Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

934 omdömen om Fasaddekor.se

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-01-27 Verifierad kund
    Fasadsiffra, bra kvalité, bra monteringsmall, hyfsat snabb leverans
    2023-01-09 Verifierad kund
    Har inte haft någon kontakt med företaget, så kan inte lämna ett omdöme.
    Däremot är det en defekt i kanten på tavlan en decimeter stor fläck med annan färg på .
    MVH Ingela
    Hej Ingela!

Tack för ditt köp och återkoppling! Är inte tavlan i perfekt skick, så kontakta oss bums för åtgärd! :-)
    2022-12-23 Verifierad kund
    Köpte stort livsträd i plåt. Efter beställning kom bekräftelse med tänkt leverans tid (ca 3veckor). Mycket uppskattat med det. Trädet kom sen efter ca 3 veckor.
    Vi är helnöjda med varan
    2022-12-23 Verifierad kund
    Jag fick svar på frågor om produkten. leveranstiden var kanske lite lång. Produkten var enligt mina förväntningar
  • Lena K
    skrev om Fasaddekor.se
    2022-12-23 Verifierad kund
    Jättefina fasadsiffror i skiffer!!!
    Super bemötande från företaget när jag vill ändra utförande i elfte timmen:)
    2022-10-19 Verifierad kund
    Fina bokstäver. Lätta att sätta upp. Snabb leverans.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Utöver att leverera en väldigt fin produkti uppvisade Fasaddekor ett mycket stort kundfokus och hög servicenivå.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag köpte en skärmvägg och blev mycket trevligt bemött av personalen vid flera telefonsamtal. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Företaget har många olika motiv att välja på och jag rekommenderar gärna företaget.
    2022-09-05 Verifierad kund
    —————————————————————-//—-//////
    2022-09-03 Verifierad kund
    Allt funkade som tänkt, jobbar med att ställa dem i Sjöskogen (trädgården)
    Blir en del att gjuta betong mm.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snabb leverans och ursnygga fasadsiffror. Kommer rekommendera dom till vänner
    2022-08-31 Verifierad kund
    Tydlig och bra hemsida där man gör sin beställning och väljer hur man vill att det ska se ut. Många valmöjligheter och alternativ för att få det anpassat för sitt eget tycke och smak.
    Snabb och smidig leverans. Bra produkt med hög kvalitetsnivå. Nytänkande när det gällercfastsättning, utan behov av plugg eller skruv eller för den delen distanser. Man väljer själv vilken distans man vill hålla från väggen. Smart med mallen som medföljer där man i fullskala tecknat kan se hur det kommer att se ut och att man har möjlighet att prova sig fram och testa och se var man vill placera dekoren. I denna mall finns också markerat var hålen ska göras. Enormt smidigt system, tog inte lång tid att få upp det snyggt på väggen. Mycket nöjd och rekommenderas varmt.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevliga och väldigt serviceminded. Jag har köpt från dem flera gånger och med toppenresultat varje gång.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Har inte varit i kontakt med företaget men upplever att det fungerade bra efter att jag bokat min beställning via deras hemsida.

