Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 216 Läs vad Jakob Hallin

• Anna E köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-19

vi köpte ett hus, han
    har varit grym hela tiden svarat oss fast Vi hört av oss sent, hade visning utöver visningstiderna. Vi är supernöjda över vad Jakob har gjort 👍🏽 Läs mer
  • Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-14

Valbo
    Jakob har, hittills i alla fall, gjort sitt jobb på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
  • Jessica W
    Jessica W sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-28

Har sålt ett hus.
    Jakob har varit fantastisk! Han matchar mig otroligt bra! Han har varit på och det har flutit på väldigt bra och fort. Han är professionell samtidigt som personlig och har sett mig och mina behov. Han har lyssnat på mina önskemål och gett tydliga råd.
    Jag hade mycket höga förväntningar och Jakob har levt upp till de! Läs mer
  • Ines L sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-18

Utvalnäs
    Mycket nöjd med Jakob Hallin. Läs mer
  • Jeanette S sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-16

Utvalnäs
    Jakob är väldigt trevlig och serviceminded i sitt sätt. Lugn, behaglig och förtroendeingivande. Väldigt nöjda med hans snabba och proffsiga hjälp vid försäljning av vårt hus på Rännavägen 4. Läs mer
  • Helena J sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-10

Hille
    Vi har köpt ett fritidshus och samtidigt säljer vi vår villa. Vi har träffat Jakob ett flertal tillfällen på olika visningar och fått en bra kontakt med honom. När vi så träffade honom på visningen av det fritidshus vi sedan köpte så var det ingen tvekan om att det var till honom vi ville anförtro försäljningen av vårt hus. Vi tycker att Jakob har ett bemötande som är personligt men samtidigt professionellt, vilket vi som både är köpare och säljare uppskattar. Dessutom är han kunnig inom sitt område och vi känner stort förtroende för honom. Vi kan varmt rekommendera honom till andra som ska genomföra en bostadsaffär. Läs mer
  • Carina J
    Carina J sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-09

Finnharsfjärden
    Har sålt ett fritidshus. Jag blev väl bemött av Jakob Hallin och bra med sms om vad som händer. Försäljningen gick över förväntan. Hälsningar Carina Johansson Läs mer
  • Thomas C sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-26

Eskön
    Jag tycker Jakob gjorde ett fantastiskt bra jobb vid försäljningen av våran fastighet, bra bemötande, sakligt och professionellt.

Thomas Carlström Läs mer
  • Britt-Marie C sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-24

Eskön
    Sålt sommarbostad. Lugnt och moget sätt från början till slut. Känner in situationer. Snabb att svara och att ordna. Känns van. Är vänlig. Får en att känna sig i centrum. Levde upp till alla förväntningar.
    Thomas och Bea Carlström Läs mer
  • Lars N sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-17

Olsbacka - Fridhem - Höjersdal - Sörby
    Det har varit jättebra att ha honom som mäklare. Lugn och trygg och förklarat allt bra. Har haft bra feedback om de frågor jag haft. Är väldigt nöjd.
    Har sålt ett hus i Fridhem och har blivit bra bemött från första stund.
    Mvh Lars Nyström
    Häggvägen 4 Läs mer