Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt & städ AB

www.eflytt.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Eskilstuna flytt & städ AB! Vi är din trygga och säkra flyttfirma och städfirma i Eskilstuna med omnejd. Vi finns dock inte bara i Eskilstuna utan kan hjälpa dig med flytt och städ i hela Sverige. Vårt mål är att du som kund ska kunna utforma och önska hur just du vill ha din flytt eller hur du vill lägga upp...

54 omdömen om Eskilstuna flytt & städ AB

Olga Ö
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Duktig vänlig personal, gör mer än vad som förväntas, extremt uppskattad!

Anders T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Proffsigt jobbat! Bra service och trevlig personal.

Ulla M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra med besked om försening pga bilkö. Behandlade möblemanget bra från lgh till bil. Mer golvunderlag, matta eller liknande, hade behövts i hissen vid nya lgh för smutsskydd.

Nareen Y

Hjälpsams och duktiga Starkt rekommenderas

Susanne B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Snabba, duktiga och starka som flyttade mina tunga möbler. Kan varmt rekommendera dom!

Gerd O
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Så positivt bemötande av männen som flyttade mig.Snabbt och väldigt bra . Rekommenderar verkligen firman för flytt.

Mohammed M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag har varit väldigt nöjd med alla tjänster..Personalen var trevlig också. .Jag önskar dig lycka till.

Todays A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

De har mycket god trovärdighet i att tala

Inger Margareta Angela R
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vänligt bemötande. Trevliga killar. Lyhörda för mina önskemål. Jobbade effektivt och snabbt, men hanterade ändå möblerna varsamt. Flyttstädningen var superbra. Hyresvärden var mycket nöjd.

Abdul A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jätte trevlig personaler och väldigt hjälpsamma.

Marie A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Flytt av 2 st 105-sängar. Mycket märken på golv och väggar i lgh vid lyft till flyttbil. Kom 40 minuter för sent. 1750 kr för 2 man 1 timme.

First-Name L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställde flytt och är supernöjd!

Jan T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställde flytt och städ och det Fungerade bra. Snabba killar i flytten.

Andraws H
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra företag skulle rekommenderas utförde min flytt ganska snabbt och bra. De tog han om alla möbler på ett bra sätt. Trevlig personal. REKOMMENDERAS STARKT!!

Mikaela B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Hade packning, flytt och städ! De gjorde det de skulle, var trevliga under tiden och kommunicerade bra med mig både innan, under och efter. Har inget dåligt att säga om dem! 🙂

Alexandra P
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Otroligt trevliga och ett snabbt och väl utfört arbete med bra service! Rekommenderar.

Lena L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Fint bemötande, snabb flytt och bra flyttstädning. Kan rekommendera detta företag.

Carl N
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi är jätte nöjda med allt, allt fungerade perfekt, och de som övertagit huset har inte klagat på städningen, med vänliga hälsningar ifrån oss, tack för allt.

Claes A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevlig bemötande! Killarna jobbade bra! Städningen såg bra ut, men Heimstaden kommer att genomföra en besiktning av lgh och ger godkännande! Med vänlig hälsning, Claed

Karin A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag beställde flytt av möbler. Jag fick ett mycket trevligt bemötande. De var flexibla och snabba!

Marcus F
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt och städ överträffade förväntningarna. Ett professionellt bemötande med trevlig personal som vill kundens bästa och resultatet av byggstädningen fanns det absolut ingenting att klaga på. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Fadi D
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Verkligen jätte bra service mycket försiktiga och väldigt snälla killar 👏🏻👍🏻

Thomas C
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Sent omsider funkar perfekt Tack så mycket

Susanne B
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Beställt bohagsflytt. Trevligt bemötande. Beställt två bilar de kommer med en bil. Trots att det står att de plastar in möbler så fick vi skador på sängen, bordsskivan till matsalsbordet, matsalsstolarna hack i ryggstödet, finsoffan slog de av ett hjul, en glaslampskärm gick sönder osv. De var inte varsamma med grejerna helt enkelt. Jag kommer inte att rekommendera dem till nån som ska flytta. Lurigt oxå att jag betalar till en annan firma namn (Mästar bilvård i Eskilstuna)

Marus S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Se oli tosi hyvä ja sain tosi hyvän apuva kitos avusta

Katia K
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Mycket bra service och jätte nogran och duktiga städ personal

Aisha E
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra service och snabba. Jag skulle rekommendera företaget.

Wessam A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Bra tjänster och snabb respons

Roqyah A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Väldigt trevliga killar, skickligt arbete och väldigt noggranna och försiktiga med möblerna.är väldigt nöjd med deras arbete , tack . Rekommenderar

Aleksandr K
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

The process was technically ok, but the communication during packaging was not.

Kurt T
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Mycket nöjd starka grabbar trevliga.var ett skåp sex våningar som inte gick in i hissen

Päivi M
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Snabb bokning, bra pris för flytt o städ, vilket godkändes av fastighetsägaren. Trevliga flyttarbetare, andra gången jag anlitade dem. Toppen betyg!

Kristian G
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevliga killar, snabba och lyhörda på önskemål.

Anna S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Tömning och flyttstäd av lägenhet. Suverän service, mycket bra bemötande i hela processen. Klanderfritt. Rekommenderas!

International A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Fick hjälp med allting jag behövde. Bra jobbat!

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Stor Tack För International Aluminium Casting för uppdraget.

Perlita F
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi är väldigt nöjda med ESKILSTUNA flytt o städ ab. vilken service riktigt bra och proffsiga vi fick dom rekomenderade av vänner. och vi kommer och rekomendera dom vidare.

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Tack Kära kund. Vi ser fram emot att hjälpa er i framtiden. Tack för ni anlitade oss.

Oskar Fredrik A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag rekommenderar Eskilstuna flytt & städ AB starkt. Dem hjälpte mig med flytt i Norrköping och det gick hur bra som helst. Riktigt bra bemötande och väldigt trevliga. Det gick snabbt och inget gick sönder.

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Tack för recension oskar, Vi ser framemot att hjälpa dig i framtiden.

David L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

VI fick hjälp med en mindre bohagsflytt. Vi fick ett mycket bra bemötande av Eskilstuna flytt & städ. De var hjälpsamma och noggranna. Mycket nöjd med hela flytten.

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

kul att höra, hälsningar från Eflytt!

Ana V
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag köpte en flytt- och städtjänst. Personalen var försiktig med möblerna och städade lägenheten noggrant. Jag är nöjd med allt och personalen var trevlig och tillmötesgående.

Tack Ana för recensionen! 🙏🙏

Anindya C
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi flyttade från Eskilstuna till Stockholm och deras service var utmärkt och snabb.Vi är jätte nöjd 😄

Svar från Eskilstuna flytt & städ AB

Tackar 🙏 kul att du är nöjd

Kenneth B

Professionella, kundorienterade, ser lösningar

Ann-Kristin S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Kommunicerade bra, både via telefon och mail. Snabbt svar på offert. Bra pris och enkelt att betala. Flytten gick bra, allt kom fram och var helt. Vi är nöjda.

Lina.khasraw
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Super bra är dem. Man behöver inte säg till vad de ska göra.

ALAN S
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Det var väldigt lätt att flytta varor och möbler med hjälp av de. Hög tempo och ren flyttning, anställda sköter sina jobb och har fina kunskaper när det gäller lyfta och flytta varor och möbler. Lagom pris och fint kvalitet. En stor tack till företaget för de hjälpte till. Jag rekommenderar företaget för det höga kvalitet de har.

Sten P
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag köpte en flytt på löpande räkning jag lovar att dom inte vet vad det är.

Anna A
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

De gjorde ett noggrant jobb vid vår flyttstädning.

Hans L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Killarna som genomförde flytten slet på och jobbade bra. Dock hade de inte rätt förutsättningar, för att packa sköra saker, Även en brist att de inte kunde läsa märkningen vi gjort på flyttlådorna som visade vilket rum respektive kartongs kulle till.

Johanna L
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Vi hade stora tunga möbler, det var inga problem. Väldigt bra städat. Bra kontakt, lätt att boka och supersnabb återkoppling från kundservice. Vi är jättenöjda. Kommer rekommendera er till alla.

Karin Anne-Christine J
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Trevligt bemötande, effektivt å bra.

Arja K
Skrev om Eskilstuna flytt & städ AB

Jag tycker att kontakten med Eskilstuna flytt & städ AB fungerade bra när jag beställde tjänsten. Jag bor i en annan ort och jag har inte kunnat se resultatet av städningen men jag förutsätter att hyresvärden har varit nöjd med städningen eftersom de inte har hört av sig till mig. Min uppfattning är att företaget har velat göra ett gott jobb och visste vad hyresvärden hade för krav och det känndes tryggt. Vi hade litet språkliga svårigheter men det ordnade upp sig ändå.