Jakob Hallin

Jakob Hallin

Jakob Hallin är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jakob Hallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 303 omdömen med ett betyg på 4.8. Jakob Hallin har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 303 Läs vad Jakob Hallin

2021-07-28
    Jakob var positiv, tillmötesgående och väldigt tillgänglig. Majoritetn av våra frågor följdes upp snabbt.

Köpet skedde professionellt även om vi är fundersamma över den kraftiga prisstegningen i budgivningen. Det förefaller vara standard idag, men det väcker frågor om utgångspriserna är rätt, vilka som är med och budar och vilken täckning/lånelöfte de de facto har. Vi förutsätter att mäklaren följer upp detta.

Enda frågan som aldrig blev helt besvarad var bygglov. I prospektet stod det att bygglov inte fanns, men vi fick muntligt besked att det som stod i prospektet inte stämde. Det hade underlättat att få kopior av befintliga handlingar.

En annan reflektion är att det aldrig sades något om Tjernobyl. För oss blev det en total överraskning när vi efter visningen googlade på Vittersjön och pratade med Länsstyrelsen. Kanske är det uppenbart för er i Gävle och nåt som inte pratas så mycket om? Vi ser det dock som en viktig del av den samlade informationen.
    • Stureborg
    2021-07-28
    Både jag och make fick ett väldigt bra bemötande och väldigt bra intryck, Jakob är mycket trevlig,professionell och intelligent mäklare 😊Köpet gick därför smidigt och inte stressigt alls.Det är väldigt viktigt att mäklaren är en trevlig person,annars vill man ofta inte fortsätta med ärendet.Jakob är verkligen mycket bra tycker vi😊
    • Sätra
    2021-07-23
    Jakob Hallin är en utmärkt mäklare .En utmärkt informatör .Charmig och saklig och pålitlig.
    Han levde upp till alla förväntningar
    • Hagaström/Lexe
    2021-07-23
    Jakob har och är en fantastisk, duktig mäklare. Han var oerhört professionell under hela processen. När vi kontaktade honom hade vi dåliga erfarenheter av husförsäljningen. Han hörde av sig nästan dagligen och uppdaterade oss om vad som hände, detta trots att vi kunde gå in på hemsidan och se anmälda till visning. När köpet gick i lås kändes det så tryggt. Jag skulle rekommendera Jakob till alla som ska sälja hus och om jag säljer igen kommer jag att kontakta Jakob. Är så nöjd!
    • Hagaström/Lexe
    2021-07-23
    Jakob har under hela försäljningen från första besöket hos oss till vi skrev med de nya ägarna har varit väldigt professionell. Han uppdaterade oss kontinuerligt under hela processen vi hade inte så stora förväntningar när vi gick in i det här men vi går ut ur det här mer än nöjda och det är tack vare Jakob. Om jag någon gång ska sälja en bostad igen så kommer jag att vända mig till Jakob .

//Rickard
    2021-07-21
    Utmärkt bemötande och infriade våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    2021-07-21
    Ett väldigt bra första intryck, lättsam, lätt att få tag på! Grym på att skaffa intressenter. Rekommenderas
    • Engeltofta Backe
    2021-07-19
    Professionell, lyhörd och förtroendeingivande mäklare som arbetar effektivt från start till mål. Anlitade Jakob som mäklare vid husförsäljning för några år sedan. Lika nöjd då som nu vid köp. Motsvarat alla våra förväntningar.
    Lättillgänglig.
    Proffsig
    Trevlig
    Kompetent
  • Helene L
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-07-19
    Jakob är en trevlig och sympatisk person. Han har gott bemötande, ger ett ärligt intryck som mäklare. Vi har känt Jakob sedan 2015 och haft sporadisk kontakt genom åren. Vi ville verkligen sälja vårt drömhus till personer som skulle uppskatta samma som vi uppskattar om vårt hus och området vi bor i. Allt det lyckades Jakob få till som genom ett mirakel. Vi är mycket glada över att ha anlitat Fastighetsbyrån och Jakob Hallin. Vårt självklara val vid nästa försäljning eller köp av boende.