Robert Brandt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 187 Läs vad Robert Brandt

• Pernilla A köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-10

Eskön
    Supernöjd. Här bara positivt att säga. Läs mer
  • Lisbeth H sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-26

Eskön
    Sålt fritidshus. Bemötandet var lugnt och korrekt. Robert kontaktade mig så fort någon intressent hört av . Svarade för det mesta på mina frågor. Jag missförstod kanske summan på arvode enl överenskommelsen vi hade. Den blev mycket högre såvida jag inte missförstått. Läs mer
  • Irina P sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

Hille
    Robert visade sig att vara mycket snabb och effektiv. Det tog t ex endast två dagar för att sätta upp en annons. En trevlig person som kan sitt jobb. Läs mer
  • Adrian K köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-06

Tydlig, bra kommunikation och väldigt trevlig! Läs mer
  • Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

Brynäs
    Sålt enplansvilla. Proffisionellt och bra bemötande från mäklare.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Rickard H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-03

Centralt Söder
    Jag sålde en lägenhet och Robert Brandt som jag visste var en väldigt bra mäklare. Jag tyckte han var mycket engagerad och professionell. Jag är mycket nöjd med hans arbete och hur han utförde min försäljning. Läs mer
  • Ida B sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-23

Norrlandet
    Vi har precis sålt ett hus, det gick över förväntan både smidigt och snabbt. Robert har alltid varit tillgänglig och löste allt vi bad om och informera oss tydligt vad som behövde göras. Bra och tydlig dialog och vi är verkligen supernöjda! Läs mer
  • Kenneth W sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-21

Norrlandet
    Sålt ett hus
    Rak, tydlig och realistisk mäklare.
    Över förväntan på affären Läs mer
  • Sandra S köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-16

Bomhus
    Jag har köpt bostad.
    Bra visning av bostad. Sakkunnig och väldigt trevlig mäklare.
    Sedan har han verkligen varit bra under alla möten. Tydlig och kunnig Läs mer
  • Berit J sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-26

Forsby
    Jag har sålt mitt hus som Robert hjälpte till med på ett otroligt lugnt och bra sätt. Köpesumman blev över förväntan och trots lite strulk vid budgivningen så ordnade det sig bra. Robert gjorde ett jättejobb med det så att vi fick ett bra pris.
    Jag tycker absolut att Robert gjorde att fantastiskt bra jobb.
    Han fick ju överta jobbet som påbörjades ett år tidigare och han skötte det över förväntan- Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson