Fästeb Bygg AB

Fästeb Bygg AB

www.fasteb.se
  • BadgeTwoYears

Fästeb Bygg AB - Vi monterar bl.a. balkonger & balkong, smidesräcken och fönsterdörrar. Bygg balkong med Fästeb. Vänd dig till balkongspecialisten när det gäller bygge av balkonger. Vi har varit med i branschen sedan 1991. Balkonger är vår specialitet. Vi hjälper bostadsrättsföreningar såväl som privatpersoner att bygga balkong....

50 omdömen om Fästeb Bygg AB

PER B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Bra och trevligt bemötande. Jobbet utfördes på ett bra sätt. Tydlig kommunikation.

Mikaela K
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vår bostadsrättsförening valde att anlita Fästeb för byggnation av balkonger. Samtliga medlemmar och förening är väldigt nöjda med hela byggprocessen och resultatet. Allt har gått väldigt smidigt och byggarna var väldigt professionella och effektiva. Vi kan varmt rekommendera Fästeb som firma vid byggnation av balkonger och uteplats.

Arne B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Alltigenom bra. Lätta att få tag på. Tydliga. Levererade vad de lovat. Snyggt och bra genomförande. Jag är nöjd med allt.

Patrik K
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi anlitade Fästeb för att byta balkongräcken samt fönsterdörrar. De utförde arbetet på ett mycket proffsigt sätt där dem bemötte boende på ett bra sätt. Vi upplevde att Fästeb är ett väldigt proffsigt företag som är lätta att arbeta med.

Emma-Karin K
Skrev om Fästeb Bygg AB

De har byggt balkong i min lägenhet och den är på plats men arbetet inte är helt slutfört så det är svårt att lämna en helt korrekt bedömning i nuläget. Min bedömning är dock att kommunikationen generellt varit dålig. När jag meddelat att det fanns brister i det jobb som gjorts har kontakten efteråt behövt ske på mitt initiativ och de missförstånd som uppstått under arbetets gång känns det som att de lagt på mig som kund. Finns fortsatt viss kritik på hur arbetet utförts..

Britta E
Skrev om Fästeb Bygg AB

Fästeb Bygg anlitades av vår bostadsrättsförening för ett balkongbygge. Vi är mycket nöjda med det mesta; projektledning, proffsiga byggare, kontinuerlig städning/röjning och inte minst resultatet! Det enda som skavde var den felvalda fasadfärgen och att man inte bytte färgkod på en gång när man såg att det inte stämde.

Henrik L
Skrev om Fästeb Bygg AB

Jag var inte på plats under bygget och därför har jag svårt att bedöma samarbetet mellan boende och företag under byggprocessen, däremot har det varit väldigt bra kommunikation digitalt vilket uppskattas

Marcus R
Skrev om Fästeb Bygg AB

Överlag nöjd med hela processen med Fästeb. Trevliga att ha kontakt med och själva utförandet gick fort och genomfördes på ett proffesionellt sätt.

Titti E
Skrev om Fästeb Bygg AB

Mycket väl utfört arbete! Mycket bra beskrivning av vad som skulle göras - och hur lång tid det skulle ta. Mycket bra på att kommunicera med oss kunder. Svarar alltid snabbt i telefon och återkopplar. Mycket trevliga. Högsta betyg!

Johan A
Skrev om Fästeb Bygg AB

Mycket proffessionellt bemötande av Fästebs VD vid specifikation av önskat balkongbygge. Förväntningar om totalentreprenad utan överraskningar eller tidsutdräkt och enligt specifikation. Enkelt att komma i kontakt med såväl Martin som Micke under processens gång. Båda synnerligen trevliga och tillmötesgående Fästeb har mer än väl levt upp till mina förväntningar, varför företaget varmt kan rekommenderas för liknande balkongbyggen

Sofie H
Skrev om Fästeb Bygg AB

Seriös byggare som gör ett bra jobb. Bra genomgång på plats av tillval. Inget att klaga på.

Alexander O
Skrev om Fästeb Bygg AB

Bra strukturerat genomförande av projektet, bra kommunikation under hela processen

Monica W
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi anlitade Fästeb för bygge av balkonger i i ett tiotal bostadsrätter. Trevliga människor rakt av, alla byggjobbare och handläggare/chefer, mfl. Fästeb levde väl upp till våra förväntningar. Proffsiga jobb, bra uppföljning, snabba svar på förfrågningar och problem.

Martin F gillar detta
Lars B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Utmärkt bemötande och utmärkt genomfört balkongbygge. Mycket korrekta och trevliga att ha att göra med. Detta var den andra omgången balkongbyggen, som Fästeb har gjort för vår brf och vi kan verkligen varmt rekommendera företaget. Vi är mycket nöjda.

Martin F gillar detta
Alexander M
Skrev om Fästeb Bygg AB

Fästeb byggde balkonger för Brf Stickmaskinen och framför allt hjälpte de oss driva igenom bygglov efter mycket tid och många om och men. Trots all hjälp innan vi fick bygglov och trots att vi är en mindre förening landade priset på en väldigt rimlig nivå. Positivt och proffsigt bemötande från start, både från projektledare och byggare. Bra kontakt genom processen. Allt resulterade i ett väldigt bra slutresultat. Kan varmt rekommendera!

Mikael P
Skrev om Fästeb Bygg AB

Renovering av balkong. Vänligt och kunnigt bemötande. Anträffbar och bra uppföljning.

Rutger P
Skrev om Fästeb Bygg AB

Hej, Vi fick offert och beställde 9 balkonger till BRF Västmannagatan 61. Fästeb är ett företag som lyssnar på kunden och verkligen gör allt för att få slutarbetet till belåtenhet. Det var en lång process innan vi fick alla bygglovsbeslut och under denna tiden hjälpte och stöttade Fästeb oss med nya ritningar och tips. Nu när våra balkonger är klara kan jag verkligen se vilket fint arbete bolaget gjort och arbetet höll tidplanen samt att ni städade upp fint efter sig inne i lägenheten. Tusen tack för ett fint arbete. MVH Rutger Persson, Västmannagatan 61, Stockholm

Kajsa B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Superproffsiga, kunniga och trevliga. Kan varmt rekommendera!

Anna-Lena A
Skrev om Fästeb Bygg AB

Nöjd, inga problem med att ha Fästebs personal i hemmet. Tips! En beskrivning över atbetets gång när balkongen väl ska byggas. En utpekad kontaktperson på plats, typ lokal arbetsledare. Skötselråd för den fina balkongen. Glad att vi hoppade på balkongbygget!

Torbjörn J
Skrev om Fästeb Bygg AB

Efter en första träff som kändes lite yxig löpte allting bra. Balkongprojektet genomfördes i tid (när det väl kommit igång). Möjligen hade det känts ännu bättre med en utpekad kontaktperson på plats (ej bara telefon) - information kan man aldrig få för mycket av - men totalt sett flöt även info-biten tillfredsställande

Sophia H
Skrev om Fästeb Bygg AB

Jag blev bra bemött från första mötet till när besiktningen va. Jag hade inga förväntningar eftersom jag inte har varit den drivande i projektet.

Jesper G
Skrev om Fästeb Bygg AB

Ytterst professionella och snabba. Vår balkong blev färdig snabbare än vi hade trott och byggarbetarna var både trevliga och smidiga vid sitt arbete.

Mårten T
Skrev om Fästeb Bygg AB

Snabbt, effektivt, bra kommunikation. Resultatet precis som vi ville!

Nina H
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi är mycket imponerade över det proffsiga bemötandet och det mycket tjusiga färdiga resultatet vid vår bostadsrättsförenings balkongbygge. Otroligt snabbt och trevligt bemötande under hela byggprocessen, svar direkt på alla de olika frågor som kan tänkas dyka upp. Professionellt genom samtliga steg, rekommenderar varmt Fästeb!

Lena F
Skrev om Fästeb Bygg AB

Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och höll tidsplanen när de byggde en superfin balkong,

Jacob G
Skrev om Fästeb Bygg AB

Jag är mycket nöjd med installationen av ny balkong i vår lägenhet. Det har varit enkelt att ha att göra med Fästeb. Allt från att tydliggöra arbetsgången inför projektet, smidigt genomförande, hållna tidsplaner och budget till ett mycket lyckat slutresultat. Jag kan varmt rekommendera Fästeb Bygg AB.

Ylva C
Skrev om Fästeb Bygg AB

Kontakten med Fästeab gällde kontrakt och byggnation av balkonger till vår brf. Bra hantverkare som var noggranna, trevliga och effektiva. Byggnationen blev något uppskjuten mot den preliminära tidplanen samt viss försening under byggtiden men i stort sätt är jag nöjd.

Kristoffer H
Skrev om Fästeb Bygg AB

Bra och tydligt. Enkla och jobba med

Jenny S
Skrev om Fästeb Bygg AB

Bästa balkongentreprenören i Stockholm.

Lars Å
Skrev om Fästeb Bygg AB

När arbetet väl startade efter problem med leverans av terrassdörr från tillverkaren i Italien flöt projektet på. Snabbt, proffsigt med rappa kontakter och blixtsnabba svar från företaget vid få frågor. Projektet slutfördes i utlovad tid med ett toppresultat. Vi är nöjda till 100 procent. Lars & Helena

Henric R
Skrev om Fästeb Bygg AB

Rakt igenom bra och effektiv process där Fästeb skötte det praktiska. Är mycket nöjd med hur snabbt balkongen byggdes och hur gedigen den blev.

Anna R
Skrev om Fästeb Bygg AB

Proffsig och kundfokuserad projektledning och effektivt, snabbt och kvalitativt genomfört arbete.

Miriam B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi har tidigare samarbetat med Fästeb Bygg AB i samband med byggnation av balkonger på en fastighet och nu byten av balkongskärmar på en annan fastighet. Då som nu så är vi väldigt nöjda med det arbete som utförts. Det är enkelt att jobba med dem då de är bra på att kommunicera och följa upp och de gör/har gjort ett jättebra jobb.

Paulina R
Skrev om Fästeb Bygg AB

Varmaste rekommendationerna!! Allt gick så smidigt och slutresultatet blev superbra! Alla är professionella, trevliga och lätta att ha kontakt med.

Hanna A
Skrev om Fästeb Bygg AB

Detta är andra gången vi anlitar Fästeb och jag rekommenderar dem till alla. Skötte processen från start till mål och uppskattar deras snabba kommunikation under processen. Balkongen blev så fin och känns väldigt robust och säker! Ska ni bygga balkong så ska ni anlita Fästeb!

Benjamin E
Skrev om Fästeb Bygg AB

Bra bemötande av både projektledare och hantverkare. Vill särskilt lyfta på hatten för de hantverkare (underleverantörer) som Fästeb anlitade för mitt balkongbygge. Synnerligen effektiva och trevliga. Mycket nöjd med vår nya balkong och projektet som sådant!

Massimo D
Skrev om Fästeb Bygg AB

Stor erfarenhet, duktig personal och tillmötesgår kunden krav och önskemål.

Jenny B
Skrev om Fästeb Bygg AB

Proffsiga, trevliga och väldigt lätta att ha att göra med i samband med balkongbygget i vår BRF.

Lars S
Skrev om Fästeb Bygg AB

Blev bemött på bästa sätt. Vi hade mycket höga förväntningar och Fästeb uppfyllde helt våra förväntningar. Vi är 100% nöjda med balkongen som Fästeb installerade. Priset var också helt oslagbart. Andra företag var oerhört mycket dyrare.

Jasmine L
Skrev om Fästeb Bygg AB

Trevlig personal på plats men tyvärr var informationsflödet dåligt och misstagen ganska många. Tog mycket längre tid än bedömt.

Aline P
Skrev om Fästeb Bygg AB

Levde inte upp till förväntningarna. Höll inte vad som lovades. Prioriterade inte säkerhet. Gjorde inte rätt. Otrevliga i bemötandet.

Christian A
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi tycker att Fästeb AB skötte installation att vår balkong enligt förväntan, tidplanen höll.

Linda L
Skrev om Fästeb Bygg AB

Superfint jobb hos oss på John Ericssonsgatan! Vi är mycket nöjda.

Lars O
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi var inte på plats under stordelen av projektet men i det stora hela och med resultatet är vi nöjda.

Erik D
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi är jättenöjda med Fästeb, från första kontakt till slutfört arbete utav vår balkong. Mycket professionella, hjälpsamma, trevliga - allt gick som planerat trots en lite speciell balkong och konstruktion.

Niklas L

Proffsiga, snabba, behjälpliga

Erik H
Skrev om Fästeb Bygg AB

Mycket bra under genomförande fasen. Vi hade lite problem med att få igång projektet men så fort Fästeb var på plats finns det ingenting att klaga på.

Joakim S
Skrev om Fästeb Bygg AB

Allt gick bra och flöt på fint. Det hela gick på 3 veckor och det enda jag kan säga som kunde vart bättre är att få ett schema för vilka dagar byggarna är i min lägenhet. Från tidig morgon kunde plötsligt det komma in arbetare när man fortfarande låg i sängen. De plingade på snabbt sen var de inne, bättre att göra upp med varje lägenhet så det inte blir spring så mycket fram och tillbaka i veckor.

Anna Kristina R
Skrev om Fästeb Bygg AB

Vi anlitade bolaget för att bygga en balkong och de var väldigt professionella, slutförde arbetet i tid och slutresultatet blev toppen (inkl elarbete). Vänligen, Anna

Lars L
Skrev om Fästeb Bygg AB

Föreningen har trots upprepade försök till kontakt efter lämnad offert ej kunnat nås för överenskommelse om att gå vidare(!). Har de för mkt jobb? Dålig stil att att inte svara (ärligt) vi har förlorat flera månader i tid och väljer nu annan leverantör trots Fästeb's, som det verkar hyfsat genomförda jobb.