Peter Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 22 kunder tycker om Peter Bjurström

• Åsa A köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-29

Jag och min man har köpt en sommarstuga. Vi har fått mycket bra bemötande av mäklaren Peter. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Mohammed Radwan A köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-14

proffsigt och trevligt, kan varmt rekommendera peter till alla Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Patrik K sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-13

Super bra support ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Frans B
    Frans B sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-12-03

Vi sålde en året-runt fastighet I Munkedals Kommun och valet föll på Peter Bjurström efter goda rekommendationer på nätet.
    Peter gav ett mycket proffisionellt och emabelt intryck från första kontakten och så fortsatte det genom hela uppdraget.
    Så vi kan på det varmaste rekommendera Peter Bjurström Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Linda D köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-11-21

Har köpt en fastighet via Peter Bjurström,
    Han upplevdes mycket bra och sakkunnig. Fanns tillgänglig för både köpare och säljare.

Lugn och metodisk under möten och gick igenom alla formaliteter på ett bra och professionell. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Marie L köpte sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-11-21

Vi köpte ett fritidshus. Peter Bjurström är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han tog sig verkligen tid för att få oss nöjda Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Thorbjörn H sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-11-11

Tog hand om allt och lite till. Mycket proffsig. Läs mer
    Peter B gillar detta
  • Anette L sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-09-17

Har sålt en bostadsrätt.
    Han var lugn, förklarade bra, på ett lätt sätt.

Har inget att klaga på, nöjd. Läs mer
  • Lena D
    Lena D sålde sin bostad med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-09-12

Peter i Munkedal var otroligt professionell i denna affär! Rekommenderas varmt. Otroligt hjälpsam och hade alltid svar tillgängliga och mycket tydlig! Vi är oerhört nöjda och tacksamma💕 Läs mer
  • Helén S skrev om Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal

2018-09-12