Fastighetsägarna Service Stockholm AB
1.0 i betyg av av
5 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag5 omdömen om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
-
skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Oseriöst företag som lurar äldre. Bad om hjälp åt min huvudmans skafferidörr som lossnat. Meddelade att den tidigare hade lagats och lossnat igen så den behöver ses över om vad som behöver göras för att vara stabil. Jobbet gjordes 22 juni i augusti hade dörren lossnat igen. Mejlade företaget om reklamation 21 augusti påminde 5 september. 11 oktober fick jag svar att det inte längre var fastighetsskötare i föreningen (vilket är helt förståeligt) och att jag skulle ta kontakt med en snickare! Jag hänvisade då till att det var en reklamation och att de då fick återbetala. Inget svar. Återigen kontakt och bad att få tala med ansvarig chef, det var den 13 oktober. Ingen återkoppling. Tyvärr går det inte att göra en anmälan till ARN eftersom summan måste uppgå till 2000:-. Vill varna för detta usla företag
Hej Lotta,
Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Tack för din feedback. Vi är väldigt ledsna att din upplevelse av oss inte är positiv och vi vill självklart göra vad vi kan för att återfå ditt förtroende. En förutsättning för att vi ska kunna hjälpa till är att bostadsrättsföreningen eller fastighetsägaren har ett avtal med oss som rymmer de tjänster som din huvudman önskar få hjälp med. Du får gärna återkomma till mig, Anna Birgersson anna.birgersson@fastighetsagarna.se så ska jag hjälpa dig vidare till en kollega som kan reda ut vad som hänt i ditt ärende.
Allt gott,
Anna -
-
skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Blir tyvärr tvungen att ge ett väldigt lågt betyg.
-
skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Sämst service, oprofessionellt !
-
-
skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Oflexibla, okunniga, osympatiska.
-
skrev om Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Jag har aldrig varit med om någon leverantör som har så dålig serviceinställning och attityd. Vi har ett avtal som säger vad de ska göra, men inte hälften blir gjort. Bortförklaringarna haglar! Vi får även konstiga fakturor och när vi ifrågasätter så kan de inte förklara och då är det helt plötsligt vi som gjort fel.
Det finns ingen servicekänsla, deras inställning är att kunderna är besvärliga och deras attityd behöver vi inte ens prata om.
Från att lova guld och gröna skogar innan avtalet skrivs på, så levereras ingenting och om något görs så blir det oftast fel vilket skapar ännu mer frustration.
Ingå aldrig ett avtal med dem!