Philip Stråkander

Philip Stråkander

Philip Stråkander är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Philip Stråkander har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Philip Stråkander har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Stråkander har haft 0 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

228 omdömen om Philip Stråkander

Sedan starten hos Reco 2017
Jeanette D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
TORNHAGEN

Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande av Philip och han var hjälpsam. Vi hade bra koll på området själva så vi hade inte så mycket frågor. Han fixade snabbt en tidigare tillträdesdag och hade bra ordning på alla papper.

Elin D
TORNHAGEN

Jag har köpt en 3a i Linköping och är supernöjd med Philip som mäklare. Supertrevlig och gjorde allt enkelt för mig som köpare.

Eva K
CENTRALT

Köpt en lägenhet för 4,3 msek. Philip var extremt professionell genom hela processen. Påläst, trevlig, snabb och hjälpsam.

Ulrika B
T1

Köpte en lägenhet. Fick ett trevligt bemötande och tydliga svar på mina frågor.

Johannes V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
VALLA

Jag sålde en bostadsrätt med två rum under sensommaren, som annan mäklare tidigare misslyckats sälja under föregående vinter. Philip skötte förmedlingen på ett professionellt och korrekt sätt. Han tog fram ett bra prospekt med väl avvägda beskrivningar av bostaden och dess rum. Inga sakfel, inga fel i planskissen, inga missade detaljer i texterna. Vi hade en god och effektiv kontakt hela resan. Givet att ett försäljningsförsök gjorts tidigare oroade jag mig för att göra en kraftig förlust. Med Philip blev det ett bra...

Roger E
VALLA

Snabb, alltid tillgänglig, omtänksam med focus på en smidig affär👍

Anders V
Vasastaden

Engagerad, kunnig och sympatisk att ha med att göra

Cecilia H
VIKINGSTAD

Sålde vår bostadsrätt. Allt funderade jättebra och Philip var super.

Felix L
VIDINGSJÖ

Första lägenhetsköp. Inget att jämöra med.

Oliver F
CENTRALT

Philip, var väldigt påläst och kunde svara på de frågor som vi hade om lägenheten. Han var också alltid kontaktbar och hjälpsam.

Svar från Philip Stråkander

Stort tack Oliver! Hoppas du kommer trivas. Ha det gott!