Roger Engblom
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 98 kunder tycker om Roger Engblom

• Christian K sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-02-17

3:a
    80m²
    Brandbergen
    Köpt och såld
    Sätt annons på Hemnet
    Allt gick som förväntat
    Jätte nöjd!! Läs mer
  • Josefin T sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-02-14

1:a
    59.5m²
    Centrala Handen
    Vi upplevde Roger som väldigt trevlig men utan den "sälj-energin" och positiviteten vi erfarit med tidigare mäklare. Även om marknaden var dålig under tiden vi skulle sälja hade upplevelsen kunnat vara mer positiv. Läs mer
  • Wladislaw L sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-02-13

2:a
    46m²
    Brandbergen
    Sålde min 2:a i Brandbergen via Roger, mycket proffesionellt bemötande. Gav mig råd och tips som jag har haft nytta av. Jag är mycket nöjd Roger som min mäklare. Läs mer
  • Ulf E sålde sin bostad med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-01-25

Roger är en duktig, professionell mäklare. Träffat honom flera gånger på visningar innan jag själv skulle sälja min 4:a i Haninge.
    Roger har stor erfarenhet av områdena och hur marknaden ser ut. Stor kundkrets sedan tidigare, detta gjorde att min försäljning gick snabbt och smidigt.
    Skulle anlita Roger igen vid en försäljning.
    Jättenöjd! Läs mer
  • Ronald H sålde sin bostad med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-08

Roger är en engagerad mäklare som gjort ett bra jobb vid försäljningen av vår bostad. Uppdaterar vad som händer och är dessutom en mycket trevlig person Läs mer
  • Patrik H sålde sin bostad med hjälp av Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-03

Roger sålde mitt Radhus, och på alla sätt har det fungerat utmärkt, tryggt och tydligt. Läs mer
  • Nils J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-21

Har sålt fastigheten gryt 5:4 Västerhaninge genom Fastighetsbyrån och Roger Engblom.
    Då fastigheten var mycket nedgången hade jag inga större
    förväntningar på priset.
    Roger skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt
    till min fulla belåtenhet så priset blev över det förväntade.
    Roger är i mitt tycke en mycket bra mäklare, är väldigt lätt att ha att göra med samt har nära till ett gott skratt.
    Jag kommer därför att rekommendera honom till andra som
    står i begrepp att sälja sin fastighet.

Nils Jacobsson Läs mer
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-20

Jag har köpt bostaden Runstenstorget 4 nr 1610.
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren.
    Blev lite besviken på vissa saker som utlovades dels muntligt av mäklaren och i projektet.
    Det står i projektet att sovalkoven har gott utrymme för en säng med 120cm bredd. Muntligt uppfattade jag att den skulle kunna rymma 140cm. I verkligheten rymmer den exakt 120cm.
    I projektet står att det finns spis med induktionshäll. Det är en spis med vad jag tror kallas keramikhäll. (Jag är dock nöjd med den)
    I projektet står att det finns soprum med ”sophantering och källsortering. I verkligheten finns bara containrar för hushållssopor.
    Grovtvättstugan innehåller ingen mangel. Det står visserligen inte i projektet, men det var vad jag trodde skulle finnas i en grovtvättstuga. Man kan ju inte ha mangel i sin lilla lägenhet.

Sammanfattningsvis: jag fick ett vänligt bemötande och service även om mäklaren Roger Englund hade semester vid tillträdet. Hans ersättare var också trevlig. Läs mer
  • Lukasz S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-18

Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och tar sig alltid tid om man behöver hjälp med något! Läs mer
  • Eva Margaretha K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-11

Vi har köpt ett sommarhus med hjälp från mäklare Roger Engblom. Han var professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Frances Rose