Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsägarna Service Stockholm AB

Fastighetsägarna Service Stockholm AB

Alströmergatan 14, 112 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Fastighetsägarna Service Stockholm AB

• A. A
    A. A skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
    Jag har aldrig varit med om någon leverantör som har så dålig serviceinställning och attityd. Vi har ett avtal som säger vad de ska göra, men inte hälften blir gjort. Bortförklaringarna haglar! Vi får även konstiga fakturor och när vi ifrågasätter så kan de inte förklara och då är det helt plötsligt vi som gjort fel.
    Det finns ingen servicekänsla, deras inställning är att kunderna är besvärliga och deras attityd behöver vi inte ens prata om.
    Från att lova guld och gröna skogar innan avtalet skrivs på, så levereras ingenting och om något görs så blir det oftast fel vilket skapar ännu mer frustration.
    Ingå aldrig ett avtal med dem! Läs mer
  • M F
    M F skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
    Riktigt uselt är bara förnamnet.

De har namnet ”Fastighetsägarna” och deras personal tror uppenbarligen att de äger vår BRF-fastighet.
    Tyvärr har vi anlitat dem under flera år och ständigt hoppats att de ska skärpa sig. Men deras attityd är fortsatt: att de boende är till för dem - inte tvärtom.
    Det finns mängder med detaljproblem, både med tekniska förvaltningen och med ekonomiska förvaltningen. Dessa hade säkert gått att lösa med en annan inställning i grunden från deras sida.
    Så värst är attityden.
    Rekommenderas inte. Läs mer