Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB

Välkommen till Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB!

Vi är din målerifirma i Lindome med omnejd. Vi hjälper dig när du behöver hjälp med målning såväl invändigt som utvändigt. Med många år i branschen vet vi vad som krävs för att du som kund ska bli nöjd.

Här på Reco kan du fråga oss om hjälp. Antingen genom att kontakta oss eller direkt fråga oss om att ta fram ett prisförslag för dig. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss. Varmt välkommen till oss på Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB!

Läs vad 25 kunder tycker om Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB 2

2021-07-20
    En perfekt process från första möte och offert till genomförande och avslut. Allting flöt på och det märks att Fagereds är riktiga proffs! Har och kommer rekommendera dom till alla som ska måla sin villa (inklusive nödvändigt snickeri).
    2021-07-03
    Ett fantastiskt resultat med hög kvalitet!
    2021-06-27
    Vi har helrenoverat ett hus i Östra Lindås.
    Vi anlitade Fagereds Måleri & Entreprenad till detta på rekommendation av en vän.
    Vi är helnöjda med deras kvalitet och hur dom skött sitt arbete. Dom har bemött oss på ett mycket trevligt sätt fullt av omtanke och med bra information hela tiden.
    Vi rekommenderar Julian och hans team på det varmaste.
    2021-06-24
    Grabbarna på Fagereds måleri har än en gång gjort ett superbra måleriarbete i min bostad. Använde dem även till min förra bostad. Kan varmt rekommendera dem. Duktiga, noggranna, effektiva, lyhörda och sympatiska. De målade alla tak, lister och väggar, resultatet blev mycket bra och motsvarade mina föräntningar. Förmannen kom också med förslag som jag inte hade tänkt på.
    2021-06-21
    Snabba noggranna - rekommenderad
    2021-06-21
    Genomförde renovering av två rum inkl byte av parkett, vi är mycket nöjda med resultatet
    2021-06-19
    Supersnyggt målet. Stämde av små detaljer längs vägen. Kom alltid på avtalad tid. Proffesionellt rakt igenom. Riktigt nöjda!
    2021-06-15
    Fagereds Måleri & Entreprenad i Lindome AB har verkligen levererat mina förväntningar på bästa tänkbara sätt!
    De tog hand om allt, såsom när diverse arbetsmoment bör anpassas, mina önskemål av praktiska detaljer och övrig service.

Kvalite på utfört arbete av fasadmålningen är enligt min bedömning på mycket hög nivå, finns inget som gjort mig besviken eller upptäckta brister och dessutom levererade företaget den överenskomna tid av utförande arbete på ett mycket effetivt tillvägagångsätt.
    Givetvis hade jag tur med väderleken (som naturligtvis spelar roll i sammanhanget).

Är mycket nöjd och njuter av att vila ögonen på min nu nymålade kåk :-)
    2021-06-15
    Fagereds är professionellt i alla hänseenden och utför alla jobb med stor noggrannhet och till full belåtenhet.
    Dessutom med trevligt bemötande och glimten i ögat.
    Kommer aldrig att sluta använda deras tjänster!!
    2020-11-27
    Utvändig målning av bostadshus-
    Utfördes mycket snabbt och med god kvalitet och till ett konkurrensmässigt bra pris.
    Mycket bra bemötande av företagets chef som har en god servicekänsla.

Jag har rekommenderat detta företag till andra bekanta som har behövt hantverkshjälp.
    2020-11-25
    Snabbt och professionellt utförande. Trevligt bemötande.
    2020-11-23
    Guys did a great job. Really great to see that spend time on the job, rather than waisting time ion their phones.
    2020-11-23
    Förstärkning av golvbjälklag , insättning av stort fönsterparti , rep. av fasad , målningsarbete och justering av dränering och marktegel.
    Mkt bra kontakt på ett trevligt sätt .
    De blev överträffade
    Mycket bra , jag kan rekommendera entreprenören
    2020-11-23
    - Håller tid och vad de lovat med bra kvalitet.
    2020-11-22
    Vi var totalt sätt - JÄTTENÖJDA med Julian & hans medarbetare, Fagareds Måleri&Entreprenad, arbetet och bemötandet - hälsar Per-Olof och Merete

Gäller: 1. Målning av vårt hus och 2. ny altan byggdes -
    i april resp maj 2020,
    2020-11-22
    Bygge av ett uterum på sommarstället. Mycket väl utfört, vi är jättenöjda.
    Som glada amatörer blev vi gott och proffesionellt bemötta i samtal om olika lösningar. Slutresultatet motsvarar mycket våra förväntningar!
    Kan varmt rekommenderas.
  • Göta H
    2020-11-22
    Jag anlitar Fagereds måleri & bygg, främst för måleri arbeten. Jag skulle inte kunna tänka mej att anlita någon annan målare än Julian och hans personal.
    Kunniga, noggranna, service inriktade med lösningar på det mesta och alltid trevliga att ha med på projekten.

Kort och gott proffs på det dom gör!

Det är en trygghet att anlita Fagereds måleri & bygg, då jag vet att det blir väl utförda jobb i tid.
    Rekommenderas verkligen!!
    2020-11-20
    Mycket nöjd med hela processen från första kontakt till det färdiga resultatet. Fagareds måleri & e har arbetat både inomhus m målning & tapetsering samt ute med byte vindskivor & målning. Enkla och mycket trevliga att arbeta med. Rekommenderas!
    2020-11-20
    Duktiga killar som gjorde ett bra målnings arbete när trappen renoverades. Ser ut som ny.
    2020-11-20
    Jag önskade att få målat vissa delar inomhus och utomhus. Jag fick det gjort som jag önskade och på ett trevligt sätt. Jag fick vad jag önskade och är således helt nöjd. Hälsningar BRF Fullriggaren 2, Ulf Eixmann
  • Ulf B
    2020-11-20
    Utvändig tvättning o målning av fristående hus o garage. Perfekt utfört, märktes knappt, inga fimpar, vänliga killar.
    Uppfyllde alla de förväntningar som fanns.
    Väldigt nöjd.
    2020-11-20
    Ombyggnation av hus och altan.
    Utmärkt bemötande och infriande av alla förväntningar.
    Vi är oerhört nöjda med allt och ett jättefint slutresultat!!
  • Mats C
    2020-11-20
    Vi byggde om övervåningen i vårt hus, flyttade väggar, gjorde om utformningen etc.
    Vi blev alltid mycket väl bemöta.
    Vi är väldigt nöjda och jobbet lever absolut upp till våra förväntningar.
    Sammanfattning:
    Arbetet flöt på bra samordningen med de olika arbetsgrupperna fungerade utan anmärkning. Så vi har inget att klaga på, jättenöjda.
    Med Vänlig Hälsning
    Mats
    2020-11-20
    Kommer i tid, utför uppdraget i tid med bästa kvalitet, håller budget - trevliga, kunniga och smidiga
    2020-11-20
    Vi har nyttjat företaget för många arbeten. Måleri, snickeri och golvläggning. De planerar bra, är effektiva och har ett fantastiskt bemötande.