Alla kategorier Villabesiktning Skåne Malmö Enspecta AB

Enspecta AB

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö — Visa karta

Välkommen till Enspecta, vi hjälper dig med allt från att sänka dina energikostnader, till att besiktiga ditt hus eller göra en energideklaration. Den viktigaste tillgången vi har är våra duktiga medarbetare som vi ständigt satsar på. Vi har ett brinnande engagemang för att vidareutvecklas och göra allt för att våra kunder ska bli hundra procent nöjda med våra tjänster.

Vi erbjuder även husbesiktning, ska du köpa eller sälja hus eller lägenhet kan vi även erbjuda färdiga paketlösningar som innehåller besiktning, energideklaration, försäkring och fuktmätning! När du tar del aven överlåtningsbesiktning hos oss på Enspecta får du mer än bara ett utlåtande om det som är bra eller mindra bra i huset eller lägenheten. Det är dessutom en lektion i hur en byggnad fungerar. Vid besiktning använder vi all vår kunskap, alla våra sinnen och all den erfarenhet vi samlat på oss, om det är nödvändigt använder vi även fuktindikator. allt för att leta efter riskkonstruktioner och skador på lägenheten eller huset.

Här får ni såklart även ta del av vad ni kan förvänta er av er framtid i huset. Utifrån besiktningen kan ni enkare ska kunna förstå husets konstruktion och egenskaper och därmed kunna ta ett beslut om det är rätt hus för just er.

Vi lägger alltid stort fokus på dig som kund och vill berätta för dig vad det är vi letar efter samt vilken status byggnaden besitter för att ni ska ha en chans att se det samma om det uppkommer senare.

Vi ser fram emot att höra från er och hjälpa er! Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 201 kunder tycker om Enspecta AB

• Jan K skrev om Enspecta AB
    effektivt, professionellt, mycket rekommendabelt Läs mer
  • Invar G skrev om Enspecta AB
    Besiktning och försäkring i samband
    med villaförsäljning. Trevligt och snabbt genomförande. Företaget levde upp till våra förväntningar.. Läs mer
  • Ingrid Lillemor P
    Ingrid Lillemor P skrev om Enspecta AB
    Behövde energideklaration i samband med försäljning av en villa. Kom en trevlig man som fixade det. Är nöjd med företaget. Läs mer
  • John R
    John R skrev om Enspecta AB
    Enspecta genomförde en husbesiktning inför vår kommande försäljning och gjorde ett utomordentligt arbete! Deras representant var extremt kunnig och gav oss superbra inblick i vilka åtgärder som vårt hus behöver. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Enspecta AB
    Jag köpte en Basklar besiktning och blev mycket bra bemött med tydlig förklaring av terminologin och vad detta innebar.

Besiktingen levde upp till mina förväntningar och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Fredik H skrev om Enspecta AB
    Dyrast! 2 timmar för 14.000kr!!!
    Annars bra Läs mer
  • Fredik H skrev om Enspecta AB
    Bra och kompetent kille som gjorde jobbet, men 14.000kr för två timmar?? Seriöst??
    Känner mig rånad nu i efterhand. Läs mer
  • Jannice L skrev om Enspecta AB
    Jag vände mig till Enspecta AB för en Köpklar Total besiktning inför ett husköp. Erik som hjälpte oss med detta var väldigt professionell, noggrann och supertrevlig. Det var värt varje krona för att känna sig trygg och gå in i husaffären med öppna ögon. Läs mer
  • Eva B skrev om Enspecta AB
    El deklaration
    Bra
    Hade förväntningar på att han kunde hjälpa oss med den höga förbrukningen och inte bara konstatera att den var hög han kunde o inte förstå den var så hög. Utkastade penga när vi inte fick någon förklaring Läs mer
    2018-09-19 Jonas P svarar Eva B
    Hej Eva

Tack för ditt omdömme. Vår ambition är alltid att hjälpa våra kunder till en lösning. Ibland är det svårt att finna den exakta källan till hög energiförbrukning vid en energideklaration. I sådana ärenden kan det vara nödvändigt med en mer djupgående energiutredning. Vi tittar gärna på ditt ärende igen. Önskar du detta är du välkommen att kontakta oss på info@enspecta.se

Med vänlig hälsning,
    Enspecta
  • Lars M skrev om Enspecta AB
    Jag fick höra av mig 2 ggr och efterlysa den färdiga energideklarationen jag beställt innan jag fick den. Det var dåligt. Men annars var det bra. Läs mer
  • Margareta A skrev om Enspecta AB
    Energideklaration, bra bemötande,
    MVH Läs mer
  • Jonas F skrev om Enspecta AB
    Fick ett mycket bra bemötande och framför allt snabbt då det var kort om tid. Köpte överlåtelsebesiktning Basklar då det var frågan om ett nyare hus.
    Besiktningsmannen ansåg inte att det var nödvändigt att göra diverse kontroller vilket medförde en prisreduktion om 2000 kr som jag inte förväntade mig. Mycket positivt! Läs mer
  • Gustav L skrev om Enspecta AB
    Jag köpte en överlåtelsebesiktning I samband med husköp och blev proffsigt bemött och mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • Peter B skrev om Enspecta AB
    Lungt och sakligt. Ingav ett proffesionellt intryck / Peter Höllviken Läs mer
  • Björn Erik W skrev om Enspecta AB
    Enspectas medarberatre gjorde en flytt besiktning av vår fastighet. Han genomförde den på ett mycket seriöst sätt. Tydlig i sin kommunikation. Raka rör och med ett protokoll som stämde väl överens med vad som framkom vid den okulära besiktningen. Läs mer
  • Karin W skrev om Enspecta AB
    Vi har samarbetat bra med Enspecta under många år och vi är nöjda. Läs mer
  • Flory Z skrev om Enspecta AB
    Energiberäkning av vårt hus.
    Allt var jättebra. Läs mer
  • Sven-Göran O skrev om Enspecta AB
    Energideklaration av småhus.
    Snabb återkoppling och bokning av tid,
    Representanten på rätt tid och rätt plats och utförde sitt jobb i den mån jag kan bedöma det på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Enspecta AB
    Mycket bra upplevelse.
    Allting fungerade perfekt med telefonkontakter och uppdrag.
    Mina förväntningar var att skulle gå lätt och smidigt vilket det också gjorde. Glada att ni kunde ordna en besiktningstid med ganska kort framförhållning. Tidsmässigt stämde allt perfekt. TACK! Läs mer
  • Maria R skrev om Enspecta AB
    Vi fick gjort en överlåtelsebesiktning av villa.
    Trevligt bemötande och lättförståelig genomgång både av huset och papper.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva Ann-Kristin F skrev om Enspecta AB
    Energideklaration av hus. Mycket trevligt möte med mannen från företaget. Läs mer
  • Conny A skrev om Enspecta AB
    Jag köpte en besiktning som är positiv för fastigheten.Det var en kunnig och mycket trevlig kille. Jag hade inga direkta förväntningar, jag visste bara att man måste göra en sådan besiktning, och nu är den gjord. Det känns bra , och jag tackar för besöket.Hälsningar.Conny. Läs mer
  • Guillermo M skrev om Enspecta AB
    Energi intyg gick mycket bra och relativ snabbt, ca. En timme. Mycket nojd. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Enspecta AB
    Besiktning villa - Basklar

