Robert Brandt
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 193 Läs vad Robert Brandt

• Heidie Marie Adele V
    Heidie Marie Adele V sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-24

Olsbacka
    Robert har varit en bra mäklare då han inte varit för säljinriktad utan mer informativ och lugn i sitt bemötande.
    Robert levde upp till de förväntningar vi hade då vi fick bra betalt för vårt hus och ställde upp på förhandsvisning fredag kväll och kontraktsskrivning lördag förmiddag. Läs mer
  • Lena E sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-19

Bomhus
    Sålt hus
    Bra bemött.
    Stort steg att sälja så viktigt att känna sig trygg och att ha någon som har koll på allt
    Pålitlig
    Snabb att svara tex på mail sms Läs mer
  • Gunn L sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-31

Forsbacka
    Jag har sålt en villa.
    Robert berättade hur det hela skull gå till. Jag har inte varit med om detta förut. Jag kände mig trygg hela tiden.

Förväntningarna jag hade infriades, Robert förklarade att det nog inte skulle vara svåra att sälja huset och det kändes tryggt, och så blev det ju också.

Jag tyckte att allt flöt smidigt och enkelt. Jag var mycket nöjd! Läs mer
  • Lina N köpte en tomt med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-08

Hemlingby
    Jag upplever att vi har fått den hjälp vi har varit i behov av, kontaktbar samt nöjd med den service han givit oss under köpets gång! Läs mer
  • Per N köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-27

Villastaden
    Smidigt och enkelt. Svarade snabbt på våra frågor. Läs mer
  • Sara B köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-27

Villastaden
    Vi har köpt bostad via Fastighetsbyrån och Robert som mäklare. Vi har blivit professionellt bemötta och Robert har varit serviceinriktad och flexibel. Vi är mycket nöjda med bemötande i samband med vårt nya hem i Villastaden. Läs mer
  • Pernilla A köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-10

Eskön
    Supernöjd. Här bara positivt att säga. Läs mer
  • Lisbeth H sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-26

Eskön
    Sålt fritidshus. Bemötandet var lugnt och korrekt. Robert kontaktade mig så fort någon intressent hört av . Svarade för det mesta på mina frågor. Jag missförstod kanske summan på arvode enl överenskommelsen vi hade. Den blev mycket högre såvida jag inte missförstått. Läs mer
  • Irina P sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-06

Hille
    Robert visade sig att vara mycket snabb och effektiv. Det tog t ex endast två dagar för att sätta upp en annons. En trevlig person som kan sitt jobb. Läs mer
  • Adrian K köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-06

Tydlig, bra kommunikation och väldigt trevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson