Peter Kärneus

Peter Kärneus

Peter Kärneus är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Peter Kärneus har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.6. Peter Kärneus har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

276 omdömen om Peter Kärneus

Sedan starten hos Reco 2014
Douglas P
Snopptorp

Väldigt trevlig och proffsig mäklare.

Eli P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Östermalm

Peter var rak och ärlig, samtidigt som han inger förtroende, och man kan lita på vad han säger. Mycket tydlig och trygg för mig som förstagångsköpare.

Franco N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Östermalm

Mycket professionellt, en mäklare för livet

Michael N
Borsökna

Trevligt bemötande, proffsig , snabb återkoppling

Sofia E
Röksta

Trevlig och lugnt bemötande, väldigt hjälpsam vid mina funderingar och frågor

Camilla H
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Tillmötesgående med snabb återkoppling.

Peder F
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter är rak,ärlig och duktig. Finns alltid tillgänglig när man har frågor. Skulle varmt rekommendera honom.

Camilla H
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Mäklaren tog kontakt med oss innan objektet var ute på marknaden då han visste om vad för sorts tomt och hus vi letade efter. Mäklaren levde upp till förväntningarna genom att vara lyhörd för våra behov, gav oss en möjlighet att få en förhandsvisning och var snabb på att återkoppla till oss kring vad säljaren svarade på frågor eller bud. Vi är mycket nöjda med att mäklaren möjliggjorde en snabb affär och är nöjda med hans bemötande och agerande.

Marianne L
Slagsta

Bra bemötande. Allt har fungerat bra hittills trots den svaga marknaden. Hälsningar Marianne och Bertil

Lena L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter känns som en kompis som är reko!