Alla kategorier Konsulter Stockholms län Täby F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

Björnkällevägen 26, 183 60 Täby — Visa karta

Säljare: När ni anlitar oss kan ni vara säkra på att vi lägger ner all den tid som krävs för att sälja erat objekt.
Vi annonserar ut det (om ni vill) på flera olika webbsidor för att enkelt kunna nå ut till alla våra intressenter.
Vårat arvode som ni har rätt att dra av i deklarationen, tar vi från köparens erlagda handpenning.
Om vi mot all förmodan inte skulle lyckas sälja objektet så står vi själva för nedlagt arbete, så det kostar er inget.

Köpare: Vi gör visningar för er och hjälper till att skaffa fram alla de papper och underlag som krävs vid en överlåtelse och presenterar er för en eventuell hyresvärd innan tillträdet.

Läs vad 5 kunder tycker om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume

• Emma A
    Emma A skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume
    Vi är mycket nöjda med bra objekt, Gunnar hade alltid ett mycket proffsigt bemötande och företaget levde absolut upp till våra förväntningar.
    Var bra stämning på alla möten och absolut prisvärt eftersom vi fick det sålt tillslut. :) Flera av våra spekulanter tyckte att bra objekt var väldigt proffsiga och väl förberedda till skillnad från andra mäklare. Även hjälpen med kontraktskrivningen och vid förhandlingen var guld värt för oss. Läs mer
  • Ann-Sophie C
    Ann-Sophie C skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume
    Mycket bra, som alltid finns till hands för kunden! Var ovärderlig när vi sålde vår salong. Läs mer
  • Bogdan J
    Bogdan J skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume
    mycket bra,professionellt utfört arbete o bemötande. Läs mer
  • Hossein F
    Hossein F skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume
    Enligt min erfarenhet, företaget agerar professionell som förmedlare, är seriös och arligt samt man får mycket trevlig bemötande. Läs mer
  • Toki D
    Toki D skrev om F:a Braobjekt, Gunnar Villaume
    Kunnig, bra och professionell förmedling! Läs mer

Rudsjövägen 112, 13147, Nacka