Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Erikslust Veterinärklinik AB

Köpenhamnsvägen 44, 217 71 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Erikslust Veterinärklinik AB

• Nelly M F
    Nelly M F skrev om Erikslust Veterinärklinik AB
    Detta är inte ett ställe man ska ta sitt djur till ifall man vill få något för pengarna.
    Redan i mitt samtal till kliniken då jag bokade tid informerade jag om att min katt hade en infektion i tassen pga oförklarliga sår som även fanns runt nos/mun. Jag ville såklart veta vad såren berodde på och fick svaret "vad som helst". "Undersökningen" gick ut på att jag höll upp kattens tass och att veterinären tittade på den på avstånd, hon konstaterade då att den var infekterad (hurra!). För detta 5 minutersbesök utan egentlig undersökning betalade jag 700kronor. Ingen provtagning ingick.
    Man är även extremt dålig på att upplysa om kostnader INNAN man utför handlingar och de blir sura ifall man protesterar mot deras maffiametoder. 400 kr kostar det i entréavgift dessutom. Sista gången jag gick dit.
  • Sara T
    Sara T skrev om Erikslust Veterinärklinik AB
    Har gått till kliniken med min hund , mina katter och mina råttor. På hund och katt får veterinär Anita Liedeman absolut högsta betyg, verkligen duktig och väldigt lugnande för en orolig matte.
    Tyvärr finns inte riktigt intresset för råttor och sist jag var där (hos en annan av veterinärerna som jobbar där) var bemötandet riktigt riktigt dåligt. Dock är de en av de få veterinärer i Malmö som ö.h.t tar emot råttor så det ska dom ha lite creds för.
    Jag ger 4 recos och hade gett 5 om det bara gällt hund och katt.
    Vill även ge ett stort plus för dom otroligt trevliga och hjälpsamma djursjukvårdarna!

Köpenhamnsvägen 44, 217 71 Malmö