Erdal Of Sweden AB

3.0 i betyg av av 10 omdömen

Läs vad 10 kunder tycker om Erdal Of Sweden AB

• 2019-08-03

Eva H skrev om Erdal Of Sweden AB
    Vi köpte en kontinentalsäng som är magisk. Servicen och bemötandet överträffade faktiskt våra förväntningar. Vi kommer inte behöva ny säng på länge men rekommenderar varmt Erdal. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Folkhemmet
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde varor (bord och soffa) för upp mot 40’ hos Folkhemmet. Efter att vi diskuterat pris får vi den fantastiska rabatten på 10%. Prob"
  • Lise-Lotte S

2018-06-23

Lise-Lotte S skrev om Erdal Of Sweden AB
    Köpte en dubbelsäng kontinental förra året, maken är tung så sängen var tvungen vara av högsta kvalitet med hård madrass. Maken åkte till butiken på Kronofogdevägen i Spånga och hämtade själv hem sängen och sängavel. Köpte också madrassskydd. Nu efter ett år är sängen fortfarande som ny. Ej nedsjunken. Vi är mycket nöjda med köpet. I dagarna köpte vi en säng i 105 cm till sonen till bra pris. Valde en snygg gavel i konstläder. Köpte madrassskydd också och sängkläder. Vi fick bra service och hämtade hem sängen denna gång också själva. Vi är mycket nöjda och rekommenderar butiken varmt! Sover gott gör du i sängar från Erdals of Sweden! Läs mer
  • Eneka Bygg

2018-01-04

Eneka Bygg skrev om Erdal Of Sweden AB
    Har beställt en matgrupp och blev väldigt imponerat på varan som jag har fått. Snygga och bekväm stolar samt ett superfint bord. Tyvärr har fått bordet med en skada från början, men kontaktade personalen och har fått ersättning nästan direkt (fram till dörren). Då blev jag imponerat dubbelt:) Kommer att anlita de på framtiden.
    MVH // KiriLL Läs mer
  • 2017-06-04

Maria A skrev om Erdal Of Sweden AB
    Jag köpte en soffa av Erdal of Sweden nyligen och är riktigt nöjd. Jag hade önskemål om annan färg än hemsidan angav och dessa önskemål löstes på ett enkelt och personligt sätt. Leveransen gick snabbt och smidigt, säljaren jag kontaktade såg till att jag hade alla förutsättningar att återlämna om jag skulle ångra mig vilket jag tycker är skönt! Någon retur ville jag däremot inte göra och nu står soffan där vackert i hörnet! Läs mer
  • 2017-05-01

Elisabeth E skrev om Erdal Of Sweden AB
    Har köpt två kontinentalsängar, kuddar, täcken och påslakan. Såå nöjd. Kommer att köpa en tredje säng hos Erdal. Trevligt bemötande, serviceminded och prisvärda!!! 👍🏻 Läs mer
  • 2015-06-13

anita m skrev om Erdal Of Sweden AB
    Skitsäng som jag köpte. Madrasserna åker hit och dit i deras continentalsäng! Ser stökigt ut. Måste buffar varje dag. Ville byta ellr lämna tillbaka men dom skyllde ifrån sig. Bortkastade pengar! Inte prisvärt. Dålig kundtjänst. Kungsängen el Jysk bättre. Läs mer
  • 2015-06-13

anita m skrev om Erdal Of Sweden AB
    Köpt en continentalsäng av dom. Skitsäng. Madrasserna åker hit och dit. Dom skyller på att man måste ha skydd på sängbenen. Hjälpte inte. Ville lämna tillbaka eller byta men det gick inte. Så varning! Köp på Jysk, Ikea eller Kungssängen istället. Läs mer
  • Malin S

2015-05-19

Malin S skrev om Erdal Of Sweden AB
    Lurendrejare som säljer usla sängar - varning!!! Läs mer
  • 2012-10-24

Verifierad kundrelation
    Julia Z skrev om Erdal Of Sweden AB
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige. Läs mer
  • 2012-10-23

K P skrev om Erdal Of Sweden AB
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt.
    Väldigt lång responstid på mail.
    Ohyfsat skrivet och på usel svenska.
    Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte