Ganska rörig bekräftelse efter förlängning på mail. Tror fortfarande att vi valt ett OK avtal.
Energi2 - Elhandel
Om företaget
Energi2 Elhandel är ett elbolag som erbjuder elavtal med 100 procent nordisk el för företag! Vi vänder oss till företag i alla storlekar och inom alla branscher. Hos oss kan du välja ett elavtal med fast pris och få fastprisgaranti, för att garanterat få det lägsta elpriset på marknaden. Som företagskund hos oss kan du välja...
28 omdömen om Energi2 - Elhandel
Sedan starten hos Reco 2023
Vi får vår el o h det är vad vi förväntar oss
Trevliga bemötande samt hjälpsamma med olika frågor
Håller vad man sagt i anbud och avtal. Bra service och support. Toppen med appen då man kan följa förbrukningens olika delar.
seriöst och lätt att komma i kontakt med
Ok, inget att tillägga. Verken bra eller dålig.
Funkar som det skall. Bra specifikation på fakturorna.
Bra priset första året och hoppas på bra priser framöver!
Hej Brf Verdandi 4. Tack för ditt omdöme och fina feedback! Om det skulle uppstå några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss via vår kundservice. Ha en fin dag. Emelie
Inte varit i kontakt med dom under året
Hej Björntjänst AB. Tack för ditt omdöme! Tveka inte på att kontakta oss om det skulle uppstå några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie
Inget särskilt. Inga större problem, inga kontakter.
Hej Eneby A. Tack för du tog dig tiden att skriva ett omdöme gällande din upplevelse hos oss. Ha en fin dag. Emelie
Väldigt trevliga! Rätt priser.
Hej Erika. Tack för ditt omdöme och dina fina ord gällande vår service. Ha en fin dag. Emelie
Enkla att ha att göra med och det fungerar som jag förväntar mig att det ska.
Hej Bosse. Tack för ditt omdöme och så roligt att du är nöjd med avtalet. Tveka inte på att kontakta oss via vår kundservice om det skulle uppstå några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie
Bra support, hela tiden uppdatering på elförbrukningen och kostnadsläget
Hej Tomas. Tack för ditt omdöme och feedback! Så roligt att du är nöjd med avtalet och servicen som vi erbjuder. Ha en fin dag. Emelie
använder enerigi2 i en restaurang verksamhet då det fungerar bra hoppas inte så höga el priser under q1 samt december. annars är jag riktigt nöjd.
Hej Revan. Tack för ditt omdöme och fina feedback gällande avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om det skulle uppstå några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie
Vi blev bra bemötta och hoppas på bra kontakt i fortsättningen’
Hej Inger. Tack för ditt omdöme. Väldigt roligt att du är nöjd med avtalet och servicen som du fått från vår kundservice. Ha en fin dag. Emelie
Tycker att fakturan kommer ut lite sent för betalning.
Hej Gnesta Sotning AB. Tack för ditt omdöme och feedback! Om du önskar längre förfallotid så är det bara att kontakta oss så hjälper vi dig att se över detta. Ha en fin dag. Emelie
Bra förutom en sak. Mejlen med fakturor hamnar i skräpposten och är tydligen ett vanligt förekommande problem. Har därmed missat betalningen många gånger.
Hej Gents Groom Room AB. Tack för ditt omdöme och feedback! Vi tar vidare din feedback gällande mejlfakturorna. Ha en fin dag. Emelie
fram tills idag har allt fungerat bra och även bättre än normalt .. SÅ = NÖJD
Hej Jan. Tack för ditt omdöme och så roligt att du är nöjd med servicen och avtalet. Ha en fin dag. Emelie
Det är o.k. nackdel är att varför faturan hamnar på " skräppost"
Hej T&S Thai Take Away HB. Tack för ditt omdöme och tydliga feedback. Ibland kan det tyvärr ske att mailfaktura hamnar i fel inkorg. Om du önskar byta till autogiro eller E-faktura så kan du kontakta oss via vår kundservice så hjälper vi till med detta.⭐ Ha en fin dag. Emelie
Jag har betalat alla fakturor i tid förutom en, missade den med en eller två dagar vilket vilket ledde till att jag hamnade hos kronofogden med en extra skuld på 1070kr. Vet inte vad jag ska tycka om energi2. De sa att de skickade ut brev men inget jag kunde se i min brevlåda.
Hej Sweden Top Team Management. Tack för ditt omdöme och tydliga feedback! Vi tar till oss din feedback, men vi skulle också vilja att ni kontaktar oss för att se så att fakturauppgifterna som ni skickat in till oss stämmer. Ha en fin dag. Emelie
1 dag sen 450kr i påminnelseavgift
Hej Transport och Miljö Partner Sverige AB. Tack för ditt omdöme och feedback! Vi tar givetvis vidare din feedback för att utvecklas vidare. Ha en fin dag. Emelie
jag är inte nöjd känner mig lurad
Hej This is Balkan AB. Tack för ditt omdöme och feedback. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig och du får därmed gärna kontakta oss på customersupport@energi2.se. Ha en fin dag. Emelie
Mycket vänliga och trevliga i telefonen. Är det någonting man inte förstår så förklarar de. Är där någonting som de inte kan svara på så tar de reda på det och återkopplar via mail eller telefon.
Hej Jeanette. Tack för ditt fem stjärniga omdöme. ⭐ Vi tackar även för din fina feedback gällande vår service, det uppskattar vi. Ha en fin dag. Emelie
Har fungerat alldeles utmärkt. Inga som helst krångel, vilket jag blev varnad för när jag tog er som leverantör av el. Tackar för min tid med er, och kommer kanske åter när ni har bra elerbjudande.
Hej Svarta Gården I Falköping. Tack för ditt fyra ⭐omdöme. Vi ser fram emot att ni vill komma tillbaka som kund hos oss. Ha en fin dag. Emelie
Bra service men, missar man en inbetalning i tid är det skyhög påminnelseavgift direkt. Mycket dåligt, gör ju inte att man vill fortsätta abonnemanget när det löper ut.
Hej Vendado. Tack för ditt omdöme och feedback, vi tar till oss din feedback! Ha en fin dag. Emelie
Bra kommunikation, snabba svar
Hej Ewa. Tack för ditt omdöme. Vad härligt att läsa att du är nöjd med servicen. Ha en fin dag. Emelie
Ärlig och härlig säljare. Väl tillmötesgående när hyresvärden hade strulat till det med mätarnr. Flexibla med avtal för ny verksamhet och avvikelser i förväntad förbrukning.
Hej Studio Flora Stockholm. Tack för ditt omdöme och så roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss. Ha en fin dag. Emelie
Dålig start. Kan inte leverera varken offert eller orderbekräftelse som är läsbart. Tecknar dessutom upp ett totalavtal med kunden under vilseledande bekräftelse där man bygger på nätleverantören för egen debitering. Första fakturan skickade man fel trots tydlig information till säljare. En rutinfråga som är viktig för att inte få en missnöjd kund vid första kontakt. Kommer att se över avtalet vid avtalstidens utgång. Priser är enligt avtal på inkommande fakturor. Mvh Ulrika
Hej Ulrika. Tack för ditt omdöme och feedback! Vi tar till oss din feedback och hoppas att du annars ska vara nöjd under leveransen. Ha en fin dag. Emelie