Alla kategorier Webshop Fasaddekor.se

Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 491 kunder tycker om Fasaddekor.se

• Anneli F

2019-05-25

Anneli F skrev om Fasaddekor.se
    Fantastisk firma som lyssnade på vad jag ville ha. Brett sortiment att välja på.
    Och sååå fina siffror. Nöjdare än nöjdast. Kan verkligen rekommendera detta företag ☆☆☆ Läs mer
  • 2019-05-23

Sofia L skrev om Fasaddekor.se
    Hussiffra, bra att det följde med en borrmall och skruvar och sånt. Ångrar dock att jag inte köpte en större, men det var rätt dyrt. Läs mer
  • 2019-05-22

Susanna A skrev om Fasaddekor.se
    Beställde betongbokstäver
    Jag är nöjd med att det stämde överens med förväntningen jag hade. Väntar med spänning på resultatet när bokstäverna är på plats Läs mer
  • 2019-05-17

Eva Kristina O skrev om Fasaddekor.se
    Superfina siffror och proffsigt hantverk. Har blivit en del fel i beställningen men alltid trevlig kontakt och snabbt åtgärdat. Läs mer
  • 2019-05-14

Anna S skrev om Fasaddekor.se
    Riktigt bra men dyrt. I förhållande till material mm så är priset för högt tycker jag. Annars en snabb, smidig affär och leverans. Hade gärna önskat att det även skulle finnas svart matt. Läs mer
  • 2019-05-13

Jenny G skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en husfasadskylt - storlek större med belysning - Den blev så bra! Lätt att sätta upp och bra hemsida som var lätt att använda och som gav en bra beskrivning av produkten samt att det var bra att man kunde klistra in den på ett eget foto för att se hur det skulle bli - Mycket nöjd! Läs mer
  • Maria W

2019-05-11

Maria W skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror. Snabb leverans, varan levde verkligen upp till förväntningen. Då jag hade en fråga om montering fick jag snabbt svar även fast att det var röddag då jag ställde den. Mycket nöjd! Läs mer
  • Einar A

2019-05-10

Einar A skrev om Fasaddekor.se
    Snygga siffror
    Snabb leverans Läs mer
  • 2019-05-10

Carsten K skrev om Fasaddekor.se
    Bra info, god kvalitet på era varor Läs mer
  • Annica T

2019-05-10

Annica T skrev om Fasaddekor.se
    Smidigt att beställa och perfekt att man får med borrmall. Har inte satt upp bokstäverna än, men med den instruktion som medföljde så ska jag nog fixa det själv. Läs mer
  • 2019-05-10

Anna Q skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och bra service! Jättefin väggdekor. Rekomenaders varmt Läs mer
  • 2019-05-08

Maj S skrev om Fasaddekor.se
    Helt nöjd med våra fasad siffror! Läs mer
  • 2019-04-24

Ulf A skrev om Fasaddekor.se
    Snygga grejor, snabb leverans och bra monteringsanvisning !!
    Hussiffran blev perfekt!! Läs mer
  • 2019-04-22

Anette P skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte en husfasadskylt. Utmärkt service och snabb leverens. Läs mer
  • 2019-04-17

Tomas A skrev om Fasaddekor.se
    Bra hemsida. Levereras på uttalad tid.
    Produkten perfekt tillverkad Läs mer
  • Caroline L

2019-04-14

Caroline L skrev om Fasaddekor.se
    Beställde husnummer med namn utstansat. Blev jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-12

Ann-Christine E skrev om Fasaddekor.se
    Gott bemötande vid telsamtal. Fasadsiffrorna motsvarade verkligen våra förväntningar. Riktigt snygga! Läs mer
  • 2019-04-10

Lars A skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en 400 mm hög 7:a.
    Allt OK.
    Hälsar Lars Ahlström Läs mer
  • 2019-04-05

Pernilla M skrev om Fasaddekor.se
    ingen beskrivning hur man sätter upp siffrorna det hade varit bra Läs mer
    2019-04-05 Lars H svarar Pernilla M
    Hej Pernilla!

Då får vi be om ursäkt, vi måste har missat instruktionen i ditt paket (följer alltid med i normalfallet). Instruktioner finns även i butiken under "Montageguide". Hoppas att du trots missen blev riktigt nöjd med dina siffrorna när de nu är på plats! :-)
  • Camilla K

2019-04-05

Camilla K skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte ett par fasadsiffror genom ett samarbete med Fasaddekor. Jag gör reklam av siffrorna på mitt instagramkonto mot att jag fick rabatt på beställningen. Jag har fått otroligt bra bemötande av Fasad Dekor och har bara positiva erfarenheter av dem. Snygga siffror var det också som var lätt att montera. Toppennöjd! Läs mer

Michael S skrev om Fasaddekor.se
    Tycker produkten är bra...
    Men alldeles för dyr för gemene man..
    Säljer kanske bra i höginkomsttagares områden... Läs mer

Magnus B skrev om Fasaddekor.se
    Snabbleverand mycket lätt att montera Läs mer

Esthefany B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte husnummer . Så himla bra. Och super bra mall. Läs mer
  • 2019-03-20

Marina E skrev om Fasaddekor.se
    Otroligt nöjd o bättre än förväntan. Mall för hjälp att mäta ut o sätta upp. Nöjd med alla olika material o stilar toppbetyg från mig Läs mer
  • Camilla F

2019-03-15

Camilla F skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffror beställde ja å dom kom bara efter 2 dagar å dom va superfina å uppfyllde mina krav till 100 % Läs mer
  • 2019-02-26

Robert F skrev om Fasaddekor.se
    Det var helt fantasktist vilken SERVICE jag återkopplade när jag hade fått min beställning som jag trodde hade blivit fel dom svarade samma kväll och problemet var löst.
    Jsg är själv egen företagare och jag ska upp till samma service nivå
    Snyggt jobbat ni på Fasaddekor Läs mer
    2019-02-26 Lars H svarar Robert F
    Stort tack för din vänliga feedback Robert. Vi rodnar lite! :-)
  • 2019-02-12

Johan L skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadskyld. Snabb leverans och bra snabb service Läs mer
  • 2019-02-07

Anders N skrev om Fasaddekor.se
    Bra kvalité på produkten. Snabb leverans och snabba på att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-02-06

Bengt H skrev om Fasaddekor.se
    husnummerskylt köpt via nätet- snabbt och enkelt Läs mer
  • 2019-02-04

Linda G skrev om Fasaddekor.se
    Fantastisk firma som ser till sina kunders bästa! Jag beställde stora husnummer i present till en vän och blev orolig att de inte skulle hinna fram i tid men fick supersnabb feedback på Facebook när jag skickade meddelande till dem! Och grejerna kom i god tid och var superfina och väl inpackade! Vill ni ha snygga husnummer så beställ här! Läs mer
  • 2019-01-23

Inger A skrev om Fasaddekor.se
    Köpte husnummer.
    Mitt bemötande var mycket bra.
    Förväntningarna var helt ok.

Med vänlig hälsning/Inger Läs mer
  • 2019-01-17

David H skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadnumrering i form av tre bokstäver. Har blivit bra bemött och bra information när leveransen fördröjdes. Det var en mycket bra monteringsmall, men det bör nog förtydligas i monteringsanvisningarna att det jättenoga med vart man sätter hålen. Att skjuta hålen 2-3 mm i sidled (vilket blev konsekvensen när man borrade i en mexitegelvägg) gjorde monteringen jättesvår. Dessutom bör man nog ge lite extra tips till montage på mexitegelväggar. Dessa är ju duktigt "ruggliga" och gör det ännu svårare. Men nu sitter våra bokstäver snyggt och elegant på fasaden. Läs mer
  • 2019-01-07

Jens P skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror, fördröjd leverans men bra information så upplevelsen var bra Läs mer
  • 2019-01-05

Anders G skrev om Fasaddekor.se
    Rostfria siffror men ej monterat ännu Läs mer
  • 2019-01-04

Pernilla F skrev om Fasaddekor.se
    Fasadskyltar/siffror. Bra information. Läs mer
  • 2019-01-04

Susanne W skrev om Fasaddekor.se
    Köpte ett husnr, snabb återkoppling på att leveransen skulle bli sen. Läs mer

Samer Y skrev om Fasaddekor.se
    Overall good experience, slightly overpriced! Läs mer

Ingela W skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra har 8nte satt upp den ännu Läs mer

Bill Patric S skrev om Fasaddekor.se
    Vi beställde snygga hussiffror i cortenplåt Läs mer

Diellza I skrev om Fasaddekor.se
    Fina fasadsiffror. Lång lev tid men förståelse över en sån kampanj vecka. Läs mer

Peter N skrev om Fasaddekor.se
    Köpte 2 siffror i betong. Hade önskat att de var lite bättre packade. Gärna i en ytterkartong med skyddade stötdämpningsmaterial i. Läs mer

Elisabeth E skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte 3 siffror, stora enkla. Tog tid att få leveransen på grund av black fryday många som beställde.
    Tog lång tid innan jag fick meddelande om att leveransen skulle bli sen, men det kom meddelande. Läs mer

Josefin B skrev om Fasaddekor.se
    Jättefina produkter. Väldigt nöjd med mina siffror och bokstav. Läs mer

Marie E skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror och kontakten med företaget var super, snabb återkoppling.
    Däremot blev jag besviken på produkten då mallen för skruvhålen inte stämde med hålen på fasadsiffrorna. Läs mer
    2019-01-02 Lars H svarar Marie E
    Hej Marie!

Om inte mallan stämmer så kontakta oss direkt för åtgärd. Självklart hjälper vi dig bums!

Rose-Marie A skrev om Fasaddekor.se
    Mycket bra.................././ Läs mer

Mattias U skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte siffror till fasaden. Mycket bra kvalitet och utmärkt installationsanvisning. Värt varenda krona :-) Läs mer

Jonas T skrev om Fasaddekor.se
    Helt nöjd! Har dock inte monterat upp den ännu. Läs mer

Stefan p skrev om Fasaddekor.se
    För lång leverans tid och dåligt slipad siffra vassa kanter Läs mer
    2019-01-01 Lars H svarar Stefan p
    Tack för din feedback Stefan! Vi hade en extrem försäljning i november och tyvärr blev vi i vissa fall försenade med leveranserna vilket vi informerade om via mail. Beklagar givetvis detta. Metallsiffrorna få en något skarp kant vid vattenskärningen men vi menar att detta saknar betydelse när de är monterade. Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt köp!

Joachim S skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffror, 50 cm i rostfritt stål. Var precis så bra som förväntades. God kvalitet. Välemballerat och snabb leverans. Läs mer

Sofia A skrev om Fasaddekor.se
    Hej!
    Snygga, välgjorda siffror till fasaden.
    En nackdel var att leveransen drog ut jätte mkt på tiden. Företaget fick in många beställningar under deras ”Blackfriday deal”.
    Fast jag tycker att det är bättre att jag får en fin och välgjord produkt och att det tar sin tid att få den levererad till sig än att jag får en ful produkt med en supersnabb leverans.
    Hälsn Sofia. Läs mer

Industrigatan 18, 243 32 Höör