Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Eva's Paley AB

Eva's Paley AB

Kungsportsavenyen 39, 411 36 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Eva's Paley AB:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Läs vad 11 kunder tycker om Eva's Paley AB

• inspirerande s
    inspirerande s skrev om Eva's Paley AB
    Ett superbra café!!
    Bemötandet är fantastiskt. kommentaren under är däremot inte sann (skulle jag vilja säja i alla fall). miljön är VERKLIGEN INTE som McDonalds. Bra priser! Fåglarna som är där är inte speciellt jobbiga snarare gör de så att det känns ännu mysigare. Jag tycker alltså inte som Åke B, men visst hatar man fåglar så borde man nog inte gå dit... men annars: spring dit och ta ett bord nu OMEDELBART, kanske sitter jag där.
    Peter T gillar detta
  • Åke B
    Åke B skrev om Eva's Paley AB
    Eva's Paley är ett fik men känns mer som ett McDonalds. Man har försökt trycka in så många platser som möjligt på så lite utrymme som möjligt, vilket inte känns speciellt mysigt. Det är överprisat i relation till kvaliteten, men det värsta av allt är fågelproblemet.

Vid kassan finns till och med en handskriven "rolig" lapp där det står "se upp för fåglarna". Sitter man på uteserveringen får man vänta sig att få en duva i ansiktet, och efter att ha kommit hem insåg jag att jag hade fågelskit på armen.

Opersonligt, överprisat och jävligt ohygieniskt. Jag kommer absolut inte återvända.
  • Johan J
    Johan J skrev om Eva's Paley AB
    Välförsett kak o mat kafé med populär uteservering med utsikt över Avenyn. Inredningen var unik på 80-talet men är rätt sliten nu. Inte billigt.
    Perfekt att slå sig ner och läsa de böcker man lånat på stadsbiblioteket.
  • Julia H
    Julia H skrev om Eva's Paley AB
    Gå inte dit, så sjukt "overpriced", inte god mat och jag vet att de sparar överblivna mackor på tok för länge, lägger på onormalt mkt majonäs, samt sparar räkorna på räkmackorna till nästa dag - man plockar alltså bort de från befintliga mackor! Eva är visserligen café-mafioso i gbg, men detta är löjligt dåligt ställe!
  • Michelle D
    Michelle D skrev om Eva's Paley AB
    Stället ligger bra till högt upp på avenyn och har underbara cheesecakes i olika fruktsmaker. Priserna är dock rätt höga och personalen inte särskilt kunnig eller trevlig. Inredningsmässigt ganska tråkigt och ofräscht, och den varma maten är inget jag rekommenderar, tar lång tid att få den, och den är inte särskilt god. Inte mycket valuta för pengarna. =/
    Möjligtvis ett ok ställer för en sötfika eller ett glas vin på sommaren.
  • sara s
    sara s skrev om Eva's Paley AB
    ärligt talat ganska skabbigt och dyrt. Det har ju ett bra läge men man skulle kunna göra nåt bättre av det!
  • Claes P
    Claes P skrev om Eva's Paley AB
    alldeles för dyrt och trist folk. Ofta lång kö vid disken och okunnig personal.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Eva's Paley AB
    Kan vara lite slamrigt och även sunkigt. Har inga goda maträtter men mycket goda bakverk. En svag trea.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Eva's Paley AB
    Trevligt fik på övre avenyn med tvåetages inneservering samt utservering under sommarmånaderna. Prisvärda och goda mackor (har även servering av vissa alkoholhaltiga drycker).
  • Niada B
    Niada B skrev om Eva's Paley AB
    Mitt favocafé. Fin inredning och god fika. Roligast är det på fredagar när de har afterwork. Fräscht också
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Eva's Paley AB
    Ett underbart ställe att bara slinka in på, Trevlig och hjälpsam personal och underbar servering, det serveras allt från Panini till bakelser. Caffe moccan är nästan ett måste likaså ett besök på deras toaletter som är helt i egen stil.

Kungsportsavenyen 39, 411 36 Göteborg