Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Robert Brandt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 161 kunder tycker om Robert Brandt

• Kjell N köpte sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-14

Vi köpte hårat hus av Robert
    Affären har gått bra och nu lever vi lyckliga i nya huset. Läs mer
  • Annika N sålde sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-20

Fick hastigt ut huset till försäljning, viktigt för oss som redan köpt ny bostad. Snabbt avslut till ett OK pris.

Vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
  • Liselotte S sålde sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-19

Vi sålde vår fastighet Hanövägen 31 i Gävle.
    Vi blev väldigt bra bemötta, kände tillit till honom direkt, han kändes så kunnig och har lång erfarenhet.
    Han är inte en dryg försäljartyp som andra kan vara utan otroligt tålmodig.
    Han är dessutom anträffbar och nåbar och ringer alltid upp när man sökt honom.
    Vi har flyttat några gånger nu och kommer givetvis använda honom nästa gång det är dax.
    Alla plus till honom Läs mer
  • Bengt M sålde sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-08

Jag har sålt mitt hus. Ca tre timmar efter att jag hade varit in på kontoret var han hemma hos mig för titta och diskutera försäljningen. Mindre än en vecka efteråt fanns huset som ett kommande objekt efterson jag inte hade något nytt boende. Eftersom det fanns en intressent redan tidigt och som fortfarande var intresserad då jag hade löst mitt nya boende valde jag att sälja till honom. Det alltså blev en försäljning utan visning och budgivning. I det beslutet stöttade Robert mig så den här försäljningen känns hel rätt för mig. / Bengt Läs mer
  • Fanny B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-08

Robert är ett fullblodsproffs! Läs mer
  • Christina H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-29

Robert Brandt har genom hela säljprocessen av båda våra hus levererat 100% professionalism. Han har på ett mycket effektivt sätt skött hela affären. Jag är mer än nöjd och rekommenderar både Robert Brandt samt Fastighetsbyrån till ALLA som tänker göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • Lars A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-18

Jag har varit i kontakt med Robert både vid intresse för köp och försäljning av bostad. Robert är alltid korrekt och är professionell i sin utövning.

Jag kan starkt rekommendera Robert vid köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-11

Sålt vår stuga
    Snabbt och enkelt Läs mer
  • Gunilla L sålde sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-05

Jag har sålt mitt fritidshus och Robert Brandt har motsvarat mina förväntningar, då han bemött mig på ett rakt och vänligt sätt utan att bli för personlig. Det har varit enkelt att kontakta honom när jag haft funderingar.Trots stress i vardagen har det inte alls gått ut över mig som kund.
    Mitt slutomdöme blir att han agerar proffsigt, passar väl för sitt jobb och verkar gilla det också! Läs mer
  • Simon E köpte sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-04

Köpte en fristående villa med min fru där Robert var mäklaren som skötte det hela. Vi blev väldigt bra bemötta och till skillnad mot många andra visningar vi vart på kändes Robert avslappnad och så ”säljig” som många andra mäklare. Inte en massa frågor om lånelöfte, bank osv och försökte inte stressa fram ett bud igen vi fick fundera i lugn och ro. Så väldigt nöjd med hela upplevelsen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson