Alla kategorier Villabesiktning Skåne Malmö Enspecta AB
Rekommenderat företag 2016 - Enspecta AB

Enspecta AB

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö — Visa karta

Välkommen till Enspecta, vi hjälper dig med allt från att sänka dina energikostnader, till att besiktiga ditt hus eller göra en energideklaration. Den viktigaste tillgången vi har är våra duktiga medarbetare som vi ständigt satsar på. Vi har ett brinnande engagemang för att vidareutvecklas och göra allt för att våra kunder ska bli hundra procent nöjda med våra tjänster.

Vi erbjuder även husbesiktning, ska du köpa eller sälja hus eller lägenhet kan vi även erbjuda färdiga paketlösningar som innehåller besiktning, energideklaration, försäkring och fuktmätning! När du tar del aven överlåtningsbesiktning hos oss på Enspecta får du mer än bara ett utlåtande om det som är bra eller mindra bra i huset eller lägenheten. Det är dessutom en lektion i hur en byggnad fungerar. Vid besiktning använder vi all vår kunskap, alla våra sinnen och all den erfarenhet vi samlat på oss, om det är nödvändigt använder vi även fuktindikator. allt för att leta efter riskkonstruktioner och skador på lägenheten eller huset.

Här får ni såklart även ta del av vad ni kan förvänta er av er framtid i huset. Utifrån besiktningen kan ni enkare ska kunna förstå husets konstruktion och egenskaper och därmed kunna ta ett beslut om det är rätt hus för just er.

Vi lägger alltid stort fokus på dig som kund och vill berätta för dig vad det är vi letar efter samt vilken status byggnaden besitter för att ni ska ha en chans att se det samma om det uppkommer senare.

Vi ser fram emot att höra från er och hjälpa er! Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Enspecta AB

• Björn M
    Björn M skrev om Enspecta AB
    Bra service, proffsigt bemötande och kunnig kompetent personal.
    Kan varmt rekommenderas!
    2016-11-18 Jonas P svarar Björn M
    Tack Björn!, ni kan alltid höra av er om ni har fler frågor, lycka till med er nya bostad.
  • Mirsad S
    Mirsad S skrev om Enspecta AB
    Mycket bra information och bra kundbemötande.
  • Ann-christine H
    Ann-christine H skrev om Enspecta AB
    Snabb utförd beställning. Bra service.
  • Lars B
    Lars B skrev om Enspecta AB
    Bemötandet var precis så bra som jag hade hoppats på då jag fick energideklarerat min fastighet. Rekommenderar gärna till andra.
  • Ingrid C
    Ingrid C skrev om Enspecta AB
    Professionell och behagligt bemötande.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Enspecta AB
    Hej Enspecta!
    Bemötandet var OK . Tjänsten gällde Areamätning av fastighet som blev noggrant utförd.
  • Lars G
    Lars G skrev om Enspecta AB
    Företaget har gjort en energideklaration på vår fastighet inför kommande försäljning.
    Representanten från E gick igenom fastigheten med oss. Han glömde fråga om Radonmätning vilket vi själva tog upp och protokollet blev justerat.
    Besöket var OK
  • Malin A
    Malin A skrev om Enspecta AB
    Enkelt, snabbt, okomplicerat.
  • Christian J
    Christian J skrev om Enspecta AB
    Enspecta har varit mycket bra att ha att göra med och de agerade mycket kundvänligt och snabbt.
  • Göran I
    Göran I skrev om Enspecta AB
    Energideklaration inga problem
  • Eduardo G
    Eduardo G skrev om Enspecta AB
    Allt gick bra, besiktningen utfördes med hög professionalitet, jag fick tid väldigt snabbt, killen var snäll och kunnig.
    Jonas P gillar detta
  • Lina T
    Lina T skrev om Enspecta AB
    Vi köpte en överlåtelsebesiktning av vårt hus. En bra besiktning där vi gick igenom huset och fick reda på det som skulle behöva fixas till samt besiktningsprotokoll som utlovat. Emellanåt fick man ett något osäkert intryck av besiktningsmannen, men han var kunnig. Min svärfar hjälpte även honom med en del. Det som var positivt var att vi hade beställt en utökad besiktning med vatten och el samt fuktbesiktning, men besiktningsmannen var ärlig och menade på att detta behövdes inte utifrån vad han såg och det innebar att vi sparade de extra tusenlapparna som det hade kostat, ett ärligt och förtroendeingivande bemötande.
    Jonas P gillar detta

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö