Alla kategorier Webshop Fasaddekor.se

Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 271 kunder tycker om Fasaddekor.se

• Tanja Lovisa V
    Tanja Lovisa V skrev om Fasaddekor.se
    Bestämt siffror till fasaden. Fin kvalitet på produkten- snabb leverans. Mycket nöjd! Läs mer
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Fasaddekor.se
    Ringde företaget eftersom jag varit med i en webtävling och blivit utlovad en rabattkod, men den fungerade inte. Efter ett trevligt samtal, var felet korrigerat och jag kunde beställa med min rabatt.
    Jättebra sida med bra verktyg, så att man får ett hum om hur det ska se ut. Snabb leverans, superbra paketerat.
    Nu väntar jag bara på herrn i huset som ska sätta upp dom på väggen. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Fasaddekor.se
    Allt fungerade utmärkt. Leverans, material och utseende. Läs mer
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en fasadsiffra. Den motsvarar förväntningarna. Jättesnygg Läs mer
  • Tårtbiten Jessica B
    Tårtbiten Jessica B skrev om Fasaddekor.se
    Mina bokstäver i stål var väldigt fina och även fast jag först beställde fel storlek så var det inga problem att någon dag senare ändra ordern. Allt sköttes väldigt smidigt! Läs mer
  • Kar-Johan H
    Kar-Johan H skrev om Fasaddekor.se
    Ett fäste gick i tu. Utveckla gärna ledbelysning bakom siffrorna Läs mer
    2018-06-07 Lars H svarar Kar-Johan H
    Tack för din feedback! Har ett fäste gått sönder vid monteringen (händer i princip aldrig) så ska du absolut kontakta oss så att vi får chansen att hjälpa dig!

Bästa Hälsningar, Lars
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Fasaddekor.se
    Bra, lite lång
    leveranstid kanske. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror. Snabb leverans och bra hemsida. Nöjd med min vara och rekommenderar butiken. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror till vår villa och allt funkade perfekt! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadsiffra i betong, beställningen på hemsidan var smidig och det fanns många alternativ för att få den precis som vi ville. Leveranser gick fort, tror de utlovade 5-10 arbetsdagar och det tog 5. Siffran ser fantastisk ut! Bra och tydliga instruktioner för montering medföljde. Toppen rakt igenom! Läs mer
  • Britt Kersti S
    Britt Kersti S skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte fasadnummer. Hemsidan: Bra beskrivning och bilder på siffrorna lätt förståligt. Beställningen av varan och den tiden skulle ta innan den anlände stämde helt och fullt. Siffrorna och beskrivningen hur de skulle monteras - lätt förståligt. Det blev mycket snyggt. Jag kommer att rekommendera firman till vänner. Läs mer
  • Jan-erik J
    Jan-erik J skrev om Fasaddekor.se
    Köpte husnummer i bokstäver - allt bra kanske skulle borrmallen vara gjord i hårdare papper eller ev. Wellpapp.
    i övrigt var leveransen helt upp till mina förväntningar.
    Jan-Erik Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Fasaddekor.se
    Jag beställde två hussiffror. Men råkade klicka fel typsnitt, mejlade till fasaddekor och de var snabba med svar och ändra. De kom sedan hem två fina siffror som nu sitter på mitt hus, är så nöjd! Tack! Läs mer
  • Mia Marie Jibbefors Ö
    Mia Marie Jibbefors Ö skrev om Fasaddekor.se
    Jag ville beställa en fasad skyllt som inte ”alla andra” har å blev lite osäker, mailade företaget som svarade snabbt. Mycket trevligt bemötande som gjorde att jag kände mig trygg i min beställning.
    När skylten kom blev jag superglad för den är verkligen nåt utöver det vanliga.
    Sammanfattningen är: 100% nöjd!! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Fasaddekor.se
    Köpte ett husnummer I plast.
    Bra hemsida som beskrev och visade förslag. Resultatet stämde väl överens med det.
    Bra produkt som levereras med allt för montage inkl mall. Läs mer
  • Östen Å
    Östen Å skrev om Fasaddekor.se
    Köpte siffror till en fasad men från att det att pengarna drogs från kontot till dess att jag fick en bekräftelse på att de mottagit min order gick det ca 3 veckor och den kom efter påstötning.

Men när leveransen väl kom så var den av högsta kvalitet och över förväntan men distanserna som ska vara mellan väggen och siffrorna vid montage saknades tyvärr. Antar att jag skälv får fixa detta för annars är risken att de blir juli innan dessa levereras.

Produkten är det absolut inget att klaga på den håller högsta kvalitet men det finns mer att önska gällande tiden mellan order och leverans. Bekräftelse borde komma och en komplett leverans inklusive distanser som jag tog för givet skulle vara med borde ha levererats. Läs mer
    2018-05-31 Lars H svarar Östen Å
    Hej Östen

Tack för din vänliga återkoppling!
    Beklagar att du fick vänta orimligt länge. Mässingen blev oerhört populär och därför hade vi missat att ha nog med material i lager. Distanserna är svetsade på baksidan, så det är en komplett produkt. Se den bifogade monteringsanvisningen. Har du den minsta undran inför monteringen, så slå oss en signal, vi hjälper gärna till.

Ha en fin sommar!

/Lars
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Fasaddekor.se
    Mycket fin produkt, bra leverans och i tid. Bra instruktioner. Väl paketerat för att undivka skador. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Fasaddekor.se
    Köpte cortensiffra med text i. Lite lurigt att få till texten i siffran i 90 grader men resultatet blev helt OK. Saknade distanser vilket borde ha ingått men är ju heller inte svårt att göra själv.

På det hela taget smidigt och personligt bemötande från företaget. Läs mer
    2018-05-28 Lars H svarar Anders L
    Hej Anders!

Tack för ditt fina omdöme och naturligtvis för att vi fick leverera! :-)
    Våra metallsiffror har m4-distanser svetsade på baksidan, se monteringsanvisningen.

Bästa hälsningar, Lars
  • hengameh r
    hengameh r skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte ett husnummer som jag verkligen gillar. Läs mer
  • Lena Maria Elisabeth H
    Lena Maria Elisabeth H skrev om Fasaddekor.se
    Enkelt smidigt och snabbt! Det underlättade att jag kunde ladda upp en egen bild för att testa olika alternativ. Läs mer
  • Mats O
    Mats O skrev om Fasaddekor.se
    Varor levererade enligt beställning. Borrmall inkluderad.
    Inget att klaga på. Läs mer
  • Sture H
    Sture H skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra och bokstäver.
    Tog längre tid för leverans än utlovat på hemsidan och ordererkännande.
    Produkterna blev snygga vid montage Läs mer
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om Fasaddekor.se
    Supersmidigt och bra beskrivning medföljer. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Malin Katarina S
    Malin Katarina S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en siffra till husfasaden. Jättesnygg!
    Snabb leverans. Läs mer
  • Josefin U
    Josefin U skrev om Fasaddekor.se
    Husnummer i betong i typsnitt och storlek som jag själv valde. Jag beställde på nätet och hade ingen personlig kontakt. Fick dock information som jag var nöjd med och leveransen kom smidigt. Jag hann tänka tanken att leveransen dröjde och att jag hoppades att jag inte gått på en nit och beställt från någon oseriös, men jag trodde inte det. Allt visade sig bra när varorna kom. Bra beskrivningar på hur man skulle sätta upp dem och allt. Mycket bra. Läs mer
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Fasaddekor.se
    Köpte Fasadsiffror i högblank akryl
    Klar och tydlig info ang produkten.
    Snygga siffror.
    Mycket mycket bra uppsättningsmall som medföljde!!
    Hur enkelt och lätta att sätta upp på fasade.
    Vi är mycket nöjda med vårt köp och kommer verkligen rekommendera dessa till våra grannar och vänner. Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Fasaddekor.se
    Supersnygg fasad siffra till bra pris. Snabb leverans! Läs mer
  • Kikki R
    Kikki R skrev om Fasaddekor.se
    Tittade på husnummer och fann många fina alternativ. Tydliga bilder och lätt att se hur varan såg ut. Läs mer
  • Carola N
    Carola N skrev om Fasaddekor.se
    Bra vara, enkel uppsättning, bra förpackad, snabb leverans Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadbokstäver i akryl. Enkelt att beställa. Snabb leverans. Bra instruktioner. Smidig montering. Läs mer
  • Aneta J
    Aneta J skrev om Fasaddekor.se
    Svåra att få tag på. Speciellt under kampanjtider. Då man ville få tag på dem för att konsultera produkten. Ringde många ggr för att hinna komma med ordern under kampanjtiden. Vilket inte gick. Valde då att vänta med beställningen. Sedan kom ett erbjudande igen och valde då att lägga en beställning som var mer av ”standard-art”. Läs mer
    2018-05-02 Lars H svarar Aneta J
    Hej Aneta,

