Energipojkarna AB

Energipojkarna AB

Ring 031-760 06 40 www.energipojkarna.se
4.1

Vi på Energipojkarna har god erfarenhet av värmepumpar och andra energibesparande produkter. Tillsammans med våra ackrediterade tekniker erbjuder vi rådgivning, hembesök, försäljning, installation och service. Vi är idag verksamma i Skåne, Halland, Västra Götaland & Stockholms län. För övriga områden ber vi er kontakta oss...

24 omdömen om Energipojkarna AB

Stefan B
Skrev om Energipojkarna AB

Trevligt bemötande och duktig tekniker men... Bokade en tekniker för installation av värmepump. Jag hade själv monterat aggregaten inne och ute, förberett med hål för genomföringen genom ytterväggen. Jag hade även gjutit en sula för utedelen. Teknikern var på plats i knappt tre timmar för att utföra installationen och skickade efter det en faktura på 8000kr (exkl rot). I fakturan ingick det, förutom montaget, lite mtrl och ett uteställ för 1000kr. Det blir en timpeng på ca 2300kr. Jag ringde dem och påtalade detta. Svaret jag fick var att det är det de kostar...

Svensk Kylservice Göteborg — Mitsubishi Electric
4.4/5 i betyg av 140 omdömen 4.4 av 140 omdömen
BadgeFourYears

Mycket kunnigt och trevligt bemötande. Snabb och snygg installation.

Henrik H
Skrev om Energipojkarna AB

Jag har fått installerat 2 st luftvärme pumpar vid två olika tillfällen och det har gått jätte smidigt och kanon service vid båda tillfällena. Hantverkarna som har monterat pumparna har varit väldigt tillmötes gående och nogranna. Ett kanon Team!!!

Bengt-Allan W
Skrev om Energipojkarna AB

* Omöjligt att få svar på frågor. Jag hade frågor om reglerkomponenterna. * Inte möjligt att få dem att komma och åtgärda en läckande koppling eft5eråt. Fick anlöita annan installatör. * De krånglade med ROT avdraget och meddelade Skatteverket att jag hade betalt ROT delen, vilket jag inte hade gjort och Skatteverket då vägrade att betala ut. Det blev alltså en Moment 22-situation. Energipojkarna är inget företag jag vill rekomendera för någon form av arbete. Oproffsiga.

Gunnar/Helga Ö
Skrev om Energipojkarna AB

Har trots mina många tidsändringar och många önskemål alltid varit vänliga och tillmötesgående. Till slut fick vi till en leverans och installation av en luft/luft-apparat. Mitt nästa projekt blir en bergvärmepump under oktober månad. Med vänlig hälsning, Gunnar och Helga

Sören L
Skrev om Energipojkarna AB

känner mig lurad på installationen.av en luftvärmepump i vinter.Elen skulle tagas från centralen som var belägen 5-meter från där pumen skulle monteras.Men när jag kom dit efteråt allt varklart var elet tagen från ett uttag inne i stugan,ett uttag som vi för övrigt belastar ganska mycket för andra ändamål./besviken.

Marianne K
Skrev om Energipojkarna AB

Hittills har de visats sig vara helt OK, men vi har inte haft något fel ännu på vår luftärmepump.

Ann-Louise O
Skrev om Energipojkarna AB

Bra bemötande och trevlig personal och bra service. Allt till belåtenhet.

Johan F
Skrev om Energipojkarna AB

Bra bemötande och rätt inställning när det var någonting som jag från början inte var nöjd med. Jag rekommenderar dem gärna

Charlie Ö
Skrev om Energipojkarna AB

Bra säljare (Andreas) var hemma hos oss för ett konsultationsmöte. Han gav fram förslag och exempel som kändes trovärdiga och ärliga. De har ett bra uppföljningssystem som hjälper dem att hålla koll på alla kunder, dvs. när man ringer dem har de full koll på allt som gjorts hos oss, vad vi har, vilka som installerade osv. detta känns tryggt. Vid telefonkontakt har de alltid varit trevliga och serviceinriktade (Daniel). Om de inte kunde ta samtalet just då, ringer de alltid upp. Vi fick ett bra pris på en maskin som fungerar...

susanne s
Skrev om Energipojkarna AB

jag kan rekomendera Energipojkarna, allt fixades snabbt och bra till det pris dom hade sagt och på den dag vi hade kommit överens om. Värmepumpen fungerar aldeles utmärkt.

Mattias Ö
Skrev om Energipojkarna AB

Grymt bra.Snabb leverans o service.Mycket trevliga.

Patricia L
Skrev om Energipojkarna AB

Fantastiskt bemötande och strålande underleverantör vid installation.

ingemar a
Skrev om Energipojkarna AB

jag tycker att energipojkarna varit bra att ha att göra med. Därför har jag köpt 2 st värmepumpar för egen del medverkat till 2 köp hos mina grannar.

Carina B
Skrev om Energipojkarna AB

Mestadels positivt , men de använde underleverantörer och det som vi kommit överrens om med Energipojkarna hade inte förmedlats vidare till dem som skulle göra jobbet. Det var även omöjligt att få kontakt med någon som kunde fixa det när det senare blev problem.

Bengt S
Skrev om Energipojkarna AB

jag tycker att de skötte sig utmärkt. De små problem som uppstod under resans gång löstes smidigt.

Gunnar E
Skrev om Energipojkarna AB

Dom gjorde hembesök och gav rekommendation. Bra!

Nicklas A
Skrev om Energipojkarna AB

Väldigt bra bemötande och bra utfört arbete. Skulle varmt rekommendera dom till någon annan.

Mats H
Skrev om Energipojkarna AB

Bra första intryck och lika bra resultat.

Linus H
Skrev om Energipojkarna AB

Bra rekommendation på värmepump och bra bemötande

Johnny H
Skrev om Energipojkarna AB

Toppenkillar. Spelar ingen roll vem man pratar med så är det superbt.

Stina
Skrev om Energipojkarna AB

Trevlig och professionellt bemötande med en bred kunskap. Snabbt återkoppling vid frågor. Har även ringt upp flera månader senare för att höra om allting fungerar som det ska. Mycket bra!

Christian M
Skrev om Energipojkarna AB

Jag tycker att energipojkarna har skööts sig mycket bra i försäljningssyfte samt respons med felanmälan osv. Är däremot inte helt nöjd med introduktionsutbildningen av utrustningen och tror inte att allt är helt riktigt inställt för full energivinst.

Kjell B
Skrev om Energipojkarna AB

Jag tycker att Energipojkarna är bra på att rekommendera vilken produkt som passar just för dig och att dem inte bara gör allt för att kränga den dyraste lösningen till dig.

Daniel K
Skrev om Energipojkarna AB

Jag är mycket nöjd med både bemötande och service ifrån Energipojkarnas sida:)