Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Alexander Castro
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 27 Läs vad Alexander Castro

• Ulrika T
    Ulrika T sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-21

Hemlingby
    Vi har sålt Hemlingbyvägen 8E
    Alexander har varit duktig och rättfram, bara ringa eller sms:a om man undrade över något.
    Jag tänka mig använda hans tjänster igen om jag vill sälja framöver. Läs mer
  • Marie-Louise N köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-11

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt. Alexander har gjort så vår upplevelse som köpare är positiv, alltid funnits och svarat på våra frågor
    Jag önskar dock att vid köp/ sälj, både säljare och köpare går igenom bostaden. Detta för bådas skull, väldigt lätt att upptäcka allt eftersom, saker i lägenheten som känns bra att gå igenom, då jag tror att nivån är väldigt olika hur en utflyttade lägenhet ska se ut. Läs mer
  • Jasmin E
    Jasmin E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-10

Centralt
    Köpte en lägenhet i centrala Gävle. Bra och professionellt bemötande från Alexander som även höll en trevlig visning av lägenheten. Smidig och tydlig kommunikation. En bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Robin A köpte sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-02

Höjersdal
    Köpt radhus ! Allt har gått så super bra . Bra info och allt bra jobbat 😋 Läs mer
  • Malin G sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-01

Söder
    Jag har sålt en lgh på 44kvm. Jag tycker alexander har varit toppen hela vägen och har alltid blivit uppdaterad om hur läget ligger till. En trevlig mäklaren som fick ut det bästa av lägenheten. Läs mer
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-26

Södra Bomhus
    Jag sålde mitt radhus med hjälp av Alexander, han har varit mycket bra genom hela processen och även efter försäljning med goda och välbehövliga råd!
    Håll hårt i denna mäklare! 2 tummar upp och 5/5 toasters! Läs mer
  • Sofie S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-12

Söder/Södertull
    Hej, jag har köpt en lägenhet på Sörbygatan 72b. Snabb visning och snabb affär, passar mig utmärkt! Lätt att få kontakt med mäklare, snabb återkoppling.

MVH Sofie Läs mer
  • Emil F sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-07

Brynäs
    Sålt 2a 64 kvm, mycket bra bemött och verkade hungrig. Tyvärr fick han inte visa det så mycket eftersom det kom in ett tidigt bud som accepterades. Tack Alexander för en fin och känslomässigt lugn affär! Läs mer
  • Pia-Therese F köpte sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-22

Köpt radhus.
    Mäklaren var engagerad, trevlig, svarade på frågor, hjälpsam.
    Mäklaren var över förväntan. Var mer engagerad än vad vi förväntat oss.
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Alexandra E sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-10

Centralt
    Sålde min mini-tvåa och fick lika mycket betalt som när jag köpte på en ”bättre” marknad i början på 2017. Imponerad av Alex’s ihärdighet och tålamod! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson