Läs vad 158 kunder tycker om everand.se 2

2022-06-17 Verifierad kund
    Blir ofta fel i stavning.
    Text på skyltarna placeras inte på bästa sätt (centrerat i höjd)
    Hej

Har du något order nummer så vi kan hjälpa dig att rätta stavning, det ska vara rätt annars är det en reklamation som vi ersätter med en ny skylt. Centrering av text sker med automatik det är en mall vi jobbar med. Kontakta oss på tel 0704283507 eller mail info@everand.se.

2022-06-16 Verifierad kund
    Snabb leverans och snabb återkoppling när jag skickade en fråga.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Allt gick bra, har använt dom förut utan problem. 👍
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket enkelt via hemsidan beställa det jag ville köpa.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Snabb och bra leverans. Men blev besviken på namnskyltarna jag beställde. Ville ha med magnet, men det gick inte att fästa dem.
    Hej Kristina

Var vänlig och maila oss på info@everand.se eller ring oss på 0704283507.
    Så att vi kan hjälpa er.

Mvh Thomas
    2022-05-28 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Bra produkter,bra kvalitet.Jag köpe en vårdbrosch.Har handlat tidigare en klocka som man kan fästa i rocken.Helnöjd med dessa produkter.
    Mvh Ingalill.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Tillmötesgående eftersom jag var lite sen med beställningen inför examensdag firande. Skickades samma dag, kom fram i tid. Jag beställde yrkesbrosch till flera kollegor och kommer absolut att beställa mer.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Snygga broscher, men 2 utav 3 var nålen påklistrad snett och i överkanten. Bagatell egentligen.
    Kommer att troligen köpa ifrån everand igen.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Blev väl bemött. Hjälpte mig att hitta rätt vad jag skulle beställa osv. Mycket bra upplevelse
    2022-05-08 Verifierad kund
    Mailade min beställning så jag har inte haft någon personlig kontakt med företaget. Men jag fick det jag beställde, leveransen kom mycket tidigare än jag förväntat mig. De får högsta betyg av mig. Jag beställde en brosch för undersköterskor utan gravyr.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Snabbt och lätt inga problem , vet inte vad mer jag ska skriva bra var min upplevelse
    2022-05-06 Verifierad kund
    Lätt att beställa och snabb leverans!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Köpte graverad examensbrosch för undersköterska och namnskylt. Mycket fina och snygga produkter samt snabb leverans. Dock lite otydlig beskrivning när man skall skriva manus till namnskyltar men totalt en stark fyra av fem.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Hej! Vill berätta att jag känner mig besviken på det företag som jag beställde produkt från 2022 04 25.Jag beställde och betalade men har fortfarande inte fått leverans. Min upplevelse kan sammanfattas i ett ord;uselt! Helder
    Hej Helder

Kontakta oss gärna på telefon eller mail så att vi kan hjälpa er. Har du ditt order nummer kvar?
    Vi har en leveranstid på 3-5 arbetsdagar.
  • Per R
    skrev om everand.se
    2022-04-28 Verifierad kund
    Perfekt och smidigt. Helt enligt förväntningarna.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Snabb leverans och fin produkt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Snabb service, återkoppling och förståelig information
    2022-04-18 Verifierad kund
    Vårdbråsch specialistundersköterska Akutsjukvård med ingraverat namn och datum. Fin vara och tydlig ingraverad text. Snabb leverans!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jag vet sen innan att det är bra saker hos er. Jag köpte pennfickor
    2022-03-23 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt. Bra produkter till bra pris
    2022-03-23 Verifierad kund
    Beställt produkter (namnskyltar) vid flera tillfällen.
    -Nöjd.
    -Snabba leveranser.

Fick fel på en vara vid ett tillfälle men detta åtgärdade de snabbt och skickade en ny vara.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Namnskylten var fin men i fel färg! Önskar man kunde se ett utkast på beställningen innan man bekräftar den.
    Hej Ellinor

Om du inte är nöjd med färgen på skylten så återkoppla till oss så ska vi försöka hjälpa dig.
    Och nej det stämmer vi har inte någon förhands granskning av sin skylt. Vi använder oss av exempel foton istället.

2022-02-14 Verifierad kund
    Beställde 2 små artiklar vilka kom snabbt. Den ena artikeln skickade jag tillbaka, då det inte var det jag beställt. Måste ändå skrivit rätt vid beställningen, för det stod samma på följesedeln.
    Hej Eva

Ber om ursäkt för besväret. Tag ett foto på den felaktiga broschen och maila det tillsammans med order nummer så ska vi lösa det åt er.

Mvh Thomas
    2022-02-13 Verifierad kund
    Alltid god service, får den hjælp man behøver og super gode produkter. Har varit kund dær tidigare og dærfør jag vnder tillbaka. Har køpt broscher, namnskyltar og allt har varit till full belåtenhet.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Enkelt att beställa och snabb leverans!
    2022-01-30 Verifierad kund
    Enkelt, smidigt, bara positivt.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra pris. Otydligt vilket typsnitt som fanns tillgängligt för gravyr, fick produkt med annat typsnitt än beställt. Ingen kommunikation innan leverans att att önskemål vid beställningen uppenbarligen ej var möjligt.
    Våra systerur graveras med ett standard typsnitt och det är Script.
    Vi har nu ändrat beskrivning för typsnitt av gravyr så det blir än mer tydligt. Ledsen för detta missförstånd
    2022-01-22 Verifierad kund
    Överensstämmer med annonsen’ snabb leverans.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Snabb service och fina namnskyltar
    2022-01-18 Verifierad kund
    Toppen!! Handlade en ny vård brosch, ficka och namnskylt..
    2022-01-13 Verifierad kund
    Beställde varor, har inte haft någon personlig kontakt, men varan kom och jag är nöjd med den!
    2021-12-31 Verifierad kund
    De är bra och snabba att leverera.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Allt var jätte bra, enda minuset var att jag beställde brosch med rött kors. När den kom var det mer gammelrosa, men det gjorde absolut inget då denna vara snyggare i färgen och personen som fick den älskar rosa.

Super nöjd med allt!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Toppen, jättefin brosch 💖, snabb leverans
    2021-11-16 Verifierad kund
    Snabbt leverans och snabba svar
    2021-11-01 Verifierad kund
    Jag köpte namnskyltar. De var fina men det jag tyckte var lite dåligt var att det inte gick att se direkt i programmet hur de skulle se ut med rätt namn och titel.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Var enkelt att beställa och att varan kom snabbt!
    2021-10-19 Verifierad kund
    Bra
    Bra förväntningar
    Namnskyltar
    2021-10-13 Verifierad kund
    God service men har ej fått mina varor ännu men än så länge allt gott
    Hej Adrian

Jag kan se att det ligger 2 st order i vår webbutik med namnet Arian K. Den första order 188695881 är skickad från oss 2021-10-05. Order 189070753 gjord 2021-10-13 sänds från oss senast på Måndag vi har 10 dagars leveranstid för tillfället på grund av semester. Återkom gärna på vår mail info@everand.se om du vill har mera hjälp.

2021-10-11 Verifierad kund
    Jag har stöttat canser fonden förut och röda korset
    2021-10-09 Verifierad kund
    Bra produkt till ett bra pris och snabb leverans.
    2021-09-23 Verifierad kund
    Jag köpte en liten skylt att dekorera en urna med. Fin skylt o snabb leverans.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Hej!
    När man beställer en vårdbrosch och det står att den skall vara röd och korset på broschen var röd när man såg det på nätet. Då förväntar jag mig att den skall vara röd och inte rosa, det är en jävla skillnad.
    Annars får ni skriva att korset på broschen är rosa.
    Detta var DÅLIGT.
    MVH Veronica Daskalou
    Hej Veronica

Jag förstår dig vi har problem med detta emellanåt att en del missuppfattar färgen just på de rosa broscherna. Det är känsligt för en del vi ska se över detta om vi kan skriva till en text som för tydligare färgen. Idag finns igen text alls som förklarar vilken färg det är. Vill du byta ut den så löser vi det åt dig såklart?
  • Robin J
    skrev om everand.se
    2021-09-04 Verifierad kund
    Beställde en vårdbrosch och tillhörande smyckeskrin, fick helt fel hemskickad. Beställde en biomedicinsk analytiker brosch men fick en undersköterskebrosch, riktigt dåligt.
    Hej Robin

Jättetråkigt att du fel brosch vill vara vänlig och ange ditt ordernummer så ska vi dig den rätta broschen. Ber om ursäkt för besväret. Mvh Thomas Everlund
    2021-09-02 Verifierad kund
    Jättesnabbt och enkelt, tack för det :)
    2021-08-28 Verifierad kund
    Varorna kom väldigt snabbt och de var väldigt fina!!! Beställde 2 st namnbrickor och de upplevde verkligen mina förväntningar!!
    Jag är jättenöjd!!
    2021-08-14 Verifierad kund
    Lätt att beställa, snabb leverans.
    2021-07-31 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och bra urval på namnskyltar.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Snabb leverans och varan uppfyller beskrivningen
    2021-07-19 Verifierad kund
    Har köpt från Everand tidigare, alldeles utmärkt. Köpte pennhållare i rosa färg, en till mig och en i present till en kollega.
    Everand har bra utbud och bra priser