Inget att klaga på 👍😊
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jag fick produkt som har många repor på fram sidan.
    Inga muttrar för montering.
    Tack för ditt kööp Youssef! Om du drar bort skyddsplasten från fronten (med märkning "protective foil on front"), så ska du se att ditt fina husnummer är 100% perfekt i ytan. Ditt husummer är också komplett med monterade distanser och på LED-husnumren används inget övrigt monteringsmaterial såsom muttrar. Du har allt som behövs för en enkel montering enligt monteringsguiden i leveransen. Har du några frågor eller önskar få en kopia av monteringsguiden, så tveka inte en sekund att kontakta oss. Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt husnummer! Fasaddekor.se
    2022-08-25 Verifierad kund
    Beställde på hemsidan som var tydlig och informativ. Leveransen gick snabbare än aviserat, vilket är ett plus.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Hade lite funderingar och önskemål gällande min order. Fantastiskt bra service och bemötande från Lars! Mycket nöjd med min fasadsiffra med led belysning.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Snabb leverans av plåtar runt soptunnor. Bra emballage.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jag beställde husnummer och är jättenöjd!
    Snabbt och enkelt 😊
    2022-08-19 Verifierad kund
    Snabb leverans till rimligt pris
    2022-08-18 Verifierad kund
    Det tog lite lång tid att få min metal tavla.
    Men det var mitt I semester tidier.
    Jag är mycket nöjd med min tavla som är : dam med fjärilar
    2022-08-17 Verifierad kund
    Köpte en fasadsiffra. Snabb leverans, bra paketerat och verkligen jättefin, och smidig och bra beskrivning👍🏻
    2022-08-16 Verifierad kund
    Fantastiskt snabb respons och mycket trevligt bemötande!
    Köpt två väggdekorationer i cortenplåt - magiskt fina!
    Tusen tack Tobias!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jätte nöjda med våra fina fasad siffror!
    2022-08-14 Verifierad kund
    Fasadsiffror
    Supersnabb leverans trots sommartider. Mycket nöjd
    2022-08-12 Verifierad kund
    Fin fasadsiffra. Bra leverans till ombud.
    Hade varit bra med någon form av bekräftelsemail när beställningen var mottagen. Började undra om jag faktisk hade beställt nåt. Tog lite tid innan den kom.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mkt nöjd! Jag beställde fasad siffror i betong, motsvarade alla förväntningar. Lätta att montera tack vare mallen som medföljer.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Bra hemsida och mycket snabb leverans.
    Förväntad kvalite. Väldigt väl emballerat.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jag köpte fasadsiffror och när dom väl kom så hade jag fått fel men när jag ringde och berättade om problemet så var han jättebra att prata med och trevlig men det tog bara en vecka så kom mina siffror och snyggt blev det, bara positivt om företaget 😃
    2022-08-09 Verifierad kund
    Snabb leverans, snygg produkt.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och bra service👍
    2022-07-01 Verifierad kund
    Fick problem med en produkt som dom löste galant ägaren seruös person Mvh Roger
    2022-06-29 Verifierad kund
    Så fin dekor till husfasaden.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Har inte fått den reviderade utsmyckningen ännu men än så länge har det varit en bra kontakt
    Tack Mikael!

Vi gör vårt bästa, även när vi gjort fel!

Hoppas du blir riktigt nöjd med din väggdekor.
  • Sofie M
    skrev om Fasaddekor.se
    2022-06-07 Verifierad kund
    2022-05-22 Verifierad kund
    Köpte cortenstålprydnader 1*2 meter till plank, mycket snyggt utskurna motiv. Bemötande är där inget att klaga på och leveransen gick smidigt. Fick lite problem med upphängningen då jag inte kunde gå igenom hela planket då det vätter mot grannen men inget som inte gick att lösa med lite fantasi.Borde kanske ha någon konsollösning som man kunde köpa till.
    1000 tack för ditt fina omdöme och för ditt köp! :-) Fasaddekor.se
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mycket bra service och kunskap!
    Produkten håller utlovad kvalitet!
    2022-03-03 Verifierad kund
    Jätte bra service från företaget fick fel vara först sedan inga problem att få nya siffror.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Kanonfint nummer i koppar! Smidig leverans
    2022-01-03 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt, de hörde även av sig och meddelade att leverans av mina dekorplåtar skulle bli försenad. Problemfri leverans, jättenöjd!
    2022-01-03 Verifierad kund
    Smidigt att beställa & på några veckor hade jag min fina skärm hemma. Den ser ut att vara i bra kvalitet.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Jag köpte en dekorskärm, är väl egentligen en skärm för att ha i trädgården, men jag ska ha min i vardagsrummet. Och jag är väldigt nöjd. Hade bra kontakt med företaget när jag hade lite problem. Så tummen upp för Fasaddekor.
    2022-01-02 Verifierad kund
    Mycket bra service och snabb leverans :)
    2021-12-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött!

Köpt fasadsiffror som julklapp och de som fick dem blev mycket nöjda!
    2021-12-25 Verifierad kund
    Företaget levererade produkten jag hade beställt och ser ut som jag hade tänkt mig.
    2021-12-24 Verifierad kund
    Vi blev nöjda med resultatet. tack
    2021-12-24 Verifierad kund
    Enkel leverans och bra bemötande.
    Kan varmt rekommendera detta bolag
    Fasadsiffra!
    Mycket nöjd! Lätt att designa själv. Och resultat mycket bra!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Beställde 4st fasadsiffror för ca 2000kr, de visade sig vara fel årtal så vi ville beställa fler. De nya siffrorna fick vi till ytterligare förmånligt pris trots att misstaget va vårt eget.
    Kan starkt rekommendera fasadsiffror.se
    Enkel montering och prisvärt.
    1000 tack Fredrik, vi gör alltid vad vi kan! Förresten... namnet var Fasaddekor.se :-) :-) Fasaddekor.se
    2021-12-22 Verifierad kund
    Snygg skylt med enkel montering.
    Snabb leverans.