Peter Kärneus
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 127 kunder tycker om Peter Kärneus

• Devine Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-02-12

2:a
    52m²
    Västermalm
    Kompetent, trygg och väldigt trevlig! Läs mer
  • Marina J sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-12-14

Vi har sålt en 1:a i Eskilstuna. Vi har haft ett gott samarbete med mäklaren Peter Kärneus även om det ibland var lite lång tid mellan hans återkopplingar. Han levde upp till våra förväntningar i stort. Men en mäklare kan höra av sig med information även om det bara är för att tala om att det står still i försäljningen. Ett kort sms kan göra att säljaren vet att mäklaren ändå har koll. Läs mer
  • Annelie A köpte sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-12-11

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Peter Kärneus har alltid haft ett gott och föredömligt uppträdande i kontakten med mig och han levde upp till de förväntningar som jag hade. Jag är mycket nöjd med att ha haft Peter Kärneus som mäklare i den bostadsaffär jag har gjort. Jag kan gott rekommendera honom för andra människor.

Med vänlig hälsning
    Annelie Augustsson Läs mer
  • Mossa M sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-12-05

Bra bemötande, kunniga mäklare Läs mer
    Torbjörn L gillar detta
  • Jessica L
    Jessica L köpte sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-12-05

Jag har köpte en bostad genom Peter och har under affären blivit väl bemött, fått svar på mina frågor och funderingar. Sammanfattningsvis ett gott engagemang, en professionell mäklare! Läs mer
  • Kim A
    Kim A sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-10-29

Sålt en fastighet på 56 kvm
    Bra bemötande har haft han förut o det funkade bra både nu å då
    Han levde inte riktigt upp till förväntningarna då pga av att han var sjuk under 2 av 3 visningar så han fick hjälp med visningen vilket ändå sköttes snyggt Läs mer
  • Hans J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-19

Trevlig, insatt, lugn och tålmodig. Köpte sommarhus via honom. Borde dock vara lite vassare på återkoppling ibland. Annars frid och fröjd. Läs mer
  • Eva J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-17

Peter har både sålt min villa för 7 år sedan och sålde även min lägenhet nu 2018. Känner mig trygg med Peter och har jag några frågor är det bara att höra av mig.

Båda min döttrar har också använt Peter vid sina försäljningar och både är nöjda och kommer att använda honom om det skulle bli aktuellt i framtiden. Läs mer
  • Inger Ö skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-17

Sålt fastighet.
    Bra bemött visade stort intresse för fastigheten som skulle säljas.
    Mina förväntningar med försäljningen var bra positiva.
    Allt gick smidigt snabbt och bra. Läs mer
  • Anja D skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-16

Otroligt grym och driftig mäklare
    Kommer anlitas i alla framtida affärer
    Tillgänglig morgon som kväll
    Rak och tydlig i sin förmedling och gör det bästa för både säljaren och köparen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus