Philip Stråkander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 133 Läs vad Philip Stråkander

• John J köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-21

VASASTADEN
    köpt bostadsrätt. Smidigt, enkelt. Läs mer
    2019-10-21 Philip S svarar John J
    Tusen tack John! Lycka till med nya boendet. Ha det gott.
  • Asmir G sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-13

Övre Vasastaden
    Philip är helt enkelt nr 1 på området Vasastaden i Linköping. Ringde upp och sa ett pris som jag var beredd på att sälja min bostad för. Han sa direkt att han skulle fixa för det priset, även att det var ett högt pris som jag begärde. Sen gick det väldigt och smidigt. Ifrån att vi pratade på telefon första gången tills att lägenheten blev sålt gick det en vecka. Väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2019-10-15 Philip S svarar Asmir G
    Det blev en lyckad och snabb försäljning. Finns inget bättre än att hitta köpare genom tidigare försäljningar. Stort lycka till med framtida boende =)
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-13

Övre Vasastaden
    Jag sålde en tvårumslägenhet i Vasastaden. Att det blev Philip som mäklare var för att han kunde presentera ett bra upplägg med potentiella köpare och en bra bild av hur marknaden i området såg ut. Bemötandet jag fick under processen var riktigt bra. Killen verkar ju jobba nästan all vaken tid, och är uppe före tuppen. Han lyckades också leverera bra i övrigt med försäljningen, med bra rekommendationer och feedback kring homestaging och utformning av annonsen. Det blev också ett stort intresse för lägenheten, både på visningarna och den efterföljande budgivningen, och den såldes till ett pris väsentligt över det jag hade förväntat mig. Allt som allt kan jag rekommendera Philip. Läs mer
    2019-10-15 Philip S svarar Johan L
    Hej Johan!
    Härligt att du är nöjd med mitt jobb. Stort tack för att jag fick ditt förtroende och lycka till med framtida planer.
  • Örjan L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-12

TANNEFORS
    Sålt bostadsrätt, 3:a i Linköping. Proffsigt intryck av Philip. Trög marknad för tillfället men gjorde allt han kunde. Läs mer
    2019-10-15 Philip S svarar Örjan L
    Hej Örjan!
    Det tog lite tid men tillslut fick vi till det. Ni får lycka till med renovering av det nya huset. Ses inför tillträdet!
  • Alexander S köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-10

VASASTADEN
    43 kvadratmeter lägenhet, mycket väl bemött med snabb hantering Läs mer
    2019-10-15 Philip S svarar Alexander S
    Hej Alexander!
    Du har köpt en riktigt fin lägenhet och jag hoppas att du kommer trivas. Ha det gott!
  • Johan L sålde sitt hus med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-05

ÅLERYD
    Philip sålde vårt bostadsrättsradhus, till det pris vi hade önskat oss. Oerhört sympatisk och trevlig. Alltid tillgänglig, ställde alltid upp och kändes rakt igenom trovärdig. Läs mer
    2019-10-09 Philip S svarar Johan L
    Hej Johan! Det är alltid roligt när man lyckas sälja genom spekulantregister. Lycka till med framtida planer!
  • Emilia B sålde sitt hus med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-03

ÅLERYD
    Bostadsrätt/radhus

Kunnig, trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
    2019-10-09 Philip S svarar Emilia B
    Hej Emilia. Jag uppskattar rekommendationen, tusen tack!!
  • Hanna M köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-02

TANNEFORS
    Köpt bostadsrätt. Kunnig mäklare. Snabb o bra återkoppling. Läs mer
    2019-10-03 Philip S svarar Hanna M
    Tack Hanna. Hoppas du kommer trivas! Ha det gott!
  • Sophia H köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-28

ÅBYLUND
    Köpt lägenhet. Trevlig. Väl omhändertagen. Svarar på alla frågor. Läs mer
    2019-10-02 Philip S svarar Sophia H
    Tack så mycket. Hoppas ni kommer trivas. Ha det gott!
  • Ola P sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-26

HAGABERG
    Sålt Kompanigatan 52. Utmärkt och proffsig mäklare. Företrädde både köpare och säljare mycket bra. Om jag ska anlita mäklare igen blir det Philip. Läs mer
    2019-10-02 Philip S svarar Ola P
    Tusen tack Ola! Det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag önskar er stort lycka till i det nya huset ni köpt. Ha det gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors