Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Erdal Of Sweden AB

Erdal Of Sweden AB

Karlsbodavägen 14, 168 67 Bromma — Visa karta

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY
Folkhemmet
Marianne S:
Alltid vänlig och hjälpsam personal som gör sitt bästa för att uppfylla mina önskningar. Jag har köpt utemöbler och fått dessa levererade v...

Läs vad 7 kunder tycker om Erdal Of Sweden AB

• Maria A
    Maria A skrev om Erdal Of Sweden AB
    Jag köpte en soffa av Erdal of Sweden nyligen och är riktigt nöjd. Jag hade önskemål om annan färg än hemsidan angav och dessa önskemål löstes på ett enkelt och personligt sätt. Leveransen gick snabbt och smidigt, säljaren jag kontaktade såg till att jag hade alla förutsättningar att återlämna om jag skulle ångra mig vilket jag tycker är skönt! Någon retur ville jag däremot inte göra och nu står soffan där vackert i hörnet!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Erdal Of Sweden AB
    Har köpt två kontinentalsängar, kuddar, täcken och påslakan. Såå nöjd. Kommer att köpa en tredje säng hos Erdal. Trevligt bemötande, serviceminded och prisvärda!!! 👍🏻
  • anita m
    anita m skrev om Erdal Of Sweden AB
    Skitsäng som jag köpte. Madrasserna åker hit och dit i deras continentalsäng! Ser stökigt ut. Måste buffar varje dag. Ville byta ellr lämna tillbaka men dom skyllde ifrån sig. Bortkastade pengar! Inte prisvärt. Dålig kundtjänst. Kungsängen el Jysk bättre.
  • anita m
    anita m skrev om Erdal Of Sweden AB
    Köpt en continentalsäng av dom. Skitsäng. Madrasserna åker hit och dit. Dom skyller på att man måste ha skydd på sängbenen. Hjälpte inte. Ville lämna tillbaka eller byta men det gick inte. Så varning! Köp på Jysk, Ikea eller Kungssängen istället.
  • Malin S
    Malin S skrev om Erdal Of Sweden AB
    Lurendrejare som säljer usla sängar - varning!!!
  • Julia Z
    Julia Z skrev om Erdal Of Sweden AB
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.
  • K P
    K P skrev om Erdal Of Sweden AB
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt.
    Väldigt lång responstid på mail.
    Ohyfsat skrivet och på usel svenska.
    Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.

Karlsbodavägen 14, 168 67 Bromma