Falanga Bygg AB

Falanga Bygg AB

www.falangabygg.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Falanga Bygg AB! Är du i behov av duktiga snickare som är noggranna och snabba? Vi på Falanga Bygg AB har många års erfarenhet inom snickeri och platsbyggda möbler. Vi börjar alltid med ett hembesök för att se vad det är som behöver göras och för att allt ska gå så smidigt som möjligt när vi väl sätter igång....

38 omdömen om Falanga Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Nebojsha G
Skrev om Falanga Bygg AB

I had an exceptional experience with the professionals from Falanga Bygg! They exceeded all my expectations. The craftsmanship and attention to detail in the site-built furniture I purchased were truly impressive. It perfectly matched what I envisioned. Overall, a fantastic experience with a company that goes above and beyond to deliver exceptional carpentry work.

Keti S
Skrev om Falanga Bygg AB

Jag rekommenderar varmt Falanga AB, ett företag med expertis inom snickeri, då de konsekvent levererar enastående hantverk och professionell service, vilket gör dem till ett utmärkt val för snickeriprojekt.

Igor S
Skrev om Falanga Bygg AB

Mycket snabb och professionell service. Vi jämförde deadlines, priser och kvalitet. Vi hittade inte ett bättre erbjudande från någon annan leverantör

Zorislav B
Skrev om Falanga Bygg AB

Vi anlitade Falanga Bygg för at bygga garderoben och elementskydd. Allt ser fantastisk ut! Det är också mycket enkelt at samarbeta med dem. Rekommenderas !

Boris J
Skrev om Falanga Bygg AB

Rekommenderar stark Falanga Bygg! Snabba, skickliga, kommer med förslag och uppfyller alla önskemål.

Andjela N
Skrev om Falanga Bygg AB

Vi är oroligt nöjda med teamet på Falanga. Dem är oroligt skickliga, snabba, pålitliga och professionella. Vi har anlitat dom för att göra en platsbyggd bokhylla. Rekommenderar starkt!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Milan M
Skrev om Falanga Bygg AB

Darko är mycket duktig, inhörande och flexibel. Jag är mycket nöjd med garderoberna, bokhyllan, mediabänken och elementskydden han gjorde i min lägenhet. Rekomenderas varmt!

SARAH P
Skrev om Falanga Bygg AB

Gjorde ett snabbt och fint jobb med platsbyggda garderober. Enkel kommunikation. Slutpriset blev precis som offerten.

Sofia G
Skrev om Falanga Bygg AB

Vi anlitade Falanga Bygg för att bygga en platsbyggd våningssäng till våra barn. Allt vi hade var en inspirationsbild. Från första kontakten med Manne och Darko kände vi oss trygga med att slutresultatet skulle bli som vi ville. De lovade: ”Det blir som på bilden. Men det kommer bli ännu bättre!” - och det blev det. Förutom ett fantastiskt utfört hantverk så har kontaktvägen varit smidig från första möte. När vi har ändrat oss utmed vägen gällande färg eller haft synpunkter på saker, så har de löst allt på ett snabbt och...

Hanna A
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga hjälpte oss när med ombyggnaden av vår villa. De är mycket proffsiga och smidiga att arbeta med. Jag rekommenderar varmt detta gäng!

MIKAELA G
Skrev om Falanga Bygg AB

Snabba, skickliga och trevliga! 12 av 10 poäng! Anlitade dem för platsbyggd av garderober och är så nöjd. Toppenresultat! Kommer absolut anlita igen.

HENRIK M
Skrev om Falanga Bygg AB

Jag rekommenderar Falanga Bygg! Vi gjorde renovering av hela lägenheten samt platsbyggnation av köksö och garderober. Vi fick bra mycket bra stöd under planering och genomförande och resultatet blev mycket bra.

GOCE A
Skrev om Falanga Bygg AB

Highly recommended. The service was fast and very professional. We got very good price for the service.

BJÖRN M
Skrev om Falanga Bygg AB

Jag kan varmt rekommendera Falanga Bygg efter deras platsbyggda garderob, de följde fint stuckaturer och det blev riktigt bra och fint slutresultat.

SOFIE A
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga hjälpte oss med renovering av ytskikt, platsbyggnationer och stuckaturer. Vi är väldigt nöjda med resultatet och platsbyggnationerna har väldigt bra finish! Rekommenderar gärna Falanga till alla som vill renovera sin bostad.

MOIRA T
Skrev om Falanga Bygg AB

Vi platsbyggde en garderob, ett elementskydd och ett elskåp. Allt ser helt fantastiskt ut! Verkligen felfritt. Bra pris och snabbt gjort, jättenöjd

ALEXANDER L
Skrev om Falanga Bygg AB

Väldigt professionella och duktiga. Kunniga och leverans av hög kvalitet i tid. Kan starkt rekommendera Falanga!

IDA B
Skrev om Falanga Bygg AB

Vill varmt rekommendera Falanga bygg som hjälpte oss med inbyggd garderob och kakling samt målning i kök. Väldigt bra kommunikation, alla som kom var trevliga och flexibla och arbetet var väl utfört. Som kund känner man att de verkligen bryr sig.

GONZALO F
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga Bygg byggde en platsbyggd garderob i vår lägenhet. Den är 3m bred och 2,7m hög. De hade inga problem att fixa täcksidor, luckor samt överskåp enligt våra önskningar. Kontakt, råd, byggande samt målning gick smidigt och resultatet blev väldigt snyggt. Vi är väldigt nöjda med Manne och Drako som hjälpte oss. Vi skulle anlita dem igen om vi behöver få något platsbyggt eller för snickeriarbete.

ANNA M
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga Bygg gjorde 3 platsbyggda garderober i min lägenhet. En gjorde på IKEA-stommar och två helt platsbyggda. Är supernöjd med både kontakten innan då det var enkelt att planera arbetet, jag fick bra råd och rekommendationer, samt själva byggandet och slutresultatet! Blev väldigt snyggt och exakt som jag hade tänkt mig innan. Rekommenderar varmt.

David B
Skrev om Falanga Bygg AB

Anlitade Falanga Bygg AB för att platsbygga en 3m lång garderob med IKEA stomme och är supernöjd med resultatet. Smidig process och bra resultat. Snabba effektiva och god detaljkänsla. Kommer med stor sannolikhet att anlita dom igen i framtiden.

KRISTINA M
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga bygg rekommenderas varmt. Har renoverat trappuppgång och övre hall. De är lätta att ha att göra med och gör ett mycket bra jobb.

Anders Erik B
Skrev om Falanga Bygg AB

Kan varmt rekommendera Falanga bygg. Lätt att kommunicera med och lyhörda för önskemål och återkopplar frekvent under arbetets gång vilket skapar en trygghet. Mycket bra slutresultat med både byggande av ny vägg och platsbyggd garderob.

Erik S
Skrev om Falanga Bygg AB

Mycket skickliga snickare som fixade specialbyggda garderober och elementskydd. Den ena var helt custombyggd och den andra var med ikeastommar och de gjorde allt dundersnyggt. Löste även med el för all belysning och var mer än hjälpsamma att lösa små detaljer som dök upp efter. Varm rekommendation och vi kommer anlita igen.

EMELIE W
Skrev om Falanga Bygg AB

Supernöjda med Falanga Bygg AB! Vi anlitade dem för ett flertal platsbyggda lösningar helt efter våra önskemål. Ett fantastiskt slutresultat och en enkel process under vägen. Extra skönt att de kunde lösa det mesta i sin verkstad och bara fixa det sista på plats. Kommer anlita dem igen för framtida projekt.

RICHARD O
Skrev om Falanga Bygg AB

bra företag rekomenderas, snabba effektiva och bra detaljkänsla

JOHANNA P
Skrev om Falanga Bygg AB

Skickliga och professionella hantverkare som kan fixa allt ifrån smått till stort. Vårt inredningsföretag har anlitat Falanga för ett tjugotal projekt och alltid med samma magiska resultat!

Gustaf Åke Harald P
Skrev om Falanga Bygg AB

Supernöjd med Falanga - det gjorde ett fantastiskt jobb och de var mycket lätta att kommunicera med!

Christina H
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga Bygg var jättebra och enkla att ha att göra med. De var lösningsinriktade, kom med idéer och fixade även kniviga utmaningar. De byggde flera platsbyggda delar till oss: en bokhylla, en garderobslösning i hallen och en klädkammare. Allt med hög kvalitet och proffsigt utfört. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem.

Hanna E
Skrev om Falanga Bygg AB

Superduktiga och enkla att jobba med. Höll tidsplanering till punkt och pricka och otroligt professionella.

Hanna A
Skrev om Falanga Bygg AB

Bra kommunikation, snabba och bra hantverk

Marketta V
Skrev om Falanga Bygg AB

Stort eller litet jobb spelade ingen roll. Bra resultat. Alltd städat. Bra pris. Offerten och försäkringar etc i ordning. Offert gällde att göra ett litet rum på några m2., Sätta upp en vägg med skjutdörr, el, golv, måla.

Camilla W
Skrev om Falanga Bygg AB

Pålitlig och kompetent. Rekommenderas!

Ann H
Skrev om Falanga Bygg AB

Bra kvalitet! Fint hantverk och de bryr sig om kunden.

Sonya G
Skrev om Falanga Bygg AB

Bra bemötande, proffsigt jobb, rena av sig, städar efter sig själva. Riktigt bra! Supernöjd med allt! Måleri, snickeri och väggdekoration med lister.

Anna F
Skrev om Falanga Bygg AB

Trevlig tillmötesgående och smidig kontakt Väl utfört arbete inom rimlig tidsram

Bjarne F
Skrev om Falanga Bygg AB

Mycket kompetenta och tillmötesgående. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderas varmt.

Nicklas M
Skrev om Falanga Bygg AB

Falanga gör alltid sitt jobb professionellt och sätter kunden i centrum. Vi kan verkligen rekommendera dom Nicklas & Ann