Krister Nohra

Krister Nohra

Krister Nohra är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Krister Nohra har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Krister Nohra har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Krister Nohra har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Krister Nohra

Nancy X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Vi upplever att vi har fått världens bästa mäklare Krister med oss i denna affär. Han är tillmötesgående och har hög service anda. Han guidar oss i varje steg vilket har absolut underlättat hela affären.

Therese W
Centrala Hisingen

Engagerad mäklare som tar sig tid!

Silvia Mihaela R
Centrala Hisingen

Han är mycket erfaren och trevlig. Han kan bra området som jag och min sambo var intresserade av

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Silvia. Jättekul att ni köpte lägenheten. Önskar er många fina minnen där

Giridhara Honnali B
Centrala Hisingen

I highly recommend Krister Nohra from Fastighetsbyrån for their exceptional ability to find the perfect home tailored to my needs. Their attentive listening, thorough market knowledge, and proactive approach resulted in a seamless and satisfying home-finding experience. If you're looking for a dedicated broker who puts your needs first, Krister Nohra is the one to trust.

Svar från Krister Nohra

Thank you so much Giri. I wish you and your family all the best in your new home. If i can help you with anything in the future, don't hesitate to ask

Jonas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Ambitiös mäklare, kan rekommenderas!

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Jonas och stort grattis till ert nya hus

Teresa P
Övre Eriksberg

Vi kan rekommendera Krister då vi upplevde att han kämpade väl för att ro affären i hamn. Han är en driven och tillmötesgående mäklare.

Svar från Krister Nohra

Tack för ert förtroende. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete

Elahe T
Centrala Hisingen

Krister was really helpful and available during the whole process and I recommend him to anyone else who wants to buy an apartment.

Svar från Krister Nohra

Thank you so much for your kind words. I wish you and your sister the best and if I can help you with anything in the future don't hesitate to call me

Tove P
Övre Eriksberg

Lyhörd, kundorienterad, korrekt, pålitlig, snabb återkoppling, målmedveten och trevlig.

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket för dina fina ord och samarbetsvillighet genom hela processen Tove. Det har varit ett nöje att ha dig som köpare. Vi syns på tillträdet 😃

Nora P
Centrala Hisingen

Trevlig o kompetent, alltid nära till hands

Svar från Krister Nohra

Tack för ditt fina omdöme Nora. Det är bara att höra av dig när du behöver hjälp i framtiden 😃

Diana D
Centrala Hisingen

Värme och omtanke var de första intrycken jag fick av honom när jag väl kom fram vid dörren till visningen. Han var extremt förståelig som person och tog mycket hänsyn till en och fick mig att förstå alla möjliga smådetaljer. Lätt tillgänglig och extremt hjälpsam när man bara vill fråga något. Krister får saker gjort och skapar smidigt samarbete och medför bra kommunikation, vilket är något jag värderar väldigt högt. Är så otroligt tacksam för honom.

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Diana. Dina ord värmer verkligen. Jag är otroligt tacksam att få ha dig som köpare