Läs vad 193 Läs vad Peter Kärneus

• 2021-01-20
    Allt gick smidigt. Peter är lyhörd och återkopplade hela tiden.
    Sofia P
    • 112.0 m²
    • Borsökna
  • 2021-01-18
    I didn't have any experience about buying a new apartment and all the things are totally new for me.
    First of all he was so kind and we managed the viewing, then his response time is really good and he made the all arrangements in a day. My contract was Swedish and he summarized it for me. All steps are explained and all questions are answered.
    I would like to work with him again.
    Ilker Seyfi D
    • 2:a
    • 76.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2021-01-13
    Bough a villa.
    He was cordial and professional.

He contacted me to place my first bid. I did not have to call him.
    Daniel E
    • 78.0 m²
    • Valhalla
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2021-01-11
    Vi köpte tomt. Mäklaren varit utmärkt genom att vägleda oss och informera om allt det som ska göras och framkommer senare. .
    Martin P
    • Näshulta
    köpte en tomt med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-12-08
    Peter var väldigt bra efter att affären var avklarad.
    Vi la dock ett bud då vi ville stänga affären direkt utan mer visningar och förhandlingar. Det ville inte Peter framföra till säljaren.
    Sen någon vecka senare efter dividerande så hamnade affären på 25' mer.
    Där kunde Peter varit mer flexibel mot oss som köpare.
    Annars så har allt flutit på enligt plan.
    Allt har fungerat och vi är nöjda.
    Torbjörn J
    • 4:a
    • 125.0 m²
    • Gamla stan
  • 2020-12-03
    Rak bestämt och mycket trevlig.
    Ted R
    • 90.0 m²
    • Udden
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-11-25
    Sålt en bostadsrätt . Bemötande var trevligt och mäklaren var tydlig med informationen kring försäljningen. Allt gick så fort i mitt fall med försäljningen dock kändes det bra få mäklaren var mycket tydlig och rak med all information .
    Eva E
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Västermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-11-21
    Snabb försäljning av objektet vilket var vårt önskemål ifrån början. Enkel och lätt att kommunicera med.
    Louise H
    • 161.0 m²
    • Västermalm
  • 2020-11-20
    Sålde villa .gick bra.fick den hjälpen jag behöver
    Marita R
    • 64.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-20
    Sålt min brf. Mycket bra och kunnigt bemöttande av mäklaren.
    Marija N
    • 4:a
    • 86.5 m²
    • Rinmansparken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte