Peter Bjurström

Peter Bjurström

Peter Bjurström är mäklare på Fastighetsbyrån Munkedal

Peter Bjurström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Peter Bjurström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Bjurström har haft 40 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 74 Läs vad Peter Bjurström

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-08-31
    Peter har guidat oss igenom hela processen på ett jättebra sätt. Tydlig, trevlig och kompetent!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-08-30
    Peter er en hyggelig og flink eiendomsmegler.
    Han har oversikt på hva som er mulig å få i markedet og hva man evt. bør gjøre med huset før man selger.
    Han skaper raskt tillitt.
    Han gir raske tilbakemeldinger.
    Vi er veldig godt fornøyd med å bruke han som eiendomsmegler og anbefaler andre å bruke han.
    mvh Gunnar Risnes
    2021-08-24
    Veldig fornøyd med Peter som megler. Har håndtert salg og oppfølgning på en strålende måte.
    • Centralt
    2021-08-07
    På kort tid har Peter sålt fyra fastigheter åt oss. Några med avancerade juridiska problem. Peter är otroligt kunnig, påläst, lugn och trygg. Han missar inte en enda detalj. Är alltid väl förberedd. Finns alltid till hands (t.o.m. under sin semester). Han är inte bara en fantastisk mäklare utan även en fantastisk, empatisk och trevlig människa!
    • Centralt
    2021-08-05
    En fantastisk mäklare. Har sålt 4 fastigheter för mej. Kunnig och ärlig. Bara positivt att säga.
    2021-08-02
    Peter är som person alltid korrekt både i tal, skrift såväl som uppträdande och klädsel. (En mycket bra representant för sin kår.)
    Som yrkesman är Peter något försiktig och har utrymme och bör våga ta ut svängarna mera.
    Han bör kommunicera mera direkt eller via telefon för att skapa personliga och sociala relationer framförallt med äldre personer.
    2021-07-20
    Trevligt bemötande och kändes trygg i mitt val av mäklare. Bra genomgång av försäljningsprocessen.
    2021-07-19
    Har ingen lust att skriva en hel ”uppsats”
    Jag är nöjd 😄 Det får räcka
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Lilla Foss
    2021-06-22
    Allt har varit kanon. Peter har hjälpt oss med en snabb om smidig affär. Han har hjälpt oss att förstå alla olika delar i bostadsköpet.
    • Hällevadsholm
    2021-06-14
    fungerade bra.:-)objektet stämmer bra med beskrivningen i annonsen .