Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 755 kunder tycker om Fasaddekor.se

• 2020-10-18

Jessica N skrev om Fasaddekor.se
    Köpte 4 bokstäver till min fasad.
    Vid telefonkontakt var de väldigt hjälpsamma. Resultatet blev jättebra.
    Kan rekommendera dem Läs mer
  • 2020-10-16

Jakob Ö skrev om Fasaddekor.se
    Vettiga och innovativa produkter men framför allt bra kundtjänst. Löste alla frågor snabbt och bra utan några krångligheter. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-16

Conny Å skrev om Fasaddekor.se
    Vi beställde en etta i VFZ stålutförande och ett stramt formspråk som skall matcha våra staketstolpar som också är raka och i VFZ utförande. Fick en förvånansvärt snabb leverans (speciellt med tanke på att den först skall figurskäras) och den levererades i en otroligt enkel men ändå gedigen förpackning, med siffran placerad på en frigolitskiva i lådan. Vi är väldigt nöjda med både service och produkt. Läs mer
  • 2020-10-14

Hans N skrev om Fasaddekor.se
    Lätt att beställa och snabb leverans inga problem .Hus numret var lätt att montera med hjälp av mallen och passade vårat hus jättebra. Läs mer
  • 2020-10-14

Marie Catarina J skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror med belysning.
    Mallen kunde varit rakare med tanke på priset!
    MEN nu sitter dom uppe, så himla snyggt, så jag är nöjd ☺️ Läs mer
    2020-10-14 Lars H svarar Marie Catarina J
    Hej Marie,

1000 tack för din feedback! :-) Vi skulle bli väldigt glada om du ville kontakta oss, vi förstår inte riktigt vad som varit problemet med monteringsmallen och det vill vi absolut göra!
  • 2020-10-13

Peter F skrev om Fasaddekor.se
    jag beställde led belysta fasadsiffror.
    Snabb leverans det tackar vi för! Läs mer
  • 2020-10-11

Gunnar H skrev om Fasaddekor.se
    Inga problem och trevlig personal Läs mer

Afshin M skrev om Fasaddekor.se
    Jag har köpt syfror nr och tänkte lite dyrt Läs mer

Nina T skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadsiffra som levererades snabbt och med bra monteringsinstruktioner/mall Läs mer

Timo A skrev om Fasaddekor.se
    Mycket fin produkt. Tyvärr så valde leverantören annan transportfirma än den jag valt vid order vilket innebar att jag fick åka till annan ort för att hämta mitt paket. Läs mer
  • 2020-10-07

Johannes T skrev om Fasaddekor.se
    Bra service, snabb leverans och varor av god kvalitet. Läs mer
  • 2020-10-03

Alvar H skrev om Fasaddekor.se
    Snyggt, enkelt och snabb leverans Läs mer
  • 2020-09-30

Anna C skrev om Fasaddekor.se
    Något lång leveranstid., 2 v. Annars nöjd Läs mer
    2020-10-01 Lars H svarar Anna C
    Tack för din återkoppling Anna!

Eftersom vi har så många olika alternativ att välja på så specialtillverkar vi varje order till varje kund. Det gör också att leveranstiden blir lite längre än om vi bara skickat färdiga standardsiffror men å andra sidan så gör det också att vi kan erbjuda något helt unikt. Förhoppningsvis kommer ditt husnummer pryda villan i många år!
  • 2020-09-24

Eva S skrev om Fasaddekor.se
    Jag beställde fasadsiffror i cement storlek 300 mm höga. Jag har fått den finaste behandlingen av firman både per telefon och mail. Är mycket nöjd med resultatet. Siffrorna förskönar vår husfasad. Läs mer
  • 2020-09-24

Kenth A skrev om Fasaddekor.se
    Bra kvalitét och bra bemötande vid kontakt med företaget Läs mer
  • 2020-09-23

Robert H skrev om Fasaddekor.se
    Siffrorna 80 i järnplåt.
    Hoppas infästningarna håller i evighet. Läs mer
  • 2020-09-22

Camilla P skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadsiffra. Fanns mycket olika att välja på, unika och annorlunda lösningar. Läs mer
  • Tomas W

2020-09-19

Tomas W skrev om Fasaddekor.se
    Produkten perfekt
    Leverans sämst
    Förväntade mig leverans till dörren med DHL
    Tog 1,5 timme att hämta ii nån cigarr affär
    De sa att ni snålat med frakten
    //Tomas Läs mer
    2020-09-20 Lars H svarar Tomas W
    Hej Tomas,

Tack för din feedback, suveränt att du gillar produkten! :-) Vi som det flesta andra använder DHL-servicepoint för våra transporter för att kundens fraktkostnad ska bli så låg som möjligt och paketen ska hamna på ditt närmaste utlämningsställe. Kanske är det så att något har blivit fel hos DHL och att du därför inte fått leverans till ditt närmaste DHL-ombud. Detta är ju tyvärr inte något vi varken kan påverka eller blir informerade om men på DHL-s vägnar fåt vi be om ursäkt om det inte deras transport har fungerat som den skulle. Vi betalar emellertid precis samma frakt oavsett till vilket ombud den levereras. Tack för ditt köp Tomas!

Mirja K skrev om Fasaddekor.se
    Vi har köpt en hus siffra till fasaden. Jätte fin och vi är väldigt nöjda
    Mvh/ Mirja Läs mer

Sylvi J skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasad siffror. Snabb leverans Läs mer

Emma S skrev om Fasaddekor.se
    Enormt nöjd ! Fin kvalitet och bra bemötande !
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2020-09-13

Stefan S skrev om Fasaddekor.se
    Hej,
    jag köpte ett husnummer i silver. Jag reagerade på att priset för en sådan produkt var högt vid jämförelse på marknaden. När jag beställt produkten kommer det upp en dyr frakt på 90 kr! Idag ingår nästan alltid frakten vid e-handel.
    När jag får produkten efter ca 10 dagar blir jag klart besviken över kvaliteten, råsågade kanter som inte slipats innan lackering, dålig yt finish i lacken med svarta pricker här och var. Jag skulle aldrig rekommendera ett köp av er.
    Stefan Läs mer
    2020-09-13 Lars H svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Tack för din återkoppling! Den siffra du köpt i Galv/Zink är inte målad utan endast utskuren från det galvade materialet (som heter Magnelis). Vi använder en vattenskärningsteknik, vilken ger det finaste snittet som går att åstadkomma. Givetvis ska du alltid vända dig direkt till oss om du inte är 100% nöjd, då skyr vi inga medel för att se till att du blir det! :-)
    När det gäller frakten, så tycker vi det är ärligare att du som kund får se vad du betalar för än att baka in det i priset och säga att frakten ingår (det gör den ju egentligen inte, kunden får alltid ändå betala på ett eller annat sett.) Kontakta oss gärna omgående, så hittar vi en lösning du blir nöjd med! :-)
  • 2020-09-11

Kristina B skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte en siffra. Den såg precis ut som på hemsidan :)
    Snabb leverans.
    Bra hemsida.
    Mycket nöjd.
    Bra att Barncancerfonden får pengar :) Läs mer
  • 2020-09-08

Carina E skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans och bra instruktioner för siffror på fasad! Läs mer
  • 2020-09-08

Anne K skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadnummer. Dom var precis som jag hade tänkt mig. Lätt att fästa snyggt med hjälp av mallen. Snabb leverans. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-06

Annelie M skrev om Fasaddekor.se
    Bra hemsida. Lätt att beställa den vara man önskade. Beställde en hussiffra. Bra kvalité. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-09-06

Eva-marie R skrev om Fasaddekor.se
    Otroligt bra service för en förvirrad kund :( Läs mer
  • 2020-09-03

Linda Camilla F skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra. Var inte helt slät i utskärningen utan det var en liten tagg som stack ut där man förmodligen började/slutade med verktyget. Sen får jag inte bort skyddsplasen så är bara lite bortskrapat på ena sidan. Läs mer
    2020-09-03 Lars H svarar Linda Camilla F
    Hej Linda,

Tack för din återkoppling!

På akrylsiffrorna kan det bli en liten kantlinje på kanske 1/10 mm där lasern lämnar skärningen. Är det mer så, så ska du absolut kontakta oss på kundtjänst. Skyddsplasten sitter ganska ordentligt men det går bra att ta bort den, det gäller ett du får tag i en kant. Sen är det bara att dra och vips får du fram den vackra spegelblanka ytan.
  • 2020-09-02

Erika T skrev om Fasaddekor.se
    Fina produkter, enkelt att beställa och snabb leverans! Vi är väldigt nöjda med våra fasadbokstäver! Läs mer
  • 2020-08-30

Malin L skrev om Fasaddekor.se
    Superbra service och mycket bra kvalitet på produkten. Mycket tacksam för bra instruktion och att skruvar fanns med. Läs mer
  • 2020-08-28

Bengt G skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte siffror till huset med vårt namn i, det blev riktigt bra.
    Bra info om montering gjorde det lätt att sätta upp dem på en mexitegelvägg.
    Beställde på nätet och vi fick all information under vägen från orderbekräftelse till faktura och leverans.
    Stort tack! Läs mer
  • 2020-08-26

Mathias E skrev om Fasaddekor.se
    Beställde hussiffror & allt fungerade väldigt bra. Inom fem dagar fick jag min leverans. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-08-26

Kerstin L skrev om Fasaddekor.se
    Fasaddekor nummer till huset 55.jätte nöjd med dom Läs mer
  • 2020-08-25

Michael R skrev om Fasaddekor.se
    nöjd kund skylten ser snygg ut Läs mer
  • 2020-08-23

Mikael L skrev om Fasaddekor.se
    Bra..............................................................................!!! Läs mer
  • 2020-08-23

Lars H skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en plåtbokstav. Pga ett missförstånd levererades fel storlek. Hann knappt reklamera förrän en trevlig representant hörde av sig, förklarade missförståndet och lovade skicka ny produkt omedelbart. Den finns nu för avhämtning. Mycket bra bemötande och hantering! Läs mer
  • Nina O

2020-08-23

Nina O skrev om Fasaddekor.se
    Inte så snabb leverans men annars nöjda.
    Vi saknade distanser till vårt husnummer, annars hade detta betyget blivit högre. Vi är nöjda med utseendet på skylten annars Läs mer
    2020-08-23 Lars H svarar Nina O
    Hej Nina,

Tack så mycket för din återkoppling och givetvis för att du köpt från oss!

Vår tillverkningstid för LED-husnumren är ca 2 veckor och tyvärr har vi svårt att göra det snabbare, då varje husnummer skapas unikt för varje kund med ingjuten LED-slinga för att bli 100% vattensäkrat (IP67.klass). På din typ av husnummer sitter distanserna förmonterade på baksidan som rostfria M4-distansstift. Hör mycket gärna av dig till oss om något är det minsta oklart runt monteringen. :-)
  • 2020-08-22

Marita K skrev om Fasaddekor.se
    Enkelt att beställa, snabb leverans, perfekt resultat. Läs mer
  • 2020-08-18

Anders W skrev om Fasaddekor.se
    Man missade att leverera distanser till siffran som jag beställde. Påpekade detta i ett mail och man skickade då detta så att det kom några dagar senare. En ursäkt hade kanske varit bra. Nu har jag fått grejerna och monterat upp det. Fungerar bra så jag är nöjd Läs mer
    2020-08-18 Lars H svarar Anders W
    Hej Anders,

Förlåt, du skulle inte bara fått en snabb rättning utan även ursäkt! Självklart ber vi om ursäkt för att distansröret missades vid packningen av din order. Tack för att du trots allt är nöjd med produkten! :-)
  • 2020-08-14

Kristina R skrev om Fasaddekor.se
    fadadnummer
    Nöjd med snabb leverans Läs mer
  • Björn S

2020-08-14

Björn S skrev om Fasaddekor.se
    Produkter av hög kvalitet som levererades snabbt trots att det var mitt i semestern. Läs mer
  • 2020-08-14

Johnny F skrev om Fasaddekor.se
    Allt enkelt, bra produkter, snabb leverans. Läs mer
  • 2020-08-11

Timmy O skrev om Fasaddekor.se
    Siffra till huset i akrylplast! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-08-10

Cecilia B skrev om Fasaddekor.se
    Fasadnummer i storlek 50 cm.
    Motsvarade förväntningarna.
    Bra service.
    Snabbare leverans än förväntat.
    Snyggt förpackade när de kom fram.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-08-07

Anders F skrev om Fasaddekor.se
    Allt perfekt förutom att man i produktionen av siffran lackat skruvarna så mycket att det tog två timmar att göra ren gängorna så mycket att det gick att dra på en mutter. Detta behövs om man skall fästa siffran i stålplåt. Läs mer
  • Stephan P

Ing-britt A skrev om Fasaddekor.se
    Siffra till husvägg.
    Köpte på nätet
    Mina förväntningar infriades
    Vi är nöjda och glada Läs mer
  • 2020-08-04

Monica S skrev om Fasaddekor.se
    Väldigt bra service. Ringde upp mig för att beställningen såg konstig ut,och rättade till det per telefon så att jag fick vad jag ville ha. Läs mer
  • 2020-08-03

Staffan L skrev om Fasaddekor.se
    En fasadsiffra.
    digitalt bemötande.
    Hade förväntat mej metall men det var plast.
    trodde det skulle vara vit text men det var genomskuren text.

Jag hade förmodligen inte läst tillräckligt noga.

OK upplevelse. Läs mer
    2020-08-03 Lars H svarar Staffan L
    Hej Staffan!

Så tråkigt om du råkat beställa fel. Du ska absolut kontakta oss, så ser vi vilken lösning vi kan hitta. Vi har många olika material, såsom plexiglas, flertalet metaller, naturträ och betong.
  • 2020-08-02

Maria I skrev om Fasaddekor.se
    Enkelt att beställa och snabb leverans av snygg fasadsiffra Läs mer