Jakob Hallin

Jakob Hallin

Jakob Hallin är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jakob Hallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 362 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Hallin har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 362 Läs vad Jakob Hallin

• S
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-07-28 Verifierad kund
    Två bostadsaffärer med Jakob gjorda, ett köp och ett sälj. 7 år mellan affärerna. Haft löpande kontakt genom åren då vi gått i säljtankar. Jakob har hållit oss uppdaterade om läget på marknaden på ett professionellt sätt under dessa år.
    Ska ni sälja, ring Jakob. Ska ni köpa, ring Jakob. Gävles i särklass bästa mäklare, alla kategorier. Finns andra stekarmäklare i stan som vill ha pengar till sin Yacht eller för att finansiera nästa Schweiz resa. Inte för att jag vet, men min känsla är att Jakobs ändå låga arvode, går till hans familj och nära och kära. Respekt. Gävle behöver fler Jakob Hallin.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jakob är en mycket trevlig mäklare son verkligen vill sina kunder de bästa! Är mycket nöjd med Jakob och kommer gärna be han om hjälp vid framtida försäljningar!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Superbra mäklare. Mycket trevlig, lätt att prata med. Hade koll på allt. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse. Super tack!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Kanon bra
    • Hille
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra och smidig kontakt och genomförande av försäljningen av vårt hus. Rekommenderas!
    • Hille
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jakob var väldigt lugn och förtroendeingivande och vi kände oss trygga genom hela affären. Tillgänglig och proffsig.
    • Hagaström
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jakob in ger ett förtroende och man känner att man får en totalt ärlig bild av sitt köp, och sitt sälj.

Han är trevlig, lugn, och väldigt kompetent inom sitt område.
    • Älvkarleby
    2022-06-23 Verifierad kund
    Har ett väldigt trevligt bemötande. Kunnig på sitt område. Snabb återkoppling. Försäljningen gick fort och smidigt. Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    • Norra Åbyggeby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra kontakt, snabba svar. Fint bemötande vid alla tillfällen
    • Norra Åbyggeby
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bemötande var som en schysst mäklare.
    Jag hade inga förväntningar.
    Huset blev sålt, de var huvudsaken.