Krister Nohra

Krister Nohra

Krister Nohra är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Krister Nohra har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Krister Nohra har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Krister Nohra har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

41 omdömen om Krister Nohra

Sabrina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Krister har varit behjälplig och lyhörd under hela processen! Rekommenderar starkt!

Johanna M
Centrala Hisingen

Lyhörd, driven, kunnig och duktig mäklare. Väldigt nöjd med Kristers insats och engagemang.

Daniela K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Krister Nohra är en trevlig, engagerad och väldigt hjälpsam mäklare. Vi hade god kommunikation och jag kände mig trygg under hela processen. Allt kändes bra! Jag önskar Krister stort lycka till i hans karriär som mäklare.

Torsten I

Effektivt och noggrant arbete

Andreas K
Centrala Hisingen

Professionell och hjälpsam. Svarar snabbt på frågor

Filip L
Slättadamm- C Hisingen

Trevlig och duktig på att besvara våra frågor. Visste han inte svaret på rak arm kollade han upp det och återkom. Han var tydlig och hjälpsam genom hela processen.

Martina A
Slättadamm- C Hisingen

Bra bemötande och svarade på alla våra frågor.

Prosha M
Centrala Hisingen

Från första mötet med Krister har allt känts enkelt och tryggt! Han har varit noga med att involvera oss i vad som pågår och gett oss goda råd på vägen. Dessutom har han varit lättillgänglig och tillmötesgående genom hela processen. Engagemanget har varit på topp; han klämde in en privatvisning för några intressenter med kort varsel, mitt under sin inplanerade AW. Lägenheten såldes till ett glädjande pris, vilket fulländade vår upplevelse! Krister rekommenderas varmt!

Mariusz S
Centrala Hisingen

Professionell, effektiv och strategisk. Ger goda råd baserade på sin erfarenhet, men tar alltid hänsyn till kundens önskemål och krav. Rekommenderas varmt.

Sjöberg A
Centrala Hisingen

Krister har varit väldigt tillmötesgående och har verkligen ansträngt sig för att få det priset vi ville ha. Han har alltid varit tillgänglig och lätt att nå. Jag kan rekommendera honom!