som sagt väldigt nöjda med.

Tassos/Sollentunua Läs mer

Drottninggatan 81a, 11160, Stockholm