Peter Kärneus
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 124 kunder tycker om Peter Kärneus

• Mossa M sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Bra bemötande, kunniga mäklare Läs mer
    Torbjörn L gillar detta
  • Jessica L
    Jessica L köpte sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpte en bostad genom Peter och har under affären blivit väl bemött, fått svar på mina frågor och funderingar. Sammanfattningsvis ett gott engagemang, en professionell mäklare! Läs mer
  • Kim A
    Kim A sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt en fastighet på 56 kvm
    Bra bemötande har haft han förut o det funkade bra både nu å då
    Han levde inte riktigt upp till förväntningarna då pga av att han var sjuk under 2 av 3 visningar så han fick hjälp med visningen vilket ändå sköttes snyggt Läs mer
  • Hans J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Trevlig, insatt, lugn och tålmodig. Köpte sommarhus via honom. Borde dock vara lite vassare på återkoppling ibland. Annars frid och fröjd. Läs mer
  • Eva J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Peter har både sålt min villa för 7 år sedan och sålde även min lägenhet nu 2018. Känner mig trygg med Peter och har jag några frågor är det bara att höra av mig.

Båda min döttrar har också använt Peter vid sina försäljningar och både är nöjda och kommer att använda honom om det skulle bli aktuellt i framtiden. Läs mer
  • Inger Ö skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt fastighet.
    Bra bemött visade stort intresse för fastigheten som skulle säljas.
    Mina förväntningar med försäljningen var bra positiva.
    Allt gick smidigt snabbt och bra. Läs mer
  • Anja D skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Otroligt grym och driftig mäklare
    Kommer anlitas i alla framtida affärer
    Tillgänglig morgon som kväll
    Rak och tydlig i sin förmedling och gör det bästa för både säljaren och köparen Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostad, allt gick jättebra, vi är supernöjda med allt !! Läs mer
  • Helena A sålde sin bostad med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde bostadsrätt i centrum, vilket gick snabbt och smidigt. Det var bra bemötande och stor hjälpsamhet. Fick vid samma tidpunkt uppdraget att sälja gammalt fritidshus på mindre attraktivt fritidshusområde. Det var mycket sämre service kring detta: Det dröjde flera månader tills mäklaren hörde av sig, först efter påtryckning från mig. Under denna senare del av uppdraget, dvs. kring fritidshuset, levde inte mäklaren upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Leif W skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Han gjorde sitt jobb på ett bra och förståeligt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus