Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Robert Brandt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 170 Läs vad Robert Brandt

• Anne J köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-27

Fritidshus heliga landet, dödsbo. Bra bemötande. Hade förväntat mig bli kontaktad om bouppteckning blev klar tidigare för tidigare tillträde utifrån diskussion vid kontraktsskrivning men så skedde ej. I övrigt bra i de få kontakter vi hade. Hade ersättare vid överlåtelsen pgav vab. Läs mer
  • Mathilda B sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-11

Södertull
    Sålde vårt parhus genom Robert. Vi är mycket nöjd över en snabb och smidig försäljning. Trevligt och professionellt bemötande, snabba och tydliga svar när vi undrade över saker. Läs mer
  • Martin Ö sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-11

Södertull
    Lugn och trygg mäklare, rekommenderas! Läs mer
  • Kennet H sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-31

Bomhus
    Har nu sålt två villor genom Robert och det har fungerat väldigt bra hela vägen.Trevligt och bra bemötande, vi hade vissa förväntningar och det tycker vi uppfylldes.
    Rekommenderar verkligen Robert för era framtida försäljningar/köp.

Kenneth o Lena. Läs mer
  • Lena H sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-19

Bomhus
    Robert fick i uppdrag att sälja vårt älskade hus när barnen flyttat ut och vi insåg att nu är det dags. På tre veckor var allting klart, hisnande fort men blev väldigt bra. Tack Robert 👌 Läs mer
  • Tomi T sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-21

Strömsbro
    Bra engagemang och bra dialog kring tips om affärsmetodik kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-20

har sålt en lägenhet och allt gick fort och smidigt med ett bra resultat så jag var mer än nöjd med mäklaren och försäljningen. Läs mer
  • Mikael Ö sålde en tomt med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-19

Säljemar
    Sålde vår stuga snabbt och smärtfritt Läs mer
  • Björn T
    Björn T sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-19

Bomhus
    Jag träffade Robert på en visning av en mindre gård utanför Gävle som vi köpte. Robert gav ett mycket gott intryck, kunnig och påläst. Det var en självklarhet att han fick uppdraget att sälja mitt hus vilket han skötte synnerligen proffesionellt med stort engagemang. Prognosen avseende försäljningspris stämde också väl med slutpriset. Läs mer
  • Kjell N köpte sin bostad med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-14

Vi köpte hårat hus av Robert
    Affären har gått bra och nu lever vi lyckliga i nya huset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson