Philip Stråkander
en del av Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A
582 22 Linköping — Visa karta

Vad tror Philip att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 40 kunder tycker om Philip Stråkander

• Sneha P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt ett bostadrättsradhus. Det gick smidigt att köpa bostad. Men vi fick inte så bra respons innan budgivningen. Förväntningar blev inte riktigt fyllda. Läs mer
  • Stefan E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lugn och saklig mäklare som agerade snabbt och effektivt. Trevligt bemötande och vi är mycket nöjda med Philips engagemang i vår bostadsaffär. Läs mer
  • Sofia L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Så professionellt bemötande och väl omhändertagande gällande vår försäljning av vår bostadsrätt. Skulle absolut använda mig utav Philip igen! Läs mer
    2018-11-01 Philip S svarar Sofia L
    Tack för den fina rekommendationen och stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Ana P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt.
    Respektfullt bemötande, engagerad och ihärdig.
    Levde upp till alla förväntningar o h därtill!
    Önskar att fler mäklare vore som han. Läs mer
    2018-11-01 Philip S svarar Ana P
    Tusen tack! Det tog lite tid men det blev riktigt bra tillslut. Vi hörs framöver.
  • Adam L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hjälpte mig med försäljning av bostadsrätt. Försäljningen sköttes på snyggt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-10-09 Philip S svarar Adam L
    Tack Adam! Lycka till i Stockholm!
  • Gabriel H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hade bra driv och gjort allt för att sälja vår lägenhet. Han överträffade våra förväntningar och vi fick mer pengar för lägenheten än vad vi hade förväntas oss. Läs mer
    2018-09-25 Philip S svarar Gabriel H
    Tack Gabriel! Vi ses på tillträdet!
  • Maria K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell och serviceinriktad - kunde inte vara bättre! Läs mer
    2018-09-25 Philip S svarar Maria K
    Hej Maria! Tack för rekommendationen. Vi ses på tillträdet!
  • Tony B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En mäklare som alltid är tillgänglig, som svarar snabbt och tydligt.
    Glad, positiv, pro-aktiv, lyssnar.
    Förstår din förväntan på utgångspris och målbild samt levererar.

Varmt rekommenderad! Läs mer
    2018-09-25 Philip S svarar Tony B
    Tack Tony!
    Det var kul att få hjälpa er med er försäljning.
    Vi hörs framöver!
  • Sina H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt bra mäklare.. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-25 Philip S svarar Sina H
    Tack Stina och lycka till i nya huset!
  • Dennis E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte min första bostadsrätt och hade en mycket bra kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-10-09 Philip S svarar Dennis E
    Tack Dennis, kul att höra! Ha det gott.
  • Vilma H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en lägenhet, tycker jag blev väldigt bra och seriöst bemött fast jag är ganska ung, hade inte förväntat mig det, blev positivt överraskad!! Läs mer
    2018-09-25 Philip S svarar Vilma H
    Kul att höra! Lycka till med nya bostaden så hörs vi framöver!
  • Johanna W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en tvåa innan visning. Mycket smidig affär, väldigt bra bemötande och mycket aktiv mäklare! Överträffade mina förväntningar, jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-07-30 Philip S svarar Johanna W
    Tusen tack för orden Johann. Lycka till framöver!
  • Tony B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell, Proaktivt, engagerad och alltid glad och tillgänglig! Läs mer
    2018-07-30 Philip S svarar Tony B
    Tack Tony! Det blev en lyckad försäljning. Önskar er en trevlig sommar!
  • Alexander W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt nöjd vid mitt köp av en bostadsrätt.
    Bra kontakt mellan mäklare och köpare
    Inga konstigheter, tryggt och smidigt.
    Kände sig inte borttappad bland andra spekulanter. Läs mer
    2018-06-28 Philip S svarar Alexander W
    Grattis till köpet Alexander. Du har köpt en riktigt fin lägenhet. Lycka till och hoppas vi hörs framöver!
  • Stina N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde bostadsrätt, Philip var väldigt tillmötesgående, kommunicerade bra och arbetade strategiskt och på flera fronter för att få till en bra försäljning. Läs mer
    2018-06-28 Philip S svarar Stina N
    Tack Stina! Jag hoppas våra vägar korsas igen någon gång i framtiden. Ses imorgon på tillträdet.
  • Gun N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt, allt fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Gun N
    Härligt Gun! Ha det gott framöver.
  • Anna F skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip har varit en engagerad och professionell i sitt bemötande och kontakten med honom funkat bra. Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Anna F
    Grattis till nya bostaden! Vi ses vid tillträdet igen. Ha det gott tillsvidare.
  • Tim H
    Tim H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip överträffade verkligen mina förväntningar när han sålde min bostadsrätt, han känns trygg, påläst och framförallt aktiv.

Allmänt trevlig kille som man kan lita på! Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Tim H
    Tack Tim och grattis till försäljningen. Ses vid tillträdet igen!
  • Hanna N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsig och lätt att kommunicera med! Helnöjda! Läs mer
    2018-05-07 Philip S svarar Hanna N
    Tack för att jag fick hjälpa till!
  • Anders E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip Stråkander är en mycket kompetent mäklare trots sin ringa erfarenhet. Han gav ett mycket professionellt intryck och var realistisk, ärlig och engagerad. Han var entusiastisk och hängiven och tog sitt uppdrag på största allvar. Philip berättade sina tankar kring min lägenhet och försökte på något vis alls inte översälja dess potential för att få mig att just anlita honom.
    Han var lätt att kontakta trots att jag större delen av tiden befann mig utomlands. Han var kontaktbar alla delar av dygnet.
    Jag blev rekommenderad Philip av en vän hade nyligen sålt en lägenhet via honom.
    Jag kommer definitivt att göra detsamma om jag hör att någon bekant ska sälja sin lägenhet i Uppsala. Läs mer
    2018-05-07 Philip S svarar Anders E
    Tusen tack för dem fina orden och att jag fick möjligheten att hjälpa dig också! Alltid kul att få rekommendationer från tidigare säljare. Lycka till framöver!
  • Johan S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip var super genom hela processen. Tillgänglig, kunnig och jätte trevlig! Löste oväntade problem smidigt och lyhörd för specifika önskemål. Allt gick över förväntan och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-05-07 Philip S svarar Johan S
    Tack Johan. Riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen. Alltid roligt när man lyckas sälja utan att annonsera på Hemnet. Lycka till framöver!
  • Malin K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väl bemött!
    Philip är en entusiastisk mäklare som är målmedveten samt socialt kompetent.
    Även och väl så viktigt var han enkel att få ta på och underrättade mig kontinuerligt. Läs mer
    2018-05-07 Philip S svarar Malin K
    Tack Malin! Lycka till framöver!
  • Mattias M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt och sålt lägenheter med ett antal mäklare genom åren. Men det är nog första gången som jag är 100% nöjd över hur hela affären har gått till, från början till slut. Philip visade ett stort engagemang och målmedvetenhet och och uppriktighet från början till slut, jag kan säga kort och gott att Philip stråkander är den bästa mäklaren jag samarbetat med, och att om säljer jag något i framtiden så är det Philip som kommer få uppdraget! Kan rekommendera alla att anlita fastighetsbyrån och Philip vid en bostadsförsäljning . Läs mer
    2018-05-07 Philip S svarar Mattias M
    Tack för att jag fick möjligheten att förmedla din och sambons lägenhet. Alltid roligt när man får två lägenheter att sälja. Lycka till framöver!
  • Caroline M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande och alltid tillgänglig för frågor och och funderingar. Läs mer
  • Anton D skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen gick över förväntan mycket nöjd! Läs mer
    2018-01-08 Philip S svarar Anton D
    Härligt Anton! Tack för att jag fick hjälpa till. Vi ses på tillträdet.
  • Peter L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip utstrålade kunskap, noggrannhet och ett lugn. Han kändes pålitlig öppen för lösningar. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Peter L
    Stort tack för att jag fick hjälpa till! Vi ses på tillträdet. Ha det bra tills dess =)
  • Susanne H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag tycker att Philip var en engagerad och bra mäklare. Han levde verkligen upp till våra förväntningar på en mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Susanne H
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er. Vi ses på tillträdet. Ha det bra tills dess!
  • Magnus J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi är otroligt nöjda med Philips bemötande. Professionell och lättsam att ha att göra med. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Magnus J
    Tack Magnus! Ett sms från er en fredag 22:30 ledde till kontrakt lördag 15:00 och ett nytt hem för er. Hoppas det går bra med försäljningen av er bostad. Vi ses på tillträdet =)
  • Eva S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag vill VERKLIGEN ge Philip Stråkander det högsta betyg som går att ge. Han har varit helt fantastisk som säljare åt oss. Han har sms:at, mailat och ringt oss och informerat om allt vi ville/behövde veta. Alltid varit glad och tillmötesgående. Jag kan med varm hand rekommendera honom till flera kunder. Jag har passat på och skrutit om honom till mina vänner.
    Jag skulle utan tvekan välja honom som säljare om jag skulle sälja någon mer lägenhet. Jag önskar honom STORT LYCKA TILL i fortsättningen med alla försäljningar.
    Hälsningar Eva Läs mer
    2017-12-05 Philip S svarar Eva S
    Stort tack Eva! Det har verkligen varit en ära att få guida er på distans och hjälpa till med försäljningen av er bostad. Även stort tack för den fina blomman jag fick av er. Den står och pryder mitt skrivbord =) Ha det så gott och hoppas vi ses på golfbanan någon dag!
  • Bert P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi fick väldigt bra bemötande och kände oss jätte trygga i uppdraget som vi gav till Philip med vår husförsäljning .Vi blev uppdaterade under hela säljnings projektet och Philip var glad och trevlig vid varje kontakt med oss. Vi kan varm rekommendera honom och önskar honom lycka till i fortsättningen. Läs mer
    2017-12-05 Philip S svarar Bert P
    Hej Bert! Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till. Hoppas ni har det bra. Vi ses på tillträdet =)
  • Hotan M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt bra bemötande med ett stort fokus på att sälja in lägenheten till spekulanter, vilket resulterade i ett bra slutpris. Alltid lätt att nå och villig att svara på små som stora frågor. Jag rekomnenderar verkligen Philip som mäklare. Läs mer
    2017-10-18 Philip S svarar Hotan M
    Tack Hotan! Det har varit jätte roligt att få hjälpa er! Vi ses inför tillträdet. Ha det bra tills dess.
  • Mina R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren där han var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Och kunde råda oss på ett bra vis vid funderingar. Han levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med val av mäklare. Läs mer
    2017-09-14 Philip S svarar Mina R
    Stort tack för förtroendet. Lycka till framöver!
  • Ilja G skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Otroligt proffesionellt bemötande och en fantastisk kunskap inom ämnet, en oerhört kunnig och ansvarsfull mäklare!

Absolut något att rekommendera för andra!

//ilja Läs mer
    2017-09-14 Philip S svarar Ilja G
    Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Sandra N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bemötandet jag fick av mäklaren var efter förväntan mycket god. Jag upplevde honom professionell och kunnig i sitt arbete som då resulterade i att jag kände mig trygg i bostadsaffären och det är otroligt viktigt för mig. Jag är nöjd över hur resultatet av försäljningen blev och därmed tycker jag att allt gick som jag velat och har inget mer att tillägga. Tack Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Sandra N
    Sandra, tack för dina fina ord. Det är jag som ska tacka som fick vara en del av försäljningen. Lycka till i framtiden!
  • Oskar W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och engagerad. Tycker det fungerade bra och smidigt genom hela processen. Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Oskar W
    Tack Oskar. Väldigt kul att få hjälpa till med försäljning av er fina lägenhet. Hälsa och tacka Rebecca =)
  • Tobias J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip Stråkander har varit mycket hjälpsam, tillgänglig och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Tobias J
    Tack för rekommendationen. Super kul att få hjälpa till med både försäljning och köp av er nya lägenhet. Lycka till i Stockholm!
  • Leif H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En positiv upplevelse. Trevlig duktig och tillmötesgående mäklare med rätt inställning Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Leif H
    Tack Leif! Super kul att få hjälpa till med försäljningen av er tomt =)
  • Sara E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket hjälpsam och flexibel. Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Sara E
    Tack så mycket! Lycka till i framtiden =)
  • Andreas H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Fantastiskt bemötande! Philip är trevlig, utåtriktad och seriös. Sedan är det bara kul att han är östgöte precis som jag!

Tack! Läs mer
    2017-07-11 Philip S svarar Andreas H
    Tack Andreas. Jätte kul att jag fick hjälpa till. Stort lycka till med nya huset!
    Mvh Philip Stråkander
  • Patric H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har aldrig träffat han. Vi fick inte mycket information. Läs mer
    2017-07-11 Philip S svarar Patric H
    Hej Patrik. Va tråkigt att du känner så. Anledningen att jag inte träffat er och givit er lika mycket information är för att er bror företrätt er genom en fullmakt. Mvh Philip Stråkander
Sofia Ramsfors
Augin Aksoy