Alexander Castro
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 39 Läs vad Alexander Castro

• Pernilla Krigh B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-08

Brynäs
    Sålt en trea på Brynäs, Gävle.
    Trevligt bemötande, proffsig o vi kände oss trygga med Alexander Läs mer
  • Emilia O sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-15

Centralt
    Jag har sålt en liten etta som låg mitt inne i stan. Då detta var första gången jag sålt något så har det varit svårt och mycket nya saker att lära sig. Alexander har varit väldigt hjälpsam och har kunnat svara på alla mina frågor. Läs mer
  • Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-06

Centralt
    Alexander sålde min 2a på endast några dagar. Han stängde affären innan visning, och överträffade mina förväntningar. Proffsig, lugn och väldigt lätt att få tag på,från start till slut. Gav mig väldigt bra råd genom hela processen. Skulle verkligen rekommendera Alexander!! Läs mer
  • Gunnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-05

Centralt
    Köpt en bostadsrätt på norrtull.
    Alexander har varit väldigt bra, bra bemötande, bra service, förstående, gett sitt yttersta för att hjälpa oss, respektfull. Läs mer
  • Hans M sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-04

Centralt Norr
    I detta fall har jag sedan starten fått jaga information. Vid flera tillfällen har han lovat återkomma med inte gjort det. Jag vill ha en mäklare som inte bara lägger ut annonsen på Hemnet och sedan inte vet hur han skall sälja den som i mitt fall då responsen inte var bra. En mäklare måste ha fler säljverktyg i sin låda. Läs mer
  • Anette H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-03

Köpt bostadsrätt.
    Vänligt bemött och han tog sig verkligen tid att dels gå igenom kontraktet oh dels att ställa upp på extra visningar,
    En person som man direkt fick förtroende för. Läs mer
  • Marika E sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-18

Centralt
    Han var mycket framåt, engagerad och kunnig. Tog totalansvar för att försäljningen gick smidigt och bra. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Josefine I sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-14

Sätra
    Mycket nöjd med Alexander som sålde min bostadsrätt. Han är kunnig i bostadsmarknaden och hade god kännedom av området där min bostadsrätt låg.

Alltid gott bemötande och gjorde ett fantastiskt jobb med följsäljningen, det gick snabbt och smidigt.

Alexander såg alltid till min fördel, vilket var väldigt uppskattat!

Stort tack för all din hjälp! Läs mer
  • Axel J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-13

Brynäs
    Köpte lägenhet. Allt gick smidigt och bra! Mycket nöjd! Läs mer
  • Mikael E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-09

Söder/Södertull
    Vår mäklare Alexander Castro var väldigt hjälpsam och professionell. Varmt rekommenderad! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson