Falanga Bygg AB

Falanga Bygg AB

Välkommen till Falanga Bygg AB!

Är du i behov av duktiga snickare som är noggranna och snabba? Vi på Falanga Bygg AB har många års erfarenhet inom snickeri och platsbyggda möbler. Vi börjar alltid med ett hembesök för att se vad det är som behöver göras och för att allt ska gå så smidigt som möjligt när vi väl sätter igång.

Vi hjälper dig med: Platsbyggda garderober, möbelsnickeri, finsnickeri, renovering och mycket mer.

I samråd med dig tar vi fram en plan som passar bäst för dig. Vi tror på en öppen och ärlig kommunikation gentemot dig som kund.

Läs vad 21 kunder tycker om Falanga Bygg AB 2

2022-07-09 Spontant omdöme
    Vill varmt rekommendera Falanga bygg som hjälpte oss med inbyggd garderob och kakling samt målning i kök. Väldigt bra kommunikation, alla som kom var trevliga och flexibla och arbetet var väl utfört. Som kund känner man att de verkligen bryr sig.
    2022-04-27 Spontant omdöme
    Falanga Bygg byggde en platsbyggd garderob i vår lägenhet. Den är 3m bred och 2,7m hög. De hade inga problem att fixa täcksidor, luckor samt överskåp enligt våra önskningar. Kontakt, råd, byggande samt målning gick smidigt och resultatet blev väldigt snyggt. Vi är väldigt nöjda med Manne och Drako som hjälpte oss. Vi skulle anlita dem igen om vi behöver få något platsbyggt eller för snickeriarbete.
    2022-03-22 Spontant omdöme
    Falanga Bygg gjorde 3 platsbyggda garderober i min lägenhet. En gjorde på IKEA-stommar och två helt platsbyggda. Är supernöjd med både kontakten innan då det var enkelt att planera arbetet, jag fick bra råd och rekommendationer, samt själva byggandet och slutresultatet! Blev väldigt snyggt och exakt som jag hade tänkt mig innan. Rekommenderar varmt.
    2022-03-19 Spontant omdöme
    Anlitade Falanga Bygg AB för att platsbygga en 3m lång garderob med IKEA stomme och är supernöjd med resultatet. Smidig process och bra resultat. Snabba effektiva och god detaljkänsla. Kommer med stor sannolikhet att anlita dom igen i framtiden.
    2022-02-06 Spontant omdöme
    Falanga bygg rekommenderas varmt. Har renoverat trappuppgång och övre hall. De är lätta att ha att göra med och gör ett mycket bra jobb.
  • 2021-12-22 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Falanga bygg. Lätt att kommunicera med och lyhörda för önskemål och återkopplar frekvent under arbetets gång vilket skapar en trygghet.
    Mycket bra slutresultat med både byggande av ny vägg och platsbyggd garderob.
    2021-11-25 Spontant omdöme
    Mycket skickliga snickare som fixade specialbyggda garderober och elementskydd. Den ena var helt custombyggd och den andra var med ikeastommar och de gjorde allt dundersnyggt. Löste även med el för all belysning och var mer än hjälpsamma att lösa små detaljer som dök upp efter. Varm rekommendation och vi kommer anlita igen.
    2021-11-24 Spontant omdöme
    Supernöjda med Falanga Bygg AB! Vi anlitade dem för ett flertal platsbyggda lösningar helt efter våra önskemål. Ett fantastiskt slutresultat och en enkel process under vägen. Extra skönt att de kunde lösa det mesta i sin verkstad och bara fixa det sista på plats. Kommer anlita dem igen för framtida projekt.
    2021-11-11 Spontant omdöme
    bra företag rekomenderas, snabba effektiva och bra detaljkänsla
  • JOHANNA P
    skrev om Falanga Bygg AB
    2021-08-27 Spontant omdöme
    Skickliga och professionella hantverkare som kan fixa allt ifrån smått till stort. Vårt inredningsföretag har anlitat Falanga för ett tjugotal projekt och alltid med samma magiska resultat!
  • 2021-08-07 Spontant omdöme
    Supernöjd med Falanga - det gjorde ett fantastiskt jobb och de var mycket lätta att kommunicera med!
  • 2021-08-04 Insamlad av företaget
    Falanga Bygg var jättebra och enkla att ha att göra med. De var lösningsinriktade, kom med idéer och fixade även kniviga utmaningar. De byggde flera platsbyggda delar till oss: en bokhylla, en garderobslösning i hallen och en klädkammare. Allt med hög kvalitet och proffsigt utfört. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem.
    2021-07-17 Insamlad av företaget
    Superduktiga och enkla att jobba med. Höll tidsplanering till punkt och pricka och otroligt professionella.
    2021-07-11 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation, snabba och bra hantverk
    2021-07-10 Insamlad av företaget
    Stort eller litet jobb spelade ingen roll. Bra resultat. Alltd städat. Bra pris.
    Offerten och försäkringar etc i ordning.
    Offert gällde att göra ett litet rum på några m2.,
    Sätta upp en vägg med skjutdörr, el, golv, måla.
    2021-07-10 Insamlad av företaget
    Pålitlig och kompetent. Rekommenderas!
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Bra kvalitet! Fint hantverk och de bryr sig om kunden.
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, proffsigt jobb, rena av sig, städar efter sig själva. Riktigt bra! Supernöjd med allt! Måleri, snickeri och väggdekoration med lister.
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Trevlig tillmötesgående och smidig kontakt
    Väl utfört arbete inom rimlig tidsram
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Mycket kompetenta och tillmötesgående. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderas varmt.
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Falanga gör alltid sitt jobb professionellt och sätter kunden i centrum.
    Vi kan verkligen rekommendera dom
    Nicklas & Ann