Jakob Hallin

Jakob Hallin

Jakob Hallin är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jakob Hallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.8. Jakob Hallin har haft 41 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 255 Läs vad Jakob Hallin

• 2020-09-29
    God kontakt, vänligt bemötande, tillmötesgående! Ett stöd i vår bostadsaffär, helt klart!
    Lina Ö
    • 125.0 m²
    • Bomhus
  • 2020-09-27
    En väldigt förtroendeingivande mäklare. Gav oss tydlig information igenom hela processen och var alltid trevlig. Fanns alltid tillgänglig för frågor vilket uppskattades av oss ”förstagångsköpare”.
    Henrik A
    • 158.0 m²
    • Valbo
  • 2020-09-26
    Vi har träffat Jakob Hallin på flera husvisningar när vi letat bostad och har alltid fått ett mycket gott intryck av honom. Som ansvarig mäklare när vi äntligen hittade vårt rätta hus så var han som vanligt mycket professionell och kunnig, men också sådär lagom personlig och trevlig. En perfekt kombination helt enkelt! Man får förtroende för Jakob snabbt, och med all rätt. Han kan sin sak och har ett mycket gott bemötande till sina ”kunder”! Han är ett självklart val som mäklare om vi någonsin bestämmer oss för att köpa det fantastiska huset han hjälpte oss att ro i land!
    Joel C
    Magnus N
    • 50.0 m²
    • Finnharsfjärden
  • 2020-07-05
    Att Jakob har stor lokalkännedom om området gjorde att vi valde honom och att han hade ett stort intresse för att snabbt kunna sälja vårt hus. Jakob har bra kontakt med tidigare spekulanter, han fick till en bra matchning av köpare. Vi uppskattade hans snabba återkoppling, tillgänglighet och det proffsiga sätt han skötte affären på. Tack och trevlig sommar!
    Mona Anna-lena H
    • 125.0 m²
    • Bomhus
  • 2020-06-29
    Kunnig och professionell. Trevligt bemötande och god kommunikation.
    Fredrik K
    • 22.0 m²
    • Utnora
  • 2020-06-28
    Köpte villa via Jakob 2014 och sålde en villa via Jakob 2020. Jakob är pigg, tillmötesgående, seriös, glad, lyhörd, god människokännare, proffsig och har alltid återkopplat snabbt vid fundering eller så. En bra mäklare som jag kan rekommendera till de som funderar på att köpa eller sälja en bostad.
    Helen Ö
    • 175.0 m²
    • Valbo
  • 2020-06-27
    Sålt ett sommarhus, kollade på Booli och såg att Jakob var bra och gjort snabba affärer helt i vår smak så vitt jätte nöjda
    Per H
    • 50.0 m²
    • Finnharsfjärden
  • 2020-06-19
    Har köpt en lägenhet av Jakob En okomplicerad affär. Upplever Jakob som seriös, kunnig, vänlig, han har en hög servicegrad och är enkel i kontakten.
    Ann L
    • 2:a
    • 71.0 m²
    • Söder/Södertull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-06-15
    Jag har sålt en villa.Jättebra bemött.Mäklaren levde upp till förväntningarna.Mäklaren uppträdde proffsig,var nogrann,hörde alltid av sig när man försökte få tag i honom. Han var/är kanon.
    Ulf B
    • 224.0 m²
    • Nya Hemlingby
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte