Alla kategorier Byggkonsult Dalarna Leksand Fagerströms Konsult & Byggnads AB

Fagerströms Konsult & Byggnads AB

Hagagatan 24, 793 30 Leksand — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Fagerströms Konsult & Byggnads AB

• Marie S skrev om Fagerströms Konsult & Byggnads AB
    Anlitades som konsult vid stambyte i vår bostadsrättsförening. Stambyte är alltid jobbigt men med denna konsult blev det mycket värre än vad det skulle ha behövt vara. Okunnig och ohederlig och vrider på sanningen så att det passar de egna syftena. Uppför sig på ett oprofessionellt och obehagligt sätt. Letar ni eter en konsult som tar sig an uppdraget på ett kompetent och professionellt sätt – välj ett annat bolag. Läs mer
    2018-06-05 Fagerströms Konsult & Byggnads AB svarar Marie S
    Hej Marie S

Fick höra om det här omdömet nyligen och har inte haft möjlighet att svara förrän nu.

Jag behöver mer information från dig för att veta vad det handlar om och vilken Brf det gäller.

Jag har genom åren haft hand om ett stort antal stambyten och precis som du säger så är de jobbiga, men de jag hittills har ansvarat för har i alla fall gått i mål på ett bra sätt och de föreningar och övriga fastighetsägare jag har haft som uppdragsgivare har varit nöjda även om det alltid är besvärliga omständigheter.

Känner inte igen ditt namn från någon styrelse men om du återkopplar med uppgifter om vilken bostadsrättsförening det gäller så kan vi be att få ett omdöme från den styrelse som anlitade mig för uppdraget.

Det är ju väldigt grova saker du anklagar mig för så du förstår säkert att jag vill att du tar fram vad det är som ligger till grund för det du skriver.

Du är alltid välkommen att kontakta mig på mail eller mobil.

Vänliga hälsningar

Jan Fagerström