Alla kategorier Övrigt Gotland Gotland AB Furillen

Rute Furilden 870, 624 58 Lärbro — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om AB Furillen

• Johan R
    Johan R skrev om AB Furillen
    Skönt och lugnt ställe som möjligtvis förstörs en smula just av alla dagturister. Själv var jag precis en sådan och hotellgästerna såg en smula irriterade ut när jag sprangrunt där med mina barn. Hur som helst var det ett perfekt ställe att besöka över dagen och vandra över stränder och gamla högar av kalksand eller vad det nu var.
  • peter n
    peter n skrev om AB Furillen
  • Emma K
    Emma K skrev om AB Furillen
    Bodde på Furillen under ett par dagar, ett helt fantastsikt ställe.
    Trots deras i stort sett anonyma stil och noll reklam letar sig hotellet in på diverse listor. Det är helt enkelt för bra för att inte vila lyfta fram, och för annorlunda för att glömmas bort.
    Hotellet är en gammal kalkstensfabrik som nu är smakfullt omgjord till lyxhotell och fotostudio. De har behålls så mycket av den gamla mijön som möjligt, och det nya har lyft fram det gamla istället för att skymma den. Allt med Gotländs design och känsla i fokus. Allt är i högsta kvalite, hästen sängar och BOsystem i varje rum, fårskinsfälla istället för mattor, kalk, glas och betong tillsammans med ndustridesign. Plus att de har det fantastiska BeoLab5 högtalare i stora rummet.
    Maten är riktigt bra och de håller nere priset genom att bara servera 2rätter per dag.
    Det är helt enkelt det bästa hotell, både i Sverige och utomlands jag besökt, oavsett stjärnor.

Rute Furilden 870, 624 58 Lärbro