Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Värmdö FågelbroHus/Svenska Möten

Fågelbrovägen 20, 139 60 Värmdö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om FågelbroHus/Svenska Möten

• Per W
    Per W skrev om FågelbroHus/Svenska Möten
    Andra helgen i september, ett magiskt datum för tio ungdomsvänner som träffas en gång om året för att spela golf. De flesta av oss träffas inte under resten av året vilket gör att det är extra viktigt att allt fungerar just den helgen: golfbanan, boendet, maten, servicen och miljön. I år hade vi förlagt mötet till Fågelbro. Vilket ställe! Banan är omvittnat bra, miljön fantastisk och hotellet snyggt och prydligt. Men det svåraste av allt: servicen! Just den här helgen kan man väl säga att det var lite extra stökigt för anläggningen, man arrangerade ett stort bröllop, man hade en utbildningskonferens med 20-30 jurister och så vi - tio kräsna gubbar som betalar med privata surt förvärvade pengar. Jag kan inte uttala mig för de andra två sällskapen, men det verkade som om de var nöjda. Vi var i alla fall supernöjda! Och förvånade. Att de lyckades hålla alla gäster glada och nöjda är för mig en gåta. Vår mat var superb, den hade lätt platsat på en välrenommerad lyxkrog. Serveringspersonalen var snabb, glad och trevlig. Sommelieren (som vi döpte till Sprittanten) hanterade vårt sällskap på ett sätt som hade fått delfintränarna på Kolmården att gråta av avundsjuka. Den person som är ansvarig för att det fungerar så bra på Fågelbro borde få någon form av hotellens Nobelpris!
    Björn W gillar detta

Fågelbrovägen 20, 139 60 Värmdö