Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 203 Läs vad Jakob Hallin

• Michael B köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-15

Bomhus
    Jakob har hjälpt oss hitta ett bra boende när vi skulle flytta till Gävle. Han har verkligen bidragit till att göra en smidig affär.

Hans bemötande har varit förträffligt med snabb respons och god tillgänglighet. Läs mer
  • Alice Gunilla W köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-11

Söder/Södertull
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött på ett lagom trevligt sätt.
    Vi hade bra kontakt hela tiden Läs mer
  • Robin F sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-08

Södra Åbyggeby
    Vi har sålt en villa. Jakob gav oss en känsla av seriositet ärlighet och förtroende i vårt första möte. Färdigheter som jag och min fru tycker är viktigt hos en mäklare.
    Efter ett flertal samtal, sms, mail och möten så infriades denna känsla.
    Försäljningen löpte på smidigt och vi fick ut mycket mer än förväntat för vår bostad.

Jakob kan jag varmt rekommendera som mäklare till alla som vill sälja sin villa! Läs mer
  • Tim G köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-08

Olsbacka
    Köpte ett radhus där Jakob var mäklare och han var väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
  • Sanna D köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-02

Vart på husjakt i flera år utan lycka. Under tiden har sambon och jag stött på en hel del mäklar, vissa bättre andra- Jakob är en utav de bättre. Trevligt bemötande, lyhörd och positiv. Han ger ett proffsigt och kompetent intryck. Äntligen fann vi vårt hus och då genom Jakob. Om vi nu mot förmodan skulle vilja sälja vårt hus i framtiden så går jag till Jakob. Läs mer
  • Kevin D köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

Norra Åbyggeby
    Mkt bra mäklare, har bara gott att skriva +++++ Läs mer
  • Johan P
    Johan P sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

Lindbacka
    Träffade honom första gången när var på en husvisning, vi tyckte då att han gjorde ett väldigt bra intryck.
    Vi har nu 2 år senare både sålt ett jättefint hus samt köpt vårat drömhus vid havet genom Jakob och allt har gått väldigt smidigt till , alltid ett proffsigt bemötande från Gävles bästa mäklare👍 Läs mer
  • Göran M sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

Sålt fritidshus. Hallin alltid trevlig och hjälpsam. Mycket nöjd. Läs mer
  • Jonas R köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

Valbo
    Trygg, trevlig, kommunikativ och tillgänglig. Läs mer
  • Roger M sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-26

Bedömer Jakob som saklig och tydlig, kunnig samt koll på marknaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson