Face Stockholm AB

4.3

4 omdömen om Face Stockholm AB

Johanna B
Skrev om Face Stockholm AB

Bra sortiment av kosmetika produkter till ett hufsat bra pris. Har även blivit sminkad här och blev otroligt nöjd. Personalen är tillmötesgående och serviceinrtikad.

anna n
Skrev om Face Stockholm AB

fräsch butik med bra produkter som vanligt av face. personalen är hjälpsam men kan ibland ge lite konstiga rekomendationer i smink väg.

Elina E
Skrev om Face Stockholm AB

Jättebra utbud av smink som sitter perfekt. Personalen är alltid trevliga och hjälper dig med både färgtips och råd. jag älskar Face's smink, men priserna kan variera väldigt, från billigt till rätt dyrt. Men sminket sitter på plats hela dagen! Erbjuder också sminkkurser för mindre sällskap där man får smink för samma summ som kursen kostade. Prisvärt koncept!

Emma L
Skrev om Face Stockholm AB

Jag vet att Face-butikernas personal varierar väldigt mycket i fråga om trevlighet och kunnighet - men tjejen som hjälpte mig i denna butik var helt grym! Intresserad, trevlig och duktig: hon hjälpte mig att hitta precis den röda färg på läppstift som jag sökte, rekommenderade och testade massor innan hon blev nöjd själv. Hon provade också ut foundation som passade min hudtyp och ton - försökte inte sälja in det dyraste utan valde det som verkligen var rätt för mig. Outstanding sevice.