Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Jakob Hallin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 207 Läs vad Jakob Hallin

• Lars N sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-17

Olsbacka - Fridhem - Höjersdal - Sörby
    Det har varit jättebra att ha honom som mäklare. Lugn och trygg och förklarat allt bra. Har haft bra feedback om de frågor jag haft. Är väldigt nöjd.
    Har sålt ett hus i Fridhem och har blivit bra bemött från första stund.
    Mvh Lars Nyström
    Häggvägen 4 Läs mer
  • Jan G sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-03

Oppala
    SÅLT VILLA. PROFFSIG MÄKLARE. DET GICK VÄLDIGT FORT. Läs mer
  • Eva K sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-02

Oppala
    Har precis sålt hus på mårdängsvägen i Oppala! Jakob är ödmjuk, trevlig och tar sin uppgift med stort allvar! Han är lätt att nå och både svarar och hör av sig snabbt! Tycker vår försäljning gick bra kanske jag kan fundera på om vi skulle lagt lite högre utgångsbud! Men är i övrigt mycket nöjd! Läs mer
  • Ewa N köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-16

Trödje
    Vi köpte ett hus av Jacob. Han va inlyssnande och kunnig ang huset och dess omgivning. Trevlig och mjuk i sättet. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Michael B köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-15

Bomhus
    Jakob har hjälpt oss hitta ett bra boende när vi skulle flytta till Gävle. Han har verkligen bidragit till att göra en smidig affär.

Hans bemötande har varit förträffligt med snabb respons och god tillgänglighet. Läs mer
  • Alice Gunilla W köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-11

Söder/Södertull
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött på ett lagom trevligt sätt.
    Vi hade bra kontakt hela tiden Läs mer
  • Robin F sålde sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-08

Södra Åbyggeby
    Vi har sålt en villa. Jakob gav oss en känsla av seriositet ärlighet och förtroende i vårt första möte. Färdigheter som jag och min fru tycker är viktigt hos en mäklare.
    Efter ett flertal samtal, sms, mail och möten så infriades denna känsla.
    Försäljningen löpte på smidigt och vi fick ut mycket mer än förväntat för vår bostad.

Jakob kan jag varmt rekommendera som mäklare till alla som vill sälja sin villa! Läs mer
  • Tim G köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-08

Olsbacka
    Köpte ett radhus där Jakob var mäklare och han var väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
  • Sanna D köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-02

Vart på husjakt i flera år utan lycka. Under tiden har sambon och jag stött på en hel del mäklar, vissa bättre andra- Jakob är en utav de bättre. Trevligt bemötande, lyhörd och positiv. Han ger ett proffsigt och kompetent intryck. Äntligen fann vi vårt hus och då genom Jakob. Om vi nu mot förmodan skulle vilja sälja vårt hus i framtiden så går jag till Jakob. Läs mer
  • Kevin D köpte sitt hus med hjälp av Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-02

Norra Åbyggeby
    Mkt bra mäklare, har bara gott att skriva +++++ Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson