Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 252 Läs vad Jakob Hallin

• Magnus N köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-11

Finnharsfjärden
    Otroligt proffsig, jag rekommenderar Jakob Läs mer
  • Mona Anna-lena H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-05

Bomhus
    Att Jakob har stor lokalkännedom om området gjorde att vi valde honom och att han hade ett stort intresse för att snabbt kunna sälja vårt hus. Jakob har bra kontakt med tidigare spekulanter, han fick till en bra matchning av köpare.

Vi uppskattade hans snabba återkoppling, tillgänglighet och det proffsiga sätt han skötte affären på.

Tack och trevlig sommar! Läs mer
  • Fredrik K sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-29

Utnora
    Kunnig och professionell. Trevligt bemötande och god kommunikation. Läs mer
  • Helen Ö sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-28

Valbo
    Köpte villa via Jakob 2014 och sålde en villa via Jakob 2020. Jakob är pigg, tillmötesgående, seriös, glad, lyhörd, god människokännare, proffsig och har alltid återkopplat snabbt vid fundering eller så.
    En bra mäklare som jag kan rekommendera till de som funderar på att köpa eller sälja en bostad. Läs mer
  • Per H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-27

Finnharsfjärden
    Sålt ett sommarhus, kollade på Booli och såg att Jakob var bra och gjort snabba affärer helt i vår smak så vitt jätte nöjda Läs mer
  • Ann L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-19

2:a
    Söder/Södertull
    Har köpt en lägenhet av Jakob
    En okomplicerad affär. Upplever Jakob som seriös, kunnig, vänlig, han har en hög servicegrad och är enkel i kontakten. Läs mer
  • Ulf B sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-15

Nya Hemlingby
    Jag har sålt en villa.Jättebra bemött.Mäklaren levde upp till förväntningarna.Mäklaren uppträdde proffsig,var nogrann,hörde alltid av sig när man försökte få tag i honom. Han var/är kanon. Läs mer
  • Lena Ingela H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-09

Grinduga
    Jag har sålt ett idylliskt men litet fritidshus/ året om bostad i Grinduga. Jakob har under hela processen varit lyhörd för mina önskningar och förväntningar och har lotsat med tryggt och säkert genom hela försäljningsprocessen. Jag rekommenderar honom varmt till både säljare och köpare. Jakob har gjort ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Marko F sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-03

Bomhus
    Helt enkelt suverän! Tillgänglig och bra på alla möjliga sätt. Ska ni ha en bra mäklare väljer ni Jakob! 👍🏽 Läs mer
  • Malin L köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-11

Björke
    Vid vårat husköp fick vi utmärkt bemötande av mäklaren. Genuin och trevlig person! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin