Alexander Castro
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 45 Läs vad Alexander Castro

• Timo B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-16

Centralt
    Bra bemötande, bra engagemang, Läs mer
  • Jonathan P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-15

Gävle Strand
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Alexander.

Vi blev kontaktad för en gratis värdering.
    Genom att vi gick igenom bostadsmarknaden så kändes det rätt just då att sälja.

Det blev vår första bostad att sälja och allt kändes tryggt med Alexander.

Snabbt och smidigt, då
    vi till och med hann sälja innan bestämt visningdatum. Läs mer
  • Malin L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-27

Stigslund
    Sålde vårt radhus och fick ett väldigt fint och genuint bemötande av mäklaren!
    Han var noga med att hålla oss väl informerade under hela processen och upplevdes som en väldigt genuin och bra person! Läs mer
  • Katarina G sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-25

Andersberg/Stureborg
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött, men behöver bli bättre på att beskriva (lite mer spontant) hur arvodet ska hanteras. Sammanfattningsvis så har allt fungerat bra. Läs mer
  • Olivia L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-20

Sätra
    Mycket trevlig! Ofta tillgänglig vilket jag värderar högt då jag inte fått den uppfattningen av tidigare mäklare jag stött på. Läs mer
  • Joakim S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-29

Olsbacka
    Han var helt okej. Lite tafatt på visningen men bra under försäljningen. Läs mer
  • Pernilla Krigh B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-08

Brynäs
    Sålt en trea på Brynäs, Gävle.
    Trevligt bemötande, proffsig o vi kände oss trygga med Alexander Läs mer
  • Emilia O sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-15

Centralt
    Jag har sålt en liten etta som låg mitt inne i stan. Då detta var första gången jag sålt något så har det varit svårt och mycket nya saker att lära sig. Alexander har varit väldigt hjälpsam och har kunnat svara på alla mina frågor. Läs mer
  • Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-06

Centralt
    Alexander sålde min 2a på endast några dagar. Han stängde affären innan visning, och överträffade mina förväntningar. Proffsig, lugn och väldigt lätt att få tag på,från start till slut. Gav mig väldigt bra råd genom hela processen. Skulle verkligen rekommendera Alexander!! Läs mer
  • Gunnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-05

Centralt
    Köpt en bostadsrätt på norrtull.
    Alexander har varit väldigt bra, bra bemötande, bra service, förstående, gett sitt yttersta för att hjälpa oss, respektfull. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson