Fällarn AB

Fällarn AB

fallarn.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Fällarn AB! Vi på Fällarn AB arbetar året om i alla slags miljöer och ser till att individanpassa för de behov som du har. Vad gör vi? Kort och gott: Vi fäller träd! 10 års erfarenhet av trädfällning med utbildad och kunnig personal. Tjänster: Trädfällning, sektionsfällning, stubbfräsning, flisning, entreprenad,...

123 omdömen om Fällarn AB

Mark T
Skrev om Fällarn AB

Fällaren tog effektivt ner vår stora tall, sågade upp den och lade i prydliga högar. Vi är mycket nöjda!

Per E
Skrev om Fällarn AB

Kanontrevlig och duktig, både på att fälla träd och lära ut hur man fäller träd. Rekomenderas verkligen, både om man har träd som behöver fällas, eller om man vill lära sig den ädla konsten själv.

Gunnar S
Skrev om Fällarn AB

Bra, proffsigt och rolig, gick AB kurs där och det är nog bästa utbildningen jag gått.

Erik F
Skrev om Fällarn AB

Kursinnehållet och genomförandet var över förväntan.

Britta C
Skrev om Fällarn AB

Beställde takskottning. Kommer hem till ett helt avskottat tak och helt uppstädad altan och gård. Blev också uppringd för att prata om ev fler tak som behövde tas. Fällarn kollar då takstolar i vedbod för att fatta beslut om det behöver skottas eller ej. Så tacksam 🙏🏻🙏🏻

Mathias R
Skrev om Fällarn AB

Bra och intressant kurs med givande innehåll och mycket bra instruktörer

Sverre L
Skrev om Fällarn AB

Mkt bra kurs, trevligt och informativt. ' Jag har lärt mig massor och är genuint intresserad att jobba vidare inom ämnet.

Brf T
Skrev om Fällarn AB

Gick Motorsågskörkort A+B. Fantastiskt kunnig, trevlig och pedagogisk personal. Rekommenderas varmt. Har även lejt Röjarn i vår Brf att ta bort björkar. Samma där. De är proffs på alla sätt. Snabb offert, snyggt utfört arbete.

Sara B
Skrev om Fällarn AB

Trevliga, tillmötesgående och snabba. Kan varmt rekommendera!

Torsten R
Skrev om Fällarn AB

Mycket duktiga och effektiva med en bra maskinpark.

Marie D
Skrev om Fällarn AB

Proffsigt utfört jobb och trevligt bemötande !

Barbro F
Skrev om Fällarn AB

Trevligt bemött Att arbetet blev utfört snabbt o det blev det Fällning av stor o gammal tall Snyggt o uppstädat - bra jobbat TACK👍

Jan H
Skrev om Fällarn AB

Enkel och tydlig i sin kommunikation. Arbetet utfördes på bästa sätt utan några störningar.

Claudia F
Skrev om Fällarn AB

Snabba, trevliga och professionella!

Viktor E
Skrev om Fällarn AB

Proffesionellt företag med verklig expertis, respekt och kärlek till yrket och utbildandet av det. Kommer att kontakta Fällarn AB gällande alla framtida frågor eller problem jag stöter på under utförandet och rekommenderar varmt deras tjänster till alla som vill lära sig kvalitativt och säkert arbete med motorsåg och röjsåg

Rolf S
Skrev om Fällarn AB

Fällning av en tall och gallring av en tall krona. Proffsigt arbete. Trevligt bemötande. Mycket bra pris,

Birgitta K
Skrev om Fällarn AB

Allt var bra. Kontakten från att han kom och kollade vad jag ville ha hjälp med. Hur de olika momenten skulle lösas och fram till en offert.

Barbro D
Skrev om Fällarn AB

Snabba och effektiva, gjorde lite mer än förväntat

Björn N
Skrev om Fällarn AB

Proffsiga i både bemötande och genomförande.

Tom F
Skrev om Fällarn AB

Snabbt, smidigt och professionellt utfört jobb, dessutom trevligt bemötande

Per M
Skrev om Fällarn AB

Som vanligt med Fällarn: inget är omöjligt eller för svårt! Kul samvaro och lyxig känsla att njuta av effektiviteten!

Lars-Magnus B
Skrev om Fällarn AB

Fällarn kom till oss för att ta ner en rönn. När Fällarn gick hem var rönnen borta! Jobbet genomfördes snabbt, effektivt och proffsigt

Hans H
Skrev om Fällarn AB

Som alltid - bra utfört arbete och välstädat efteråt.

Nils J
Skrev om Fällarn AB

Duktiga trevliga killar Arbetsuppgiften löst på ett utomordentligt sätt

Annika O
Skrev om Fällarn AB

Alltid trevligt bemötande. Fakturan stämmer med offerten. Arbetar snyggt och prydligt, inget kvar att städa upp på tomten efter trädfällningen. Kom på överenskommen tid.

Pernilla A
Skrev om Fällarn AB

Blev trevligt bemött i telefonen, snabb leverans av tjänst ( en dag!), trädfällningen funkade utan missöden!

Leif N
Skrev om Fällarn AB

Snabbt, bra utfört jobb! Humant pris.

Gilbert J
Skrev om Fällarn AB

jag är nöjd, snabb service, snyggt jobb

Tomas L
Skrev om Fällarn AB

Väldigt bra utfört jobb. Trevlig och serviceminded personal.

Daniel L
Skrev om Fällarn AB

Kunniga, flitiga och noggranna. Tog ner ett 20-tal stora granar och allt gick smidigt, snabbt och säkert till. Lämnade väldigt snyggt efter sig.

Tim E
Skrev om Fällarn AB

Grymt lärorik motorsågsutbildning praktiskt och teoretiskt. Rekommenderar

Peter J
Skrev om Fällarn AB

Trevliga, proffsiga och prisvärda. Rekommenderar starkt!

Margareta S
Skrev om Fällarn AB

Bra bemötande Förväntningarna infriades med råge Vindfällen och avverkning av träd kapade i vedlängder, allt samlades i prydliga högar, grenar för sig och vedkubbar för sig. Allt enligt beställning.

Kristoffer R
Skrev om Fällarn AB

Superbra service och proffesionellt bemötande

Michael A
Skrev om Fällarn AB

Mycket professionella!! Hög arbetsmoral och professionella verktyg! Rekommenderar starkt!!

Anders D

Snyggt och prydligt. Bra service

David K
Skrev om Fällarn AB

Lätt att ha att göra med och toppen resultat! Bara positivt!

Anders H
Skrev om Fällarn AB

Trevlig, snabb och kompetent. Dessutom till ett rimligt pris.

Peter L
Skrev om Fällarn AB

Super bemötande, väldigt duktiga och lyhörda, levde upp till alla förväntningar, effektiva och kan verkligen rekommendera detta företag. Jag beställde en topp kapning av träd och en trimning av våran häck.

Eva M
Skrev om Fällarn AB

Lyhörda, trevligt bemötande och professionella!

Signe S
Skrev om Fällarn AB

Fällarn (Alexis och hans crew) gjorde ett hästjobb hos oss! Dem jobbade effektivt och hårt och fick mycket gjort på kort tid. Kommer absolut använda dem igen snart!

Sven A

Mycket bra. Bemötande, och resultat. Rekommenderas

Per E
Skrev om Fällarn AB

Vi hade befarat att gräsmattan skulle se anskrämlig ut efter fällningen av de två björkarna. Men, nej, så var inte fallet. Ett mycket proffsigt och välgjort arbete.. Våra starkaste rekommendationer…

Kerstin F
Skrev om Fällarn AB

Mycket trevligt bemötande, de gjorde ett snabbt jättebra jobb o allt blev som vi förväntade oss.Så nöjda med fällningen på gården.

Per L
Skrev om Fällarn AB

Svarade snabbt på offerförfrågan och gjorde ett kanonbra jobb med trädfällning och stubbfräsning på tomten.

Kjell H
Skrev om Fällarn AB

Bemötandet av Alexis och Angelica var klockrent, proffsiga och väldigt trevliga. Resultatet blev kanonbra och det är häftigt att se proffs arbeta. Att de dessutom erbjuder flisning av grenar minimerar slitet för kunden och det är ett oerhört plus. Kan varmt rekommendera Fällarn om ni ska ta ner träd!

Johan B
Skrev om Fällarn AB

Med bästa rekommendationer till Fällarn AB!!!!

Fredrik G
Skrev om Fällarn AB

Proffsigt och positivt bemötande. Fällarn rekade, lämnade offert samt återkopplade under fällning med frågor som uppstod. Allt fungerade klockrent! Fakturan överensstämde helt med offerten. Vi hade beställt trädfällning av ett tiotal stora träd som stod på vår villatomt, några nästan inpå husknuten.

Annika W
Skrev om Fällarn AB

Trevliga att ha att göra med och när det gäller att fälla träd så var de väldigt proffsiga. De fällde 6 träd varav en stor gran som de var tvungna att ta ner i bitar. Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat företaget.

Katarina P
Skrev om Fällarn AB

Snabba med återkoppling, tydlig offert och väl utfört arbete!