Peter Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2012-07-31
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 51 Läs vad Peter Bjurström

• Roger S sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-07-15

Noggrann, tydlig, förtroendeingivande, trevlig. Sålt och köpt bostad. Helnöjda med Peter och Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Joanne D köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-05-16

Jag har köpt en mysigt liten villa och blev bemött av Peter Bjurström på en väldigt bra, noggrann, lugn, hjärtlig, tydlig sätt. Han tog all tid och såg till att både parter fick och förstod alla detaljer som köpet innebär. Han är utmärkt tycker jag med något så viktig som ett köp av ett hus . Allt gick perfekt till. Det var bättre än vad jag förväntade mig. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Liza K köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-05-06

Jag har sålt en bostad och köpt en annan av samma mäklare. Mycket nöjd vid försäljningen och kände bra stöd i processen. Däremot inte så nöjd som köpare eftersom kontakten var mkt sporadisk och jag inte upplevde något stöd i frågor som dök upp längs vägen då köpet genomfördes och tillträdet ägde rum. Så sammantaget ett ok betyg men det enbart pga bra stöd under försäljningen. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Susanne P sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

Trevlig och kunnig mäklaren Peter Bjurström Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Birgitta H sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

4:a
    Sålt en bostadsrätt
    Mycket trevligt bemött vid alla möten.
    Alla förväntningarna med Peter uppfylldes med det bästa av alla betyg.
    Fick alltid snabb återkoppling. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Christian B köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-05-06

Köpte villa med Peter som mäklare. Peter har genom hela processen gett ett bra bemötande och varit tydlig, hjälpsam, påläst. Som köpare kändes det tryggt och skulle vi sälja i framtiden kommer vi utan tvekan anlita Peter som vår mäklare. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Mira S köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-05-04

Köpte hus i Dingle, Munkedals kommun i december månad.

Peter upplevde jag som engagerad och kunnig.
    Proffsig och hjälpsam!

En duktig mäklare helt enkelt 😁 Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Peter K sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-04-25

Sålt.hus, gick över förväntan bra. Bra proffsigt bemötande.
    Noggrann genomgång vid försäljning av mäklaren. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Lil A sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-02-06

Proffsigt, lugnt och goda råd på vägen! Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Jaana P köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2020-01-31

3:a
    Jag har köpt lägenhet och sålt ett hus med hjälp av Peter. Har kännt mig väll bemött och omhändertagen av Peter. Duktig och lugn. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Munkedal

Peter Bjurström