Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Linköping Philip Stråkander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 87 Läs vad Philip Stråkander

• Jan-Olov H köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-09

GOTTFRIDSBERG/TORNHAGEN
    Vi har köpt en bostadsrätt på Bjälbogatan. Har före den även tittat på andra lägenheter där Philip varit mäklare.
    Philip har alltid varit snabb på återkoppling, lättsam och samtidigt seriös i sin yrkesroll.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-20 Philip S svarar Jan-Olov H
    Tusen tack. Väldigt roligt att vi äntligen hittade en lägenhet som passade er. Vi ses och hörs.
  • Jens L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-06

VASASTADEN
    Philip sålde min bostadsrätt på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
    2019-05-07 Philip S svarar Jens L
    Tack Jens! Vi hörs inför tillträdet. Ha det gott.
  • Fredrik R köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-02

TANNEFORS
    Positiv och bra bemötande när jag köpte min 1,5:a
    Blev lite sen till den privata visning jag fick vilket tyvärr gjorde honom stressad.
    Var snabb på att ordna allt i köpprocessen vilket jag uppskattar. Läs mer
    2019-05-03 Philip S svarar Fredrik R
    Tack Fredrik. Det gör inget, alla kan vara sena ibland. Det viktiga var att vi fick ihop en smidig affär både för dig och säljarna. Kul att du uppskattade snabb köpprocess. Allt gott!
  • Johan I köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-02

HAGABERG
    Filip var väldigt trevlig och hade svar på de frågor som uppstod under vårt bostadsköp. Läs mer
    2019-05-03 Philip S svarar Johan I
    Härligt Johan! Lycka till med nya boendet.
  • Lisa J köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-29

VASASTADEN
    Vi blev bemötta av Philip på ett professionellt sätt. Han var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-03 Philip S svarar Lisa J
    Tack Lisa! Jag uppskattar att du upplevde mig som mäklare på ett professionellt sätt. Lycka till med nya boendet!
  • William P
    William P sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-26

Vi har sålt våran bostadsrätt genom Philip Stråkander. Vi valde att jämföra 5 mäklare från olika firmor. Valet var enkelt. Philip Stråkander var det självklara valet. Han var överlägsen dem andra mäklarna. Han lyssnade på våra behov, var ödmjuk och såg till vårat bästa. Han satte alltid oss i fokus vilket kändes väldigt bra redan från start. Han var alltid anträffbar. Budgivningen på vår lägenhet startade på långfredagen. Philip önskade oss glad påsk och sade att han skulle göra allt i sin makt för att lägenheten sedan skulle vara såld när vi var tillbaka efter ledigheten. Sagt och gjort! Philip hade under påsken förhandlat fram och tillbaka med två spekulanter och lyckades sälja vår lägenhet till ett pris som vi var mer en nöja med. Vi hade fått höra att han var den mäklaren som säljer mest i Linköping och att han också var den mest rekommenderade mäklaren av alla. Det levde han verkligen upp till. Vi vill starkt rekommendera Philip Stråkander. Vill ni anlita en ambitiös och ödmjuk mäklare som är en säljare ut i fingerspetsarna ska ni anlita Philip Stråkander. Läs mer
    2019-04-26 Philip S svarar William P
    Stort tack för dem fina orden. Jag gjorde bara mitt jobb! Sen är det extra roligt när det går vägen. Trevlig helg!
  • Karolina R
    Karolina R sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-26

Philip var superproffsig i sitt bemötande och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Han erbjöd service utöver det som förväntades och vi är mer än nöjda med försäljningen av vår lägenhet.
    Vi skulle absolut rekommendera Philip till andra som vill sälja sin lägenhet! Läs mer
    2019-04-26 Philip S svarar Karolina R
    Tack Karolina! Det blev en lyckad försäljning. Trevlig helg!
  • Andreas W
    Andreas W sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-08

VASASTADEN
    Möttes av en mycket proffesionell mäklare, med stort driv och klar målinriktning! Sålde en 2a på 60kvm.
    Mina förväntningar när det gäller slutpris visade Philip Stråkander att han klarade med bravu!

Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-10 Philip S svarar Andreas W
    Härligt Andreas! Det var kul att få hjälpa till. Extra roligt när vi hittar köpare utan annonsering. Vi hörs framöver!
  • Emma H
    Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-07

ÅBYLUND
    Philip sålde vår etta i Åbylund på 36 kvm. Från start till slut har det varit en smidig och enkel process och alltid en bra kommunikation mellan oss och Philip. Trots den tuffa marknaden lyckades Philip hitta, med sitt kontaktnät, en köpare som gav ett slutpris som vi är mer än nöjda med. Vi kunde inte haft en bättre mäklare, och kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-10 Philip S svarar Emma H
    Tack så mycket Emma. Det har verkligen varit kul att få jobba med er. Jag önskar er stort lycka till i Stockholm! Ha det gott.
  • Kerstin E sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-05

ÅBYLUND
    Professionell och trevlig. Bra uppdatering under säljprocessen. Läs mer
    2019-04-10 Philip S svarar Kerstin E
    Tack Kerstin! Det blev en lyckad och smidig försäljning. Ha det gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors