Alexander Castro
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 55 Läs vad Alexander Castro

• Micael O sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-05

3:a
    Proffsigt genomförd försäljning från start till mål. Alltid svarat upp på våra önskemål och levererat enligt plan. Kompetent och engagerad. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Andreas H sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-13

Stigslund
    Vi har sålt ett radhus/ bostadsrätt. Alexander har varit proffsig och otroligt trevlig. Mycket kunnig, lugn och väldigt hjälpsam i hela processen. Vi kommer varmt rekommendera honom till alla vi känner som kommer att genomföra en fastighetsaffär. Läs mer
  • Catharina W sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-12

Centralt Söder
    Både köpt och sålt bostad av Castro. Mäklaren har ett bra bemötande och har gjort ett bra arbete. Läs mer
  • Hans-olov A sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-24

Sålt Bostadsrätts Radhus.
    Bra bemötande under hela säljprocessen.
    Engagerad och bra uppdatering under hela processen.
    Lätt att få tag på.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Malin Å sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-30

Centralt Söder
    Det här är första gången jag säljer en fastighet, så jag hade inte riktigt koll på vad som skulle hända. Alexander var ett bra stöd i processen, och förklarade vad det var som skulle hända och dylikt.
    Jag känner att processen gick bra till.

Jag sålde bostaden för 1 025 000 kr. Läs mer
  • Lise R sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-19

Gävle Strand
    Sålt lägenhet. Alexander är proffsig, noggrann och effektiv. Försäljningen gick snabbare än våra förväntningar, Allt blev klart på 3 veckor från första samtal, fotografering, visning och försäljning.
    Alexander har ett väldigt trevligt bemötande och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ann-helen P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-14

Bomhus
    Alexander Castro är en mycket seriös, poffsig och lyhörd mäklare som tar stor hänsyn till alla inblandade. Läs mer
  • Anny A
    Anny A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-04

Sätra
    Jag köpte min bostadsrätt och fick både ett trevligt och proffesionellt bemötande från Alexander. Jag upplevde honom som kunnig och samtidigt uppriktig, om jag hade en fråga som han inte kunde besvara direkt så tog han reda på svaret inom kort. Inga frågor kändes dumma med Alexander. Väldigt tillgänglig, ödmjuk och jobbar snabbt. Läs mer
  • Carl Haglind H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-01

3:a
    Köpt lägenhet, alltid tillgänglig och trevlig! Läs mer
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-01

Centralt Söder
    Påläst, kunnig, tydlig, prestigelös, humoristisk och lätt att kommunicera med.Lätt och smidig affär utan krångel Tack för hjälpen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin