eXcEt

Vasagatan 52, 411 37 Göteborg — Visa karta

Välkommen till eXcEt!

Vi är en av Göteborgs mest populära och även största nattklubbar. Vårt mål är enkelt: att du ska ha kul här. Vi vill se till att du får den absolut bästa festen och erbjuder en schlagerbar som blivit succé, ett dansgolv med den senaste musiken och en hitsbar. Dessutom har vi en härlig innergård om du är mer ute efter skönt häng och lite mysfaktor.

Totalt nio barer. Totalt fyra dansgolv. Här får du aldrig tråkigt. Besök vår hemsida för att läsa mer eller mejla oss för en plats på gästlistan. Välkommen!
Mån-Tor: Stängt

• Emmy W
    Emmy W skrev om eXcEt
    Excet är bästa stället i Göteborg ! Läs mer
    2017-12-08 Hanna W svarar Emmy W
    Vad roligt att höra:) Tack för din rekommendation!
  • Victor M
    Victor M skrev om eXcEt
    Bra bemött redan över mail, kanske kunnat förtydliga vad som ingick med att stå på listan då jag va på den men de hjälpte mig inget då jag inte helt visste vad den gjorde. Annars trevlig o fartfylld klubb! Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om eXcEt
    Sjukt otrevlig personal speciellt tjejerna och dålig service plus vakterna gör inte ett skit när något händer Läs mer
    2017-12-08 Hanna W svarar Elin K
    Hej Elin,

Det var tråkigt att höra att du är så missnöjd med ditt besök hos oss. Vi kommer givetvis kolla över det här, både personalens servicebemötande och vakternas agerande. Ni skall ju ha roligt, alltid bli trevligt bemötta och känna er trygga. Det är jätteviktigt för oss som driver Excet. Om du vill specificera din kritik så får du gärna höra av dig till mig. Min mailadress är hanna@excet.se
    Med vänlig hälsning, Hanna/Excet
  • Märta L
    Märta L skrev om eXcEt
    Blev tyvärr aldrig av, men har hört att det är en bra nattklubb Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om eXcEt
    Bra, roligt ställe!!! Lite dyrt dock... :) Läs mer
  • Alva L
    Alva L skrev om eXcEt
    Först fick jag betala 160kr för inträde, lite väl mycket tycker jag! Sedan tappade jag bort mitt körkort, ångest. När jag väl hittat körkortet blev min kompis utslängt vilket jag tyckte var fel, så då slängde vakten ut mig med! Underbar kväll. Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om eXcEt
    Bra musik och bra stämning. Var dock uppskriven på listan och hade frågat om men fick komma in även om msn var endast 18 men blev nekad. Väldigt otrevligt bemött av vakterna. Kom in lite senare på kvällen av en mycket trevligare vakt. Läs mer
  • Pontus K
    Pontus K skrev om eXcEt
    Excet är en härlig nattklubb med bra trevliga folk :) Läs mer
  • Michaela S
    Michaela S skrev om eXcEt
    Älskar verkligen excet, dom har haft ett sånt grymt bemötande mot mig och alla mina vänner. Har alltid kul där och servicen som finns i barerna är helt otrolig! Kärlek till excet, alltid! Läs mer
  • Julia P
    Julia P skrev om eXcEt
    Kul mycket folk och dans. Det kan ibland vara för mycket folk och att man inte riktigt kan snacka med sina vänner. Men det är båda bra och dåligt. Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om eXcEt
    Tycker bemötande innan var bra. Snabbt svar på mail osv.
    Sen är det tråkigt när vakterna kör över och personen som vi var där för att fira inte fick komma in oavsett om personen gick och drack vatten osv osv. Så vi var 11 stycken som kom in men personen som fyllde år fick inte. Så själva upplevelsen blev ju helt klart en besvikelse. Läs mer
  • Amanda K
    Amanda K skrev om eXcEt
    Tycker det är en bra nattklubb, tycker det är bra att man kan välja lite var man vill dansa till
    Tycker det är lite trångt och spelar ibland samma låtar flera gånger om natten annars bra Läs mer
  • Olle C
    Olle C skrev om eXcEt
    Går ofta snabbt o handla, ibland tar det en jäkla tid men det är förståeligt. Trevlig miljö och trevlig personal :) Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om eXcEt
    Inget bra bemötande av vakter. Jag hade militär jeans på mig och fick inte komma in trots att jag stod på listan plus 5.
    Men annars bra musik och skön personal i baren (: Läs mer
  • Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om eXcEt
    Bästa nattklubben i stan. Bara service, stor och rolig lokal. Många barer och flera roliga dansgolv. DJ e suveräna och bartenders e duktiga. Ligger centralt bra. Lite fler och bättre toaletter hade önskats, annars finns inget att klaga på Läs mer
  • Clara L
    Clara L skrev om eXcEt
    Excet är absolut min typ av nattklubb och jag älskar verkligen att vara där då man träffar så mycket folk och har många alternativ att välja på. Det senaste har jag märkt efter alla gånger jag varit där att en bartender (vill ni veta vem får ni kontakta mig) är riktigt otrevlig och vad jag ser/tycker/uppfattar att han inte är serviceminded. Jag har fått en utskällning av honom framför alla pga att jag viftade med en isfackla lite för nära dekorationen (halloweenhelgen) och jag är gäst och jag är där för en anledning att ha riktigt kul och inte för att få utsällning. Jag kände mig riktigt dålig och orättvist behandlad. Han valde att skrika på mig istället för att ta mig åt sidan och prata om det. Jag bad om ursäkt flera gånger.
    Det finns också andra bartendrar som jag tycker inte kan betee sig mot gäster och det är mycket oprofessionellt. Det finns fler saker jag kan ta upp som inte är okej. Läs mer
    2017-12-04 Hanna W svarar Clara L
    Hej Clara!

Vad kul att du gillar Excet! Du får väldigt gärna kontakta oss ansvariga på Excet så att vi kan få veta vem/vilka i vår personal som du uppfattat som otrevliga. Det är oerhört beklämmande att någon som du, som älskar vår typ av nattklubb inte är nöjd med upplevelsen på grund av enstaka individer i personalen bl.a. Vi vill ju att din upplevelse alltid skall vara 5 av 5, och det hade varit till stor hjälp att få lyssna mer på dig. Om du vill får du gärna maila oss, hanna@excet.se eller emanuele@excet.se så vi kan komma i kontakt med dig.
  • Charlie D
    Charlie D skrev om eXcEt
    Mycket trevlig stämning!!!!!!! Läs mer
  • Nike C
    Nike C skrev om eXcEt
    Jag tycker att excet är det självklara valet när man ska gå ut och festa. Det är ett helt fantastiskt ställe med musik för alla, trevlig och rolig personal. Bra folk över huvud taget! Läs mer

Vasagatan 52, 411 37 Göteborg