Peter Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 27 Läs vad Peter Bjurström

• Bill A sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-04-18

Sålt ett sutteränghus.
    Ett lugnt och tryggt bemötande, en kille med "fötterna på jorden".
    I stort sett uppfyllde han dom förväntningar jag hade på en mäklare.

Ett possitivt sammarbete under hela tiden för uppdraget. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Åsa A sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-04-03

skriver nu trettio tecken så att jag inte får fler påminnelser från er! Läs mer
  • Svante P sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-02-15

Stale
    Använt Peter för både köp och försäljning! Alltid ett riktigt bra bemötande och fin hjälp genom hela affären. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Peter A köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-02-14

Gårvik
    Bra kille på alla sätt, men det har jag redan skrivit. Skicka inte fler sådana här tack!! Läs mer
  • Knut S köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2019-01-27

Kjöpt bostad på Vassändan Hällevadsholm
    Mäklaren var mycket trevlig ved visning och videre ved sjölve
    salget/kjöpet.
    Alt var efter förventningen bortsett från städningen av bostaden.
    Har bara god ord och si om Peter Bjurström som mäklare. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Åsa A köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-29

Jag och min man har köpt en sommarstuga. Vi har fått mycket bra bemötande av mäklaren Peter. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Mohammed Radwan A köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-14

proffsigt och trevligt, kan varmt rekommendera peter till alla Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Patrik K sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-13

Super bra support ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Frans B
    Frans B sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-03

Vi sålde en året-runt fastighet I Munkedals Kommun och valet föll på Peter Bjurström efter goda rekommendationer på nätet.
    Peter gav ett mycket proffisionellt och emabelt intryck från första kontakten och så fortsatte det genom hela uppdraget.
    Så vi kan på det varmaste rekommendera Peter Bjurström Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Linda D köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-11-21

Har köpt en fastighet via Peter Bjurström,
    Han upplevdes mycket bra och sakkunnig. Fanns tillgänglig för både köpare och säljare.

Lugn och metodisk under möten och gick igenom alla formaliteter på ett bra och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Munkedal

Peter Bjurström