Alla kategorier Vårdcentral Västmanland Västerås Familjeläkarna Önsta Gryta

Vildrosgatan 2, 722 44 Västerås — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Familjeläkarna Önsta Gryta

• Susanne F
    Susanne F skrev om Familjeläkarna Önsta Gryta
    När jag listade mig fick jag en mkt kompetent läkare men nu ett år senare har de plötsligt tagit bort henne som min fasta läkare så jag har tre inkompetenta läkare som jag hänvisas till.

Efter 8års behandling med en medicin vägrar de plötsligt skriva ut den fast den är insatt av min förra vc. (inte en beroendeframkallande medicin). Istället menar de att det kräver specialist läkare som ska skriva ut den.
    När man försöker förklara pratar läkaren bara i mun på en så man inte ens kan förklara. Läs mer
  • Bernt W
    Bernt W skrev om Familjeläkarna Önsta Gryta
    Eftersom ingen annan Internet-användare har yttrat sig i frågan så gör jag det själv. Jodå - Jag kan varmt rekommendera "Familjeläkarna", Önsta Gryta i Västerås. Trevligt bemötande i alla lägen. Har aldrig tidigare haft, kommer aldrig heller att få någon bättre familjeläkare än den jag har haft under de senaste 10 åren. Ja jösses vad tiden kan gå fort ibland. Tid och duktiga läkare följs ofta åt i ett ganska så givet sammanhang. Ju mer tiden går, ja i varje fall i min egen vardag, desto mer behöver jag ju veta att jag har tillgång till bra läkare och pålitlig läkarvård. Det har jag också. Vis av tio års "erfarenhet" av "Familjeläkarna", Önsta Gryta i Västerås gör att jag känner mig trygg i vardagen vetandes att när jag behöver en fin kontakt och bra läkarvård så finns den, också där för mig. Inte fy skam det inte :) Läs mer