Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt & städ AB

Läs vad 6 kunder tycker om Eskilstuna flytt & städ AB 2

2022-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, effektivt å bra.
  • Arja K
    skrev om Eskilstuna flytt & städ AB
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jag tycker att kontakten med Eskilstuna flytt & städ AB fungerade bra när jag beställde tjänsten.
    Jag bor i en annan ort och jag har inte kunnat se resultatet av städningen men jag förutsätter att hyresvärden har varit nöjd med städningen eftersom de inte har hört av sig till mig.
    Min uppfattning är att företaget har velat göra ett gott jobb och visste vad hyresvärden hade för krav och det känndes tryggt.
    Vi hade litet språkliga svårigheter men det ordnade upp sig ändå.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Företaget är okej på att flytta, vi hade mycket möbler och kartonger och det gick bra att flytta. Dock blev en det en liten skada på ett elpiano vi har. så det drar ner betyget. Men det som drar ner betyget allra mest är att vi även nyttjade deras flyttstädning. Hela köket blev underkänt av vår tidigare hyresvärd och jag hade lagt till städning av fönster, men då ingår tydligen inte städning av persienner (där kan de helt klart vara tydligare). Jag fick därför själv lägga 3 timmar på kvällen för att städa - inte ok!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Hela flytten gick suveränt. Från offert, telefonkontakt, upplägg, till själva flyttandet. Smidig, duktig och trevlig personal gjorde att allt gick galant!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabbt och bra genomförd inbärning av tungt objekt
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från offert till utfört arbete Snabb och trevlig personal