Krister Nohra

Krister Nohra

Krister Nohra är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Krister Nohra har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Krister Nohra har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Krister Nohra har haft 8 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-01

15 omdömen om Krister Nohra

Sedan starten hos Reco 2023
Elisa Auxiliadora R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Kristen has provided a very professional service and played an important role in the final decision. He provides a great image as mäklare, trustable, nice approach and dedication to answer questions and concerns.

Martin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Trevlig, tydlig och rak på sak.

Svar från Krister Nohra

Tack Martin. Jättekul att ni valde att både köpa och sälja genom mig. Vi syns på tillträdet

Victor L
Centrala Hisingen

Snabb respons. Klar och tydlig i kommunikationen.

Svar från Krister Nohra

Tack för de fina omdömet Victor och grattis till din nya lägenhet! 😃

Negar S
Centrala Hisingen

He has super nice and helpful personality.

Svar från Krister Nohra

Thank you! It was a pleasure working with you. Don't hesitate to contact me in the future when you want to sell the apartment

Katarina S
Hisings Kärra

Hjälpsam och entusiastisk mäklare, alltid till hands när det gäller.

Svar från Krister Nohra

Tack för det fina omdömet och grattis till försäljningen

Gillis B
Centrala Hisingen

Engagerad och tillmötesgående när en hade frågor.

Svar från Krister Nohra

Tack för de fina orden Gillis och grattis till din nya lägenhet!

Alexander K
Kvillebäcken

Krister är en mycket trevlig och kunnig mäklare som var väldigt bra påläst och förberedd på de frågor som vi hade om bostaden. Avtal och kontraktskrivning var enkelt och Krister guidade oss genom hela processen.

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket för dina vänliga ord. Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda. Vi syns på tillträdet 😃

Ellen S
Centrala Hisingen

Krister är kompetent, engagerad och personlig. Jag har tyckt han varit supertrevlig att arbeta med och kan rekommendera.

Svar från Krister Nohra

Tack för det fina omdömet. Att få ha kunder som dig gör jobbet otroligt roligt

Tea K
Kvillebäcken

Trevlig! Hjälpsam vid mitt första lägenhetsköp, gjorde köpet snabbt och smidigt.

Svar från Krister Nohra

Tack för de fina orden Tea och stort grattis till din första lägenhet 🥳🥳

Kristina G

Fick. Snabb och professionell hjälp

Svar från Krister Nohra

Kul att det gick så smidigt i denna tuffa marknad. Tack för ditt förtroende och samarbete!