Robert Brandt
en del av Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27
803 20 Gävle — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 158 kunder tycker om Robert Brandt

• Bengt M skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt hus. Ca tre timmar efter att jag hade varit in på kontoret var han hemma hos mig för titta och diskutera försäljningen. Mindre än en vecka efteråt fanns huset som ett kommande objekt efterson jag inte hade något nytt boende. Eftersom det fanns en intressent redan tidigt och som fortfarande var intresserad då jag hade löst mitt nya boende valde jag att sälja till honom. Det alltså blev en försäljning utan visning och budgivning. I det beslutet stöttade Robert mig så den här försäljningen känns hel rätt för mig. / Bengt Läs mer
  • Fanny B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert är ett fullblodsproffs! Läs mer
  • Christina H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert Brandt har genom hela säljprocessen av båda våra hus levererat 100% professionalism. Han har på ett mycket effektivt sätt skött hela affären. Jag är mer än nöjd och rekommenderar både Robert Brandt samt Fastighetsbyrån till ALLA som tänker göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • Lars A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har varit i kontakt med Robert både vid intresse för köp och försäljning av bostad. Robert är alltid korrekt och är professionell i sin utövning.

Jag kan starkt rekommendera Robert vid köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt vår stuga
    Snabbt och enkelt Läs mer
  • Gunilla L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt fritidshus och Robert Brandt har motsvarat mina förväntningar, då han bemött mig på ett rakt och vänligt sätt utan att bli för personlig. Det har varit enkelt att kontakta honom när jag haft funderingar.Trots stress i vardagen har det inte alls gått ut över mig som kund.
    Mitt slutomdöme blir att han agerar proffsigt, passar väl för sitt jobb och verkar gilla det också! Läs mer
  • Simon E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte en fristående villa med min fru där Robert var mäklaren som skötte det hela. Vi blev väldigt bra bemötta och till skillnad mot många andra visningar vi vart på kändes Robert avslappnad och så ”säljig” som många andra mäklare. Inte en massa frågor om lånelöfte, bank osv och försökte inte stressa fram ett bud igen vi fick fundera i lugn och ro. Så väldigt nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Kerstin Z skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt mitt älskade fritidshus.
    Enkel att ha och göra med, vi samarbetade bra, inget onödigt krångel och det gick snabbt. Läs mer
  • Leif U skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jättetrevlig och bra mäklare.
    Köpt sommarställe i Gävle och jättenöjd med hjälp och service runt hela affären och kontakt med säljaren.
    Leif Läs mer
  • Åke E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt fritidshus och har hela tiden haft en känsla av att vara uppmärksammad av min mäklare, att just jag och mitt objekt var viktigt. Jag stod hela tiden till Roberts förfogande om det skulle underlätta försäljningen vilket kändes bra. Kan varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • Harriet J skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vår avsikt var att försälja våran fastighet med tillhörande fritidshus.Vår mäklare Robert Brandt visade sig besitta stor empatisk förmåga.
    Upplägget genomfördes på pragmatiskt hög nivå.
    Vi uppskattar affären och rekommenderar Robert som mäklare.
    Stort tack Läs mer
  • Katrin O skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Första gången vi köpte hus. Lugn och förtroendeingivande mäklare som passade oss. Nöjd! Läs mer
  • Anna L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde ett hus som hade gångavstånd till havet och en fin trädgård. Vi la dock ut det i dec på rekommendation från Robert vilket inte var en bra årstid att lägga ut huset.

Rober är en trevlig person med bra bemötande och täta återkopplingar Läs mer
  • Oscar G skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en bostad. Blev bra bemött och har inget dåligt att säga. Är nöjd med huset och affären. Var en snabb och smidig affär Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi sålde vår sommarstuga i Furuvik utanför Gävle. Robert var väldigt lätt att kommunicera med, snabb och direkt i kontakten, satte förväntansnivån synnerligen korrekt och genomförde hela försäljningsprocessen på ett väldigt förtjänstfullt sätt!

Summa summarum så är båda vi som säljare väldigt nöjda med Robert som mäklare! Läs mer
  • Mats A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt Fritidsbostad
    Bra bemött av Mäklare
    Levde upp till förväntningarna
    Lungn, trygg, kunnig och stabil Läs mer
  • Baher A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte tomt. Mäklaren var kunnig och besvarade de flesta frågorna...
    Väldigt bra bemötande också 👍 Läs mer
  • Terese J skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har ingen aning hur vi går till väga nu, han va i kontakt med oss fram tills byrån fick handpenningen, efter det noll. Vi har smsat honom utan svar, uselt. Vi har fått mer information när vi handlat nytt kylskåp från kina än detta husköp. Läs mer
  • Lilianne K skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt min villa. Robert ingav mig en sorts trygghet eftersom jag aldrig gjort en sån här stor sak tidigare. Mina förväntningar var att det skulle gå bra och snabbt och så blev det. Jag är överlag nöjd med allt. Läs mer
  • Viktoria F skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi fick hjälp att sälja vårat radhus, jag hade hört att Robert var duktig men han toppade våra förväntningar rejält. Otroligt proffsig och kunnig. Vi är så otroligt nöjda, skulle varmt rekommendera honom. Kunnde inte vara mer nöjd med våran husförsäljning. Rätt man på rätt plats!! Läs mer
  • Janet L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt ett hus och har hela tiden fått ett proffsigt bemötande.
    Han är tydlig i sin information och är därför lätt att ha en diskussion med Ser till att kunden förstår hans strategi.
    Är alltid trevlig när man kontaktar honom.
    Vi valde noga innan vi bestämde vilken mäklare vi skulle använda och vi anser att vi gjort ett väldigt bra val. Läs mer
  • Linda E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Allt har varit jättebra. väldigt nöja med försäljningen av vår bostad tillsammans med Robert Brandt. Läs mer
  • Gunilla M skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevlig, lugn och informativ mäklare Robert B. Trots avhopp från en strulig intressent blev husförsäljningen en smidig och trygg affär för oss tillslut. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Kändes som han inte gick att lita på alls, flera gånger som han kom med osanningar och svävande svar. Nu köpte vi huset men hans sätt att agera har gjort att det känns så där att flytta in. T ex tomten som han tydligt sa vid kontraktsskrivningen skulle vara i gott skick ( klippt gräs mm ) säger han nu att det är kutym men inget måste... Läs mer
  • Christian B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Engagerad och bra bemötande. Vi upplevde bra dialog och tillgängligheten var bra. Läs mer
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra vid visningen, inte så bra vid kontraktskrivningen Läs mer
  • Patrik T skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert är mycket professionell och förtroendegivande. Vi kom i kontakt med Robert första gången när vi var köpare och fick redan vid första mötet en bra känsla. När vi sedan själva skulle sälja drygt fem år senare var det en självklarhet för oss att anlita Robert. Vi skulle gladeligen rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Solomon D skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Hej mäklaren Robert är väldigt bra på sitt jobb och han är väldigt bra på att förklara om saker och ting som rör bostaden på bra sätt . 10/ av 10 poäng av oss. Läs mer
  • Micael F
    Micael F skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert är mycket trevlig och inger ett gott förtroende.
    Vi har under 1 år letat hus och varit på flera visningar, Robert är absolut den bästa mäklaren vi har träffat under våra visningar! Läs mer
  • Maria P skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Helt ok bemötande, bättre i startfasen något sämre när kontraktsskrivningen skedde. Läs mer
  • Josefin B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Den bästa mäklaren vi träffat under det år vi har gått på visningar. Roligt att det blev honom vi köpte av till slut. Läs mer
  • Joakim S skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert Brandt överträffade våra förväntningar.
    Trevlig och proffsig Läs mer
  • Helena H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert är en mycket kompetent mäklare med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • Kristin A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra bemötande, kunnig, smidig affär Läs mer
  • Kjell J skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag tycker att allt har fungerat bra, inget att klaga på. Ändå har vi sålt 2 objekt.

Robert Brandt är en duktig mäklare, väldigt kunnig. Läs mer
  • Peter A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket kompetentoch professionell person i sitt yrke Läs mer
  • Henrik Ö skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket bra, huset blev sålt och jag fick det jag ville Läs mer
  • Ewa K skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fantastiskt bra hittills , men vi är inte klara med affären förrän i höst🤗
    Hälsningar Ewa Läs mer
  • Anna L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag kan inte rekommendera vår mäklare. Han kom för sent till visningen, vid flertal tillfällen ringde han inte tillbaka som lovat, kollade inte upp driftkostnader som överenskommet osv kändes inte engagerad helt enkelt. Det är min upplevelse. Läs mer
  • Diana H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket trevlig och proffesionell mäklare som vi både sålde hos och köpte ny bostad via. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars Olov M skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bemötande och service ok.
    Förväntningar =något segt Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert ger ett bra bemötande. Tycker att Robert har är en av de mäklare som har gett bäst intryck av de vi träffade när vi letade hus. Robert är lätt att prata med och ger ett intryck av att var kunning både när det gäller marknaden och hus generellt. Läs mer
  • Lina B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Gott och aktivt bemötande som är positiv för mig som kund! Jag upplevde att jag blev lyssnad på och att mäklaren lärde känna mig för att förstå behov och önskemål i processen. Läs mer
  • Svante H
    Svante H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Roberts bemötande var toppen från första kontakten! Han är lyhörd för våra behov som kunder och har varit ett otroligt stöd både som köpare och säljare. Vår upplevelse av att både köpa och sälja genom Robert har varit otroligt positiv. Han inger förtroende och överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Peter A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Skötte allt till min stora belåtenhet, inget krångel och avvaktade bästa resultat för mig. Läs mer
  • Tommy D skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi är nöjda med den hjälp vi frågat efter och fått.

Rekommenderas. Läs mer
  • Daniel Å skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bästa villamäklaren i stan! Väldigt hjälpsam och proffsig. Svarar snabbt på frågor dygnet runt. Läs mer
  • Jennifer C skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket bra! Vi har fått skräddarsytt omhändertagande och fortlöpande information om läget. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Engagerad och positiv med intresse för jobbet. Har bra driv i genomförandet. Läs mer
  • Anders F skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevligt, kunning, engagerad, tydlig kan användas igen. Läs mer
Anna-Lena Gustavsson
Pär Schröder