EP Motorcenter Gotland AB

EP Motorcenter Gotland AB

www.epmotorcenter.se
  • BadgeTwoYears
4.5

EP motorcenter Gotland AB grundades 2015, med målet att bli en helhet i branchen vilket vi under 2021 kom i mål med, vi har nu samlat oss under ett tak och hos oss finner du det mesta inom fordon och trädgårdsmaskiner, men även en gedigen hörna för aktivt hundliv, som även finns på webben. Våra varumärken är: Autoexperten Bilverkstad,...

64 omdömen om EP Motorcenter Gotland AB

Hederstedt E
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Hej hej. Utmärkt bemötande. Jag hade en förväntning att snabbt få hjälp så att jag kunde fortsätta jobba i min firma. En bra upplevelse och jag köpte reserv delar och arbete av mekaniker.

Citymail A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

kunning och trevlig personal som jobbar på EP. Vi lämnar våra bilar där regelbundet och aldrig några problem,

Data A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Väldigt flexibla och tillmötesgående!

Öhman S
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Alltid positiva och tillmötesgående. Kan vara lite svåra att komma fram till på telefon. Får absolut dom bästa rekommendationer från oss.

Rasmus M
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket bra upplevelse, man blir tårögd!

Berrycloud A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket trevligt bemötande och service både vid bokning och inlämning. Arbetet utfördes med precis den höga kvalitet jag hade hoppats på.

Anna E
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

snabb service, rätt utfört, trevligt bemötande. Satte fast registrerings skylten som höll på att lossna. Otydligt vidare angående beställning av andra reservdelar som fattades.

Christer L

De tog ,lång tid att börja med reperationen 3 månader men därefter funkade det

Marek J
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bra på alla sätt och snabb feedback!

Måleriservice A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Snabb och bra service, vet vad dom håller på med.

Hallberg O
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Dom gjorde ett bra jobb är nöjd

Åminne F
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Den var bra, personalen är kunnig

Hammarberg T
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Alltid trevliga. Håller lovad tid. Önskar de öppnade 7.30 istället för 8.00.

John S
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket bra! Snabb service, duktiga mekaniker.

Almgren G
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Blev väl bemött, fick hjälp med det jag önskade, hade beställt service på bil, som blev klar innan utsatt tid.

Johan W

100% pålitliga och levererar alltid! Speciellt Mats på verkstan. //Freetrailer

Kent B
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Lite lång väntetid i kundmottagningen

Bröderna V
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Trevlig och kompetent personal.

Mattsson A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Snabb service och ett kunnigt bemötande./Peter

Uddin S
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bra varor, alltid trevlig, kunnig personal.

Jk A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Jag skulle köpa sommardäck till min firmabil samt tillhängare. Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt av en kundbehandlare som ingående förklarade skillnader och fördelar/nackdelar med olika däcktyper som var aktuella för mig. Det gick lätt att få en produkt, verkstadstid och ett pris som passade. Jag kan med handen på hjärtat säga att företaget mycket väl levde upp till mina ganska högt ställda förväntningar! Mvh Janne

Granqvist I
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Det var helt perfekt allt gick som planerat

Björn E
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket bra hjälp vid köp av släpkärra. Alla tillbehör fanns hemma=snabb leverans.

Eric F
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Trygg affär med samlad information med ett trevligt upplägg.

Ohlstenius W
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Alltid trevligt bemötande och bra service

Ahlgren R
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Service på bilen, Köpt nytt batteri till bilen, Köpte en snöslunga,

Putovska S
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bästa företaget i branschen Kunskap bemötande och service i världsklass

Persson K
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Fantastiskt god service. Fick punktering på släpet, fixat och redo för vidare resa på 50 minuter.

Thomsson D
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Förstående och tillmötesgående. Pragmatiska, vänliga och snabba. Heder åt sådana hantverkare, chefer och deras personal. All the best. Dan Thomsson

Ullman L
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket trevligt bemötande och gediget utfört arbete.

Larsson P
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Mycket bra bemötande-proffsigt. Hade höga förväntningar och det levde de upp till. Mkt bra allt o tjänsten var att jag hade en bensin läcka som man åtgärdade

Sanna P
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

På vilket sätt blev du bemött av företaget: Utmärkt Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem: Japp Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst Trevliga och duktiga

Albert Tobias A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Grymt snabba och vi får alltid den hjälpen vi efterfrågar! Helt enkelt en grym verkstad

Björkhaga S
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bra bemötande och snabb service

Thomsson L
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bra personlig service och samtal när reservdel dök upp.

Pettersson E
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Rekommenderas med varm hand, proffsiga, noggranna, trevliga och ärliga. När krisen är ett faktum så fixar dom snabbt och alltid med ett trevligt bemötande. 10/10.

Damberg N
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Trevlig, hjälpande personal och snabb service.

Edström K
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Bilköp med inbyte. Mycket bra bemötande. Pris/inköpspris som motsvarade förväntningarna.

Larsson A
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Dålig service. Dyrt. Fick göra om en del jobb på Lundins bil. Vid 2 tillfällen i April skulle de återkomma ingen som ringt ännu. Lämnar inte min bil där igen

Cederbrant K
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

kontaktade företaget med positiv inställning då dom var helt nya inom mopedbilar. Dom har svårt att svara helt omöjliga att få tag på och bilen fick stå i 6 månader. är väldigt missnöjd och kommer aldrig rekomendera företaget till andra

Viktoria N
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Köpte 4-hjuling osett vilket var en risk, men jag fick bra beskrivning samt bra bemötande samt hjälp med transporten. Nöjd med köpet även om det saknades viss dokumentation

Åminne F
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Fint service och snabbt leverans

Tomas G
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Köpte Robotklippare och en ATV. Nöjd med både service och installation!

Hansestadens M
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Vi har alltid våra bilar på service hos EP. Är mycket nöjda.

Almgren G
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Positivt och med god service jag fick problemet löst

Gardell R
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Snabb service o trevlig personal Förväntningarna infriades mer än väl Däck bilservice

Anette W
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Toppen service. Trevlig personal. Dock lite svåra att nå. Köpte en fin fyrhjuling.

Miletic J
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Proffsigt bemötande och snabb service! Service på bilen samt köp av släpkärra. Vi passade även på att köpa hundfoder i butiken.

Mediabolaget P

Rekommenderas! Bra serviceinriktad personal

Selander C
Skrev om EP Motorcenter Gotland AB

Otroligt bra service! Super trevlig personal. Hjälper mig med allt jag kan tänkas behöva med min bil, lätt att få tid och snabba att återkoppla! Jag åker bara till EP motorcentral.