Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

• BadgeFourYears

Välkommen till Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB! Vi är din målerifirma i Lindome med omnejd. Vi hjälper dig när du behöver hjälp med målning såväl invändigt som utvändigt. Med många år i branschen vet vi vad som krävs för att du som kund ska bli nöjd. Här på Reco kan du fråga oss om hjälp. Antingen genom att kontakta...

91 omdömen om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Sedan starten hos Reco 2020

Jan B
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Bra service och jobb samt trevligt bemötande.

Elke R
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Snabb, effektiv service; pålitligt, bra kvalitet, stor vänlighet och hantverkare som tänker med en och tänker proaktivt. Enormt uppskattat!

Martina H
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Fantastiska killar. Otroligt noggranna och duktiga. De städade och höll iordning. Bra kommunikation med ägaren kring priser och även flexibla när det kom till extraarbeten. Kan varmt rekommendera den här firman

Marita S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Sommar 2023: Fasadmålning, fönsterbyte m.m. flera hus. Snabbt och proffsigt med perfekt slutresultat. Vinter 2024: Borttag häck + klippning buskar och träd. Snyggt, prydligt och snabbt. Det är ett rent nöje att ha dessa trevliga, ansvarstagande killar här.

Martin V
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Jag har anlitat Fagereds Måleri & Entrepenad många gånger och alltid lika nöjd! Dom är alltid förstahandsvalet för mig!

Kerstin G
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Duktiga, ansvarstagande och trevliga.

Sofia J
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Trevligt bemötande och utförde arbetet sanbbt och smidigt.

Ingemar D
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket snyggt och välgjort både målning och golvläggning

Sten L
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Trädgårdsarbete som var till stor belåtenhet! Bra bemötande och utförande enl. önskemål. Det enda som drar ner betyget var att arbetarna inte använde hörselskydd vid motorsågsarbetet och inte hade alla verktyg med sig utan att jag bistod med hörselskydd och vissa enklare verktyg.

Mårten S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Proffsiga, lyhörda och oerhört duktiga på hantverket!

Simon W
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Vi har ett pågående byggprojekt med Fagereds, allt gått bra och det är lätt att kommunicera med byggarna om arbetet som skall utföras och vi har även fått mycket bra förslag då vi varit osäkra själva på vägen framåt! Kan varmt rekommendera Fagereds för ditt nästa byggprojekt! //Simon

Ann G
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Proffsigt och positiva samt mycket hjälpsamma och noga. En firma vi varmt kan rekommendera

Joakim T
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Utmärkt utfört måleriarbete och kommunikation. Vi är mycket nöjda och kommer anlita Fagereds Mäleri igen!

Staffan N
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Professionella, lösningsfokuserad och otroligt trevliga. Stark rekommendation .

Christer J
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket nöjda med både bemötande, arbete och fakturan. Hälsar Maritha och Christer

Tore D
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Skickliga och noggranna - dessutom pålitliga och trevliga! Förväntningarna motsvarar resultatet. Vid behov anlitar jag dem gärna igen! Denna gången byttes tre fönster plus en del andra tjänster

Erik J
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Väldigt kompetenta och trivsamma målare. Löser allt!

Bengt S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

De var positiva, kunniga och enkla att ha att göra med. Dessutom arbetade de mycket effektivt.

Alexandros K
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Hej ! Jag blev mycket glad och nöjd på hur vi blev bemötta av det företaget. Jag vill bara påpeka att mitt betyg på bemöttandet och mina förvätningar blev besvarade Exceptionellt bra !!!...Jag blev imponerad att de höll vad vi kom överens om ...och när vi kom ihåg något extra som skulle göras efter vår överenskomelse de gjorde det genast med glädje,ivrigt hjälpte dem oss med detta också . Vi tycker att vi fick mycket fint jobb från denna firman, trots att vi kom sista minuten innan semestern. Tiden passade perfekt och...

Magnus G
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Trevliga, flexibla och duktiga.

Juviken Lars J
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket bra , lätt att få kontakt med , lever upp till det vi kommit överens om. Stora förväntningar som han vid tidigare jobb utfört hos oss och också utfört till bekanta till mig som har rekommenderat honom till . Han har utfört snickeriobjekt och husmålningar med utmärkt resultat och till rimlig kostnad

Britt K
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Bra bemötande snabba svanmärkta man ringer dem. Jag är inte helt nöjd med det målade taket. Framförde detta och fick till svar att det såg ut så för att det ännu inte torkat. Men nu är det torrt men taket ser flammigt ut. Kanske behövdes en fjärde strykning? Ganska högt timpris men fint arbete med väggarna. De höll tiderna de utlovat.

Svar från Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Hej Britt! Tack för din fina omdömen, ner det gäller taket ?vi sagt till dej vi behöver målar en gång till men du tyckte det sär bra ut. Önskar dej en trevlig kväll// Julian

Olof P
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Vi blir alltid mycket väl bemötta av företaget. Vi har använt deras tjänster flera gånger. Vi hade mycket höga förväntningar på arbetets utförande men företaget överträffade våra förväntningar. Arbetet som utföres är målning av träfasader på 27 hus tillhörande Brf Olof Persgård. I arbetet ingår snickeriarbeten då några skadade bräder per/ hus måste bytas innan målning kan utföras.

Ing M
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Utmärkt bemötande Vi hade höga förväntningar och fick dem helt infriade Diverse utförande på hus och altan

Ulla S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Samtliga anställda hade en mycket professionell attityd och var trevliga att ha att göra med. De var kunniga och erfarna, samt var mycket noggranna , men ändå snabba när de utförde sitt arbete. Samtliga målning och snickeri moment som de utförde var utförda till vår fulla belåtenhet. Deras offert visade sig stämma mycket bra gentemot faktiskt utfall. Jag kommer gärna att använda dem igen vid kommande projekt.

Per-Ove H
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Bra jobb. Uppfyllde mina förväntningar.

Jan S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Vi blev väl bemötta av kunnig person som vid hembesök svarade på alla våra frågor och återkopplade utan dröjsmål. Företaget överträffade våra förväntningar och likaså den personal som målade vår trappa med gott resultat.

Jan E
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket proffsiga o kompetenta! Kommer med bra tipps o idéer under byggnationen av ett nytt hus.

Amritpal B
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket duktiga killar snabba och smidiga passade jobbet efter mina. Behov och planerade mycket väl. Kan starkt rekommendera de. Bästa Julian!

Andreas S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Trevliga, noggranna och smidiga att ha o göra med. Resultat blev mycket bra. Kan varmt rekommenderas.

Anders F
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Utförde mindre snickeri och målning. Mycket noggranna och punktliga. Bara bra att säga.

Bertil A
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Professionellt och trevligt bemötande. Levde upp till förväntningarna vid renovering av tak och fönsterbyte. Kommer att anlita Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB igen.

Marita S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Målning o tapetsering av bl.a. trapphus - inte så enkelt. Slutresultatet blev perfekt. Oerhört professionellt skött från start till avslutat arbete. Dessutom var alla väldigt trevliga! Vi är så nöjda!

Henrik Y
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Jag fick snabb respons och besök för bedömning av arbetets omfång och då även rådgivning. Vi fick fyra rum ytbehandlade och målade. Under arbetets gång var dialogen god och arbetet kunde flyta på enligt plan tack vare den goda kommunikationen. Vi är mycket nöjda med resultatet och resan dit!

Christian C
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Julian och hans kollegor är fenomenala. Vi är utomordentligt nöjda med service, dialog, planering och tider, samt inte minst med slutresultatet! Kommer alltid höra av mig till Julian när det är dags för renovering, stort som smått.

Britt-marie L
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Proffs och ett trevligt bemötande. Bra jobb och bra kunskap. Litar alltid på att jobbet blir bra. De har målat flera hus för oss. Kan rekommendera företaget.

Margareta H
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket bra utfört måleri arbete på räcken, balkong, altan mm

Ronny C
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Bra bemötande.Ärliga och visade stor yrkesskicklighet .Förväntade mig ett bra jobb enl. offerten vilket det blev. Är mkt nöjd med med utförandet och resultatet .Tjänten vi köpte ,målningen av vårat hus. Tack

Christer J
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

1. Utmärkt 2. Stora, till ett fint resultat 3. Ommålning av vårt hus och vi är mycket nöjda. 🌞🤗

Benthe S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket bra service, noga med utförande, duktiga kollegor som följde upp leverans enligt avtal, kom på tid och höll mig orienterad. Byte av stående trä paneler som var slitna, skrapa områden där nödvändigt, grunda och måla både hus och garage två gånger.

Per R
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Professionella, noggranna och jobbar hårt. Rekommenderas starkt

Ulla J

Mycket bra, både bemött och utfört arbete. Hälsn. Ulla

Torsten H
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Bra återkoppling vid kontakt, snabba engagerade och lyhörda för önskemål och fackmannamässigt utfört arbete.

Tiptop M
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Pålitliga, effektiva & noggranna! 👌🏻 Alltid jättenöjd!

Charles C
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Lösningsorienterat. Fungerar bra hitintills, dock är arbetet inte klart ännu.

Annelie A

Proffsigt utförande hela vägen! 👌🏻

Bo C
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Mycket trevliga och effektiva. Och ringde man och slkte dom och dom inte svarade, ringde dom snabbt tillbaka. Dom rev några väggar, bredspacklade tag och vöggar, slipade inannan don bredspacklade igen.

Jan S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Vi är mycket nöjda med renoveringen av vårt rum. parkettgolv, målning av tak och väggar. Fagareds Måleri fint arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas MVH Kerstin och Jan Skånberg

Mårten S
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Lyhörda och gör ett fantastiskt jobb. Bryr sig om mig som kund!!

Caroline V
Skrev om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Pålitliga, levererar alltid bra service och resultat. Rekommenderas varmt!