EVERAND

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 243 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Annika L
Skrev om EVERAND

Enkelt att beställa, snabb leverans.

Lisette S
Skrev om EVERAND

Väldigt fina produkter och möjlighet att göra det personligt med gravering :)

Alf C
Skrev om EVERAND

Helt fantastiskt! Snabbt svar på support, snabb leverans och bra produkt!

Eva A
Skrev om EVERAND

Har inte fått det jag beställde - än

Svar från EVERAND

Hej Eva Vi har sänt er order från oss igår med postnord klass a brev. Ni la er order den 29 / 1 med leveranstid 5-8 arbetsdagar. Så ni bör ha er order imorgon. Vi är lite sena med leveranser eftersom vi har semester förra veckan. Mvh Thomas

Cristin H
Skrev om EVERAND

snabb service när man beställer

Monica H
Skrev om EVERAND

Mycket bra kundservice, fick svar snabbt på min förfrågan och det jag beställde levererades snabbt och kom fram i tid! Tack för det!

Eva M
Skrev om EVERAND

Beställningsrutinen var så krånglig så jag gjorde fel och slängde grejerna. Gjorde en ny beställning från ett annat företag.

Svar från EVERAND

Hej Eva Vad tråkigt att det inte fungerade för dig lägga din order på enkelt sätt. Hade varit intressant att få reda på vad det var som var så krångligt?

Maria B
Skrev om EVERAND

Köpte en namnskylt, snabb och enkel leverans direkt till brevlådan.

Ingela E
Skrev om EVERAND

Mycket trevligt bemötande när jag beställt ett systerur, som examenspresent, i allra sista stund. Everand fixade en snabb leverans och klockan har anlänt i god tid och i gott skick.

Jonnié J
Skrev om EVERAND

Bra produkter, med bra leveranser

Maj-lis M
Skrev om EVERAND

Tog lång tid för att få leveransen

Svar från EVERAND

Hej Maj-Lis Vet ej varför du fått sen leverans. Vi har normalt 3 - 5 arbetsdagar leveranstid. Ber i vilket fall ursäkt om att du fått en sen leverans. Mvh Thomas

Eva M
Skrev om EVERAND

Snabb och smidig leverans , köpte en broch med undersköterska

Nattiya W
Skrev om EVERAND

Det är jätte fint och snabbt reverran. Priset är inte så farligt

Skånesuniversitetssjukvård S

Namnbricka. Fungerat bra vid kontakt.

Mikaela E
Skrev om EVERAND

Jag är mycket nöjd med färg o form samt graveringen. Mvh ME

Thobias G
Skrev om EVERAND

Beställde en brosch med namn och datum. Den var jättefin. Leveransen var snabb och deras hemsida enkel att förstå.

Veronika P

Köpte present till min dotter. Hon blev så nöjd . Snabb leverans👍

Marie H
Skrev om EVERAND

Snabbt och snyggt, lätt att beställa

Paula C
Skrev om EVERAND

Snabba och effektiva leveranser. Har några gånger behövt göra ändringar i beställningen, personal har varit väldigt tillmötesgående och det har varit väldigt smidigt och enkelt.

Eva P
Skrev om EVERAND

Bra hemsida och snabba leveranser

Laura S
Skrev om EVERAND

Funkar alltid lika smidigt och bra. Produkterna håller fint. Vi köper namnbrickor.

Carina J
Skrev om EVERAND

Snabb leverans och bra produkter

Jason F
Skrev om EVERAND

Mycket bra kvalitet, tacksam för en snabb hantering.

Elisabeth A

Jag beställde en vårdbrosch med gravyr och en smyckesask. Jag är jättenöjd med den fina broschen. Snabb och smidig leverans.

Britt-Louise B

Hej Jag blev mycket väl bemött när jag tog kontakt med företaget. Företaget levde upp till mina förväntningar. Jag köpte tre stycken skyltar som jag blev nöjd med

Marie L
Skrev om EVERAND

Har alltid varit mycket nöjd med de varor jag beställt och även snabb leveranstid

Ludvig J
Skrev om EVERAND

Snabb leverans, en av skyltarna var dock lite skavd.

Svar från EVERAND

Hej Ludvig Om du vill reklamera din skylt ta en bild på den och maila oss och ange ditt order nummer. Följ vår guide .https://www.everand.se/villkor-info

Lena W
Skrev om EVERAND

Hittade det jag på annat håll länge sökt efter! Min sjuksköterskebrosch från 1996 har varit sönder länge. Är nu mycket nöjd med den vårdbrosch jag beställde. Fin och blir samma viktiga symbolik. Att det gick att beställa gravyr också var pricken över i:et.

Josepine H
Skrev om EVERAND

Väldigt snabba på att kunna hjälpa vid fel :)

Carina A
Skrev om EVERAND

Har blivit bemött på ett bra sätt och är nöjd med min brosch. Leveranstiden var bra. Ett företag jag kan tänka mig att använda igen.

Disa S

Mycket fin klocka! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Janeth L
Skrev om EVERAND

Mycket trevligt bemötande och snabb leverans, vi är supernöjda. Allt gott Janeth Leksell Docent, Uppsala Universitet

Gunilla L
Skrev om EVERAND

Snabb leverans och fin produkt.

Anna-stina K

Snabba leveranser och vänligt bemötande när vi tidigare behövt reklamera produkt.

Kerstin N
Skrev om EVERAND

Allt helt ok. Fullt nöjd. Snabbt och enkelt.

Petra G
Skrev om EVERAND

Snabb hantering av min order. Bra priser. Inga som helst problem. Är nöjd o återkommer

Carita L
Skrev om EVERAND

Gott bemötande snabb återkoppling och smidig hjälp då jag själv beställt fel text. Snabb leverans. Jag är jättenöjd och kommer även tippas andra om Everand.

Johan B
Skrev om EVERAND

Snabb leverans, perfekt utförande av graveringen på syster-uret, god kvalitet. Mycket nöjd

Carin J
Skrev om EVERAND

Lite bökigt att fylla i vid beställning, tidigare har jag endast mailat, var lite smidigare. Kändes lite oklart nu. Det tog lång tid för leveransen, fakturan kom 1 vecka före produkten.

Svar från EVERAND

Hej Carin Vi tar våra orders idag endast i vår webbutik när det gäller vårt eget sortiment på grund av säkrare hantering av våra orders. Ett tips är att anmäla dig som kund i vår webbutik så kommer det underlätta mycket nästa gång du lägger en ny order. Att fakturan kom innan leverans är så klart olyckligt Mvh Thomas

Maria M
Skrev om EVERAND

Vet inte,har tyvärr inte fått mina produkter ännu.

Svar från EVERAND

Hej Maria Har du ett ordernummer så ska vi se efter om din order är skickad. Du kan gärna maila oss på info@everand.se också Mvh Thomas

Lena A
Skrev om EVERAND

Bästa betyg i service och bemötande. Snabb leverans. Tackar ...vänligen en nöjd kund

Mimmi F

Snabb leverans. Välgjord vara! 😻😻😻😻😻

Marina L
Skrev om EVERAND

Jättefin namnskylt bra pris! Nålen är kraftig hel nöjd.

Mona W
Skrev om EVERAND

Det gick fort och utan problem är nöjd med min beställning mvh Mona

Ewa H
Skrev om EVERAND

Lång väntetid, ingen information? När kommer varan som beställdes 3/4?

Svar från EVERAND

Order som är gjorda den 3/4 är skickat från oss redan 5/4 vi sänder ordern med postnord a brev skulle kunna vara förseningar av postnord. Ordern kommer hem i din brevlåda. Har du ett Ordernummer så kan titta närmare på det. Lägg gärna ett mail till på info@everand.se. Mvh Thomas

Jeanette B
Skrev om EVERAND

Saknades en del vid leverans. Tog lite tid tycker jag. Och så vänta på saknad del. Det drog ner betyget.

Helen M
Skrev om EVERAND

Lätt att beställa all personal nöjda med era varor

Lotte J
Skrev om EVERAND

altid god servise og hurtig ekspedition - selv til en Dansker ;-)

Anders H
Skrev om EVERAND

Jag köpte broscher. En var lite defekt, men efter kontakt med dem, så sände de en ny till mig. Mycket trevliga, samt bra service.

Dan J

Snabb leverans Bra produktbeskrivning