Alexander Castro

Alexander Castro

Alexander Castro är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Alexander Castro har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Castro har haft 51 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 66 Läs vad Alexander Castro

• 2020-11-10
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Alexander Castro. Alexander är den bästa mäklaren jag haft. Han har varit lyhörd, kunnig och bemött mig som säljare på bästa sätt. Jag kan bara rekommendera kommande säljare att anlita Alexander Castro.
    Jessica T
    • 3:a
    • 78.4 m²
    • Brynäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-21
    Köpt lägenhet på Sörbygatan i Gävle. Bra återkoppling och stöd vid budgivningen. Saklig, noggrann samt ett trevligt och proffsigt bemötande. Beskrivning och svar på våra frågor motsvarade verkligheten på lägenheten. Vi är mycket nöjda.
    Lena B
    • 56.3 m²
    • Centralt Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-07
    Köpt en bostadsrätt på Brändströmsgatan 7A i Gävle. Blev väl bemött. Inget att klaga på.
    Hanna-louise H
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Centralt
  • 2020-10-05
    Fick hjälp med att sälja en lägenhet: en tvåa på Gävle Strand. Försäljningen gick snabbt, smidigt och enkelt, nästan så att jag knappt själv hann med 😉 Alexander var jättebra att ha och göra med och jag fick bra och snabb hjälp.
    Linnéa O
    • 62.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi har köpt en lägenhet,vi fick mycket hjälp av Alexander ,han är underbar och trevlig mäklare.
    Ahlam L
    • 46.5 m²
  • 2020-10-02
    Alexander har utmärkta kvalitéer, en bra mäklare som varit hjälpsam under hela processen från budgivning till eventuella frågor vid & efter inflyttning.
    Odaj I
    • 46.5 m²
  • 2020-09-30
    Bra bemötande. Tydlig och väl insatt.
    Emilie J
    • 4:a
    • 103.0 m²
    • Centralt Norr
  • 2020-09-29
    Vi har köpt en 1,5 rok på Fredriksdalsvägen. Trevligt bemötande och snabb hantering. Då vi bor på annan ort fick vi ta oss till Fastighetsbyrån i Norrköping för att skriva under kontrakt. Även här upplevde vi en smidig hantering.
    Anneli A
    • 1:a
  • 2020-09-27
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev jätte bra bemött och vi hade en bra dialog under hela processen. Otroligt smidig hantering av affären. Fick alltid info och han höll mig alltid uppdaterad Tecken för affären, jag återkommer vid en försäljning i framtiden .
    Claes A
    • 1:a
  • 2020-09-03
    Sålt en lgh. Snabb action från Alexander från första stund, kontinuerlig information och återkoppling, trevligt bemötande, tydlighet, högsta betyg för agerande.
    Ola N
    • Villastaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte