Expresstesta

3.8

12 omdömen om Expresstesta

Viktor Emil P
Skrev om Expresstesta

-REKOMMENDERAS STARKT- Har ett jobb som kräver att jag reser mycket, vilket i sin tur har gjort att jag testat många olika kliniker. Detta stället är utan tvekan det smidigaste och bästa jag har varit på. Personalen är alltid lika trevlig och har aldrig haft strul med reseintyget.

MIKAEL H
Skrev om Expresstesta

Detta företaget kan ni tryggt lita på. Vi testade oss innan utsatta tider och intygen kom som utlovat. Klockren service och trevlig personal Kan varmt rekommendera dem till alla som behöver reseintyg. Notera dock att de sitter i nya lokaler på hörnet av huset om ni testar er på deras söderklinik

Nicole D
Skrev om Expresstesta

Katastrofal survice. Ungdomar som tar provet. Fick inte tag på dem förrän 23.45 2 min innan vår dotters test kom med ett otrevligt svar. Rekommenderar inte.

Per A
Skrev om Expresstesta

Skulle gärna ge dem 5, för själva besöket gick smidigt o proffsigt trots nåt datastrul. Intyget kom kl 23 samma dag. Vid Arlanda checkin började problemen, intyget var inte tillräckligt mycket på engelska. Lyckades tack vare positivt argumenterande samt den stressade situation som uppstod vid check-in kl 0450 komma med planet till Frankfurt. När jag väl kom i kontakt med Expresstesta efter resans slut, visade det sig att om man inser att det längst uppe till höger finns en meny o då man öppnar den finner man längst ner...

ALEKSANDRA B
Skrev om Expresstesta

Allt gick supersmidigt och bra!

MILENA B
Skrev om Expresstesta

Företaget har haft strul med boknings systemet. Ingen svarar i det angivna telefonnumret. Personal tar testerna på olika patienter med samma handskar och hanterar bokningarna utan att byta handskar eller ta av dem. Vi har fått fel födelsedatum uppskrivet då borde jag ringa flera gånger tills jag kommer fram till någon att få hjälp att rätta det. Slutligen har PCR intyget inte kommit i tid då var jag tvungen att komma på plats för att kontakta Expresstesta några timmar inför resan. Ingen förklaring varför serifikatet inte skickats i tid eller ursäkt för min dålig erfarenhet.

Celine O
Skrev om Expresstesta

Blev super trevligt bemött av klara. Fick mitt pcr test innan jag skulle resa fast det var nått strul med just mitt test. När jag ringde och frågade vad som hade hänt så fick jag svar i telefon på direkten och blev tryggad i att det skulle komma senare på kvällen. Super smidigt! Rekommenderar verkligen att gå hit !

Vitalijs V
Skrev om Expresstesta

The best place where I made a covid PCR test in Sweden.

Svar från Expresstesta

Thank you very much, we hope to see you soon again. You made my morning.

Eva P
Skrev om Expresstesta

You didn’t check my passport when I was there to take test and instead wrote a wrong passport number. I had to wait at the airport for 4 hours to have immigration double check my identity. That wasn’t good at all

Svar från Expresstesta

Hello Eva! Im so sad to hear this. We took your passport details from your booking that you entered. We usually do not want to check the passport on the spot due to the risk of infection. I'm terribly sorry that this caused problems and we should definitely look at how we can ensure that this does not happen again and double check several times so that the information is really correct. I hope you have a wonderful vacation. Best regards, Clara

Lovisa M
Skrev om Expresstesta

Riktigt bra och snabb service!

Svar från Expresstesta

Stort tack Lovisa, hoppas att er resa gick bra och att vi ses snart igen.

Andreas N
Skrev om Expresstesta

Otroligt trevliga & professionella! Clara var hjälpsam om än mer service minded från början till slut. Har redan rekommenderat flera att gå dit.

Svar från Expresstesta

Tack Andreas, du var också supertrevlig och det var en ära att få ha dig här. Hoppas du får en bra resa.

Fred N
Skrev om Expresstesta

PCR Test inför utlandsresa Snabbt, effektivt och professionellt. Personligt bemötande och provsvar/intyg samma dag! Bästa priset i Stockholm!! Kommer använda igen inför nästa resa.

Svar från Expresstesta

Tack Fred, hoppas att ni fick det bra på resan, och att vi ses snart igen.