Philip Stråkander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 175 Läs vad Philip Stråkander

• Kim L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-04-03

bostadsrätt
    bra bemötande, fick en bra känsla Läs mer
  • Stanley S köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-04-01

VIKINGSTAD
    köpt lägenhet. smidigt och enkelt Läs mer
    2020-04-03 Philip S svarar Stanley S
    Tack Stanly! Jag hoppas dottern kommer trivas. Ha det gott!
  • Mattias P sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-04-01

ULLSTÄMMA
    Driftig och engagerad. Rekommenderad varmt.

/ Mattias
    Säljare av radhus. Läs mer
    2020-04-03 Philip S svarar Mattias P
    Stort tack för förtroendet. Det är riktigt kul att hitta köpare via eget kontaktnät. Vi hörs framåt!
  • Ida T sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-26

Vasastaden
    Efter att jag köpt min nya lägenhet genom Philip tog han kontakt med mig angående försäljning av min nuvarande, som blev såld snabbt och smidigt. Philip är trevlig, tillmötesgående och med glimten i ögat. Att sälja var nytt för mig men Philip guidade mig genom processen på ett jättebra sätt, alltid tillgänglig och lätt att kommunicera med. Rekommenderar Philip som mäklare till alla som ska sälja en lägenhet, det gör han med trygghet och bravur. Läs mer
    2020-03-31 Philip S svarar Ida T
    Tack så hemskt mycket Ida. Alltid roligt att få hjälpa till med både köp och sälj. Vi hörs framåt!
  • Therese S köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-25

VALLA
    Professionell, duktig och personlig. Kändes väldigt mån om mig som köpare och var snabb på att besvara alla frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-31 Philip S svarar Therese S
    Hej Therese! Stort tack. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Lycka till!
  • Marie V sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-18

Södra Ekkällan
    Sålt och köpt en Bostadsrätt. Jag är mkt nöjd på alla sätt med min Mäklarkontakt! Läs mer
    2020-03-18 Philip S svarar Marie V
    Tusen tack Marie! Det har varit kul att få hjälpa dig ännu en gång. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet. Ha det gott så hörs vi framöver!
  • Johan H köpte sitt hus med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-17

ÅLERYD
    Köpt bostadsrätt, köpet fungerade väldigt smidigt. Alla papper var på plats när affären gjordes upp, Philip har gjort ett kanonjobb, mycket duktig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-03-18 Philip S svarar Johan H
    Tack så mycket Johan! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vi hörs framåt. Ha det gott!
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-10

CENTRALT
    Trevlig, serviceinriktad och driven säljare. Läs mer
    2020-03-11 Philip S svarar Marcus E
    Tack Marcus! Alltid roligt när man får till det utan öppna visningar. Jag önskar dig stort lycka till i Stockholm! Ha det gott.
  • Gustav W sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-10

VALLA
    Av Philip fick vi ett trevligt och responsivt bemötande när vi sålde vår lägenhet. Läs mer
    2020-03-11 Philip S svarar Gustav W
    Tack Gustav! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Vi ses igen i sommar inför tillträdet. Ha det gott!
  • Haidar A
    Haidar A sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-07

Södra Ekkällan
    Philip sålde vår bostadsrätt snabbare och dyrare än vi förväntat oss! Rekommenderar Philip starkt, alla dagar i veckan!
    Proffsig, informativ, ärlig och otroligt kompetent med en stor kundlista gjorde att lägenheten på mindre än en vecka såldes under ”På gång” 🤩 Läs mer
    2020-03-11 Philip S svarar Haidar A
    Stort tack för förtroendet Haidar! Det blev en riktigt lyckad försäljning. Snabb, smidig och till ett bra pris! Önskar er verkligen stort lycka till i nya huset. Ha det gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy