Robert Brandt
Registrerad mäklare sedan 2010-09-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 205 Läs vad Robert Brandt

• Magnus T sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-02

5:a
    Söder
    Sålt våra två bostäder med framgång.
    Infriade våra förväntningar på försäljningarna med sitt kunnande och sin lokala kännedom om marknaden för våra specifika boenden. Läs mer
  • Therese E sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-13

Hagaström
    Sålt en villa i Hagaström, Gävle.
    Blev mycket positivt bemött av Robert.
    Han är mån om att det blir bra för alla parter, flexibel och lyhörd för individuella önskemål. Kan starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Ewa L sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-11

Villastaden
    Jag fick bra hjälp och råd vid försäljning av min hyresfastighet. Läs mer
  • Eva W sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-27

Stigslund
    Vi sålde en villa, fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Priset vi kom överens om på villan stämde väldigt bra överens med marknadsvärdet så där känner vi oss nöjda med det vi också fick. Läs mer
  • Ove A sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-05

Lexe
    Robert har sålt min fastighet och jag är 100% nöjd med hans insatser. Dessutom har jag köpt ett radhus (under uppförande) och så här långt är jag nöjd med hans insatser. Jag kan rekommendera andra att anlita Robert. Läs mer
  • Evrim B köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-30

Bomhus
    ,.............................,............ Läs mer
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-03

Gamla Gefle/Söder
    Robert är trevlig och har på ett professionellt och tydligt sätt hjälp och lotsat oss genom försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • Ann-kristin M sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-20

Bomhus
    Har sålt vår villa . Det är lätt att få tag i Robert både sms och när man ringer . Bra och tydlig vad som händer under försäljningens gång. Läs mer
  • Jessica W sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-16

Utvalnäs
    Kan varmt rekommendera Robert. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-09

Fridhem
    Egna hem gammalt välskött trä hus ! Bemötandet av Mäklaren var mycke bra !Förväntningarna blev som tänkte eller bättre !Helt nöjd med allt ,även köparna ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin