Peter Bjurström

Peter Bjurström

Peter Bjurström är mäklare på Fastighetsbyrån Munkedal

Peter Bjurström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Peter Bjurström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Bjurström har haft 22 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 93 Läs vad Peter Bjurström

• Tomas Y
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-10-01 Verifierad kund
    Peter är mycket tillmötesgående, lugn och sansad. Peter gjorde ett mycket bra intryck från första mötet till kontraktsskrivningen. Vi är över förväntad nöjd med Peters insats och rekommenderar honom varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-10-01 Verifierad kund
    Peter går igenom alla moment metodiskt och pedagogiskt. Jag är mycket nöjd med hans bemötande i alla steg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter är förtroendeingivande, kunnig och noggrann. Han har ett fint bemötande och tar sig tid för sina kunder. Vi är tacksamma för all hjälp vi fått i samband med försäljningen och skulle definitivt anlita honom igen.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ett suveränt bemötande från början till slut. Peter är proffsig på alla sätt och vis vilket visar sig genom att han är mycket väl påläst, lätt att få kontakt med, noga med att samtliga inblandade parter får korrekt information och han kan dessutom kombinera detta med ett lättsamt sätt och glimt i ögat.
    Fem välförtjänta stjärnor.
    • Dingle
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevlig! Lättsam, tog sig tid så man kände sig prioriterad. Noggrann.
    • Dingle
    2022-05-09 Verifierad kund
    Peter var väldigt trevlig och bemötte oss väldigt bra i både telefon, mail och i verkligheten. Våra förväntningar av honom var väldigt positivt. Påskrivandet av kontraktet på huset kändes de jättebra, bra förklarat när vi undrade nått och var väldigt noggrann. 100% jättenöjd över Peter som mäklare.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt, lugnt bemötande. Kunnigt och objektivt i sakfrågor. Ger tips och förslag om möjliga åtgärder. Skönmålar inte. Rutinerad och hjälper till med det praktiska så att man känner sig trygg.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Fantastiskt lyhörd och kunnig. Otroligt pedagogisk men även social.

Inger förtroende och trygghet.

Mina Bästa rekommendationer för er som vill anlita en suverän mäklare!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Så proffsig är Peter! lugn och trygg och tydlig med va jag som säljare behöver göra och vilka steg som kommer. Lätt att få svar på frågor och tillgänglig när man behöver återkoppling.
    Rekommenderar verkligen att välja Peter och fastighetsbyrån.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Väldigt lugn, trygg och påläst mäklare. Aldrig några bekymmer med något. Fick den infon jag behövde, när jag behövde den. Samt väldigt behjälplig om det var några oklarheter!