Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt & städ AB

www.eflytt.se
  • BadgeThreeYears
4.3

Välkommen till Eskilstuna flytt & städ AB! Vi är din trygga och säkra flyttfirma och städfirma i Eskilstuna med omnejd. Vi finns dock inte bara i Eskilstuna utan kan hjälpa dig med flytt och städ i hela Sverige. Vårt mål är att du som kund ska kunna utforma och önska hur just du vill ha din flytt eller hur du vill lägga upp...

75 omdömen om Eskilstuna flytt & städ AB

Amal A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Snabbt och smidigt. Trevlig och kunnig personal

Marwah Saad A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag jättenöjd Proffsigt jobbat! Bra service och trevlig personal.

Kaarina M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevliga och hjälpsamma. Bra att dem ordnade med flytt städ samtidigt. Bra pris med både rut avdrag och rot avdrag. Jag kan mycket varmt rekomendera denna flytt firma även städ firma som dem ordnade med. Dem plus!

Fadel Ahmad Khadeer A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag jättenöjd Proffsigt jobbat! Bra service och trevlig personal.

Vinay S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Sämsta servicen. Jag bokade flyttservice från Eskilstuna till Göteborg. De skulle komma klockan 9 men de kom klockan 12.30. Och sedan hade de problem med bil, så nåddes äntligen vid 20.30. Arbetet var mycket oprofessionellt, de packade inte möblerna med plast som de lovade när de valde tjänsten, de packade TV med mycket smutsiga kläder. Arbetarna röker mycket, så du kommer att ha en stark lukt i lägenheten efter att de lämnat som du måste fixa det själv. När de informeras om denna dåliga upplevelse och ombeds att...

Inger H
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Ett riktigt dåligt jobb mannen gick och rökte och pratade i mobilen i 30 minuter det är inte det jag betalar för använde mina städsaker trots att dom skulle ha eget med sig när dom åkte gick jag till badrummet golvet var geomblött min golvmopp stod mitt på golvet när dom skulle åka frågade mannen om dom skulle städa hallen men då var jag så trött på dom att jag sa nej då låg det kvar en blöt trasa på skåpet i hallen nej jag är inte nöjd tycker att jag ska mina pengar tillbaka jag kommer inte rekommendera ert städ och flyttbolag!?

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Jag är verkligen ledsen att höra om din upplevelse med vår städtjänst. Det är helt oacceptabelt och inte i linje med den standard vi strävar efter att leverera. Vi tar dina kommentarer på största allvar och kommer att undersöka detta omedelbart. Vårt team ska inte använda kunders städmaterial, ta personliga pauser utan att kommunicera detta, eller lämna något arbete ofärdigt. Jag ber om ursäkt för de olägenheter detta har orsakat dig. För att rätta till situationen och återställa ditt förtroende för oss, skulle jag...

Cecilia B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna Flytt och städ Vi fyllde i en offert o vi fick skriva kvadratmeter o va noga me att informera att vi bor 3 trappor utan hiss o nya stället ligger på andra våningen utan hiss. Ändå så blev de trubbel när de dök upp, då chefen inte informerat de 2 som skulle flytta våra saker. De fick ringa chefen o de tog 1 timme innan de kunde sätta igång. 3 lastbilar o en gubbe till blev de o flera möbler va skadade. Visst va personalen trevlig men sen blev de snack om att priset skulle höjas. Vi sa de att vi har fått...

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Jag är verkligen ledsen att höra om er upplevelse med vår flyttjänst. Det är inte den standard vi strävar efter och vi uppskattar att ni tar er tid att dela era synpunkter. Det är uppenbart att vi brustit i flera områden, särskilt kommunikationen mellan kontoret och flyttpersonalen. Detta är något vi omedelbart kommer att se över och förbättra för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden. Jag är också mycket ledsen över att höra att flera av era möbler skadades under flytten och att de inte...

Elisabeth H
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Allt var helt efter flytten. Flyttstädningen var bra utförd. Trevlig personal

Kirill E

Snabbt och smidigt. Trevlig och kunnig personal 👍

Martin S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Är supernöjd men både pris och resultat. Rekomenderas starkt.

Conny P
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevligt och bra bemötande, man skyddade möblerna ok. Alla var inte vana att jobba med flyttar märkte man och var inte lika engagerade. Den som var arbetsledare höll ihop det bra!

Pernilla Elisabeth Å
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Fantastisk flyttstäd utav vår stora villa. Allt va i toppskick och det kändes super att lämna över nycklarna till hyresvärden!

Arnaldo L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vilka proffs! Vilken service! Flyttade våra prylar samt städade lägenheten med omtanke. Rekommenderar starkt och kommer att kontakta på nytt vid eventuell flytt.

Jacek B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Mycket engagerade och snabba killar med egen lastbil som flyttade på massor av gymnastikredskap på bara 8 timmar. Högst rekommenderat!

Raghed I
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Personalen va super bra och allt gick jätte smidigt

Rania M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Snabbt, och jättebra resultat. Jag rekommenderar dem.

Ayad I
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Att skicka en man och en liten tjej för att flytta varor från lagänhet var olämpligt..

Stefan S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Grym service och bäst i Eskilstuna!

Susanna P
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi bokade både flyttstädning och flytthjälp. Bemötandet var väldigt bra och det var enkelt att boka. En extra stor guldstjärna till arbetsledaren som med sin härliga energi entusiasmerade sina kollegor på ett grymt sätt! Jag kan ge de allra varmaste rekommendationer till Eskilstuna flytt & stöd AB.

Michael T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Rekommenderas! Fick en helt problemfri flytt. Mycket trevliga och hjälpsamma killar som plastade in alla möbler för att undvika skador.

Suzan J
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Sämsta firma Dåliga städa och personal har Dåliga beteende och respekt och lyssna inte på kunder.

Olga Ö
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Duktig vänlig personal, gör mer än vad som förväntas, extremt uppskattad!

Anders T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Proffsigt jobbat! Bra service och trevlig personal.

Ulla M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra med besked om försening pga bilkö. Behandlade möblemanget bra från lgh till bil. Mer golvunderlag, matta eller liknande, hade behövts i hissen vid nya lgh för smutsskydd.

Nareen Y

Hjälpsams och duktiga Starkt rekommenderas

Susanne B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Snabba, duktiga och starka som flyttade mina tunga möbler. Kan varmt rekommendera dom!

Gerd O
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Så positivt bemötande av männen som flyttade mig.Snabbt och väldigt bra . Rekommenderar verkligen firman för flytt.

Mohammed M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag har varit väldigt nöjd med alla tjänster..Personalen var trevlig också. .Jag önskar dig lycka till.

Todays A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

De har mycket god trovärdighet i att tala

Inger Margareta Angela R
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vänligt bemötande. Trevliga killar. Lyhörda för mina önskemål. Jobbade effektivt och snabbt, men hanterade ändå möblerna varsamt. Flyttstädningen var superbra. Hyresvärden var mycket nöjd.

Abdul A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jätte trevlig personaler och väldigt hjälpsamma.

Marie A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Flytt av 2 st 105-sängar. Mycket märken på golv och väggar i lgh vid lyft till flyttbil. Kom 40 minuter för sent. 1750 kr för 2 man 1 timme.

First-Name L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställde flytt och är supernöjd!

Jan T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställde flytt och städ och det Fungerade bra. Snabba killar i flytten.

Andraws H
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra företag skulle rekommenderas utförde min flytt ganska snabbt och bra. De tog han om alla möbler på ett bra sätt. Trevlig personal. REKOMMENDERAS STARKT!!

Mikaela B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Hade packning, flytt och städ! De gjorde det de skulle, var trevliga under tiden och kommunicerade bra med mig både innan, under och efter. Har inget dåligt att säga om dem! 🙂

Alexandra P
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Otroligt trevliga och ett snabbt och väl utfört arbete med bra service! Rekommenderar.

Lena L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Fint bemötande, snabb flytt och bra flyttstädning. Kan rekommendera detta företag.

Carl N
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi är jätte nöjda med allt, allt fungerade perfekt, och de som övertagit huset har inte klagat på städningen, med vänliga hälsningar ifrån oss, tack för allt.

Claes A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevlig bemötande! Killarna jobbade bra! Städningen såg bra ut, men Heimstaden kommer att genomföra en besiktning av lgh och ger godkännande! Med vänlig hälsning, Claed

Karin A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag beställde flytt av möbler. Jag fick ett mycket trevligt bemötande. De var flexibla och snabba!

Marcus F
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt och städ överträffade förväntningarna. Ett professionellt bemötande med trevlig personal som vill kundens bästa och resultatet av byggstädningen fanns det absolut ingenting att klaga på. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Fadi D
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Verkligen jätte bra service mycket försiktiga och väldigt snälla killar 👏🏻👍🏻

Thomas C
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Sent omsider funkar perfekt Tack så mycket

Susanne B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställt bohagsflytt. Trevligt bemötande. Beställt två bilar de kommer med en bil. Trots att det står att de plastar in möbler så fick vi skador på sängen, bordsskivan till matsalsbordet, matsalsstolarna hack i ryggstödet, finsoffan slog de av ett hjul, en glaslampskärm gick sönder osv. De var inte varsamma med grejerna helt enkelt. Jag kommer inte att rekommendera dem till nån som ska flytta. Lurigt oxå att jag betalar till en annan firma namn (Mästar bilvård i Eskilstuna)

Marus S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Se oli tosi hyvä ja sain tosi hyvän apuva kitos avusta

Katia K
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Mycket bra service och jätte nogran och duktiga städ personal

Aisha E
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra service och snabba. Jag skulle rekommendera företaget.

Wessam A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra tjänster och snabb respons

Roqyah A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Väldigt trevliga killar, skickligt arbete och väldigt noggranna och försiktiga med möblerna.är väldigt nöjd med deras arbete , tack . Rekommenderar