Peter Kärneus
Registrerad mäklare sedan 2007-06-21
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 173 Läs vad Peter Kärneus

• Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-08-06

3:a
    Gredby
    Trevlig, hjälpsam och glad. Samt tydlig. Läs mer
  • Anna F sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-06

Sålt ett fritidshus.
    Mycket trevligt bemötande av Peter, som alltid svarat på våra frågor och varit mycket tillgänglig. Realistisk värdering.
    Kan varmt rekommendera Peter, han har överträffat förväntningarna vi hade som förstagångssäljare på allt ifrån service till proffsighet.
    /Anna Läs mer
  • Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-03

Grangärdet
    Sålt äldre villa i bra läge. Peter levde upp till våra förväntningar och fick in flera spekulanter för visning varav en gav ett bud 15 % över utgångspriset. Läs mer
  • Helal A köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-08

Torshälla
    Den var en trevlig affär. Mäklaren var trevligt och försökte hjälpa så mucket han kunde. Läs mer
  • Roger P sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-04

Roxnäs
    Sålt villa
    God bemötande
    Peter kunde vara mera aktiv i sälj processen och leta köpare Läs mer
  • Marcus N köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-05-26

Torshälla
    Han var lugn och familjär.
    Vi köpte en bostad i Torshälla Läs mer
  • Johanna H köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-05-09

Odlaren
    Vi köpte en villa av Peter Kärneus. Han är en mäklare som inte visar något engagemang eller intresse i affären. Svarar inte på Mail, sms eller telefon. Han återkopplade ytterst sällan. Mitt mail om att jag var intresserad har jag fortfarande inte fått svar på. (Detta är kanske 2-3 månader sedan) det slutade med att vi själva fick kontakta säljaren för att komma på en privat visning. Därefter tog min sambo kontakt med mäklaren och han visade väldigt dåligt intresse. Min sambo sålde en lägenhet där vi använde oss av Skandia mäklarna och blev bemötta på helt omvänt sätt. En intresserad mäklare som verkligen engagerade sig och alltid svarade när man tog kontakt. Därför blev vi ännu mer besvikna på hur Peter betedde sig när vi upplevt en väldigt bra mäklare strax där innan. Ingen vi skulle rekommendera. Läs mer
  • Karolin S sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-04-26

Björsund
    Jag har sålt ett fritidshus och blev jättebra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
  • Lovisa Å köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-04-09

Söder
    Jag har köpt min första lilla Etta i stan. Lite halvt spontant och snabbt. Peter har funnits där och svarat på alla tusen frågor jag haft. Varit noggrann, tydlig och sett till att jag hänger med på allt. Alltid varit ett samtal/ sms bort. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Anneli J köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-04-04

2:a
    Söder
    Jättenöjda med bemötande och genomförandet av vår bostadsaffär. Proffsigt och tydligt rakt igenom! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus