Jonas Söderhäll
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 27 Läs vad Jonas Söderhäll

• Ann-Margreth Cecilia O sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-19

Skutskär
    Jonas är en mycket bra,driven,trevlig och pålitlig mäklare. Han är lätt att få kontakt med och ger snabb återkoppling. Han har konden i fokus och har ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Maria M köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-08

Trevlig
    Lyhörd
    Återkopplar snabbt
    Lugn
    Svarar i telefon Läs mer

2019-11-08

Hille
    Trevligt bemötande, snabb i kontakten, snabba svar! Bara positivt. Läs mer
  • Håkan K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-07

Jonas har hållit reda på de fakta som behövs vid husförsäljning. Han har gjort det lilla extra som krävdes för att driva projektet i mål. Jag är nöjd. Läs mer
  • Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-09

Skutskär
    Allt var grymt! Kan verkligen rekommendera Jonas! Tillmötesgående, trevlig och professionell. Läs mer
  • Anna E köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-07

Vi köpte vårt hus med hjälp utav Jonas och upplevde honom som kunnig och saklig. Dessutom inger han lugn och förtroende.
    Är mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Mustapha M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-19

Skutskär
    Jag fick hjälp utav Jonas, for att sälja våran hus,
    Han var jämt glad och proffsig hela vägen, trots mycket krångel vi hade fått från köpare och myndiheter .
    Han är duktig och jag kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
  • Göran A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-09

Gåsholma
    Sålt hus.
    Bra kontakt och bra bemötande.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Ingalill Marie A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-26

Skutskär
    Vi sålt en äldre villa där vi bott i 33 år.
    Mäklaren gav ett mycket gott och tryggt intryck.
    Vi är helt nöjda med resultatet av försäljningen. Läs mer
  • Lennart B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-26

Älvkarleby
    Vi har köpt en enplansvilla med källare i Älvkarleby. Vi är väldigt nöjda med Jonas Söderhäll som mäklare. Kunnig, vänlig, lyssnande och han kom snabbt igen till oss när vi hade frågor.
    Han får högsta betyg av oss! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson