Läs vad 60 Läs vad Peter Bjurström

• 2020-12-21
    Vi har köpt ett litet hus i skogen.
    Trevligt bemötande.
    Vid köp var mäklaren lösningsinriktad. Mycket bra!
    Sven Johan O
    • 80.0 m²
  • 2020-12-08
    Trevlig, noggrann, tydlig och pedagogisk. Köpt hus, från början till slut har Peter varit uppriktig och visat genomgående mycket bra service, helnöjd.
    Katharina S
    • 70.0 m²
  • 2020-11-29
    Sålt hus. Blev lika bra som jag trodde efter första samtalet! Smidigt och stressfritt.
    Ann Louise R
    • 71.0 m²
  • 2020-11-18
    Köpte fritidshus. Tryggt och välkomnande bemötande. Tydlig med information och verkade angelägen att se till både oss köpares och säljarens intressen.
    Jesse C
    • 43.0 m²
  • 2020-11-13
    Vi har precis sålt vår villa, med hjälp av Peter. Peter har sedan dag ett varit otroligt proffsig, och vi är väldigt nöjda. Rekommenderar absolut Peter, till alla som behöver hjälp med sin husaffär.
    Sofia P
    • 130.0 m²
  • 2020-11-13
    Hej! Vi sålde våran villa genom Peter och är super nöjda😀. Peter ingav ett professionellt intryck från start till slut. Rekommenderar absolut Peter till andra som är i sälj eller köp tankar👍😀.
    Dan B
    • 130.0 m²
  • 2020-11-06
    Sålde ett hus. Trots ett motsträvigt ex så visade Peter stort tålamod och förklarade på ett bra sätt vad som gällde för mitt ex.
    Visade även stor förståelse för min situation.
    Värdesätter hans lugn, saklighet och framför allt hans ärlighet.
    Lena V
    • 150.0 m²
  • 2020-11-06
    Hej,

Vi har både köpt fastighet och sålt bostadsrätt.
    Vi har blivit väldigt väl omhändertagna.
    Förväntningarna var högt ställda och de har uppfyllts.
    Allting har fungerar väldigt bra.
    Kjell H
    • 3:a
    • 77.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
  • 2020-10-20
    Inga konstigheter, lätt att nå via sms. En bra mäklare helt enkelt.
    köpte en tomt med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
  • 2020-07-15
    Noggrann, tydlig, förtroendeingivande, trevlig. Sålt och köpt bostad. Helnöjda med Peter och Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal.
    Roger S
    • 4:a
    • 103.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte