Alla kategorier Webshop Fasaddekor.se

Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 465 kunder tycker om Fasaddekor.se

• 2019-02-12

Johan L skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadskyld. Snabb leverans och bra snabb service Läs mer
  • 2019-02-07

Anders N skrev om Fasaddekor.se
    Bra kvalité på produkten. Snabb leverans och snabba på att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-02-06

Bengt H skrev om Fasaddekor.se
    husnummerskylt köpt via nätet- snabbt och enkelt Läs mer
  • 2019-02-04

Linda G skrev om Fasaddekor.se
    Fantastisk firma som ser till sina kunders bästa! Jag beställde stora husnummer i present till en vän och blev orolig att de inte skulle hinna fram i tid men fick supersnabb feedback på Facebook när jag skickade meddelande till dem! Och grejerna kom i god tid och var superfina och väl inpackade! Vill ni ha snygga husnummer så beställ här! Läs mer
  • 2019-01-23

Inger A skrev om Fasaddekor.se
    Köpte husnummer.
    Mitt bemötande var mycket bra.
    Förväntningarna var helt ok.

Med vänlig hälsning/Inger Läs mer
  • 2019-01-17

David H skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadnumrering i form av tre bokstäver. Har blivit bra bemött och bra information när leveransen fördröjdes. Det var en mycket bra monteringsmall, men det bör nog förtydligas i monteringsanvisningarna att det jättenoga med vart man sätter hålen. Att skjuta hålen 2-3 mm i sidled (vilket blev konsekvensen när man borrade i en mexitegelvägg) gjorde monteringen jättesvår. Dessutom bör man nog ge lite extra tips till montage på mexitegelväggar. Dessa är ju duktigt "ruggliga" och gör det ännu svårare. Men nu sitter våra bokstäver snyggt och elegant på fasaden. Läs mer
  • 2019-01-07

Jens P skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror, fördröjd leverans men bra information så upplevelsen var bra Läs mer
  • 2019-01-05

Anders G skrev om Fasaddekor.se
    Rostfria siffror men ej monterat ännu Läs mer
  • 2019-01-04

Pernilla F skrev om Fasaddekor.se
    Fasadskyltar/siffror. Bra information. Läs mer
  • 2019-01-04

Susanne W skrev om Fasaddekor.se
    Köpte ett husnr, snabb återkoppling på att leveransen skulle bli sen. Läs mer

Samer Y skrev om Fasaddekor.se
    Overall good experience, slightly overpriced! Läs mer

Ingela W skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra har 8nte satt upp den ännu Läs mer

Bill Patric S skrev om Fasaddekor.se
    Vi beställde snygga hussiffror i cortenplåt Läs mer

Diellza I skrev om Fasaddekor.se
    Fina fasadsiffror. Lång lev tid men förståelse över en sån kampanj vecka. Läs mer

Peter N skrev om Fasaddekor.se
    Köpte 2 siffror i betong. Hade önskat att de var lite bättre packade. Gärna i en ytterkartong med skyddade stötdämpningsmaterial i. Läs mer

Elisabeth E skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte 3 siffror, stora enkla. Tog tid att få leveransen på grund av black fryday många som beställde.
    Tog lång tid innan jag fick meddelande om att leveransen skulle bli sen, men det kom meddelande. Läs mer

Josefin B skrev om Fasaddekor.se
    Jättefina produkter. Väldigt nöjd med mina siffror och bokstav. Läs mer

Marie E skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror och kontakten med företaget var super, snabb återkoppling.
    Däremot blev jag besviken på produkten då mallen för skruvhålen inte stämde med hålen på fasadsiffrorna. Läs mer
    2019-01-02 Lars H svarar Marie E
    Hej Marie!

Om inte mallan stämmer så kontakta oss direkt för åtgärd. Självklart hjälper vi dig bums!

Rose-Marie A skrev om Fasaddekor.se
    Mycket bra.................././ Läs mer

Mattias U skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte siffror till fasaden. Mycket bra kvalitet och utmärkt installationsanvisning. Värt varenda krona :-) Läs mer

Jonas T skrev om Fasaddekor.se
    Helt nöjd! Har dock inte monterat upp den ännu. Läs mer

Stefan p skrev om Fasaddekor.se
    För lång leverans tid och dåligt slipad siffra vassa kanter Läs mer
    2019-01-01 Lars H svarar Stefan p
    Tack för din feedback Stefan! Vi hade en extrem försäljning i november och tyvärr blev vi i vissa fall försenade med leveranserna vilket vi informerade om via mail. Beklagar givetvis detta. Metallsiffrorna få en något skarp kant vid vattenskärningen men vi menar att detta saknar betydelse när de är monterade. Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt köp!

Joachim S skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffror, 50 cm i rostfritt stål. Var precis så bra som förväntades. God kvalitet. Välemballerat och snabb leverans. Läs mer

Sofia A skrev om Fasaddekor.se
    Hej!
    Snygga, välgjorda siffror till fasaden.
    En nackdel var att leveransen drog ut jätte mkt på tiden. Företaget fick in många beställningar under deras ”Blackfriday deal”.
    Fast jag tycker att det är bättre att jag får en fin och välgjord produkt och att det tar sin tid att få den levererad till sig än att jag får en ful produkt med en supersnabb leverans.
    Hälsn Sofia. Läs mer

Lennart R skrev om Fasaddekor.se
    fasaddekor "fyra" 30 cm hög i svart akryl,
    köpte på Black Friday så det blev lång leveranstid ;)

skall montera nu idag , men det ser uta att vara bra då det var med monteringsmall oxå

Lennart Läs mer

Anders F skrev om Fasaddekor.se
    Frakten tog ett tag med erbjudandet var bra. Läs mer

Jessika N skrev om Fasaddekor.se
    Fasadbokstäver. Black friday kampanj där tillverkningen drog ut på tiden. Efter att jag kontaktade företaget och förklarade att varan jag beställt var en julklapp skyndade man på min order. Detta uppskattas enormt. Stort tack! Läs mer

Sandra Jennie Christina S skrev om Fasaddekor.se
    Köpt fasadsiffror på Black Friday för att ge bort i julklapp. Leveransen var väldigt försenad vilket jag inte fick någon info om. Fick dock svar Ang detta när jag mailade. När produkten väl kom verkade allt vara i sin ordning Läs mer

Anita D skrev om Fasaddekor.se
    Fina produkter , snabb och rätt leverans Läs mer

Mette R skrev om Fasaddekor.se
    Ett husnummer, fantastiskt fint👍
    Lång leveranstid, ”Black Friday”. Läs mer
  • Jonas L

2018-12-30

Jonas L skrev om Fasaddekor.se
    Mycket bra och trevligt bemötande. Snygg vara som levererades! Läs mer

Eva K skrev om Fasaddekor.se
    Väldigt serviceminded vid mailkontakt.
    Fina siffror !! Läs mer

Sven G skrev om Fasaddekor.se
    Bra snygga siffror, liten lång leveranstid men så är det med black friday och december månad! Läs mer

Elisabeth J skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadsiffror. Är väldigt nöjd Läs mer

Susanne S skrev om Fasaddekor.se
    Så nöjd med mitt köp. Bra info när det gällde leveranstid. Bra förpackat och mycket bra instruktioner. Läs mer

Karin W skrev om Fasaddekor.se
    Produkten levde inte upp till min förväntan, men det bemötande jag fått när jag reklamerat har varit väldigt trevligt. Lever de upp till vad de lovat i denna dialog kommer jag stå fast vid mitt betyg. Läs mer
  • Annette D

2018-12-30

Annette D skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra hade ingen kontakt. Pengarna drogs direkt men fick vänta på varan över 14 dagar Dyr men fin siffra Läs mer
    2018-12-30 Lars H svarar Annette D
    Tack för din återkoppling Annette!

När man köper via Klarna och betalar med kort så gör Klara en reservation av beloppet vid order. När tillverkningen är klar (tillverkningstiden är beroende av material t ex tar det längre tid att gjuta våra betongsiffror än att tillverka siffror i plexiglas) så markerar vi ordern som skickad hos Klarna och då debiteras kortet. Detsamma gäller om man valt faktura. Fakturans betalningstid börjar inte "ticka" förrän att vi skickar ordern från oss.

Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt husnummer! :-)
  • Sanna L

2018-12-29

Sanna L skrev om Fasaddekor.se
    Fasadbokstäver i svart plast (?)
    Riktigt fina!
    Fast jag beställde på nätet, så upplever jag att jag fick proffsig personlig service vud mailkontakt med dem. Hade velat ge detta i present till sambon som fyller år 11/12, och de lovade göra ett ärligt försök. Blev så glad för att de verkligen försökte!! Jag lyckades hittaxennannan sak som han fick istället, så fick han detta i julklapp istället. När jag mailade om detta så fick jag ett STORT tack tillbaka. (Jag fattade ju oxå att de fick massor m beställningar vid Black Friday..)
    Rekommenderar dem gärna Läs mer
  • 2018-12-29

Alexander G skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en stor fasadsiffra, mycket fin kvalitet, som levde upp till alla våra förväntningar! Jätte bra service när man undrar något eller har frågor! Läs mer
  • 2018-12-29

Susanne P skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en stor siffra och är jättenöjd Läs mer
  • Magdalena H

2018-12-28

Magdalena H skrev om Fasaddekor.se
    Beställde ett husnummer. Lätt att beställa, snabb bekräftelse. Tydlig kontakt när de pga hög orderingång inte kunde hålla vanlig leveranstid. Fin produkt, väl förpackad. Enkel beskrivning och rejäla fästanordningar. Mycket nöjda. Läs mer

Ingela H skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasad tvåa under Black Friday. Trodde inte att köpet gått igenom eftersom jag inte fick ngt bekräftelse mail och att det tog en månad innan jag hörde ngt av de och då var det för att paketet fanns att hämta på angivet utlämningsställe. Läs mer
    2018-12-29 Lars H svarar Ingela H
    Hej Ingela!

Jag är ganska säker på att du hittar våra bekräftelsemail och leveransuppdateringar i din "skräppost".

Tack för att du valde oss! :-)

Nana V skrev om Fasaddekor.se
    Annonsen lovade 50% men när fakturan kom var rabatten inte dragen. Dock var siffrorna fina! Läs mer
    2018-12-29 Lars H svarar Nana V
    Hej Nana!

50% rabatt har vi aldrig lämnat, däremot 30% under Black Friday. Självklart ska du kontakta oss om din rabattkod inte gått igenom vi betalningen! :-)

Susanne Å skrev om Fasaddekor.se
    Köpte FASADSIFFROR i vitt och en svala. Är helnöjd. Kommer absolut att rekommendera Fasaddekor och återkomma som kund. Läs mer

Hanna F skrev om Fasaddekor.se
    Jättefin vara. Det tog lite tid med leveransen då det var högtryck just när vi beställde. Företaget meddelade detta via mail vilket jag tyckte var jättebra! Läs mer

Tommy F skrev om Fasaddekor.se
    Sammantaget mycket nöjd med kontakten med företaget.
    Jag köpte en fasadtrea.
    Info om försenad leverans pga. Black friday helt ok och ett proffsigt kundbemötande/omhändertagande.
    Jag ÄR jättenöjd Läs mer

Pierre S skrev om Fasaddekor.se
    Minus på att det va lite dålig kvalité på fästanordningen på siffra ! Annars var det helt ok medmina förväntningar Läs mer

Mari P skrev om Fasaddekor.se
    Fick vänta ett tag på siffrorna pga många beställningar på Black friday. Har ej satt upp siffrorna på väggen än, men hoppas och tror jag ska bli nöjd när de är uppe. Läs mer

Per D skrev om Fasaddekor.se
    Köpte siffra till huset.
    Lättanvänd beställningstjänst.
    Bra med info om försenad leverans. Leveranstiden upplevs ändå för lång.
    Transportföretaget distribuerade produkten till fel utlämningsställe (3 mil bort) vilket medförde onödiga kontakter och ytterligare förlängd leveranstid.

Lättmonterad produkt. Bra instruktion. Bra resultat. Läs mer

Lars-Åke L skrev om Fasaddekor.se