Peter Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Peter Bjurström

• Lil A sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-02-06

Proffsigt, lugnt och goda råd på vägen! Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Jaana P köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-01-31

Jag har köpt lägenhet och sålt ett hus med hjälp av Peter. Har kännt mig väll bemött och omhändertagen av Peter. Duktig och lugn. Läs mer
  • Hans H
    Hans H sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-12-29

Vi har sålt vår villa
    På ett proffsigt uppträdande
    Stora förväntningar eftersom vi inte sålt någon fastighet tidigare. Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
    Proffsig,trevlig, kunnig, Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-12-14

Dingle
    Köpt hus via peter, riktigt proffsigt bemötande, kan starkt rekommendera Peter ! Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Erika J sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-12-13

Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb service och bra tillgänglighet. Försäljningen av vårt hus gick smidigt och jag kände mig trygg under hela processen. Med vänlig hälsning Erika Johansson Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Joakim H sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-12-10

Vi har sålt vår villa. Peter är mycket trevlig och proffsig. Ev kunde han ha förberett sig lite mer och frågat mer om huset. Annars helt suveränt. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Roy R köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-12-08

Peter är en trevlig och proffsig mäklare. Otroligt smidig affär. Grymt nöjd! Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Christina L sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-11-12

Vi har både köpt villa och sålt genom Peter.
    Han är otroligt engagerad och duktig. Alltid vänlig och har ett gott bemötande.
    Jag är otroligt glad över att det är just Peter som varit vår mäklare. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Thomas B köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-11-11

Har köpt ett fritidshus.
    Fint läge vid vattnet. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Fredrik B köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-11-11

Peter är trevligt och har ett gott bemötande. Vi köpte en villa i Munkedal och Peter kändes väl påläst på området och samhället.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Munkedal

Peter Bjurström