Alla kategorier Övrigt Norrbotten Luleå Evidensia Djursjuhuset Gammelstad

Företagsvägen 5, 954 33 Gammelstad — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Evidensia Djursjuhuset Gammelstad

• Bernt P
    Bernt P skrev om Evidensia Djursjuhuset Gammelstad
    Mitt i natten blev jag och Ricky mottagna på ett fantastiskt sätt. Bemötandet var professionellt och trots vår krissituation så kändes det efter ett tag som om vi var trygga och att Ricky skulle överleva.
    Tur att det finns någon som har jour och som kan ta emot oss. Ricky mår nu bra igen men det var stor kris efter att han blivit ormbiten. Tittade in på hemsidan och blev imponerad över hur det ser ut. Det finns många veterinäre med olika specialiteter. Läs mer
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Evidensia Djursjuhuset Gammelstad
    Jag rekommenderar inte djursjukhuset i Gammelstad, felbedömningar feldiagnostseringar samt dåligt bemötande av personal. Dyra samtal på jourtid samt en osjäligt hög taxa. För fem veckor dog min tik fyra och en halv timme efter att hon genomgått ett kejsarsnitt på djursjukhuset. Åk inte till gammelstads djursjukhus utan välj i första hand en annan veterinär. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Evidensia Djursjuhuset Gammelstad
    Nej, jag skulle inte rekommendera Djursjukhuset i Gammelstad i första hand. Upprepade feldiagnostiseringar, felbehandlingar, slarv, samt stressade veterinärer.
    De är dessutom dyrare än andra veterinärer i länet. Läs mer
  • Anna V
    Anna V skrev om Evidensia Djursjuhuset Gammelstad
    Jag rekommenderar Djursjukhuset Gammelstad. Veterinären jag hade kontakt med var snäll, trevlig och pedagogisk. Om du behöver hjälp till med ditt djur, åk hit! Läs mer