Eva's Paley AB

3.0

12 omdömen om Eva's Paley AB

HEIDRUN LIND V
Skrev om Eva's Paley AB

Åt otroligt god ”Halleluja” frukost. Blev proppmätt till ett väldigt bra pris. Såg fågelkommentarerna & jag tycker de små som smiter in är så gulliga och mysiga. Inte lika mysigt med duva kan jag förstå. Väldigt fin lokal, fina antika möbler & maten får 10/10. Har också ätit soppbuffén tidigare och den är väldigt god med nybakat bröd som fortfarande var varmt.

inspirerande s
Skrev om Eva's Paley AB

Ett superbra café!! Bemötandet är fantastiskt. kommentaren under är däremot inte sann (skulle jag vilja säja i alla fall). miljön är VERKLIGEN INTE som McDonalds. Bra priser! Fåglarna som är där är inte speciellt jobbiga snarare gör de så att det känns ännu mysigare. Jag tycker alltså inte som Åke B, men visst hatar man fåglar så borde man nog inte gå dit... men annars: spring dit och ta ett bord nu OMEDELBART, kanske sitter jag där.

Peter T gillar detta
Åke B
Skrev om Eva's Paley AB

Eva's Paley är ett fik men känns mer som ett McDonalds. Man har försökt trycka in så många platser som möjligt på så lite utrymme som möjligt, vilket inte känns speciellt mysigt. Det är överprisat i relation till kvaliteten, men det värsta av allt är fågelproblemet. Vid kassan finns till och med en handskriven "rolig" lapp där det står "se upp för fåglarna". Sitter man på uteserveringen får man vänta sig att få en duva i ansiktet, och efter att ha kommit hem insåg jag att jag hade fågelskit på armen. Opersonligt, överprisat och jävligt ohygieniskt. Jag kommer absolut inte återvända.

Johan J
Skrev om Eva's Paley AB

Välförsett kak o mat kafé med populär uteservering med utsikt över Avenyn. Inredningen var unik på 80-talet men är rätt sliten nu. Inte billigt. Perfekt att slå sig ner och läsa de böcker man lånat på stadsbiblioteket.

Julia H
Skrev om Eva's Paley AB

Gå inte dit, så sjukt "overpriced", inte god mat och jag vet att de sparar överblivna mackor på tok för länge, lägger på onormalt mkt majonäs, samt sparar räkorna på räkmackorna till nästa dag - man plockar alltså bort de från befintliga mackor! Eva är visserligen café-mafioso i gbg, men detta är löjligt dåligt ställe!

Michelle D
Skrev om Eva's Paley AB

Stället ligger bra till högt upp på avenyn och har underbara cheesecakes i olika fruktsmaker. Priserna är dock rätt höga och personalen inte särskilt kunnig eller trevlig. Inredningsmässigt ganska tråkigt och ofräscht, och den varma maten är inget jag rekommenderar, tar lång tid att få den, och den är inte särskilt god. Inte mycket valuta för pengarna. =/ Möjligtvis ett ok ställer för en sötfika eller ett glas vin på sommaren.

sara s
Skrev om Eva's Paley AB

ärligt talat ganska skabbigt och dyrt. Det har ju ett bra läge men man skulle kunna göra nåt bättre av det!

Claes P
Skrev om Eva's Paley AB

alldeles för dyrt och trist folk. Ofta lång kö vid disken och okunnig personal.

Katarina D
Skrev om Eva's Paley AB

Kan vara lite slamrigt och även sunkigt. Har inga goda maträtter men mycket goda bakverk. En svag trea.

Marcus N
Skrev om Eva's Paley AB

Trevligt fik på övre avenyn med tvåetages inneservering samt utservering under sommarmånaderna. Prisvärda och goda mackor (har även servering av vissa alkoholhaltiga drycker).

Niada B
Skrev om Eva's Paley AB

Mitt favocafé. Fin inredning och god fika. Roligast är det på fredagar när de har afterwork. Fräscht också

Josefin K
Skrev om Eva's Paley AB

Ett underbart ställe att bara slinka in på, Trevlig och hjälpsam personal och underbar servering, det serveras allt från Panini till bakelser. Caffe moccan är nästan ett måste likaså ett besök på deras toaletter som är helt i egen stil.