Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Robert Brandt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 179 Läs vad Robert Brandt

• Sandra S köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-16

Bomhus
    Jag har köpt bostad.
    Bra visning av bostad. Sakkunnig och väldigt trevlig mäklare.
    Sedan har han verkligen varit bra under alla möten. Tydlig och kunnig Läs mer
  • Berit J sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-26

Forsby
    Jag har sålt mitt hus som Robert hjälpte till med på ett otroligt lugnt och bra sätt. Köpesumman blev över förväntan och trots lite strulk vid budgivningen så ordnade det sig bra. Robert gjorde ett jättejobb med det så att vi fick ett bra pris.
    Jag tycker absolut att Robert gjorde att fantastiskt bra jobb.
    Han fick ju överta jobbet som påbörjades ett år tidigare och han skötte det över förväntan- Läs mer
  • Tommy H sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-26

Andersberg
    Sålt en villa
    Bemöttes professionellt av mäklaren
    Förväntningarna på mäklaren levdes upp men intresset för bostaden hade önskvärt varit högre Läs mer
  • johan a sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-16

Axmar
    Anlitade Fastighetsbyrån till en försäljning av ett fritidshus. Mäklaren hade tyvärr väldigt dålig koll på marknaden i detta område vilket ledde till att han pratade upp förväntningarna skyhögt och det resulterade i ett mycket bra arvode för Fastighetsbyrån och ett väldigt lågt försäljningspris i förhållande till vad mäklaren hade fått oss att tro.

Jag kommer att starkt avråda alla från att anlita Fastighetsbyrån i Gävle. Läs mer
  • Björn T köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-13

Bomhus
    Trevlig, profisionell och kunnig. Läs mer
  • Jakob J köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-10

Norra Åbyggeby
    Har köpt en bostad i norra gävle med Robert som mäklare! Robert har under hela förfarandet vart väldigt trevlig, öppen, ärlig och seriös! Kan starkt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-31

Hillsjöstrand
    Lätt att ha o göra med, lite snabbare ledtider skulle man kunna önska. Men det kanske är mera att man är nervös inför sitt första husköp.

Vi är mycket nöjda med info och dom frågor vi haft kunde han svara enkelt på. Läs mer
  • Niklas S köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-29

Hamrångefjärden
    Köpt villa.

Är väldigt nöjd med Robert. proffsig och trevlig. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-22

Bönan
    Bra stöd genom hela processen, tydlig och enkel att prata med. Läs mer
  • Anne J köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-27

Fritidshus heliga landet, dödsbo. Bra bemötande. Hade förväntat mig bli kontaktad om bouppteckning blev klar tidigare för tidigare tillträde utifrån diskussion vid kontraktsskrivning men så skedde ej. I övrigt bra i de få kontakter vi hade. Hade ersättare vid överlåtelsen pgav vab. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson