Peter Kärneus
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 164 Läs vad Peter Kärneus

• Anneli J köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-04-04

Söder
    Jättenöjda med bemötande och genomförandet av vår bostadsaffär. Proffsigt och tydligt rakt igenom! Läs mer
  • Lars Göran H sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-04-04

Mesta
    Har bara bra erfarenhet av samarbetet med Fastighetsbyrån. Bra bemötande med de frågor och funderingar som vi hade under sälj processen. Läs mer
  • Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-25

Söder
    Vi sålde en 1:a i Eskilstuna, lägenheten såldes på en visning, visserligen under utropspris, men helt ok.

Peter var saklig och proffsig.

Affären funkade bra.

Hälsn Eva Gran Läs mer
  • Patrik L köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-20

Ärla
    Har köpt ett hus i Ärla utanför Eskilstuna.
    Vi har blivit bra bemötta, fått bra service och svar på många frågor.

Rättvis och neutral mäklare med bra koll på vad som gäller i olika frågor och tvister. Läs mer
  • Roger C köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-13

Vi har köpt vårat drömställe ute på Ramsnäset.
    Peter har utfört sin del i affären på proffsigt sätt utan strul eller andra problem. Alltså väldigt bra! Läs mer
  • Rolf U sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-12

Skogstorp
    Kontaktade Peter för att sälja en hyresfastighet och jag tycker att han har motsvarat mina förväntningar och har varit lyhörd under uppdraget samt hela tiden återkopplat vad som händer. Läs mer
  • Lillemor O köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-10

Nabben
    Han hade sökt extrainformation omkring det på lantmäteriet och på stadens fastighetskontor..
    Han kände väl till fastigheten eftersom han sålt den tidigare.
    På ett lugnt och trevligt sätt berättade han om objektet och delgav mig den extra information han skaffat om det.
    Han kändes vänlig, ärlig och uppriktig.

I och för sig missade han att ge information till mig och säljaren några gånger men flicka på kontoret hjälpte till på ett förtjänstfullt sätt att ge mig den info jag sökte. Läs mer
  • David E köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-06

Kompetent och pålitlig. Snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Staffan H köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-04

Tummelsta
    Bra och professionellt bemötande och stöd genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Majvor G köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-07

Stora Sundby