Fasaddekor.se

Snittbetyg
4.6
Ring 0413-53 52 73 Dela

Om företaget

Välkommen till Fasaddekor.se! Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan? Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år. Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör...

949 omdömen om Fasaddekor.se

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 949 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Tom S
Skrev om Fasaddekor.se

Bra leverans och väldigt fina bokstäver till fasaden.

Mirjana R
Skrev om Fasaddekor.se

Ok men inte värd dem pengarna

Svar från Fasaddekor.se

Hej Mirjana, Tack så mycket för din feedback! Vi kan inte hitta dig i vår kundlista men om du är kund så vi skulle bli otroligt glada om du ville kontakta oss så att vi kan ställa några frågor om hur vi bättre hade kunnat möta dina förväntningar.

Anders G
Skrev om Fasaddekor.se

Bra Leverans och förpackning lago fort

Svar från Fasaddekor.se

Hej Anders, 1000 tack för ditt omdöme. En 3 är vi dock inte nöjda med, vi kan bättre än så. Vi skulle uppskatta väldigt mycket om du vill höra av dig, så att vi fick ställa några frågor om vad skulle som skulle har krävts för två hack högre betyg! :-)

Heléne S
Skrev om Fasaddekor.se

Mycket nöjd med leveranstid och utseende på våra fasadsiffror och dekor. Bra instruktion för uppsättning.

Erik S
Skrev om Fasaddekor.se

Mycket bra. Siffrorna motsvarade exakt vad jag önskade. Det blev fantastiskt vackert på huset. Monteringen väldigt enkel med medskickad schablon.

Anneli S
Skrev om Fasaddekor.se

Enkelt att beställa och snabb leverans. Jättebra med borrmall

Åsa J
Skrev om Fasaddekor.se

Bra bemött snabb leverans och bra produktinfo och monteringsbeskrivning. Har köpt fönsterfilm...

Hans-erik B
Skrev om Fasaddekor.se

Mejlade kontakt och inom 2min så ringer dom upp och ger mig all info jag behövde, leveransen var snabb och bra information var godset var samt godset var mycket bra packat och med bra pack material

Cornelia J
Skrev om Fasaddekor.se

Superfina fasad skyltar! De har även exceptionellt bra service. Jag hörde av mig med frågor på min skylt i cortenstål som jag väntat länge på att den ska bli rostbrun och fick en ny utan problem. Många firmor som slutar bry sig när de inte längre har lagkrav på sig om reklamation men inte ni, ni är verkligen måna om nöjda kunder. Tack för den nya skylten och för tips om att låta den stå ute, den är på god väg att bli rostbrun!

Krister F
Skrev om Fasaddekor.se

När vi köpte ny siffra till vårt hus var funktionen på hemsidan där man kan ladda upp bild på huset för att pröva sig fram bland storlekar och fonter väldigt bra

Jan L
Skrev om Fasaddekor.se

Skickade efter siffror till fasas. Bra produkt.

Darko R
Skrev om Fasaddekor.se

Riktigt bra, snabba svar på mail, snabb leverans, på produkt av hög kvalité!

Joachim N
Skrev om Fasaddekor.se

Hej, tyvärr så blir det bara en tvåa pga Långt leverans tid och att godset var skadat när det kom. För att det var dåligt paketera. Har handlat tidigare och fungerat toppen.

Svar från Fasaddekor.se

Tack för ditt köp och återkoppling Joachim! :-) Dessvärre blir försändelser inte alltid hanterade på ett rimligt sätt under transporten och fraktskador kan uppstå. Tack vara vår egna tillverkning kunde vi ju skicka en ny produkt redan dagen efter din reklamation och vi är väldigt tacksamma för dina förslag till förbättrad emballering. Hoppas du är riktigt nöjd med din fina väggdekor, när den nu är på plats! :-)

Terese C
Skrev om Fasaddekor.se

Över förväntan på kvalitet & design. Fick vänta lite på leveransen, men det var det verkligen värt. Vi är SUPER nöjda. Rekommenderas varmt, stort tack

Per H

Bra Bemötande & snabb leverans / riktigt cool look på det vi beställt 🙌

Kjell W
Skrev om Fasaddekor.se

Fasadsiffra, bra kvalité, bra monteringsmall, hyfsat snabb leverans

Ingela K
Skrev om Fasaddekor.se

Har inte haft någon kontakt med företaget, så kan inte lämna ett omdöme. Däremot är det en defekt i kanten på tavlan en decimeter stor fläck med annan färg på . MVH Ingela

Svar från Fasaddekor.se

Hej Ingela! Tack för ditt köp och återkoppling! Är inte tavlan i perfekt skick, så kontakta oss bums för åtgärd! :-)

Erja G
Skrev om Fasaddekor.se

Köpte stort livsträd i plåt. Efter beställning kom bekräftelse med tänkt leverans tid (ca 3veckor). Mycket uppskattat med det. Trädet kom sen efter ca 3 veckor. Vi är helnöjda med varan

Marie G
Skrev om Fasaddekor.se

Jag fick svar på frågor om produkten. leveranstiden var kanske lite lång. Produkten var enligt mina förväntningar

Lena K
Skrev om Fasaddekor.se

Jättefina fasadsiffror i skiffer!!! Super bemötande från företaget när jag vill ändra utförande i elfte timmen:)

Maria E
Skrev om Fasaddekor.se

Fina bokstäver. Lätta att sätta upp. Snabb leverans.

Peter H
Skrev om Fasaddekor.se

Utöver att leverera en väldigt fin produkti uppvisade Fasaddekor ett mycket stort kundfokus och hög servicenivå.

Ann Christin B
Skrev om Fasaddekor.se

Jag köpte en skärmvägg och blev mycket trevligt bemött av personalen vid flera telefonsamtal. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Företaget har många olika motiv att välja på och jag rekommenderar gärna företaget.

Ann-Christine O

—————————————————————-//—-//////

Gunnar B
Skrev om Fasaddekor.se

Allt funkade som tänkt, jobbar med att ställa dem i Sjöskogen (trädgården) Blir en del att gjuta betong mm.

Marie S
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans och ursnygga fasadsiffror. Kommer rekommendera dom till vänner

Ulrik A
Skrev om Fasaddekor.se

Tydlig och bra hemsida där man gör sin beställning och väljer hur man vill att det ska se ut. Många valmöjligheter och alternativ för att få det anpassat för sitt eget tycke och smak. Snabb och smidig leverans. Bra produkt med hög kvalitetsnivå. Nytänkande när det gällercfastsättning, utan behov av plugg eller skruv eller för den delen distanser. Man väljer själv vilken distans man vill hålla från väggen. Smart med mallen som medföljer där man i fullskala tecknat kan se hur det kommer att se ut och att man har möjlighet...

Magnus W
Skrev om Fasaddekor.se

Trevliga och väldigt serviceminded. Jag har köpt från dem flera gånger och med toppenresultat varje gång.

Lillemor E
Skrev om Fasaddekor.se

Har inte varit i kontakt med företaget men upplever att det fungerade bra efter att jag bokat min beställning via deras hemsida. Inget att klaga på 👍😊

Youssef Y
Skrev om Fasaddekor.se

Jag fick produkt som har många repor på fram sidan. Inga muttrar för montering.

Svar från Fasaddekor.se

Tack för ditt kööp Youssef! Om du drar bort skyddsplasten från fronten (med märkning "protective foil on front"), så ska du se att ditt fina husnummer är 100% perfekt i ytan. Ditt husummer är också komplett med monterade distanser och på LED-husnumren används inget övrigt monteringsmaterial såsom muttrar. Du har allt som behövs för en enkel montering enligt monteringsguiden i leveransen. Har du några frågor eller önskar få en kopia av monteringsguiden, så tveka inte en sekund att kontakta oss. Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt husnummer!

Ulrika M
Skrev om Fasaddekor.se

Beställde på hemsidan som var tydlig och informativ. Leveransen gick snabbare än aviserat, vilket är ett plus.

Rickard L
Skrev om Fasaddekor.se

Hade lite funderingar och önskemål gällande min order. Fantastiskt bra service och bemötande från Lars! Mycket nöjd med min fasadsiffra med led belysning.

Karin S
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans av plåtar runt soptunnor. Bra emballage.

Jolanta N

Jag beställde husnummer och är jättenöjd! Snabbt och enkelt 😊

Charlie A
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans till rimligt pris

Agneta B
Skrev om Fasaddekor.se

Det tog lite lång tid att få min metal tavla. Men det var mitt I semester tidier. Jag är mycket nöjd med min tavla som är : dam med fjärilar

Susanne E
Skrev om Fasaddekor.se

Köpte en fasadsiffra. Snabb leverans, bra paketerat och verkligen jättefin, och smidig och bra beskrivning👍🏻

Hélène N
Skrev om Fasaddekor.se

Fantastiskt snabb respons och mycket trevligt bemötande! Köpt två väggdekorationer i cortenplåt - magiskt fina! Tusen tack Tobias!

Johanna J
Skrev om Fasaddekor.se

Jätte nöjda med våra fina fasad siffror!

Ann-Marie N

Fasadsiffror Supersnabb leverans trots sommartider. Mycket nöjd

Karin O
Skrev om Fasaddekor.se

Fin fasadsiffra. Bra leverans till ombud. Hade varit bra med någon form av bekräftelsemail när beställningen var mottagen. Började undra om jag faktisk hade beställt nåt. Tog lite tid innan den kom.

Camilla L
Skrev om Fasaddekor.se

Mkt nöjd! Jag beställde fasad siffror i betong, motsvarade alla förväntningar. Lätta att montera tack vare mallen som medföljer.

Daniel G
Skrev om Fasaddekor.se

Bra hemsida och mycket snabb leverans. Förväntad kvalite. Väldigt väl emballerat.

Thomas J
Skrev om Fasaddekor.se

Jag köpte fasadsiffror och när dom väl kom så hade jag fått fel men när jag ringde och berättade om problemet så var han jättebra att prata med och trevlig men det tog bara en vecka så kom mina siffror och snyggt blev det, bara positivt om företaget 😃

Sonja M
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans, snygg produkt.

Håkan R
Skrev om Fasaddekor.se

Snabbt enkelt och bra service👍

Roger O
Skrev om Fasaddekor.se

Fick problem med en produkt som dom löste galant ägaren seruös person Mvh Roger

Charlott W
Skrev om Fasaddekor.se

Så fin dekor till husfasaden.

Mikael S
Skrev om Fasaddekor.se

Har inte fått den reviderade utsmyckningen ännu men än så länge har det varit en bra kontakt

Svar från Fasaddekor.se

Tack Mikael! Vi gör vårt bästa, även när vi gjort fel! Hoppas du blir riktigt nöjd med din väggdekor.

Sofie M

Filtrera omdömen