Beklagar att du har haft svårt att nå oss per telefon. Ärligt talat så är det precis som du skriver ibland lite svårt att nås oss per telefon när tillverkningstrycket är som störst. Vi är dock som regel snabba att svara både via mail och Facebook messenger. Tack för att du valde oss ändå, hoppas du är riktigt nöjd med din siffra! /Lars
  • Carina M
    Carina M skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte siffran 8:a, som nu sitter på våran vinterstuga. Jättefint.
    Bra kontakt och snabb leverans. Läs mer
  • Louice B
    Louice B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffra och är jättenöjd. Stilren och snygg. Läs mer
  • Linnea T
    Linnea T skrev om Fasaddekor.se
    Köpte siffer nummer till fasaden Läs mer
  • Betty C
    Betty C skrev om Fasaddekor.se
    Jag beställde hussiffror vi nätet. Blev super! Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Fasaddekor.se
    Bra beskrivning av uppsättning och extra material så det räcker Läs mer
  • Mariette S
    Mariette S skrev om Fasaddekor.se
    Tusen tack för ert fina hantverk och er noggrannhet. Framförallt ett varm tack till er arbetsmoral som vi har värdesatt till fullo. Ni har hållit er tidsplan till punkt och pricka.
    🐝🐝🐝🐝🐝
    /🙋‍♀️🙋‍♂️Ni är bäst!! Läs mer
    2018-04-04 Lars H svarar Mariette S
    Oj, rodnar! Tack så hemskt mycket Mariette! :-)
  • Anh T
    Anh T skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans, det blir precis som min för väntning, folie är lite svårt att ta bort. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Fasaddekor.se
    Bra leveranstid, snygg vara. Vi behövde längre skruvar för att få fäste och det ordnades fram på bra tid. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte vårt husnummer som fasaddekor i blankt svart, så FIIIINT det blev, på vit mexitegel. Nu är det några år sedan men fortfarande får vi komplimanger av förbipasserande.
    Snabb leverans och varan såg ut som förväntat=BRA VAL/BRA KÖP
    Rekommenderar varmt Fasaddekor till alla som vill. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Fasaddekor.se
    Väldigt nöjda med både bokstäver och siffror vi beställt. Stort och maffigt blev det👍 Fick en bokstav i fel format, ringde bara så fixade dom en ny på en gång.
    Blev så nöjda att vi beställde till sonens hus också 🤗 Läs mer
  • Dennis T
    Dennis T skrev om Fasaddekor.se
    Såg en annons om företaget. Var samtidigt kampanj. Beställde. Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans, vänligt bemötande och superfina produkter!! Läs mer
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte en svart 8:a till vår sommarstuga. Den blev o är jättesnygg på den vita husväggen.
    Enkelt att handla på nätet.
    Snabb o bra leverans.
    Är nöjd med köpet... Läs mer
  • Anna V
    Anna V skrev om Fasaddekor.se
    Köpte siffror i plexiglas till vår villafasad.
    Snabbt, enkelt och blev fantastiskt snyggt. Läs mer
  • Jenni M
    Jenni M skrev om Fasaddekor.se
    Trevligt bemötande, snabb leverans och kanonfina produkter! Läs mer
  • Eugenia E
    Eugenia E skrev om Fasaddekor.se
    snyggt, stilrent, tydligt, prydligt
    vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Fasaddekor.se
    Toppenbra, nöjd ännu 4 år senare Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Fasaddekor.se
    Bra produkt, bra service! Snabb leverans. Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Fasaddekor.se
    Vi är jättenöjda med vår fasadsiffra, många fina komentarer från förbipasserande. ”Oj, en så stor o fin siffra skulle alla ha på sitt hus”
    Snabb leverans, bra förpackad och tydlig instruktion vid uppsättandet. Toppen helt enkelt Läs mer