EP Motorcenter Gotland AB

EP motorcenter Gotland AB grundades 2015, med målet att bli en helhet i branchen vilket vi under 2021 kom i mål med, vi har nu samlat oss under ett tak och hos oss finner du det mesta inom fordon och trädgårdsmaskiner, men även en gedigen hörna för aktivt hundliv, som även finns på webben.
Våra bvarumärken är:
Autoexperten Bilverkstad, Stiga, Stihl, Toro, Honda, Aixam, Kärcher, Briggs & Stratton, Subaru, Polaris, Brenderup,Garmin, Lafayette, oregon, KW-parts, Hansen Racing
Däck och Däckservice, Släpvagnsuthyrning, Begagnatbilförsäljning.

Hos oss servar vi allt vi säljer,

Välkommen in och testa oss!
/Erik m. personal

0498-222220
info@erikpedersen.se

Välkommen till morgondagens motorcenter på Atlasgatan 9 i Visby.

Läs vad 15 kunder tycker om EP Motorcenter Gotland AB 2

2022-04-23 Verifierad kund
    Otroligt bra service! Super trevlig personal. Hjälper mig med allt jag kan tänkas behöva med min bil, lätt att få tid och snabba att återkoppla! Jag åker bara till EP motorcentral.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Skönt att det alltid gick att prata med en person när jag ringde och hade frågor.
    Fick hjälp direkt när en lampa lyste efter däckbyte. Mycket bra!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Nonchalant bemötande vid förra första kontakten.
    Nyligen erhållit faktura på något jag inte köpt. Ringt och påtalat utan återkoppling.
    Inte ombedd att bortse från fakturan eller fått en ursäkt.
    Nu fattas bara en betalningspåminnelse..
    Aldrig mer denna firma!
    Hej!
    Som det meddelades när du kontaktade oss om fakturan så skulle det tas med berörd säljare och därefter återkopplas till dig, vilket har gjorts. Det hade blivit fel, men också åtgärdat.
    Välkommen åter!
    /Erik
    2022-03-01 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av kunnig och trevlig personal. Jag köpte en bil som jag är mycket nöjd med.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba på återkoppling.
    Har bokat flera servicar tidigare, denna gång inspektion av gastankar (för biogasbil). Mycket nöjd!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av kundmottagaren. Det tog tid att få hem delarna, men eftersom det fanns en låne bil tillgänglig så löste sig min fortsatta arbetssituation. De bytte ut styrväxel, spindelled och framhjul inställning. Jag fick ett fast pris, men när jag hämtade ut den klara bilen hade priset ökat med ca 2000. Det hade jag inte fått information om innan tyvärr. I övrigt anser jag att företaget levde upp till mina förväntningar.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Fantastisk service och kunnig personal!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Bra service, duktiga mekaniker
    2022-02-16 Verifierad kund
    EP gör vad dom kan för att hjälpa en som kund, bara dom får grejerna från leverantörer.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Good professional experience in my opinion
    2022-02-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb och proffsig hjälp
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb hantering av mitt ärende. Mitt ärende var service av min Renault Trafic.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Utmärkt service, mkt bra varor: svärd+kedja till motorsåg. Precis som det ska vara!
    2022-02-14 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med.
    Snabba utförda arbeten.
    Engagerade.
    Pålitliga
    2022-02-14 Verifierad kund
    Köpte bil på distans, bil i lika bra skick som säljare Rune beskrev. Dock några mindre fel som uppdagats men detta tog dom fullt ansvar för och blir åtgärdat på verkstad hemmavid. Totalt sett väldigt nöjd