Fällarn AB

Snittbetyg
4.9
Ring 08-509 261 83 Dela

Om företaget

Välkommen till Fällarn AB! Vi på Fällarn AB arbetar året om i alla slags miljöer och ser till att individanpassa för de behov som du har. Vad gör vi? Kort och gott: Vi fäller träd! 10 års erfarenhet av trädfällning med utbildad och kunnig personal. Tjänster: Trädfällning, sektionsfällning, stubbfräsning, flisning, entreprenad,...

102 omdömen om Fällarn AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 102 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Lars-Magnus B
Skrev om Fällarn AB

Fällarn kom till oss för att ta ner en rönn. När Fällarn gick hem var rönnen borta! Jobbet genomfördes snabbt, effektivt och proffsigt

Hans H
Skrev om Fällarn AB

Som alltid - bra utfört arbete och välstädat efteråt.

Nils J
Skrev om Fällarn AB

Duktiga trevliga killar Arbetsuppgiften löst på ett utomordentligt sätt

Annika O
Skrev om Fällarn AB

Alltid trevligt bemötande. Fakturan stämmer med offerten. Arbetar snyggt och prydligt, inget kvar att städa upp på tomten efter trädfällningen. Kom på överenskommen tid.

Pernilla A
Skrev om Fällarn AB

Blev trevligt bemött i telefonen, snabb leverans av tjänst ( en dag!), trädfällningen funkade utan missöden!

Leif N
Skrev om Fällarn AB

Snabbt, bra utfört jobb! Humant pris.

Gilbert J
Skrev om Fällarn AB

jag är nöjd, snabb service, snyggt jobb

Tomas L
Skrev om Fällarn AB

Väldigt bra utfört jobb. Trevlig och serviceminded personal.

Daniel L
Skrev om Fällarn AB

Kunniga, flitiga och noggranna. Tog ner ett 20-tal stora granar och allt gick smidigt, snabbt och säkert till. Lämnade väldigt snyggt efter sig.

Tim E
Skrev om Fällarn AB

Grymt lärorik motorsågsutbildning praktiskt och teoretiskt. Rekommenderar

Peter J
Skrev om Fällarn AB

Trevliga, proffsiga och prisvärda. Rekommenderar starkt!

Margareta S
Skrev om Fällarn AB

Bra bemötande Förväntningarna infriades med råge Vindfällen och avverkning av träd kapade i vedlängder, allt samlades i prydliga högar, grenar för sig och vedkubbar för sig. Allt enligt beställning.

Kristoffer R
Skrev om Fällarn AB

Superbra service och proffesionellt bemötande

Michael A
Skrev om Fällarn AB

Mycket professionella!! Hög arbetsmoral och professionella verktyg! Rekommenderar starkt!!

Anders D

Snyggt och prydligt. Bra service

David K
Skrev om Fällarn AB

Lätt att ha att göra med och toppen resultat! Bara positivt!

Anders H
Skrev om Fällarn AB

Trevlig, snabb och kompetent. Dessutom till ett rimligt pris.

Peter L
Skrev om Fällarn AB

Super bemötande, väldigt duktiga och lyhörda, levde upp till alla förväntningar, effektiva och kan verkligen rekommendera detta företag. Jag beställde en topp kapning av träd och en trimning av våran häck.

Eva M
Skrev om Fällarn AB

Lyhörda, trevligt bemötande och professionella!

Signe S
Skrev om Fällarn AB

Fällarn (Alexis och hans crew) gjorde ett hästjobb hos oss! Dem jobbade effektivt och hårt och fick mycket gjort på kort tid. Kommer absolut använda dem igen snart!

Sven A

Mycket bra. Bemötande, och resultat. Rekommenderas

Per E
Skrev om Fällarn AB

Vi hade befarat att gräsmattan skulle se anskrämlig ut efter fällningen av de två björkarna. Men, nej, så var inte fallet. Ett mycket proffsigt och välgjort arbete.. Våra starkaste rekommendationer…

Kerstin F
Skrev om Fällarn AB

Mycket trevligt bemötande, de gjorde ett snabbt jättebra jobb o allt blev som vi förväntade oss.Så nöjda med fällningen på gården.

Per L
Skrev om Fällarn AB

Svarade snabbt på offerförfrågan och gjorde ett kanonbra jobb med trädfällning och stubbfräsning på tomten.

Kjell H
Skrev om Fällarn AB

Bemötandet av Alexis och Angelica var klockrent, proffsiga och väldigt trevliga. Resultatet blev kanonbra och det är häftigt att se proffs arbeta. Att de dessutom erbjuder flisning av grenar minimerar slitet för kunden och det är ett oerhört plus. Kan varmt rekommendera Fällarn om ni ska ta ner träd!

Johan B
Skrev om Fällarn AB

Med bästa rekommendationer till Fällarn AB!!!!

Fredrik G
Skrev om Fällarn AB

Proffsigt och positivt bemötande. Fällarn rekade, lämnade offert samt återkopplade under fällning med frågor som uppstod. Allt fungerade klockrent! Fakturan överensstämde helt med offerten. Vi hade beställt trädfällning av ett tiotal stora träd som stod på vår villatomt, några nästan inpå husknuten.

Annika W
Skrev om Fällarn AB

Trevliga att ha att göra med och när det gäller att fälla träd så var de väldigt proffsiga. De fällde 6 träd varav en stor gran som de var tvungna att ta ner i bitar. Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat företaget.

Katarina P
Skrev om Fällarn AB

Snabba med återkoppling, tydlig offert och väl utfört arbete!

Sven R
Skrev om Fällarn AB

Bra tillmötesgående med snabba och konkreta förslag och prisuppgifter. Ett snabbt och bra genomförande med bra resultat. Väl mött igen.

Romo B
Skrev om Fällarn AB

Bra utbildning där inget lämnas åt slumpen!

Svar från Fällarn AB

Tack själv för en fin motorsågskurs. Lycka till i skogen. Hälsningar Alexis och gänget på Fällarn AB

Birgitta G
Skrev om Fällarn AB

Ett företag med en ung ägare som har en entreprenörsanda som andra företag borde vara avundsjuk på. Härliga å duktiga medarbetare. Det arbete som utförs görs snabbt och proffsigt. Har de lovat något så sker det också. Alltid till full belåtelse! Ingenting verkar omöjligt för honom, litet som stort. Vi rekomenderar Alexis m medarbetare varmt. God Jul å Gott Nytt År//Birgitta o Carl-Eric

Svar från Fällarn AB

Hej Birgitta och Carl-Eric, Tack ert fina omdöme, vi uppskattar er feedback och strävar alltid efter att bli ännu bättre i vårt yrke. Ni är varmt välkommen att kontakta oss nästa gång ni behöver hjälp med trädfällning. Varmt välkommen tillbaka till oss på Fällarn AB 🌲

Åsa P
Skrev om Fällarn AB

Trevligt bemötande och enkel att ha att göra med!

Svar från Fällarn AB

Tack för ditt omdöme, det värmer att du tog dig tid till att svara. Varmt välkommen tillbaka till oss på Fällarn AB 🌲

Ingrid E
Skrev om Fällarn AB

Mycket fint bemötande genom hela uppdraget av samtliga inblandade. Proffesionellt genomfört. Smidigt och lättsamt. Trevliga och glada medarbetare. Lyhörda. Vill varmt rekommendera företaget ” Fällarn”.

Liena Y
Skrev om Fällarn AB

Bästa servicen, återkopplingen och framför allt, rådgivningen av vad som blir snyggt och bra. Den kunskapen inte vi besitter fick vi proffsigt bemötande och förslag på. Allt blev toppen, både naturen och våra önskemål. Dessutom tog de bort allt sly, alla grenar och stammar, så vi behöver inte göra något mer! Så bra!

Svar från Fällarn AB

Underbart att höra Liena, Det blev riktigt bra på er tomt. Kul att ni sparade några av träden för att få den där parkkänslan. Ni är varmt välkommen att kontakta oss nästa gång ni behöver hjälp med trädfällning. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Sven A
Skrev om Fällarn AB

Tydlig offert utifrån vår beställning. Bra genomförande av uppdraget och bra städat på tomten efter fullgjort uppdrag, som var fällning av ett antal träd på vår fritidshusområde. Snabb mailkommunikation kring uppdraget. Sammanfattningsvis: Bra leverans, vi är mycket nöjda, ett prisvärt uppdrag.

Svar från Fällarn AB

Underbart att höra Sven, du är varmt välkommen att kontakta oss nästa gång du behöver hjälp med trädfällning. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Karl P
Skrev om Fällarn AB

Riktigt bra, fick lära mig mycket.

Christina M

Snabbt och gjort. 😊 On time. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tore D
Skrev om Fällarn AB

På ett mkt bra sätt. Stort kundfokus, bra info under hela projektet. Uppfyllde alla förväntningar till fullo. Sammantaget perfekt projektsprocess. Jag köpte borttagande av träd, stubbar och sly på min tomt. Fastprisavtal

Svar från Fällarn AB

Hej Tore, Tack för ditt omdöme, det värmer att du tog dig tid till att svara. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Josefine T
Skrev om Fällarn AB

Snabb återkoppling, gott resultat och bra service!

Svar från Fällarn AB

Hej Josefine, tack för ditt omdöme. Välkommen att kontakta oss nästa gång du behöver hjälp med trädfällning. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Christl K
Skrev om Fällarn AB

På alla plan så proffsigt och snabb som jag hört från vänner som anlitat företaget tidigare för trädfällning/trädvård. Slutresultatet hos mig blev än bättre än jag förväntat mig. Lyhörd för mina önskemål, generös med rådgivning ang diverse frågor om olika träd på fastigheten, glad och trevlig hela teamet som sektionsfällde flera träd med särskild miljöhänsyn. Jag kommer definitivt att rekommendera Fällaren AB vidare!

Svar från Fällarn AB

Hej Christl, tack för ditt fina omdöme. Vi uppskattar din feedback och strävar alltid för att bli ännu bättre i vårt yrke. Välkommen att kontakta oss nästa gång du behöver hjälp med trädfällning. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Anja L
Skrev om Fällarn AB

Snabbt och enkelt att få kontakt och trevligt bemötande. Snabbt och snyggt utfört arbete

Svar från Fällarn AB

Hej Anja, tack för ditt omdöme. Välkommen att kontakta oss nästa gång du behöver hjälp med trädfällning. Hälsningar Fällarn AB 🌲

Johan G
Skrev om Fällarn AB

Bra bemötande och bra utfört arbete

Annika M
Skrev om Fällarn AB

Bra bemött. Snabbt och bra arbete.

Svar från Fällarn AB

Tack för ditt omdöme, det värmer att du tog dig tid till att svara. Vi på Fällarn önskar dig en fortsatt härlig vecka ⭐️

Lars F
Skrev om Fällarn AB

Tydliga offerter, bra kommunikation kring vad som ska göras och kloka förslag på saker som bör läggas till. Kunskap och service i alla led!

Svar från Fällarn AB

Hej Lars, Stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd över vår kunskap kring trädfällning 🌲 Hälsningar Alexis och gänget på Fällarn AB

Christina S
Skrev om Fällarn AB

Trädfällning. blev bra och hyfsade priser.

Dag H
Skrev om Fällarn AB

Snabbt svar på förfrågan. Flexibla vid byte av tid. Mycket professionellt bemötande. Arbetet med trädfällning utfördes snabbt o effektivt. Sammantaget mycket bra!!

Svar från Fällarn AB

Tack Dag för ditt omdöme, vi uppskattar din feedback och strävar alltid för att bli ännu bättre i vårt yrke. Varmt välkommen tillbaka till oss på Fällarn AB 🌲

Sten E
Skrev om Fällarn AB

Bra kommunikation ! Fungerade föredömligt.

Fävikens E

lugnt och pedagogiskt trevligt

Brf T
Skrev om Fällarn AB

Snabb och trevlig återkoppling vid första kontakt, tydlig offert och bra planering. Jobbet väldigt bra utfört.

Svar från Fällarn AB

Tack för ert omdöme, vi uppskattar din feedback och strävar alltid för att bli ännu bättre i vårt yrke. Varmt välkommen tillbaka till oss på Fällarn AB 🌲

Filtrera omdömen