Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 230 Läs vad Jakob Hallin

• Jon S sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-25

Jordåsen
    Proffessionalitet, engagemang och lyhördhet från första till sista ögonblicket. Jakobs karisma och genuina vilja att hjälpa till underlättar vad som kan vara en kaotisk tid.
    Sammanfattningsvis den bästa mäklare vi träffat. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-25

Jordåsen
    Sålt bostad via Jakob, han är engagerad både mot mig som säljare och mot min köpare. Han är nästan för tillgänglig, alltid snabbt svar vad man än hör av sig om! Jakob har uppfyllt alla våra förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-04

Vi köpte en Villa strax utanför Gävle. Det har känts tryggt att ha Jakob som mäklare. Han har känts mycket ärlig, hjälpsam och tydlig. Han har uppfyllt alla de förväntningar (och mer därtill) som vi har på en mäklare. Läs mer
  • Isabelle J sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-03

Valbo
    Sålt villa i Valbo.
    Mycket nöjd med Jacob. Svarar alltid i telefon och hittar lösningar. Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan! / Familjen John Läs mer
  • Per-åke W sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-03

Valbo-Bäck
    Vi har sålt en hästgård.
    Gott bemötande
    Tydliga instruktioner
    Jakob levde up till mina förväntningar Läs mer
  • Lennart L köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-10

Höjersdal
    Husköp
    engagerad mäklare
    Levde upp till fullo

Proffsig Läs mer
  • Lennart E sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-14

Höjersdal
    Jag har sålt en villa tack vare Jakob. Väldigt proffsigt och bra bemötande av Jakob. Han har skött försäljningen väldigt bra. Jag kommer att rekommendera Jakob till mina bekanta som ska sälja/köpa fastighet. Läs mer
  • Erik O sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-10

Björke
    Mycket bra, Ödmjuk, professionell . En mäklare jag kan rekommendera andra. Läs mer
  • Anna O köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-06

Oppala
    Lättsam att ha att göra med, bra på att informera och svarade alltid i telefon.

Även då vårt köp gick på mindre än 24h från sista bud till kontraktsskrivning, så såg han till att vi fick utkast på kontraktet på mejlen innan så vi kunde läsa igenom det. Läs mer
  • Magnus M köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-05

Lindbacka
    Vi köpte en villa i Lindbacka, Gävle. Affären gick mycket snabbt och smidigt och mäklaren löste en visning med blixtens hastighet vilket gjorde att vi kunde göra affär dagen efter. Vi är mycket nöjda. Proffsigt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson