Fasaddekor.se

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 686 kunder tycker om Fasaddekor.se

• 2020-07-02

Ola E skrev om Fasaddekor.se
    Snygga häftiga unika blir snyggt på mitt hus Läs mer
  • Kerstin M

2020-07-01

Kerstin M skrev om Fasaddekor.se
    Snabbt och enkelt. Lätt att montera Läs mer
  • 2020-06-26

Adam B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror. När dessa levererades framkom det att de skulle fästas grnom att man borrade hål i vilka siffrorna skulle fästas med silicon. Otroligt simpel lösning som inte fungerade i praktiken. Slutade med att jag borrade hål i siffrorna för att kunna fästa med skruv. Läs mer
    2020-06-26 Lars H svarar Adam B
    Hej Adam!

Så tråkigt att du inte kontaktade oss så att fick hjälpa dig, tror att du missuppfattat hur monteringen fungerar och vi hade givetvis guidat dig rätt. Att montera våra husnummer med dolda monteringsdistanser är enkelt om man följer den bifogade monteringsguiden och fungerar kanonbra på trä, tegel, betong, puts och plåtfasader (med fast material bakom plåt). Skulle du uppleva någon form av framtida problem, så kontakta oss direkt på supporten!

Kurt Mikael E skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans bra monteringsanvisning! Läs mer

Gunilla H skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och enkelt att hitta rätt hussiffra, stor fördel att kunna ladda upp bild och testa sig fram. Jättenöjd med vår nya hussiffra. Läs mer

Annika C skrev om Fasaddekor.se
    Hjälpsamma och snabba. Jag köpte en 40 cm stor fasadsiffra 😃 Läs mer
  • 2020-06-24

Mats L skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och bra kundservice, bra produkt Läs mer
  • Ingela E

2020-06-22

Ingela E skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en dekorskärm i rostig look. Skitsnygg och av hög kvalitet! Fått mycket beröm för den 👌 tack! Läs mer
    2020-06-22 Lars H svarar Ingela E
    Så roligt att höra Ingela! :-) Tack för att vi fick leverera!

Stefan S skrev om Fasaddekor.se
    Känns skum. Webbsidan gör reklam med att man får allt för att montera en fin hussiffra men sen är det bara en grov utskuren plåt med två stångar. Man ska montera med utomhussilikon som följer inte med. Utskärning av siffra är industri nivå och inte fin allts. Inte värd 1000kr om man får en färdig siffra för 100kr i en byggmarknad istället. Undvik! Läs mer
    2020-06-22 Fasaddekor svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Tack för din återkoppling! Så synd att du inte kontaktat oss direkt om du uppfattar att det är något fel på leveransen eller om du inte är nöjd. Vi släpper aldrig en kund som inte är 110% nöjd. Det stämmer att allt monteringsmaterial ingår dvs rostfri skruv och plugg för våra akrylsiffror. På metallsiffrorna sitter distanserna svetsade på baksidan (vi vill undvika missprydande hål i fronten) och därför används inte plugg på dessa. Det enda som inte ingår är silikon för att försluta hålen. Vi tycker helt enkelt inte det är rimligt att debitera alla kunder för en hel tub silikon då det är så otroligt lite som behövs. Givetvis kunde vi ha det som ett tillval och det ska vi absolut överväga. När det gäller utskärningskvaliteten så måste jag säga att jag inte riktigt förstår kritiken. Alla våra siffror är vattenskurna, vilket ger det finaste snittet av de olika tillverkningsmetoderna som finns. Här kan vi helt enkelt inte göra mer. Återigen, kontakta oss Stefan!

Kerstin S skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte fasadnummer med ledbelysning. Innan vi beställde hade vi några frågor som vi snabbt fick besvarade per telefon. Läs mer

Ann-sofie L skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadsiffror.
    Snygga siffror. Dock tog det lite tid men det kanske är rådande omständigheter som gör det. Fick dock svar och snabb leverans efter samtal med företaget Läs mer
  • 2020-06-19

Helena F skrev om Fasaddekor.se
    Köpt fasadsiffror. Att det var en mall med för uppsättningen var guld värt . Läs mer
  • 2020-06-18

Helene E skrev om Fasaddekor.se
    Toppen inga problem jag köpte en fasad siffra Läs mer
  • 2020-06-17

Johanna S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en nummerskylt till huset. Snabb leverans och bra kvalitet, lätt att sätta upp på husväggen. Läs mer

Linnea W skrev om Fasaddekor.se
    Väldigt tillmötesgående då jag ringde dem ang en felbeställning. Jättetrevlig personal Läs mer

Maria H skrev om Fasaddekor.se
    1 Fasadsiffror
    2 beställde på nätet
    3 jättefina siffror och lätta att sätta upp
    Bra helhetsintryck men de skulle behöva informera lite bättre om leveransen när den ungefär kommer att levereras, annars allt annat toppen. Läs mer

Lena P skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och mycket bra service när vi beställde husnummer. Leverans gick fort o tydliga instruktioner för montering, allt förberett. Läs mer

Annika P skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en 8 med ledbelysning.
    Kom efter 1,5 vecka och var väldigt snygg och lätt att montera.
    Vi är väldigt nöjda med fasaddekor och deras tjänst.
    Kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-06-12

Christian Erik Gustaf L skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra
    Ingen kontakt med företaget. (näthandel)
    Priset var väl högt men siffran snygg. Lite lång lev.-tid. Läs mer
  • 2020-06-11

Fredrik B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffra 40cm hög.
    Fick levererat enligt förväntan. Läs mer
  • 2020-06-10

Andreas I skrev om Fasaddekor.se
    Lite svårt med monteringen då monteringsdetaljer saknades men annars ok! Läs mer
  • 2020-06-09

Fredrik R skrev om Fasaddekor.se
    Snygg produkt
    Coola typsnitt
    Snabb leverans

Jättenöjd Läs mer
  • 2020-06-04

Mohamad Housam D skrev om Fasaddekor.se
    FÖR MYCKET DYRT, VI BETALT MER ÄN 2000 MR MEN VI FÅT PRODUKT SOM MAX VÄRDE 500, Läs mer
    2020-06-04 Lars H svarar Mohamad Housam D
    Hej Mohamad,

Tack för din återkoppling!

Så synd att du inte kontaktat oss direkt för ett samtal. Jag tror att du sannolikt missat att dra bort skyddsfolien från fronten, då får du en ful och matt yta som verkligen inte ser bra ut. Dra bort skyddsfolien, så ska du se att du fått valuta för pengarna! :-)

Ett 800 mm högt specialtillverkat husnummer i plexiglas med infälld text kan aldrig kosta 500 kr, det är inte ens materialkostnaden. Våra husnummer tillverkas unikt för varje kund och är inte serieproducerade standardvaror. Givetvis hade vi kunnat tillverka billigare massprodukter men vårt koncept är att leverera de mest unika och exklusiva husnumren.

Hoppas du blir nöjd med ditt husnummer efter monteringen och känner att villan har fått ett lyft som väl överstiger priset för din investering!
  • 2020-06-03

Kamilla D skrev om Fasaddekor.se
    Vi beställde ett husnummer i metall. Vid leveransen upptäckte vi ränder och smårepor som vi dokumenterade och mejlade till Fasaddekor.se som meddelade oss ganska omgående att de skickar ut ett nytt nummer. Vi är supernöjda med hur snabbt ärendet hanterades, bemötandet och lösningen. Läs mer
  • 2020-06-02

Christian A skrev om Fasaddekor.se
    Smidig webbsida för att designa skylten.
    Bra med kostnads feedback direkt.
    Leveransen fungerade också bra. Läs mer
  • 2020-05-29

Christian L skrev om Fasaddekor.se
    Lätt och överskådligt att beställa, bra urval av material och typsnitt!
    Bra kommunikation och leverans ,gillar hela upplägget från hemsida till leverans
    10 av 10
    Christian Lundwall Läs mer

Magnus S skrev om Fasaddekor.se
    Specialdesignat husnummer. Väldigt bra utskuret, inga vassa kanter, jättebra monteringsmall. Supernöjda! Läs mer

Ola L skrev om Fasaddekor.se
    Suveränt. Köpte siffra i rostfritt. Mycket bra kvalitet. Perfekt med monteingsmallen.
    Lite dyrt, men kvalitet kostar. Läs mer

Roine E skrev om Fasaddekor.se
    Mycket bra produkter. Beställning går är lättsam vi webb. Leveransen är snabb. Helt klart prisvärt. Läs mer
  • 2020-05-20

Emma K skrev om Fasaddekor.se
    Köpte nya siffror till huset. Allt har fungerat perfekt. Jag hade råkat beställa dubbla siffror vilket personalen anammade och ringde upp för att kolla om det verkligen stämde, vilket det inte gjorde. Så jag är tacksam för god service så jag i onödan slapp betala för två par siffror. Läs mer

Carina H skrev om Fasaddekor.se
    Köpt hussiffror. Via företagets hemsida. Hade inga speciella förväntningar. Det tog ganska många dagar innan jag fick mina varor.
    Nöjd med att handla hos Fasaddekor, / carina Läs mer

Tim K skrev om Fasaddekor.se
    Utmärkt förberedd för montering, allt helt utan anmärkning. Läs mer

Eva J skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadsiffror till vårt hus. Blev så supersnygga!
    Bra hemsida och man kunde få bra information om deras produkter.Nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-15

Jonas H skrev om Fasaddekor.se
    Det tog lång tid att få varan och ena siffran jag beställde är missfärgad. Läs mer
    2020-05-15 Lars H svarar Jonas H
    Hej Jonas,

Tack för din återkoppling! Givetvis ska du kontakta oss om något är fel. Vi tillverkar marknadens mest exklusiva husnummer och vi vikar aldrig ner oss när det gäller att göra våra kunder 100% nöjda! Maila eller ring oss, så att vi får chansen att rätta till!

När det gäller tillverkningstiden så är den varierande beroende på vilket material du beställt. Vi tillverkar ju varje unikt husnummer i vår fabrik och t ex betong eller LED-siffror har en längre produktionstid än metallerna och plexiglaset.
  • 2020-05-15

Petra A skrev om Fasaddekor.se
    Husnumret i betong, blev fin på husväggen! Läs mer
  • 2020-05-14

Lennart B skrev om Fasaddekor.se
    Köpt fasadsiffra fina saker o snart så var det här.
    Blir nog flera köp senare Läs mer

Per G skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte hussiffror i plåt
    Tyvärr så var båda siffrorna inte ok, det var tyvärr kraftiga repor på båda siffrorna
    Mao så levde dom inte upp till våra förväntningar men dom skötte reklamationen på ett alldeles utmärkt sätt
    Vi har inte fått de nya siffrorna än men så här långt så har man skött sig bra med tanke på vad som hände Läs mer
    2020-05-13 Lars H svarar Per G
    Hej Per,

Beklagar att vi missat reporna i galvet. Det är mycket lätt men ska ändå inte inträffa och det ber vi om ursäkt för. Vi tackar för ditt omdöme av vår reklamationshantering. Att saker blir fel kan hända men för oss är det en hederssak att lösa eventuella problem snabbt och utan diskussion. Hoppas du blir riktigt nöjd med ditt husnummer inom kort!

Helena S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fadadskylt.
    Vi är mycket nöjda med produkten och den levererades snabbt Läs mer

Johanna A skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en fasadsiffra. Snabb och smidig leverans. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-12

Henrik L skrev om Fasaddekor.se
    Fin produkt men lite lång leveranstid.. Läs mer
  • 2020-05-08

Therese F skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en fasad siffra,
    Smidigt & snabb leverans
    Enkelt att följa instruktioner på hur man skulle sätta upp den. Läs mer
  • 2020-05-08

Nina N skrev om Fasaddekor.se
    Produkten motsvarade förväntningarna. Snabb leverans och tydlig instruktion om hur man skulle montera upp fasadsiffrorna. Läs mer
  • 2020-05-04

Sofia S skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och smidig leverans
    Enkel instruktion och montering Läs mer
  • 2020-05-01

Pia S skrev om Fasaddekor.se
    Fina siffror, coolt att få upp stora siffror på fasaden, nöjd. Läs mer
  • 2020-04-23

Mona F skrev om Fasaddekor.se
    Husnummer. Mycket att välja på. Det blev precis som vi tänkte. Läs mer
  • 2020-04-23

Victor S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte laserskurna siffror 16 som var 50 cm höga. Allt fungerade smärtfritt med postgång. Ett stort plus var var mallen som gjorde att siffrorna hamnade där dom skulle. Bra o snyggt som f.. blev det.

Tack, Victor Läs mer
  • 2020-04-20

Harriet W skrev om Fasaddekor.se
    Jag köpte fasadsiffror, med vissa funderingar, som de löste på ett alldeles utmärkt sätt och jag upplevde mycket god service Läs mer
  • 2020-04-17

Lil M skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans snyggt och bra Läs mer
  • 2020-04-12

Joakim D skrev om Fasaddekor.se
    Bra och snabb leverans
    Dock inte så billigt Läs mer
  • 2020-04-03

Isabell S skrev om Fasaddekor.se
    Snabbt, smidigt och otroligt snygga siffror! Vi är jättenöjda! Läs mer