Jonas Söderhäll
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 40 Läs vad Jonas Söderhäll

• Igor J köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-16

Älvkarleby
    Väldigt professionell och påläst! Läs mer
  • Per Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-12

Skutskär
    Mycket trevlig kille verkligen seriös och gav en känsla av att han var där för min/vår skull När vi sålde vårt hus/stuga Mycket bra känsla för när det var is i magen eller när det var nog Den dagen jag ska sälja mitt hus kommer jag å söka upp den killen igen
    En mycket nöjd kund Läs mer
  • Charlie G sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-05

Furuvik
    Han gjorde ett bra jobb, han har ett bra bemötande.
    Kort sagt super nöjd... Läs mer
  • Thomas P köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-04

Trevligt sätt.
    Saklig med fakta.
    Hjälpsam. Läs mer
  • Ingela K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-25

Hamrångefjärden
    Vi har med hjälp av Jonas Söderhäll sålt vårt hus i Hamrångefjärden. Vi är mycket nöjda med Jonas, för det arbete och stöd vi haft under försäljningsprocessen. Vi har upplevt Jonas som en kunnig, trevlig person med engagerad som vi absolut vill rekommendera andra att ta hjälp av vid husförsäljnings-/köptankar.. Läs mer
  • Ingrid Katarina W sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-06

Älvkarleby
    Jonas har varit trevlig och ärlig i sitt uppdrag. Vi har sålt ett hus i Älvkarleby och Jonas har jobbat för att vi fick det vi önskade oss.
    Vi kan varmt rekommendera Jonas som en mycket god säljare hos er.
    Mvh Ingrid och Lars Willborg Läs mer
  • Peter M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-26

Skutskär
    Trevlig och smidig affär, tack Läs mer
  • Simon S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-17

Skutskär
    Väldigt trevlig och lätt att ha o göra med👍 Läs mer
  • Sandra A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-03

Skutskär
    Sålt en villa. Blev bemött på ett professionellt sätt. Förklarade på ett bra sätt hur hela säljproccesen skulle gå till. Snabbt smidigt och enkelt. Läs mer
  • Christian L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-03

Skutskär
    Vi har med hjälp av Jonas fått vårat hus sålt.
    Jonas är en mycket rutinerad och tillmötesgående mäklare.
    Han uppfyllde alla våra önskemål med bla att vi ville ha en snabb försäljning till ett bra pris, slutpriset blev över utgångspriset, vi är mycket nöjda med det!
    Han är en öppen, hjälpsam och ärlig mäklare.

Mycket bra jobbat Jonas!

Min syster ska sälja sitt hus snar, jag kommer varmt att rekomendera Jonas för henne.

//Christian. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle