Alla kategorier Passagerartrafik Värmland Sunne Eurovision Bussresor

Höjen 49, 686 93 Sunne — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Eurovision Bussresor

• Peter A
    Peter A skrev om Eurovision Bussresor
    Mardrömmen med Eurovision bussresor.
    Mardrömsresa till Lloret de Mar, Spanien. Det började med försening i Varberg på ca 1 1/2 timma. Kaos vid lastning p g a omarkerade sittplatser, själv var jag ej med på bokningslista och visste ej om jag skulle få något rum vid framkomsten. -Det ordnar vi då säger ägaren. -Det ska vara klart innan jag åker anser jag. Stopp igen efter färjan, brister på passagerarlistan, 1 timmas väntetid.
    Toaletten överfull redan i nordtyskland och stinker värre och värre ju längre resan går. Hotellet var i alla fall bra.
    Hemresan: Toaletten ej åtgärdad, det stinker än värre, söder om Lyon, luftkonditioneringen lägger av vi sitter stilla ca 3 timmar på stadsmotorvägen i ca 34 grader och inget går att öppna. Blir kompencerade med en fanta per person.
    Golvet nere flyter nu av urin som passagerare är tvugna att trampa i och dras med under skor även till andra våningen av bussen. På natten krockar vi med en hjort och vindrutan framför chauffören är spucken men vi forsätter och att köra trots att den är helt mjölkig, i Uddevalla dom körförbud av polisen. Toaletten tömdes i Danmark. På hemvägen.
    Tyvärr var jag en av dem som ej klagade hos ARN och är enligt ägaren av Eurovision bussresor ej berättigad till någon ersättning. Detta trots att jag varit i kontakt med honom flera ggr.
    Arg resenär från Uddevalla.
  • Peter A
    Peter A skrev om Eurovision Bussresor
    Mardrömsresa till Lloret de mar, Spanien med Eurovision bussresor!
    Det började redan på ned resan med förseningar i Varberg och virrvarr med placeringar och passagerarlistor i Helsingör.
    Toaletten krånglade redan på nedvägen och hela vägen hem. Det stank urin under stort sett hela resan. Luftkonditioneringen gick sönder utanför Lyon i 34 graders värme då vi satt i tretimmars kö. Ingen åtgärd av den. På natten krockade vi med en kronhjort och åkte från Stuttgart till Uddevalla med söndrig ruta vid förarsätet.
    Jag med många andra angående ersättning och tyvärr missade jag ARN i tro om att göra upp med bolagets ägare. Men nej.Har ej heller fått en ursäkt eller en förklaring.
    Jag kommer i alla fall aldrig mer åka med detta bolag.
    Peter, Uddevalla.

Höjen 49, 686 93 Sunne