Akos Fonda
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Akos Fonda

• Henrik E skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-05-15

Klart bästa mäklaren i Sverige!
    Otroligt bra bemötande och mycket informativ. Trodde att det skulle ta flera månader att sälja. Men ändå ingen stress när beslut skulle tas. Säger det igen ...
    Sveriges bästa Mäklare!!!!!

Mkt nöjd kund Läs mer
    Anna-Kristina L, Akos F gillar detta
  • Tor Narve B sålde sitt hus med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-04-16

Djuptjärn
    Försäljning av hus. Bra bemötande från mäklare, levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Christer V köpte sin lägenhet med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-04-03

4:a
    Näsbyn
    Köpt en bostadsrätt med Akos som mäklare. Väldigt gott bemötande. Hanterade hela processen på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Juha S köpte sitt hus med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-03-04

Båtskärsnäs
    Akos har varit bra och flexible med alt. Läs mer
  • Matti M skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-27

Hän har varit jättebra som mäkkäri, kunnig och förklarar klarspråk, lätt att förstå Läs mer
    Anna-Kristina L, Akos F gillar detta
  • Anneli Löf P sålde sin lägenhet med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-26

3:a
    Centrum
    Jag sålde min lägenhet.Mäklaren var helt ny för mig så jag kan inte säga så mycket. Men annars är han helt ok. Läs mer
  • Frida Caroline A sålde sitt hus med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-23

Överkalix - med brusande forsar och stilla vatten
    Tallviksvägen 14, bra bemött av mäklaren! Mest sambon som haft kontakt med mäklaren! Inga direkta förväntningar, kan tycka att det kändes lite onödigt att åka till Kalix 2 gånger för att skriva alla papper, vid tidigare husköp har allt pappersskrivande varit under ett tillfälle och på plats i Överkalix. Men annars har allt flutit på bra! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson