F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Ring 073-676 08 59 www.braobjekt.com

Säljare: När ni anlitar oss kan ni vara säkra på att vi lägger ner all den tid som krävs för att sälja erat objekt. Vi annonserar ut det (om ni vill) på flera olika webbsidor för att enkelt kunna nå ut till alla våra intressenter. Vårat arvode som ni har rätt att dra av i deklarationen, tar vi från köparens erlagda handpenning....

5 omdömen om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Emma A
Skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Vi är mycket nöjda med bra objekt, Gunnar hade alltid ett mycket proffsigt bemötande och företaget levde absolut upp till våra förväntningar. Var bra stämning på alla möten och absolut prisvärt eftersom vi fick det sålt tillslut. :) Flera av våra spekulanter tyckte att bra objekt var väldigt proffsiga och väl förberedda till skillnad från andra mäklare. Även hjälpen med kontraktskrivningen och vid förhandlingen var guld värt för oss.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Ann-Sophie C
Skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Mycket bra, som alltid finns till hands för kunden! Var ovärderlig när vi sålde vår salong.

Bogdan J
Skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

mycket bra,professionellt utfört arbete o bemötande.

Hossein F
Skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Enligt min erfarenhet, företaget agerar professionell som förmedlare, är seriös och arligt samt man får mycket trevlig bemötande.

Toki D
Skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Kunnig, bra och professionell förmedling!