Enspecta AB

Enspecta AB

www.enspecta.se
  • BadgeNineYears
2 759

Välkommen till Enspecta, vi hjälper dig med allt från att sänka dina energikostnader, till att besiktiga ditt hus eller göra en energideklaration. Den viktigaste tillgången vi har är våra duktiga medarbetare som vi ständigt satsar på. Vi har ett brinnande engagemang för att vidareutvecklas och göra allt för att våra kunder ska...

2759 omdömen om Enspecta AB

Jan M
Skrev om Enspecta AB

Jag är nöjd kunnig och trevlig personal.

Diane H
Skrev om Enspecta AB

Vi fick ett mycket bra bemötande av Roger Jonsson! Han var trovärdig o delade med sig av erfarenheter o kunskap. Han gick igenom genomförd överlåtelsebesiktning med oss.

Björn B
Skrev om Enspecta AB

Smidigt, bra bemötande av inspektör

Dödsbo A
Skrev om Enspecta AB

superbra - uppskattade verkligen mallen innan, inspektören och tydligheten

Fredrik A
Skrev om Enspecta AB

Kunnig och vänlig besiktningsman. Flexibel bokningsprocess också.

Ingrid W
Skrev om Enspecta AB

Trevligt bemött, hade inga förväntningar. Besiktningsmannen gick väldigt pedagogiskt igenom allt han tittade på.

Eva E
Skrev om Enspecta AB

Bra och smidig. Tydlig och förklarande samt trevlig besiktningsman.

Gunnar T
Skrev om Enspecta AB

Genomgående bra upplevelse. Men, när man använder generella skrivningar och anger risker som exv källarytterväggar skall man också kommentera om det finns indikation på risken. Tillika skall man ange i vilken omfattning något inte varit tillgängligt för besiktning, tex källarytterväggar skall det anges var och/eller det inte var tillgänglig för besiktning och inte i använda svepande ordalag.

Ingvar J
Skrev om Enspecta AB

Energibesiktning nytt hus De var helt ok

Saeid Y
Skrev om Enspecta AB

Kilen var trevlig och punktligt med Kunskap och kunnighet

Helena J
Skrev om Enspecta AB

Bra bemötande och lärorikt. Besiktning av hus före försäljning. Kort väntetid från beställning till utförande

Katriina T
Skrev om Enspecta AB

Ilir Tahiri utförde sitt uppdrag mycket väl. Han var pedagogisk och mån om att vi skulle förstå de slutsatser som han drog av besiktningen. Han var också en mycket trevlig person att bjuda in i sitt hem.

Robert J
Skrev om Enspecta AB

All kontakt med Enspecta har varit enkel och smidig. Besiktningsmannen som var hos oss var kunnig och hjälpsam

Mikael A
Skrev om Enspecta AB

Snabb handläggning, bra bemötande och information inför och efter besiktning. Besiktningen noggrann och bra kommunikation under hela förloppet. Mycket nöjd!

Eva P
Skrev om Enspecta AB

Trevligt bemötande Jag har inte tidigare haft besiktning av ett hus och viste inte vad jag hade att vänta Allt gick smidigt

Karin T

Kunnig, proffsig, trevlig besiktningsman

Maria B
Skrev om Enspecta AB

Oerhört proffsig, kunnig, pedagogisk OCH trevlig.

Frieda H
Skrev om Enspecta AB

Mycket professionell genomförandet av uppdraget. Tack .

Martin W
Skrev om Enspecta AB

Väldigt bra bemötande av er besiktningaman. Mycket kunnig och pedagogisk i samband med själva besiktningen och summeringen av besiktningen efteråt. Bra diskussioner och feeback under besiktningen beträffande rekommendationer och synpunkter på installationer, brister etc..

Ellen N
Skrev om Enspecta AB

Vi uppskattade det professionella bemötandet och de förenklade förklaringarna ni gav under processen. Er service var verkligen jättebra och jag kände mig trygg och väl omhändertagen genom hela proceduren.

Dödsbo P

Korrekt uppträdande ,kunskap och erfarenhet

Monica J
Skrev om Enspecta AB

Upplevde ett vänligt bemötande och kunnig personal

Angelica H
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevlig och kunnig besiktningsman och bemötande när jag skulle boka en tid med kort varsel! Rekommenderar varmt!

Johan T
Skrev om Enspecta AB

Detaljerad och trevlig genomförd besiktning. Den gav mycket värdefull information om huset

Bo-Göran Å
Skrev om Enspecta AB

En trygg och kunnig inspektör från Enspecta.

Peter S
Skrev om Enspecta AB

Kan inte bedöma kompetensen men trevligt bemötande.

Agneta B
Skrev om Enspecta AB

Bemötandet,okej.Anser att besiktningen av mitt hus,ej motsvarade det höga,arvodet

Claudia H
Skrev om Enspecta AB

Tillgängliga. Hyfsat flexibla. Proffsig besiktning och pedagogiskt upplagd. Blev rådd att beställa en viss tjänst som sedan i praktiken visade sig var överflödig. De var dock väldigt lyhörda och lyssnade in mina synpunkter. Slutligen sänkte de priset i efterhand vilket jag tycker är stort av dem. Servicen är toppen!

Karl U
Skrev om Enspecta AB

Besiktningsmannen var väldigt noggrann och tydlig, och trevlig. Jag är jättenöjd!

Per E
Skrev om Enspecta AB

Trevligt bemött och grundlig undersökning med förklarande utfall

Dödsbo B
Skrev om Enspecta AB

Hej, Jag fick trevlig bemötande och känner mig säkra. Förväntningarna att han som besiktades mitt Radhus skall kunna inspektera vad som skulle vara fel och måste fixa och det gjorde han utmärkt. Min sammanfattning av besiktningen var 💯 % nöjd. Jag upplevde att han vet vad han måste göra och förklarade i detaljer så jag förstår. Jag köpte tjänst av besiktning av hela mitt Radhus. Eftersom jag skall sälja den. Nu Radhuset är Såld redan. Hoppas nu ni får all svar som ni behöver. Med vänlig hälsning / Dewi-Kristie Boateng

Stina D
Skrev om Enspecta AB

Trevligt bemötande. Proffsig och kunnig besiktningsman Levon som berättade löpande vad han gjorde och involverade oss i processen. Mycket uppskattat. Kände oss väldigt trygga genom hela besiktningen. Kan varmt rekommendera vidare.

Leif J
Skrev om Enspecta AB

Vi är helt nöjda med lägenhetsbesiktningen, som Andreas gjorde. Han kom i utsatt tid, gjorde ett proffsigt jobb, höll mig hela tiden informerad, gick igenom protokollet och skickade det därefter nästan omgående.

Kim H
Skrev om Enspecta AB

Besiktningsmannen (Ilir) gick igenom huset så noga som det gick. Han visade allt han hittade och förklarade på ett pedagogiskt sätt vad som skulle behöva åtgärdas och varför. Rapporten han skrev var väldigt tydlig och lämnade inte mycket för misstolkning. Han är dessutom väldigt trevlig vilket alltid är ett plus! Bokningen fungerade väldigt bra och hon jag pratade med (Sofie?) var väldigt behjälplig och trevlig.

Birgit B
Skrev om Enspecta AB

Trevlig och kunnig inspektör (Andreas)). Hade Svar på alla mina frågor.

Anna Greta Hedstrand H

Trevlig, och kunnig besiktningsman. Gick igenom resultatet på ett mycket pedagogiskt sätt.

Lars N
Skrev om Enspecta AB

Väldigt bra och kompetent inspektör.

Jonas G
Skrev om Enspecta AB

Andreas som gjorde vår besiktning är extremt duktig och bra på att förklara för oss som inte är lika insatta.

Gunnar E
Skrev om Enspecta AB

Att hjälpa barn är en investering för framtida generationer.

Lena S
Skrev om Enspecta AB

Bra bemötande och superba service!!

Mikael H
Skrev om Enspecta AB

H ej fick ett mycket bra bemötande av mycket trevlig och kunnig besiktningsman

Karen N
Skrev om Enspecta AB

Bra besiktnings man, lätt att förstå besiktnings protokollet.

Jan-erik E
Skrev om Enspecta AB

Noggrann inspektion av huset inklusive fuktmätning.

Djamshid S

Jag hade beställt energideklaration

Conny K
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevlig besiktningsman! Inte den hemska upplevelse som en besiktning kan vara. Suveränt att betalning sker när huset är sålt.

Nien-Fu C
Skrev om Enspecta AB

Besiktningsmannen från Enspecta AB, Chera, som hjälpte oss med husbesiktningen, var vänlig och kunnig och tillhandahöll professionella besiktningstjänster och värdefulla fastighetsförslag. Vi var nöjda med den utmärkta servicen.

Catharina &
Skrev om Enspecta AB

Ni kräver mig på 20900 att betala den 29/9. Huset är sålt och handpenning utbetalas den 11/11. Innan dess har jag en pension på 14000. Handpenning på huset ska betalas fen 11/11. Innan dess har jag inga pengar. Att sen bara inte svara gör inte saken bättre. Givetvis ska jag betala men jag måste få en rimlig chans. Hade jag visst detta innan hade jag tagit et annat bolag. Jag satt i telefonkö i 58 minuter för att sen få reda på att ni bara kunde ge anstånd i 7 dagar. Detta kommer jag att meddela alla som vill höra på. Usch och fy för sådana företag Med vänlig hälsning Catta A Östergren

Anthon M

Bra , proffsigt, och trevligt bemötande av kunniga personer! Rekommenderar

Daniel B
Skrev om Enspecta AB

Väldigt bra tillmötesgående och duktiga på att förklara för oss förstagångs husköpare vad saker och ting innebär som besiktning visade. Väldigt pedagogiskt och bra.

Ernst B
Skrev om Enspecta AB

Bra och respektfullt bemött. Hade egentligen inga förväntningar då jag blev rekommenderad er av mäklaren att göra en husbesiktning inför försäljningen. Upplevelsen var väl helt okej, men priset för "varan" tycker jag var för högt. Hoppas dock att min försäljning ger "pengarna tillbaka".