Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Linköping Philip Stråkander
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 53 kunder tycker om Philip Stråkander

• Egzon K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-22

En av stans absolut bästa mäklare!
    Väldigt informativ, kunnig och hjälpsam, men framför allt en jäkel på att stänga affären! Han ordnade ett väldigt bra pris till mig för min bostadsrätt.
    Mina godaste rekommendationer. Läs mer
  • Daniel Ö sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-14

Philip hjälpte oss att sälja våran lägenhet som gick smidigt och bra rakt igenom. Jag uppskattade hans tillgänglighet och hans driv till att göra alla parter nöjda. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Daniel Ö
    Tack Daniel! Det blev en smidig affär. Vi hörs igen vid tillträdet och lycka till med nya huset!
  • Elinore P sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-14

Väldigt nöjd med Philip som mäklare när han sålde vår lägenhet här i Linköping. Vi kände oss trygga från början till avslut! Tack Philip :) / Elinore och Daniel Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Elinore P
    Jätte kul att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya huset!
  • Max Å köpte sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-10

Vi har köpt en nybyggd lägenhet i Vallastaden Linköping. Vi är supernöjda med Philip, han har hjälpt oss på bästa sätt från första mötet tills att vi fick nycklarna. Han har varit tydlig och underlättat hela processen för vår del. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Max Å
    Tack Max! Jag hoppas ni kommer trivas i nya boendet. Vi hörs framöver!
  • Ida S köpte sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-01-07

Vi har köpt en lägenhet och upplever att Philip har varit hjälpsam och lättillgänglig! :) Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Ida S
    Tack, nu är det bara persiennerna som ska på plats! Lycka till framöver!
  • Niklas H sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-23

Vi sålde vår marklägenhet i Lambohov till det pris som vi hade hoppats på, allt med hjälp av Philip. Philip bemötte oss på ett varmt och professionellt sätt och var väldigt duktig på att ständigt hålla oss informerade och uppdaterade under säljprocessen. Våra förväntningar var att försäljningen framförallt skulle vara smidig och det överträffades definitivt. Vi har fått det stöd och den rådgivning som vi har behövt, utan att behöva be om det.

Om det blir tal om att sälja igen lär vi utan tvekan höra av oss till Philip igen och även rekommendera honom till andra i vår närhet. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Niklas H
    Tack för dem varma orden. Alltid lika roligt när det går att matcha ihop med spekulanter från tidigare visningar. Tack för att jag fick hjälpa er. V hörs framåt!
  • Maria M sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-20

Vi sålde våran marklägenhet. Det gick snabbt för oss att få våran lägenhet såld till det priset vi hade önskat.

Philip är mycket professionell och vänlig och vi är supernöjda med hans insats! Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Maria M
    Tack och var roligt att ni är nöjd. Vi hörs framåt!
  • Eva T sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-06

Det var ett nöje att samarbeta med Philip när vi sålde vår bostadsrätt. Han var mycket professionell ,informerade oss tydligt, var engagerad, höll oss uppdaterade och var ständigt tillgänglig. Läs mer
    2018-12-19 Philip S svarar Eva T
    Härligt att ni känner er nöjda med min insats! Ni ska ha ett stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!
  • Andreas A
    Andreas A sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-04

En riktig closer!

Philip är en superduktig mäklare som får toppbetyg på alla delar. Han är modig som vågar sätta ribban högt, något som alla säljare önskar och lever upp till sina mål.

Vi hade svårt att sälja lägenheten, men när Philip tog över la han upp en bra plan och var riktigt duktig i dialog med intressenterna. Philip är en expert på att trigga igång budgivning och har lätt för att driva den mot sina mål.

Philip är snabb! Som kund får man hålla i hatten. Stort tack Philip! Läs mer
    2018-12-19 Philip S svarar Andreas A
    Tack för fina ord Andreas! Danne gjorde ett hårt grovjobb före mig och med lite tur fick vi ihop de riktigt bra. Stort lycka till i Stockholm och stort tack för att vi fick hjälpa till. // Philip och Daniel.
  • Karin T sålde sin bostad med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-04

Sålde en lgh. Mkt professionell mäklare. Gjorde det han skulle och var tillmötesgående. Kom förbi lgh innan fotografen kom vilken var mkt bra så vi kunde ställa frågor. Allt sköttes mkt smidigt. Har inga klagomål alls. Läs mer
    2018-12-04 Philip S svarar Karin T
    Tack Karin! Bra att ni uppskattade mina tips innan fotografen kom. Jag tycker att ni gjorde ett strålande jobb med lägenheten. Lycka till med ert nya boende. Ha det så gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors