Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm ESL - Språkutbildning utomlands

ESL - Språkutbildning utomlands

Drottninggatan 65, 111 36 Stockholm — Visa karta

ESL, med sina över tvåhundra skräddarsydda studieprogram, är en av världens ledande språkreseförmedlare. Våra språkreseexperter finns tillgängliga före, under och efter din språkresa, för att se till att du skall få en av ditt livs finaste erfaren heter.

Vi startade ESL med visionen att leverera språkresor till det bredaste urvalet resmål runt om i världen och att ge varje student full support under sin resa. Våra rötter har vi i Schweiz, där det dagligen talas fyra officiella språk och där hög servicenivå är en integrerad del av kulturen. ESL utmärker sig genom att erbjuda ett brett urval av mer ovanliga resmål som komplement till de klassiska och med en transparent prissättning: vi tar inte ut någon avgift eller kommission av våra studenter när de anmäler sig till en kurs. Redan från början har vi rekryterat medarbetare med varierande bakgrund som själva har erfarenhet av att studera utomlands. Denna grundfilosofi har vi haft sedan starten 1996 och den har hjälpt oss att växa från vår hemort Montreux till att idag ha fler än 40 kontor runt om i världen, i Europa och i Latinamerika.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om ESL - Språkutbildning utomlands

• Mikael A
    Mikael A skrev om ESL - Språkutbildning utomlands
    Bra tips att boka boende via Airbnb i Paris då skolans alternativ var mycket dyrt. Merci beaucoup!
  • Albert M
    Albert M skrev om ESL - Språkutbildning utomlands
    Stort tack till ESL för hjälpen med att plugga i Madrid. Härlig stad och knappt några andra svenskar på min skola Enforex.
    Mikael A gillar detta

Drottninggatan 65, 111 36 Stockholm