Alla kategorier Villabesiktning Skåne Malmö Enspecta AB

Enspecta AB

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö — Visa karta

Välkommen till Enspecta, vi hjälper dig med allt från att sänka dina energikostnader, till att besiktiga ditt hus eller göra en energideklaration. Den viktigaste tillgången vi har är våra duktiga medarbetare som vi ständigt satsar på. Vi har ett brinnande engagemang för att vidareutvecklas och göra allt för att våra kunder ska bli hundra procent nöjda med våra tjänster.

Vi erbjuder även husbesiktning, ska du köpa eller sälja hus eller lägenhet kan vi även erbjuda färdiga paketlösningar som innehåller besiktning, energideklaration, försäkring och fuktmätning! När du tar del aven överlåtningsbesiktning hos oss på Enspecta får du mer än bara ett utlåtande om det som är bra eller mindra bra i huset eller lägenheten. Det är dessutom en lektion i hur en byggnad fungerar. Vid besiktning använder vi all vår kunskap, alla våra sinnen och all den erfarenhet vi samlat på oss, om det är nödvändigt använder vi även fuktindikator. allt för att leta efter riskkonstruktioner och skador på lägenheten eller huset.

Här får ni såklart även ta del av vad ni kan förvänta er av er framtid i huset. Utifrån besiktningen kan ni enkare ska kunna förstå husets konstruktion och egenskaper och därmed kunna ta ett beslut om det är rätt hus för just er.

Vi lägger alltid stort fokus på dig som kund och vill berätta för dig vad det är vi letar efter samt vilken status byggnaden besitter för att ni ska ha en chans att se det samma om det uppkommer senare.

Vi ser fram emot att höra från er och hjälpa er! Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 254 kunder tycker om Enspecta AB

• Staffan Erik H skrev om Enspecta AB
    Besiktningsgenomgång av radhus. Besiktningsmannen var trevlig och kunnig. Priset dock högt för den ändå ganska korta tiden. Läs mer
  • Oskar N skrev om Enspecta AB
    Besiktning av hus inför köp. Köpklar total. Mycket proffsig och kunnig besiktningsman. Var överallt för att inte missa något. Rekommenderas! Läs mer
  • Camilla Å skrev om Enspecta AB
    Proffsig och bra husbesiktning. Läs mer
  • Pål S skrev om Enspecta AB
    Trevlig och kompetent, försäljningsbesiktning via Länsförsäkringar mäklare Läs mer
  • Hans O skrev om Enspecta AB
    Husbesiktning Bas

Bemötandet var föredömligt

Det jag förväntade mig levde de upp till

Trevlig och saklig besiktningsman kan utan problem tipsa bekanta om detta företag

Hälsningar Hans Olsson Läs mer
  • Yngve S skrev om Enspecta AB
    Säljklar Total. Bra bemötande och kunnigt intryck av personal.
    Proffsig inspektion av fastigheten inom utsatt tid. Läs mer
  • Paul L skrev om Enspecta AB
    Besiktning och Energideklerationen.
    Allting positivt! Läs mer
  • Jenny A skrev om Enspecta AB
    Energideklaration

Det blev aldrig någon energideklaration eftersom personen som skulle utföra den inte dök upp på bestämd tid och datum. Läs mer
    2018-12-03 Enspecta AB svarar Jenny A
    Hej Jenny!

Tack för ditt omdöme.

Har vi gjort något fel ber vi om ursäkt för detta. Kontakta oss på 010 - 33 33 365 eller info@enspecta.se så hjälper vi dig gärna med energideklarationen.

Med vänlig hälsning,
    Enspecta
  • Karin P skrev om Enspecta AB
    Energideklarstion. Han var trevlig och effektiv. Läs mer
  • Sonja A skrev om Enspecta AB
    Energideklaration
    för försäljning av hus Läs mer
  • Jan L skrev om Enspecta AB
    Jag fick vad jag hade beställt och bemötandet var trevligt Läs mer
  • José S skrev om Enspecta AB
    Energi deklaration och uppmätning av huset. Detta sköttes proffsigt Läs mer
  • Marita-Louise Nilsson D skrev om Enspecta AB
    Husbesiktning. Blev bra bemött! Läs mer
  • Lars V skrev om Enspecta AB
    Energidekl. i samband med kommande husförsäljning.
    Rekommenderat av anlitad mäklare Länsförsäkringar - Fastighetsförmedling.
    Förväntningar: Ett måste.
    Snabbt och okomplicerat.
    MVH
    Lars von Plenker-Tind Läs mer
  • Jenny F skrev om Enspecta AB
    Bra och trevligt bemötande av den som utförde arbetet. Hade dock underlättat om jag fått en tydligare beskrivning om vilka dokument som de ville titta på. Läs mer
  • Gerti F skrev om Enspecta AB
    Allt fungerat mycket bra! Trevlig besiktningsman och mycket punktlig att passa tiden,nogran och kunnig så allt är jag mycket nöjd med Läs mer
  • Gustaf O skrev om Enspecta AB
    Köpte deras "största/mest omfattande" överlåtelsebesiktning, tyckte först att det var lite dyrt, när man jämför med andra. Det skulle visa sig att det lönade sig tusen gånger om. Besiktningen Erik från Enspecta gjorde ledde till att vi fann fel på huset som hade kostat oss flera hundra tusen. Bemötandet var toppen och Erik var jättepedagogisk och förklarade vilka fel som alltid kommer med ett hus och vilka som kan ställa till problem. Har redan rekommenderat Erik och Enspecta till svågern som också är jättenöjd. Kommer garanterat använda dem igen. Läs mer
  • Tobias P skrev om Enspecta AB
    Kompetent besiktningsman. Trevlig Läs mer
  • Gerd B skrev om Enspecta AB
    Besiktning av villa i Ödåkra. Vi blev mycket väl bemötta. Och är väldigt nöjda. Mvh Gerd o LarsMatthiessen. Läs mer
  • Ellen S skrev om Enspecta AB
    Energideklaration.
    Jag blev bra bemött. Jag köpte en tjänst som krävdes vid husförsäljning och den upplevelsen var som förväntat. Läs mer
  • Amanda J skrev om Enspecta AB
    Största besiktningen på vårat nyköpta hus.
    Trevliga killar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hans Göran I
    Hans Göran I skrev om Enspecta AB
    Besiktning av hus inför försäljning
    Blev mycket väl bemött
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Carl Viktor H skrev om Enspecta AB
    Beställde överlåtelsebesiktning "Köpklar total". Besiktningsmannen var väldigt duktig och professionell och förklarade allt han gick igenom. Således fick vi en fullständig besiktning samt en lektion i att ta hand om ett hus. Helt nöjd! Läs mer
  • Lars Eric J skrev om Enspecta AB
    Det gällde eldeklarstion.
    Bra genomfört. Läs mer
  • Manne W skrev om Enspecta AB
    Proffsigt och fint bemötande av Mathias och elev! Läs mer
  • Safiye A skrev om Enspecta AB
    Onödigt att skriva upp på besiktnings utlåtandet. Allt som gick att ordna med enkla medel. Mer pedagogisk utlåtande ni kanske ska lära er mer av. Kolla hur Antisimex gör. Läs mer
    2018-12-03 Enspecta AB svarar Safiye A
    Hej Safiye!

Tack för ditt omdöme.

Vi förstår hur du tänker dock så är alla människor olika. Därför är det viktigt för oss att vara pedagogiska och tydliga, både när vi besiktigar huset och när vi sammanställer protokollen. Om du önskar få en uppdaterad besiktning efter att du åtgärdat de fel och brister vi fann så är du varmt välkommen att kontakta oss på 010 - 33 33 365 eller info@enspecta.se.

Med vänlig hälsning,
    Enspecta
  • Anna Y skrev om Enspecta AB
    Snälla sluta skicka påminnelser Läs mer
  • Teodor Robert J skrev om Enspecta AB
    Jag beställde den mest grundliga besiktningen. Företaget var mycket professionellt och besiktningsmannen väldigt trevlig. Läs mer
  • Elizabeth B skrev om Enspecta AB
    Husbesiktning som var väl genomförd. Läs mer
  • Robert L skrev om Enspecta AB
    Proffsigt bemötande och snabbt ifört jobb Läs mer
  • Maria Ekblom B skrev om Enspecta AB
    Vi köpte energideklarationer till våra brf hus. Vi är nöjda med bemötande och själva deklarationen men vi fick inte alla utan fick ta kontakt två ggr innan vi fick alla. Läs mer
  • Richard O skrev om Enspecta AB
    Vi köpte en villa. Bra bemötande av konsulten vi anlitade. Läs mer
  • Carina T skrev om Enspecta AB
    Energideklaration
    Bra bemötande hela vägen men väldigt onödigt med hembesök då vi endast pratade i köket. Kunde lika gärna tagit det på telefon men besöket var trevligt Läs mer
  • Madeleine F skrev om Enspecta AB
    Överlåtelsebediktning Köpklar Total. Noggrant- seriöst- informativt- med integritet visavi alla parter . Toppen Läs mer
  • Nike.M Michaelsdotter S
    Nike.M Michaelsdotter S skrev om Enspecta AB
    Köpte husbesiktning. Blev väldigt trevligt bemött. Besiktningsmannen gick igenom nogrannt vad som skulle göras och han verkade mycket kunnig. Allt gicks igenom sakligt och nogrannt. Läs mer
  • Britt F skrev om Enspecta AB
    energitips
    bra
    har inte så stor erfarenhet om sådant Läs mer
  • Pia J skrev om Enspecta AB
    Köpte en överlåtelsebesiktning och blev mycket nöjd. Blev professionellt bemött på ett trevligt sätt. Besiktningsmannen, Roger, hade mycket erfarenhet och hög kompetens. Tack! 😃
    /Pia Läs mer
  • Peter H skrev om Enspecta AB
    Det var trevligt oxh professionellt bemötande . Kostnaden var ok och protokollet fyllde sin funktion. Läs mer
  • Annelie L skrev om Enspecta AB
    Energidekleration
    De var snabba att höra av sig och boka en tid
    Person som kom hörde av sig att han blivit försenad Läs mer
  • Jenny F skrev om Enspecta AB
    Energideklaration. Trevlig kille som kom ut. Hade velat ha vilka uppgifter vi skulle ta fram innan tydligare. Men det goda bemötandet gjorde att vi löste uppgiften. Läs mer
  • Anna B skrev om Enspecta AB
    Husbesiktning före försäljning Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Enspecta AB
    Mötet gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Gerd Ö
    Gerd Ö skrev om Enspecta AB
    Roger Johnsson gjorde en besiktning av vår villa i Ödåkra. Och vi upplevde honom som en duktig och erfaren besiktningsman, och fick ett gott förtroende för honom. Mvh Gerd& Lars Matthiessen Läs mer
  • Christina G skrev om Enspecta AB
    överlåtelse komplett
    trevligt professionellt Läs mer
  • Birgitta H skrev om Enspecta AB
    Snabbt, vänligt o tillmötesgående! Läs mer
  • Karin N skrev om Enspecta AB
    Vi beställde tjänsten: Överlåtelsebesiktning och fuktkontroll.

Supernöjda med vårt besök! Jättetrevligt bemötande. Informativ och givande information som vi haft stor hjälp av. Noggrann undersökning av huset! Nöjda på alla punkter. Våra förväntningar bemötes och det blev även över våran förväntan. Läs mer
  • Jimmy Kjell B skrev om Enspecta AB
    Mkt saklig och pedagogisk besiktningsman. Läs mer
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Enspecta AB
    Bra bemötande. Proffsig besiktningsman som lyssnade och svarade på alla våra frågor. Känner oss trygga med hans utlåtande. Läs mer
  • Manne W skrev om Enspecta AB
    Proffsigt och supertrevligt bemötande av Mattias och elev! Läs mer
  • Jakob C skrev om Enspecta AB
    Energideklarationen var tydlig, snabb och enligt förväntan, med proffesionellt bemötande. Läs mer

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö