eXcEt

eXcEt

Ring 031-711 99 11 excet.se
3.3

Välkommen till eXcEt! Vi är en av Göteborgs mest populära och även största nattklubbar. Vårt mål är enkelt: att du ska ha kul här. Vi vill se till att du får den absolut bästa festen och erbjuder en schlagerbar som blivit succé, ett dansgolv med den senaste musiken och en hitsbar. Dessutom har vi en härlig innergård om du är...

65 omdömen om eXcEt

Adam B

Riktigt otrevliga vakter/entrevärdar

Diana C
Skrev om eXcEt

Min sambo blev nekad ingång och argumenterade emot vakten - plötsligt blir han knuffad av en vakt och nedmanglad. Han låg på blöta marken och hade en arm på ansiktet. Sedan drog de honom till källaren och både tog hans 3000kr i fickan där samt misshandlade honom. De kallade honom horunge, och rasistiska saker. Efter nio och en halv timmar på akuten - han har nu hjärnskakning och trauma. Detta har vi polisanmält och jag kan säga att som hans fästmö är jag i en chock just nu och jag har bara gråtit och gråtit de senaste tolv timmarna….

Salih V
Skrev om eXcEt

Största rasisterna vi hade lista och allt men dem sa så länge vår familj var speciella så kmr vi in. Istället blev vi nekade och vakterna kallade oss horungar. Är ni icke svenskar så glöm ba de ingen ide.

Alexandra Jessica O

Excet är STÖRSTA rasisterna. Är du mörkhyad kommer du förmodligen inte komma in. Ni borde fan ändra på dedär för de inte normalt.

Jonatan H

Skitdåligt bemötande, blev avvisad direkt efter att kööat.en längre tid.. Anledning: Jag stod ej med på listan. Jag ifrågasatte den här listan och vad den innebar. Står man inte med så kan man inte komma in säger vakten. Jag var dans sugen och jag kommer aldrig gå till Excet igen

JENNIFER E

OTROLIGT otrevlig entrévärd 18/3. Aldrig varit med om något liknande, pissigt bemötande! Man undrar ju vad han har för problem. Helt oprovocerat har han en jäkla attityd och är väldigt ovälkomnande och otrevlig. Suckar för att vi hörde fel på en annars väldigt vanlig fråga, som en entrevärd/vakt brukar ställa, himlar med ögonen, hånar en för ens ålder (34) och ändå skulle han se leg, bara för att liksom. Även när vi gick röt han att där får vi minsann inte stå och vänta! Det är verkligen en människa på fel plats! Han ska inte jobba med service

Jeanette J

Sämsta stället någonsin. Dålig service otrevlig personal och extremt otrevliga vakter. Jag och min kille skulle in ikväll för att kolla på Elov o beny och vakten ifrågasätter vad killen har på sig. Och han visar. Han har en helt clean lite tjockare långärmad tröja och ett par gröna byxor och vakten sa bara det där är för vardagligt vilket det verkligen inte var. Den vakten släppte in folk som var mer vardagligt klädda än vad min sambo var. Sambon har kommit in med exakt samma kläder en vecka tidigare men även kommit in med...

Adam F
Skrev om eXcEt

Musik för alla, dansgolv för alla och fest för alla! Kan det ens blir bättre? Jo det kan det! Man får gratis inträde och man får träffa härliga människor.

Clara C

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Emma L
Skrev om eXcEt

Trevlig personal som bemöter en på ett bra sätt.

Elias G
Skrev om eXcEt

Väldigt bra klubb men era vakter är störda, kaxig bemötande och lurendrejeri

Zagros H

väldigt trevligt för en kär kamrat

Lucas T
Skrev om eXcEt

De var ganska tråkigt om man inte söp sig full och det var inget speciellt för den dyra pengen mna betala på nyår.

Emilia W

Man vet vad man får, lite för mycket folk på små utrymmen. Går ut med att man får gästlista/fri entré om man mailar, men fick bara ”köföreträde” där ”köföreträdet” va längre än ordinarie kö. Bra musik.

Svar från eXcEt

Hej! Tack för ditt omdöme. Vi vill bara tillägga att vi aldrig går ut med att man får fri entré om man mailar. Endast gästlista. På mailet får man sedan en bekräftelse att man har köföreträde innan en viss tid. Kön för gästlista går alltid snabbare än den vanliga kön, så det lönar sig alltid :) Med vänlig hälsning,

ERIKA E
Skrev om eXcEt

Excet är ett av dom bästa ställerna i Göteborg, flera olika dansgolv med olika typer av musik så det finns något för alla. Personalen är hur snälla som helst & även vakterna där, dom bryr sig om sina gäster och har väldigt bra koll om det skulle vara någon person som är jobbig emot någon annan. Men tycker ni borde skaffa tillbaka vip-korten ni hade för ett årsen, annars finns det inger att klaga på.

Pálmi R

Väldigt bra och trevligt ställe!

Niklas N

Skit, utsläng för "för berusad" efter 2 cider

Eric S
Skrev om eXcEt

Mycket god. Uppskattad service i dörren samt vid barerna.

Rebecca G

Ger ut ens mail till tredje parter utan tillåtelse. Dålig stil!

Svar från eXcEt

Hej! Nu förstår vi inte riktigt. Du får gärna maila en av oss ansvariga på Excet och förklara. Tack på förhand Med vänlig hälsning, Hanna, hanna@excet.se

Aleksandra C

Trevlig personal, några otrevliga vakter men annars bra, sköna bartenders & musiken är sådär.

Emelie N

Jag har besökt excet många gånger och har alltid bemötts på ett bra sätt av alla de anställda. De varor jag köpt är inträde samt alkohol inne på klubben. Jag tycker om klubben och det faktum att de spelar olika slags musik på olika ställen, man hittar alltid något som passar en. Det enda jag är kritisk till är i vissa fall vakternas bemötande. De har vid flera tillfällen varit väldigt dryga utan att det egentligen funnits anledning. Bortsett från detta har jag inget särskilt att klaga på.

Hugo W
Skrev om eXcEt

Tycker att vakterna gav mig som gäst ett bra bemötande, likaså killen garderoben o folket dom stod i baren

Alexander N

dundder draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Hanna M
Skrev om eXcEt

Skit musik,skit människor, skitiga priser och otrevliga Vakter!!!!

Jeanette J och Robin D gillar detta
Svar från eXcEt

Hej Hanna. Jag gissar att du menar skitmusik och skitmänniskor. Det var tråkigt att höra att du är så väldigt missnöjd. Jag är en av de ansvariga på Excet och om du vill utveckla din kritik får du gärna kontakta mig. Min mailadress är hanna@excet.se.

Lisa R
Skrev om eXcEt

Bra stämning, okej musik, bra drinkar men väldigt dryga vakter.

Cornelia S

Tycker det är det roligaste klubben jag varit på! Sköna människor och skön personal som är social. Jättebra lokal för fest samt att det är stora ytor! Supernöjd

Isabelle U

Bra nattklubb! Bra barer och bra musik! Nackdel är köerna och ibland otrevlig personal i garderoben. Utöver det, en av mina favorit dans-klubbar i göteborg!

Josefine L

Trevlig personal dock lång väntetid vid ena baren på rökterassen då det sist va endast en person som jobbade. Kunde vart fräshare toaletter och bättre lås & dörrar, fick sparka upp dörren sist för att komma ut... Vakterna borde inte ta så snabba beslut med att kasta ut folk, sist snubblade min kompis över en glasflaska och hon blev nästan utskickad pga att någon annan hade kastat en flaska på golvet. Hon hade druckit ca 3 cider den kvällen. Annars är allt bra, musiken är bra, drinkarna är bra, som sagt, god service. :)

Svar från eXcEt

Hej Josefine! Tack för din recension! Den hjälper oss att bli bättre!

Ibrahim E

Verste utestedet som finnes. Hver gang vi er på besøk så nektes alltid 1-2 inn fordi at en asiatisk/filippiner dørvakt mener at dem er for fulle.. når det ikke har blitt drukket noe alkohol. Stor rasisme ved døren som ikke er bra.

Gabriella K

Jag tycker Excet är bra, lite mycket folk kanske att ni borde ta in lite mindre folk? Annars trevlig personal och trevlig stämning!

Hanna R
Skrev om eXcEt

Mycket folk, mycket underåriga, borde vara noggrannare med kontrollerna av legitimation.

Clara S
Skrev om eXcEt

Bra bemötande med bra förmåner för de som är där ofta, köföreträde och inträde gör att man gärna vill komma dit oftare! Bra musik med trevlig personal

Jonna C
Skrev om eXcEt

Otroligt trevlig personal! Fullt med folk och RIKTIGT bra musik!! Kunde inte haft en böttre utekväll

Rasmus B

Bra musik och personal men litet trånga lokaler, när det kryper in på små timmarna

Frida Ö

För att vara hos er första gången hade jag en jättebra upplevelse!!! Nyårsafton var sjukt rolig tack vare er. Dock var 12 slaget lite skevt då det kändes som att de som fick fira mest stod längst fram vid baren vilket var lite tråkigt för man kom inte fram så långt på grund av allt folk.

Olle C
Skrev om eXcEt

Jätte bra! Hade förra kompisar som blev utkastade men jag klara mig banne mä!

Maja W
Skrev om eXcEt

Inet slår schlagerbaren! Alltid lika kul att vara där och trängas med alla andra glada folk! Wohoo! 🎉

Ludwig A

Blev utslängd efter 15 min när jag står och pratar med min polare när jag och han tog första öl på 4 timmar av era (låsas poliser ) vakter där inne, fast jag inte knappt var berusad, dom lyssnar inte på vad man har och säga. så det lär vara sista gången jag sätter foten hos er på exet.

William H

+Bra läge, bra musikutbud, schysst planlösning o trevlig personal, inga fula vakter, vakterna är uppmärksamma och tar hand om bråkstakar -väldigt trångt på de populära dansgolven, hetsiga ungdomar som inte klarar alkoholen Rekommenderar alltid Excet till alla och det var ett nöje att fira nyår hos er.

Felicia S

Mycket bra bemött av personalen. Bra hjälp av säkerhetsvakterna. Bra musik!!

Pontus S

Bra ställe med rimliga priser!

Samuel J

ougukvbkbkubkjbnolnkljnlknlåopjpiljlinlnknöml

Edwin J
Skrev om eXcEt

Väldigt bra! Bra bemötande och trevlig personal. Levde verkligen upp till förväntningarna.

Patricia N

Roligt, bra musik och många våningar.

Tom W
Skrev om eXcEt

Dåligt min lille bror som fyllde år fick inte ens komma in o han var inte så berusad dåligt:)

Felicia L

Det va jätteroligt. En riktigt bra upplevelse. Kommer garanterat tillbaka! :-)

Stina K
Skrev om eXcEt

Jag är tyvärr djupt besviken på framförallt bemötandet. Jag fick i mig något som jag inte tålde som vi misstänker att jag fick av drinken jag beställde. När min kropp reagerade på detta kom en vakt som skulle tala med mig. Hon var otrevlig redan från start och hade redan innan hon sätt mig bestämt sig för att slänga ut mig, då jag va nästintill helt nykter försökte jag prata med henne men hon svarade bara kort på tal. Hon tog min väska för att hämta min jacka(nummerlappen låg där i) medan hon gjorde detta drog hon ut mig...

Svar från eXcEt

Hej Stina, Vi beklagar att du känt dig orättvist behandlad och ber om ursäkt å vaktens vägnar om du blivit otrevligt bemött. Vi vill samtidigt tacka dig för att du delar med dig av din erfarenhet så att vi kan bli bättre! Om en vakt/personal uppfattar en gäst som för berusad för att vistas i lokalen måste de enligt lag avvisa gästen. ( Om det var något annat än berusning så ber vi om ursäkt för missbedömningen.) Då har vi som policy att vakten eller personalen går in i lokalen och hämtar jackan eller det gästen har...

Emmy W
Skrev om eXcEt

Excet är bästa stället i Göteborg !

Svar från eXcEt

Vad roligt att höra:) Tack för din rekommendation!

Victor M

Bra bemött redan över mail, kanske kunnat förtydliga vad som ingick med att stå på listan då jag va på den men de hjälpte mig inget då jag inte helt visste vad den gjorde. Annars trevlig o fartfylld klubb!

Elin K
Skrev om eXcEt

Sjukt otrevlig personal speciellt tjejerna och dålig service plus vakterna gör inte ett skit när något händer

Svar från eXcEt

Hej Elin, Det var tråkigt att höra att du är så missnöjd med ditt besök hos oss. Vi kommer givetvis kolla över det här, både personalens servicebemötande och vakternas agerande. Ni skall ju ha roligt, alltid bli trevligt bemötta och känna er trygga. Det är jätteviktigt för oss som driver Excet. Om du vill specificera din kritik så får du gärna höra av dig till mig. Min mailadress är hanna@excet.se Med vänlig hälsning, Hanna/Excet