Vårt första husköp och även första besiktningstillfälle. Efter lite research på nätet föll valet på Enspecta och Roger med anledning av de goda recensionerna han tidigare fått. Han levde upp till dessa och även mer därtill! Vi är tacksamma och nöjda med hans insats. Ett riktigt proffs! Läs mer
  • Johannes A skrev om Enspecta AB
    Besiktning Basklar. Bra och pedagogisk besiktningsman. Läs mer
  • Angelica S skrev om Enspecta AB
    Besiktning av fritidshus. Bra bemötande vid bokning och uppmäte. Inte så uttömmande skriftliga kommentarer på den skriftliga delen, men ok. Bra pris. Nöjda! Läs mer
  • Sara S skrev om Enspecta AB
    Beställde en besiktning av uterum. Fick en tid väldigt snabbt och protokollet inom två veckor. Lätta att få tag på vid frågor gällande protokollet. Läs mer
  • Christer W
    Christer W skrev om Enspecta AB
    Besiktning av vårt nya hus.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Besiktningsmannen Roger var sympatisk och informerade om vad han skulle titta på och efteråt gick han igenom resultatet. Läs mer
  • Lars L skrev om Enspecta AB
    Svåra att få tag i. Ringer inte tillbaka och kommer ej på utsatt tid. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Enspecta AB
    Blivande husägarna hade beställt er. Er representant var en trevlig person och skötte sitt uppdrag med heder. Läs mer
  • Fredrik K skrev om Enspecta AB
    Skriver aldrig på något per telefon Läs mer
  • Desiree N skrev om Enspecta AB
    Super nöjda... väldigt proffosionell a på vad de gör! Kan rekommendera denna firman starkt. Vi anlitade dom för en takbesiktning. Läs mer
  • Linda L skrev om Enspecta AB
    Bra bemötande och väl utfört uppdrag. Läs mer
  • Emma T skrev om Enspecta AB
    Väldigt noggrann och duktig, tog sig tid att förklara och vi kunde även kontakta för tips efter besiktningen. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Enspecta AB
    Köpklar total.
    Proffesionellt och vänligt tillmötesgående. Välstrukturerat och pedagogiskt upplagt på besiktningen.
    Kunnig och förtroendeingivande besiktningsman och firma Läs mer
  • Jeppe K skrev om Enspecta AB
    Mycket professionelt bemötande Läs mer
  • Mohammed K
    Mohammed K skrev om Enspecta AB
    Vi köpte de största paketerbjudande ni hade och var mycket nöjda med besiktningen och servicen.
    Jag förväntade mig att de skulle vara ytligt men de va mer än så.Jag fick mer än vad jag förväntade mig och är mycket nöjd.De va en bra och trevlig upplevelse och killen som gjorde besiktningen gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Åke L skrev om Enspecta AB
    Energi besiktning
    Mycket bra
    Ingen
    Mycket bra Läs mer
  • Elisabeth R skrev om Enspecta AB
    Själva besiktningsmannen var trevlig och var kunnig så den biten var bara bra. Men när jag skulle boka in besiktningen var det tur att jag var påläst för han som skulle boka in tiden försökte lura mig att ta ett annat paket som jag inte bad om , och så klart kostade en massa mer.... Läs mer
  • Emil A skrev om Enspecta AB
    Jag är mycket nöjd med överlåtelsebesiktningen som Enspecta genomförde. Bemötandet var väldigt bra och besiktningen var nogrann. Läs mer
  • Monica S skrev om Enspecta AB
    Besiktning på hus.

En trevlig o duktig kille som villigt svarade på frågor och gav bra tips. Läs mer
  • Marita B skrev om Enspecta AB
    Fick hjälp med att upprätta en energideklaration. Arbetet, som Enspecta AB utförde, var mycket proffsigt. Jag var orolig inför mötet, då jag inte visste vad som förväntades av mig. Allt flöt på och det fanns inga oklarheter eller problem. Jag är mycket nöjd med det arbete, som Enspecta AB utförde. Läs mer
  • Roland K skrev om Enspecta AB
    Beställer E-besiktningar via Enspecta. Har fungerat klanderfritt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Krister M skrev om Enspecta AB
    Blev mycket nöjd med en trevlig o tillmötesgående besiktningsman
    Förväntningarna bättre än jag väntat
    Kommer att anlita er igen vid en ny
    Ev försäljning
    Mvh Krister midborn Läs mer
  • Martin A skrev om Enspecta AB
    Enspecta utfärdade Energideklaration för min villa.
    Jag blev väl bemött i alla kontakter
    Enspecta uppfyllde sitt åtagande mycket väl och jag skulle gärna anlita dem igen. Läs mer
  • Ylva S skrev om Enspecta AB
    Fick hjälp snabbt, blev bra bemött på alla vis. Läs mer
  • Per-Olof Å skrev om Enspecta AB
    Energideklaration.
    Bra bemött
    Men protokoll skickades inte ut förrän jag påmint dem, Läs mer
  • Agneta S skrev om Enspecta AB
    Hygglig,lugn inspektör som skötte sitt jobb som för mig verkade sakkunnigt och pålitligt. Läs mer
  • Johan W skrev om Enspecta AB
    Jag köpte en besiktning och tycker att den blev noggrant utförd👍🏻 Läs mer
  • Hannah M
    Hannah M skrev om Enspecta AB