Philip Stråkander
Registrerad mäklare sedan 2017-03-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 213 Läs vad Philip Stråkander

• Niklas P köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-11

CENTRALT
    Hittills har Philip varit väldigt bra att ha att göra med.
    Professionell, korrekt och mycket trevlig.

Tillmötesgående på våra önskemål och dessutom väldigt professionell i fht skansenhuset.

Det har varit ett nöje att göra affär med Philip som mäklare. Läs mer
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-10

4:a
    JOHANNELUND
    Bostadsrätt
    Bra bemötande, extra visning vilket var bra, men kunde tagit reda på att nycklar till källare mm fanns i bostaden vid tillfället.
    Tyvärr slarv med nycklar vid överlämnandet, fick senare veta att ett till nyckelpar fanns, men inte av mäklare eller mäklarfirman. Läs mer
    2020-08-10 Philip S svarar Karin B
    Hej Karin! Tack så mycket. Tyvärr kände jag inte till att dem nycklarna fanns i lägenheten vid visningstillfället. Hade jag haft den informationen hade det varit enkelt att visa källaren för er. Ber verkligen om ursäkt för nyckelhanteringen. Jag var själv på semester vid nyckelöverlämningen och hade inte koll på att städfirman glömt att lämna in det sista nyckelparet. Skönt att den nyckeln kom tillrätta tillslut. Lycka till med lägenheten =)
  • Hemming G
    Hemming G köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-09

Vallastaden
    Jag har köpt en bostadsrätt i samband med mina påbörjade studier på Liu och utan en sådan bra mäklare som Philip hade jag definitivt inte blivit lika nöjd med köpet! Läs mer
  • Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-07

JOHANNELUND
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har fått mycket bra hjälp, seriös, ärlig vägledning. Har känt att Philip ansträngt dig mycket för att förstå mina behov och önskemål. Upplever honom som mycket kompetent, lugn och inlyssnande. Läs mer
  • Haris I köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-07

CENTRALT
    Kändes väldigt professionellt och tryggt under hela affären. Philip svarade på alla frågor jag hade och löste alla problem. Tumme upp! Läs mer
  • Niclas A köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-04

Södra Ekkällan
    Väldigt nöjd med Philip som mäklare. Han var hjälpsam, kunnig och väldigt villig att se till så att allt gick smidigt till. Han hade alltid köparen och säljarens bästa intresse i tankarna. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Niclas A
    Tusen tack Niclas! Hoppas du kommer trivas med din nya bostad. Ha det gott!
  • Danielle V köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-04

Vallastaden
    Super trevlig kille som är lätt att ha och göra med. Ordentlig i sin affär då jag köpte en lägenhet som blir mer än perfekt! Sammanfattningsvis - jaa, hade till och med kunnat ta en lunch ihop ;) Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Danielle V
    Tusen tack! Hoppas du kommer trivas. Jag tar hinten till en lunch som att du är nöjd :) Lycka till med dina studier!
  • Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-03

Södra Ekkällan
    Stor erfarenhet av att sälja lägenheter i Linköping. Informativ i sin kommunikation. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Carl A
    Härligt Carl! Hoppas att du kommer trivas och lycka till med din nya bostad. Ha det gott.
  • Mats W köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-03

VALLA
    Köpt bostadsrätt.
    Bra och trevligt bemötande.
    Fått bra svar på de frågor som uppkom under hela processen från visning till övertagande av bostadsrätt.
    Med vänlig hälsning Mats Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Mats W
    Tusen tack Mats! Hoppas att ni kommer att trivas med bostaden. Lycka till!
  • Eman H köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-02

VIKINGSTAD
    I am very satisfied with the service and treatment. Philip is professional, organised, modest, cooperative and fast. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Eman H
    Thanks so much. I hope you will enjoy your new home. I wish you good luck!
    Eman H gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping