Läs vad 9 Läs vad Adam Varberg

Per L
    • 5:a
    • 139.0 m²
    • Klara
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-12-17
    Jag har sålt en etta och blev mycket bra bemött. Jag tycker absolut att mäklaren lever upp till mina önskemål. Jag är nöjd, även om vi inte är i mål ännu?, men det funkar bra och kommer att bli nöjd.

Men jag tar tillfället i akt och ge kritik mot alla dessa undersökningar som man drabbas av i tid o otid. Detta drabbar även i detta fall mäklaren som hela tiden måste ge sken av trevlighet som ofta går till överdrift i vetskap om denna undersökning. Låt dem göra ett bra jobb utan detta innan det går över styr. Ett tipps i alla fall.

Kopia: Fastighetsbyrån

Med vänlig hälsning Tomas
    Tomas H
    Tomas H
    • 21.0 m²
    • Kvarnberget
  • 2020-12-17
    Adam hjälpte mig vid köpet av min första lägenhet. Han var lätt att nå, professionell och kunnig när man hade frågor.
    Gustaf H
    • 35.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-12-17
    Köpt brf i Karlstad. Adam ställde upp och ordnade egen visning för oss. Adam har varit trevlig och informativ hela tiden.
    Jag kände mej trygg med att han hade koll på allt
    Cecilia J
    • 35.5 m²
  • 2020-12-09
    Jag har sålt min bostadsrätt och köpt en ny via Adam. Han har varit jättebra och flexibel med tiderna, jag är jättenöjd. Han tog över efter Lias som sa upp sig hösten 2020 utan några problem över huvud taget.
    Det enda jag kan be honom tänka på är att meddela köparen när medlemskapet i brf gått igenom, jag fick inget sådant samtal.
    Melvin D
    Melvin D
    • 48.0 m²
    • Rud
    Tack för det fina betyget Melvin! Jättekul att ha fått hjälpa dig med både köp och försäljning av lägenhet. Och tack för feedbacken med medlemskapet. Såg att jag missade det. Ser fram emot att komma på besök i den nya lägenheten framöver och få se hur ni bott in er :)

• 2020-12-02
    Jag och min sambo har sålt en bostadsrätt. Vi har haft en bra dialog med mäklaren och han har alltid svarat när man haft frågor och funderingar. Vi tycker det har fungerar bra, en nackdel är jaha att det som mäklaren var lite virrig. Eller det kändes som många delar som skulle hända skedde lite sent. Exempel skulle vi skrivit på någon när vi sågs första gången exempelvis men sen kommer mäklaren senare och säger ”just ja denna skulle ni skrivit på”. Men i övrigt är allting bra
    Linnéa J
    • 2:a
    • 68.0 m²
    • Centrum
    Tack för ett fint betyg Linnea. Superkul att ha fått hjälpa er med försäljningen av er fina bostad och jag tackar också för feedbacken :) ha en god jul och gott nytt år nu och hälsa Ludvig så gott från mig!

• 2020-11-26
    Adam sålde vår lägenhet på Råtorp, vi blev bemötta på ett professionellt sätt. Han är en engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig under hela processen!
    Ida A
    • 4:a
    • 73.9 m²
    • Södra Råtorp
    Det värmde i ett mäklarhjärta att få vakna upp till en sådant fint omdöme Ida! Det har varit superkul att få hjälpa dig och Simon med försäljningen av er fina bostad. Önskar er lycka till nu i ert nya hus =)

• 2020-10-06
    Vi har fått jättefin hjälp av Adam under våran process med köpet av en lägenhet. Han har varit snabb att svara på alla frågor vi haft och varit väldigt tillmötesgående!
    Heidi M
    • 3:a
    • 69.0 m²
    • Norrstrand
    Tack för en fin rekommendation Heidi. Kul att få hjälpa er hitta en bostad åt er mor!

• 2020-09-16
    Sålt bostadsrätt på Tolvmansgatan 15, 67 kvm.
    Vi blev bemötta väldigt bra. Adam var lyhörd, driven och jobbade hårt för att hjälpa oss till en bra affär. Våra förväntningar blev positivt besvarade.
    Linn S
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Hagaborg
    Stort tack för den fina rekommendationen Linn. Jättekul att få hjälpa till med er fina bostad. Nu ska det bli spännande att få följa er fortsatta resa mot ett hus :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte