Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 166 kunder tycker om Jakob Hallin

• Johan G köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-18

6:a
    142m²
    Bomhus
    Suverän service och återkoppling genom allting Läs mer
  • Anna L
    Anna L köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

4:a
    102m²
    Bomhus
    Har köpt ett radhus. Jakob var snäll, trevlig och proffsig genom hela processen. Från visningen, budgivningen och när vi skrev under papper.

Han känns pålitlig och trygg. Snäll och omtänksam. Trevlig! Ödmjuk! Glad!
    Jag gillade hans sätt. Han kändes ”äkta”. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

3:a
    98m²
    Engeltofta Backe
    Jakob har på ett fantastiskt lojalt och professionellt sätt hjälpt mig i alla steg till en väldigt lyckad försäljning av min villa i Engeltofta. Han var lyhörd och ödmjuk och har hela vägen gett mig stöd och trygghet genom alla steg i försäljningen. Jag skulle Aldrig välja någon annan mäklare än Jakob i framtiden om jag ska sälja en bostad igen. Jag skulle rekommendera honom till alla, både att köpa och sälja. Jag valde själv Jakob via rekommendationer och är så tacksam för hans engagemang och fina bemötande genom allt. Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

5:a
    162m²
    Åsbo
    Sålde ett hus i Åsbo.
    Blev mött på ett professionellt sätt. Jakob va lugn trots min egen oro. jag ville få huset sålt relativt fort. Jakob sålde det på en vecka mycket fortare än jag kunnat trott Läs mer
  • Josefine Walderstedt skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-01

Den bästa mäklaren vi haft kontakt med och som gjorde ett strålande arbete med vår bostadsaffär. Alltid trevlig, ambitiös och noggrann. Kan varmt rekommendera Jakob som mäklare! Läs mer
  • Tomas L sålde sin bostad med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-01-25

Jakob hjälpte oss med vår husförsäljning på ett förtroendegivande sätt, saklig i sin information oss o resultatet av hans arbetet gav oss en bra försäljning som hjälper oss i jakt på ett nytt boende. Läs mer
  • Fredrik D köpte sin bostad med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-01-01

Jakob har haft ett professionellt och bra bemötande och det har verkligen känts bra genom hela processen. Läs mer
  • Kristofer P köpte sin bostad med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-28

Proffesionellt och smidigt hanterande utav vårt husköp Läs mer
  • Ahmed K köpte sin bostad med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-22

Mycket bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • Mari A köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-13

6:a
    142m²
    Bomhus
    Väldigt proffsig mäklare hela vägen igenom från första kontakten till skrivningen av våran bostad som vi sålde Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson