Fasaddekor.se

Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 823 kunder tycker om Fasaddekor.se 2

2021-04-13
    Jag fick ett bra intryck i webbshopen och allt funkade bra med att lägga order osv. Däremot fick jag aldrig någon bekräftelse på att ordern var lagd, vilket gjorde mig lite osäker på om allt fungerat som det skulle.
    Jag hade velat få ett automatgenererat mail med Orderbekräftelse - Tack för din order, leveranstid för din beställning är cirka.. och en mailadress för ev frågor.
    Hej Anna! Tack för din beställning och återkoppling! Vi skickar automatiskt alltid ett ordererkännande som innehåller alla detaljer inklusive en ritning av ditt husnummer. Tyvärr händer det ibland att ordermail första gången hamnar i skräpposten och jag är ganska säker på att du hittar ditt där. Om inte, så skicka oss ett mail, så skickar vi bums en kopia! :-) Fasaddekor.se
    2021-04-06
    Köpte husnummer och utlovad leveranstid hölls. Fin finish och monteringsmall följde med. Hade inte riktigt förstått hur den skulle monteras innan jag beställde men det framgick i leveransen (man borrar hål i väggen enligt mallen och för in stiften som sitter på numren direkt i hålen, dvs inga andra lösa delar)
    2021-03-26
    Köpte fasadbokstäver hade kontakt med företaget pga att jag ej fick någon bekräftelse på det jag hade beställt och har bara gott att säga om bemötandet
    2021-03-23
    Köpte en fasadsiffra i mattsvart metall. Enkelt att beställa, leverans som utlovat, snygg siffra och smidigt att montera. Nöjd.
    2021-03-11
    Toppenbra service! Väldigt bra produkt. Nöjd kund.
    2021-03-05
    Snabb leverans och inga konstigheter med beställningen.
  • Peter H
    2021-03-04
    Vi ville ha snygga fasadsiffror till vårt nybyggda fritidshus på Öland.

Takpannor och plåt går i antracit och då sökte jag efter detta på nätet och hittade snabbt och enkelt produkterna från Fasaddekor. Det visade sig att de har ett bra urval och såklart även fasadsiffror i just antracit.

Det var väldigt enkelt att göra urval och att beställa på deras hemsida och leveransen kom efter ca en vecka. Även enkelt att montera för en kontorsnisse som jag;).
    2021-02-27
    Snabbt, proffsigt och vansinnigt snygga husnummer! Rekommenderas varmt.
    2021-02-20
    Hej!
    Känner mig bekymrad över att nummerskylten redan börjat rosta.
    Zara
    Hej Zara, Tack för ditt köp och feedback! Du har beställt en siffra i rost dvs Corténstål och hela poängen är ju att den ska rosta, så allt ok! Har du kanske möjligtvis råkat beställa fel, kontakta oss då i supporten, så hjälper vi dig till en lösning! :-) Fasaddekor.se
    2021-02-18
    Jag köpte fasadsiffror. Inget fel på bemötandet och snabb leverans. De levde upp till det mesta. Mitt låga betyg beror dock på priset.
    Hej Emmy, Tack för din återkoppling och för det positiva omdömet! Vi tillverkar ju unika husnummer för varje kund i högsta kvalitet, vilket naturligtvis gör dem mer kostsamma. Å andra sidan är hållbarheten närmast evig och den "designade" känslan de ger fasaden ska förhoppningsvis gör investeringen väl värld! Tack för ditt köp Emmy! :-) Fasaddekor.se
    2021-02-18
    Vi har köpt siffror för att sätta upp på fasaden när vädret blir litet varmare, men kvaliteten och mallen verkar helt OK.
    2021-02-14
    Köpte betongsiffror, jättefina i verkligheten!
    En gick sönder under frakten, kontaktade fasaddekor och fick ett väldigt bra bemötande och ny siffra!
    2021-02-11
    Snabb och problemfri orderhantering.
    2021-02-10
    en fasadsiffra. allt funkade bra och en utmärkt produkt.
    2021-02-09
    Vi letade efter en fasadsiffra som skulle passa husets övriga plåtar i färg. Jag hittade inte rätt RAL-kulör via hemsidan, men efter mailkontakt fick vi äntligen tag på nr.3 i rätt nyans av grå.
    Vi är supernöjda med kundservicen, imponerad av snabba mailsvar och väldigt glada för vårt fina fasadnummer, vilket var både lättmonterat och passar vårt nybyggda hus perfekt!
    2021-02-05
    Beställde en produkt men fick fel storlek. Dock hade jag inom fem dagar den rätta. Utan att behöva göra något. Så ska det vara! Mycket nöjd.
  • Stig F
    2021-02-04
    Jag köpte ett ”husnummer”.
    Jag hittade då en 1 meter hög siffra. Tänkte att den skulle bli för hög, men den krympte när den kom på plats. Mycket dekorativ eftersom den även har bakgrunds belysning. Snyggast i kvarteret!
  • Hans H
    2021-02-01
    Jag köpte 2 st dekorskärmar i Cortenplåt. Vid affären hade jag en del kontakt med deras kundtjänst som var så otroligt hjälpsamma när jag ex ville skjuta på transporten i samband med julhelgerna.

Imponerande och kundorienterade genom hela affärsprocessen.

Stort tack och jag kommer tillbaka med nya förfrågningar
    2020-12-29
    Köpte fasadsiffra och blev mycket nöjd och det var snabb leverans.

Förbättringspunkt är inte produkten i sig utan hemsidan så skulle behöva sig ett lyft så det blir enklare använda samt bättre på att exempelvis använda AR eller liknande för att se siffran på plats innan man beställer den.
    Tack för ditt köp och din vänliga feedback Eric!!! Vi har många uppdateringar på gång men faktum är att det redan finns en funktion för att provmontera alla våra husnummer på en bild av din fasad. Dessutom i rätt skala! :-) Fasaddekor.se
    2020-12-25
    Snabb leverans.
    Fin kvalitet på produkt.
    Väldigt prisvärt.

Kul och ha en unik husnummerskylt som ingen annan har i vårt område, som verkligen kommer sticka ut!

Kan varmt rekommenderas!
    2020-12-25
    Supersnygg, kvalitetsprodukt, lättmonterad. Enkelt att beställa. Smidig leverans!
    2020-12-24
    Mycket snygg skylt helt enligt beställning. Pryder sin plats väldigt väl. Vi är så nöjda.
    2020-12-22
    Vi beställde husnummer. De var väldigt fina och rejäla.
    2020-12-22
    Snygg och stilren siffra! Ngt lång leveranstid men väl värd väntan!
    God jul!
    2020-12-22
    Enkelt beställt och snabbt levererat.
    2020-12-22
    Otroligt (och ovanligt) trevligt bemött då jag hade en efterföljande fråga om den produkt jag beställt.
    Har inte satt upp siffrorna ännu men det känns som det kommer bli grymt bra när de väl kommer upp.
    2020-12-22
    Fasadsiffra med gatunamn Bra leverans och beskrivning medföljde! Jag är nöjd med mitt inköp som nu upplyser om vår adress på fasaden😄
    2020-12-19
    Snabb leverans, motsvarade förväntningarna.
    2020-12-17
    Fasad siffror. Beställde de online. Så hade ingen kontakt med någon personal.
    Hade inga förväntningar så vet inte om företaget levde upp till dem.
    Jag är däremot väldigt nöjd med siffrorna jag köpte.
    2020-12-17
    Jag köpte en hussiffra. Den är jättefin och ser ut precis som det ser ut på webbsidan Fasaddekor.se
    Det tog kortare tid att få beställningen än det utlovades. Jag är mycket nöjd!
    Snabb lev. Fick Oxå snabbt svar på min fråga
    2020-12-17
    Husnummer att sätta på fasaden. Mycket bra verktyg för att välja storlek och stil på numren och möjlighet att ladda upp bild för att få en uppfattning om hur det kommer att se ut på huset.
    Fasadbokstäver
    Superbra
    Företaget levde verkligen upp till våran förväntning
    Ett mycket bra bemötande trevlig personal och snabb leverans.
    Bra instruktioner. Vi är mycket nöjda🤩
    2020-12-16
    Varan uppfyllde mina förväntningar och det var snabb leverans. Mycket bra
    2020-12-16
    Allt va toppen, snabb leverans.
    Fasadsiffra
    Enkelt flöde för urvalet
    Snabb leverans
    Bra kommunikation
    2020-12-16
    Fasadbokstäver helt ok leveranstid och rätt grejer
    2020-12-16
    Levererade snabbt, korrekt och helt enligt min förväntan
    2020-12-16
    Bra vara, lite oklar monteringsanvisning. På det stora nöjd.´!
    2020-12-15
    Än så länge har jag bara fått ett meddelande om att min fasadsiffra är på väg... Och det har den varit nu sedan den 27 nov. Inte så bra upplevelse. Då jag inte fått varan
    Tack för din feedback Therese! Ditt husnummer tillverkades över helgen och skickade redan måndagen den 1/12 men jag kan se att det inte är levererat (det är därför att du bara fått vårt avsändningsmail). Helt uppenbart är här något problem hos DHL. Kontakta oss bums imorgon, så ska vi se till att får fart på leveransen! :-) Fasaddekor.se
    2020-12-15
    Köpte en snygg siffra i cortenstål! Motsvarade förväntningarna, snabb leverans och trevligt bemötande.
    2020-12-15
    Snabbt och smidig beställningsprocess och snabb leverans.
    2020-12-14
    Köpte rostfria husnummer och de var som vi hade tänkt. Däremot var mallen utskriven snett men det hann vi upptäcka innan vi borrade. Snabb leverans.
    Hej Sara! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi skulle otroligt gärna komma i kontakt med dig för att stämma av vad som var fel med monteringsmallen då vi omedelbart måste rätta till en eventuell brist! Kontakta oss gärna på info@fasaddekor.se. 1000 tack! :-) Fasaddekor.se
    En fasaddiffra, snabb leverans
    2020-12-14
    Fantastisk kvalitet från början till slut både kundsupport och mina rostfria siffror.
  • Jessica C
    2020-12-14
    Jättefina siffror till huset och mycket enkla att sätta upp. Vi är supernöjda.
    Jessica
    2020-12-14
    Bra bemötande och snygga bokstäver.
    2020-12-14
    Vi köpte en siffra till husfasad. Var nöjd med produkten.
    2020-12-13
    Köpte en fasadsiffra till mitt nya hus. Leveransen dröjde men det var utlämningsstället som strulat till det. Stort tack till Ludvig på Fasaddekors suveräna, snabba och mycket vänliga kundtjänst!
    Siffran blev supersnygg och var väldigt enkel att montera på huset. Helnöjd!
    2020-12-13
    Allt kom i tid och med tydliga instruktioner. Bra kvalite.